Přejít na výpis diskuzí
3. verze "zkrášlujícího" Overhaul modu pro Morrowind je na cestě
31.7.2012 | Petr Poláček
78 příspěvků
-
Přesně tak, ať si ti Xboxáři vytřou Dawnguardem třeba pusu, v komunitě je síla :) hry od Bethesdy vždycky přežívaly jen díky nespočtu modů a pluginů, které fanoušci vytvořili. Na tenhle overhaul se obzvlášť těším.
-
-
xboxáři nemůžou za to, co spolu upekli Microsoft s Bethesdou, nemyslíš ?
-
Přesně tak kdyby nebyli mody tak jejich hry nehraju.
-
"hry od Bethesdy vždycky přežívaly jen díky nespočtu modů a pluginů, které fanoušci vytvořili."
moja rec, +1 :) -
-
Podle me nesmysl.
-
-
Nevím jak Arena, Daggerfall a spin-offy, ale Morrowind, Oblivion a hlavně Skyrim, který byl vydaný spíš jen tak aby se neřeklo, protože v něm je stejně prd a to, co tam je, nestojí zanic, se dneska hrají hlavně díky modům, protože všichni už ty hry mají prolezlé skrz na skrz a teď už jen hledají nové dobrodružství ve starém světě.
-
-
"Skyrim, který byl vydaný spíš jen tak aby se neřeklo, protože v něm je stejně prd a to, co tam je, nestojí zanic" ...ten byl výbornej! :-D :-D Díky! Dneska už jsem potřeboval rozesmát jako sůl.
-
-
Minimálně za inventář si někteří designéři zaslouží uříznout genitálie, nechci polovinu herní doby trávit v telefonním seznamu. Ale jak jsem říkal, přiklusali fanoušci, vzali dev. kity, pustili do světa mod upravující inventory...
-
Promin.. to s tim vekem mi ujelo :D Jasny.. tak to Te chapu .) Skyrim je super.. ale kdyz si zahrajes Oblivion.. nebo ten Morrowind.. pochopis jak myslel, jen aby se nereklo .)
-
Deset mi opravdu není a Skyrim je první díl ze série, který jsem hrál:)
-
No ono to moc vtipny neni.. jestli Ti neni deset a Skyrim neni prvni dil ze serie, kterej hrajes... Ja s tim souhlasim .. a hraju to od jednicky .) Skyrim me sice bavi, ale me by bavilo kazdy takovy rpg :)) Tech kecu co kolem neho bylo... a jediny novy co tam je, je zprznenej inventar a skillovani.. jinak vse uz v nejakym dile bylo... I ty buggy byli :))
-
-
-
-
-
vytřu! dík za tip .)
-
-
Byla noc, sněhová vánice vám pískala kolem uší a jediné co jsem viděl byl mág s loučí v ruce pár kroků předemnou. Výšlap na vysokou horu, do prastaré věže. Každým krokem jsem věděl, že jsem blíž své zkáze. Pár léčivých lektvarů a zastaralá výzbroj. Nemám šanci! řikal jsem si. Ale kvůli těm penězům jsem do toho šel. Naštěstí to byli jatka nekromancerů díky magických schopnostem mága, kterého jsem doprovázel. .. Hrál jsem to v noci, zhulenej jak paprika. Jak kdybych tam byl. Jak někdo může nemít rád Skyrim? Lidi musíte si umět užít co máte *4* a né si furt stěžovat
-
-
taky rád hraju zhulenej :DD
-
snad i péro mi u toho stálo *1* *1*
-
-
Bože, jaký typ lidí tu dává pluska a mínuska? Mé mínění o zdejších návštěvnících někdy dosti zakolísá, neboť pluskovat tuhle naprostou zhovadilost je poněkud ubohé.
Lidi, proberte se! *7* *7* *7* -
Hele, perverzáčku, tohle lidi slyšet nepotřebujou.
-
-
S tebou teda musi byt sranda. Smysl pro humor ti asi nic nerika :-D
-
-
Však to moje bylo také ze srandy..:-D Ty jsi hulimpyj.. Hlavně že ty srandu chápeš..:-D
-
-
ach jo tedka se snazis nevypadat jako hlupak ale jen to zhorsujes no nevadi snad ti to vyjde priste drzim palce :-)
-
prostě zase flame jak svin, jenom sem popsal zážitek ze hry.. ten druhý příspěvěk jsem si teda mohl odpustit sorka dej mi ban kámo
-
ted už jenom házíš do autu
-
-
blabla
-
-
sory to byl prostě jenom vtip
-
-
-
-
MORROWIND byla,je a bude stejně nej hra...
-
Mně se to nelíbí. Resp. grafika je to pěkná, ale na Morrowindu se mi vždycky líbilo právě to, že je omšelý, vybledlý, postkatastrofický (až takový falloutovský). Tohle jsou na mě moc živé barvy a ostré detaily.
-
-
Mě ta spousta zeleně taky přijde nějako mimo *1*. Nějaké ty modíky jsem zkoušel, ale nakonec jsem zůstal u původní verze. Akorát jsem tam vrazil rozlišení 16:10 a to bylo všecko. I ten zvětšený dohled se mi nelíbil - sem prostě patří ten sopečný prach bránící ve výhledu *3*
-
-
Že jo. Jsme ale zdá se v menšině.
-
-
Holt jsme asi stařešinové *1* - ale na druhou stranu je dobré, že i mladší generace se touto cestou seznámí s (podle mého) nejlepší TES hrou *15*
-
-
-
Takže se ti líbí dnes už naprosto nedostatečné textury starého Morrowindu? To mi příjde fakt dost divný. Já vyzkoušel celou řadu textur pro Morrowind a originální vždy dopadly naprosto nejhůře. Ono zvýšení kvality textury ti přeci nemění herní atmosféru - jistě, hra už nemá atmosféru vykopávky, ale to je přeci dobře, ne?
Sám pro sebe si zkus vzpomenout, kolik textur packů a modifikací si zkusil a jestli si na ně pohlížel opravdu objektivně. Mně prostě tvůj příspěvek vůbec nesedí. Proč si hru jednoznačně nevylepšit, když to jde??? *7* -
-
práveže "zvýšenie kvality" textúr nemusí vždy znamenať zlepšenie... rozlíšenie nie je všetko, hry sú väčšinou dielom umelcov, grafikov ktorý majú samozrejme cit pre zladenie textúr podstatne väčší ako amatér. Už som videl x texture packov do starších hier ktoré vpodstate úplne zmenili charakter levelov alebo prostredia a napriek ich vysokému rozlíšeniu hru úplne zabili. Mám rád texture packy kde sa autori snažia maximálne držať originálu, tým totiž nič nepokazia.
-
-
S tím samozřejmě naprosto nesouhlasím. Vedle toho moderské textury jsou mnohdy lepší, než dělala sama Bethesda. Opravdu doporučuju si nějaké ty textury vyzkoušet. Tvrdit opak je prostě chybný názor a za tím si stojím. Samozřejmě předpokládám pouze textury, které jsou udělány vhodně pro dané prostředí.
Ale znám lidi s podobnými názory, jako zastáváš ty. Mnohdy zbytečně odmítají věci typu MGE a dokonce modifikace úplně. Tenhle přístup mi ale příjde naprosto a bezvýhradně chybný. Nelze tvrdit, že Morrowind bez vylepšených textur a bez např. MGE vypadá lépe, jak Morrowind po vylepšení. A pokud orig. Morrowind nevypadá lépe, vypadá prostě hůře. A pokud vypadá hůře, je prostě horší. -
-
teraz neviem či si si zle prečítal môj príspevok alebo som ho napísal nezrozumitelne, tak skúsim ešte raz - skutočne nejde len o rozlíšenie a detaily ale celkové zladenie textúr, ich návrh (štruktúra/materiály, dizajn, farebné odtiene) ktoré majú svoj význam a zmysel, ktorý často laik ani nepochopí. Pokial sa modery snažia zachovať pôvodný ráz textúr a skutočne iba zvyšujú ich rozlíšenie, detaily tak to samozrejme vítam a velmi rád si taký mod stiahnem ale ked vidím, že polovica textúr v mode je jednoducho výtvorom fantázie autora ktorý často ani nepochopil, že tam dané textúry jednoducho nepasujú a menia ráz prostredia k horšiemu tak od takéhoto modu dávam ruky preč.
A to že si ma zaradil medzi ľudí ktorí odmietajú mody považujem za takú malú osobnú urážku keďže za tých možno 15 rokov čo hrám hry neexistuje snáď ani jedna ktorú by som si neupravil.
-
-
Přesně tak.
-
-
-
pak postačí TES3 + obyčejný MGE
-
-
Přesně tak.
-
-
-
Poslední ENB + RCRN + Flora owerhaul + W.A.T.E.R + Skyrim HD a je to hezčí než crysis...
-
-
Velký dík za tipy! Podobných modů mám ve Skyrimu tolik, až se z té krásy seká celý komp ;). Tvůj výběr se ale zdá být lepší, zítra si k tomu sednu a povyzkouším.
-
-
Haluz je že co jsem četl tak jejich upravené dll by měli jít použít v téměř každé hře s directx podmínkou je knihovna d3d9.dll ale nezkoušel jsem to...
-
-
tak schválne, pošli pár screenov :)
-
-
jo dopsal jsem water mod, předtím jsem na něj pozapoměl ale docela razantně mění vzhled vody a terénu kolem ní http://skyrim.nexusmods.com/mods/13268/
Koukni a tohle video http://www.youtube.com/watch?v=Ch-H9Swk-bw&feature=related Nádhera a to je to jen samostatnej ENB, já tam k němu mám dalších asi 55 modů + jeden kterej tak jako ENB vyžaduje d3d9.dll, normálně jde použít jen jeden mod kterej přepisuje d3d9 ale díky ENB můžeš přepsáním jednoho texťáku aktivovat dvě knihovy naráz... -
-
som si myslel že keď o tom hovoríš tak všetky tie mody máš a hráš to na nich...
ale je to pekné ale na úroveň Crysis tomu ešte niečo chýba. -
Ja akurat dufam, ze v dalsej hre uz priamo "z krabice" nebude preblikavat teren v dialke a obdobne Z-fighting kraviny :(
-
http://www.youtube.com/watch?v=ApHC5Sk68BU&feature=related tohle video taky mluví samo za sebe...
-
-
enb dělá s hrama neskutečný peklo koukni co to udělá s gta 4 http://www.youtube.com/watch?v=iZjMq4ayY34 tady máš jejich hlavní stránku http://enbdev.com/index_en.html
-
-
Škoda, že takové mody na GTA IV nerozjedu, takový iCEnhancer vypadá úžasně.
http://www.youtube.com/watch?v=OBw0R1AUU64&feature=related -
který ENB používáš? doporučuju zkusit Sharpshooters ENB, Superb ENB-RL či Midhrastic.. každý má něco do sebe, otázka vkusu :) jinak nedávno implentovali "Godrays" efekt a vypadá to ještě užasněji ta hra..
jinak taková malá ukázka ode mě :)
http://static.skyrim.nexusmods.com/images/2111113-1340562944.jpg
http://static.skyrim.nexusmods.com/images/2111113-1342379202.jpg
http://static.skyrim.nexusmods.com/images/2111113-1332272119.jpg
http://static.skyrim.nexusmods.com/images/2111113-1331246840.jpg -
Diky za tipy.. kouknu na to podrobneji a zkusim :)
-
-
-
Co na to rict.. vypada to super :)
-
-
-
Za jsi tam dopsal W.A.T.E.R. ? :D
-
-
Hmm ...že bych oprášil originálky *4*
BTW: Zahrnuje Overhaul mod pro Morrowind i všechny data disky ? -
-
Ano zahrnuje. Ovšem nevím, jak je to s přidanými regiony Tamriel Rebuilt projektu. Tam se ale domnívám, že budou též upraveny, protože jsou přímo propojeny s herním světem a nejspíše využívají stejné textury jako základní herní svět.
-
pokud jsem dobře vnímal, tak jsem tam viděl záběr ze Solstheimu, takže by to mělo být komplet
-
-
No zrovna před pár dny sem dohrál Předešlou verzi Overhaulu Morrowindu......takže tomuto dám šanci zase až příští rok.....jinak je to samozřejmě naprosto famozní práce a moderům patří moje obrovské díky!!!!!!!
-
To vypadá lépe než Skyrim.
-
Pěkný.
Zajímalo by mně jestli je nějaký mód který mění zásadně "život" ve městě.Když jsem hru hrál zpětně tak mně štvalo jak tam každý stojí a nic nedělá,bylo to strašně mrtvé.
A abych se hodil za lepšími věcmi jako v Diablo tak tomu zde vadilo ten přísný systém boje založený na číslech.Jestli nějaký módy upraví,to že se prostě nemohu ze začátku trefit jak hlupák sekám 5 minut abych se občas trefil do monstra které stojí a ani se nepohne tak by to bylo super.V tom byli další díly lepší,více logické.Další přednosti hry nemohu hodnotit,toto mně velice vadilo. -
-
Jo, bojový systém v Morrowindu je snad nejhorší, co jsem kdy viděl. Na druhou stranu atmosféra a systém úkolů, všechno bylo trochu složitější s nutností číst deník atd. bylo fakt dobré. V tomto mi příjde Skyrim jako Morrowind pro naprosté idioty, neboť i opice je schopná Skyrim dohrát, aniž by byl přečten jediný popis questu. A to je špatně!
-
Co se oživení týče, existuje "Morrowind comes alive", který přidává fakt SPOUSTU nových NPC. Ten boj je horší, existuje Accurate attack, ale ten vysloveně ničí morrowindský styl boje, protože s ním se trefíš zase vždycky - to je z bláta do louže.
-
Nejhorší na tom je, že celý tento systém totálně zabijí to, že šance se trefit je postavená na jenom čísle, takže stačí stackovat jedno nejmenované kouzlo a trefíš se pak skoro vždycky. Ale co, TES systém byl vždycky děravej jak cedník...
-
Asi chapu co Ti vadilo.. ale zmenit to?? Vzdyt to je to, proc se lide vraci... Ne ta mrtvost, ale ten prisny system boje :)
-
-
Tak já myslel,že to nikoho nebaví taková nelogičnost v FPS RPG kde to bije do očí.Sekat 10 minut jedno monstrum a 3x se trefit to teda....V dalších dílech jsem se trefoval,ale bral jsem prd.Výsledek stejný,ale pro mně průběh lepší.
-
-
Mě osobně to nepřišlo jako negativní prvek. Bral jsem to prostě tak, že můj hrdina neumí ovládat meč, který drží téměř poprvé v ruce a i když se trefí neznamená to, že způsobí zranění, protože ani sám neví kam a jak seknout A zároveň je protivník zkušenější a nenechá se vědomě zranit na rozdíl od dalších dílů, kde do sebe protivník nechá tupě mlátit, až ho hráč skolí a vše je otázka síly brnění a velikosti HP.
Tenkrát to nebylo tak jednoduché, ale řekl bych, že jediné co tomu systému chybí je "dodge" animace u protivníka, kterou jsem si vždy domýšlel. -
Jasny.. tak uz Te chapu jeste lip .) A mas pravdu samozrejme .. jen me to tak nevadi :)
-
-
-
-
Fuha, ja sledujem tieto dve, ale tak budem sledovat aj tretiu :)
http://www.moddb.com/mods/morrowind-rebirth
http://www.moddb.com/engines/openmw