Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • k*k*t
  • zabudate na to ze oni zaroven robili na trapnom KoA a este trapnejsom MMO. preto je tam tolko ludi. Nove studio co zaroven robilo na RPG a MMORPG, dvoch najtazsich zanroch. Trosku to d*jebali.

    Tak im treba
  • Prostě a jednoduše zde selhal ekonomický plán.
    Nechápu jak mohli udělat hru, které se muselo prodat 3M kopií, aby se vůbec zaplatila.
    Navíc to byla neznámá firma, neznámá hra a nebyla postavena na známém univerzu.
    Pochopím, když třeba Bioware potažmo EA narvali spousty prostředků do SWTOR.
    Přeci jen jsou to známé společnosti, SW univerzum přitáhne spousty lidí a také pro nás připravili slušnou mediální masáž.
    Krom toho takto velké studio může trochu riskovat a neúspěch ho nepoloží.

    Tady to kluci holt trochu přepálili a tým o 300 lidech pro tvorbu akčního third person RPG mi přijde jako hodně přehnaná záležitost.
    U Diabla 3 takový tým pochopím, páč 1M předobjednávek zajistí už jen samotné jméno :)
    Nemyslím si tedy, že je to špatná hra, ale absolutně to nezvládli po rozpočtové stránce.
  • Nééééé *13* *9* Je to skvělá hra a čim dál jsem ve hře tim víc mě to baví.
  • Takže stejný osud jako Ritual Games. Sins Emergency se taky zaplatilo, ale bohužel majitelé firmy měli velké plány a holt první epizoda pokračování starého Sins už nedokázalo utáhnout vývoj dalších tří her (Sins Episode II plus dvě další). Autoři si pak si stěžovali na piráty, že kdyby kupovali, tak přežili a byli tu tři další hry. No prostě velké oči a hra zas taková bomba nebyla. A nepomohla ani propagace s modelkou jménem Bianca Beauchamp, která na E3 představovala Elexis (ne, postava ve hře nebyla vytvořena podle modelky, ale modelka měla tak dobrý cosplay obleček).
  • MrSanta
    Zdravím, zatím ne. "Bohužel" jsem se zdržel s DE:HR a teď jsem se zase vrátil ke Skyrimu - chtěl jsem jenom prubnout archera a nějak mě to pohltilo. Ani ten Mass Effect 3 jsem ještě nedorazil. Jsem ostuda *2*.
    Škoda konce, doufal jsem v pokračování KoA:R, už mají zkušenosti, kdyby to odladili, tak mohla být dvojka suprová. Nu což.
  • hra byla zajimava ale dojela bohuzel na stereotyp mlaceni neni vse i kdyz co treba takove Dark Souls (na to se hodne tesim)
  • chlapci sa prebocitali ale hra to bola dobra. holt moc cakali od noveho titulu. ale cakat ze sa preda tolko kusov kolko cakaju tvorcovia mass effect 3 je odvazne.
  • Zaklínač jel jen na PC. A známý je jen ve východní Evropě, což je na druhou stranu taky doména PC. Tedy 1M lze považovat za úspěch.
    3M je na neznámou značku od raltivně neznámého studia celekem nereálné - o tom žádná. I na ty dvě mega by si celkem fandili.
  • Tomu sa hovorí neefektívne nakladanie s výdavkami :D
  • Neobsahuje, krabicová verze je Origin only (nebo se tak aspoň tváří). GfWL v Amaluru není.
  • Ale predpokladam (dufam) ze ju z predaja nestiahnu, takze ked konecne dorazia letne zlavy na Steame, bude zlacnena aj s datadiskami.
  • 30 milionů dolarů od Curta, 75 milionů od státu a skoro 370 lidí kvůli jedný hře, člověk by řekl že ten rozpočet dělal duševně nemocnej člověk,zajímalo by mně co by na to řekl Dan Vávra :D
  • To uz asi zadna GOTY verze (s vsemi DLC) nevyjde ze?
  • skoda
  • Jako sběratel mám na mysli u nás prodávanou krabicovku, ta se obávám obsahuje navíc i GFWL.
  • Ty jsi dobrá trubka:

    - Dnešní distributoři mají piráty někde, spíše jim vadí bazary
    - Před dvaceti lety se vyráběly daleko zajímavější hry než dnes, kdyby se hry nedaly pirátit, tak tady máme 3x tolik shitoidních klonů Call of Stupid než dnes
    - V 90tých letech se prodalo daleko méně her než dnes, v poměru k platu stály daleko více a originálku neměl skoro nikdo
    - Kdyby vývoj každé ptákoviny nestál desítky milionů dolarů, čtyři spisovatelé se nezúčastňovali vymýšlení nadmíru inovativních dialogů typu "I'm out of ammo" a marketing nesežral polovinu nákladů na vývoj, tak se vývojáři nemusejí bát o místa
  • V polovině devadesátejch let se warezilo MNOHEM víc než dnes. Třeba ve východní Evropě se skoro nic jinýho než warez ani nehrálo a nikomu na tom nepřišlo nic divnýho.
  • Řekl bych, že Reckoningu zlomilo vaz, že se autoři snažili udělat naprosto zbytečně moc čehokoli. Velkej svět, ale schematicky poskládanej, neuvěřitelný kvanta sidequestů, který ale nebyly moc zajímavý, triliarda lootu atd...prostě megalomanie, která musela stát dost peněz, přitom leckdy byla spíš na škodu.

    Ona to nebyla špatná hra, když člověk ignoroval polovinu sidequestů a šel jen po liniích hlavního příběhu a některejch elfskejch domů. Kdyby se z ambiciózních plánů vývoje půlka obsahu vykuchala, tak by to bylo nejen levnější, ale i hráčsky přístupnější a zábavnější.
  • a to vsetko koli drbkom co si stahuju hry cez internet a myslia si aky su sikovni a este to aj ofrflu ze to bola blbost. ktovie ake hry by sa dnes vyrabali keby sa nedali stahovat. v strede 90tich rokov nemali vsetci internet a ani len cd napalovacky a aki sme boli vstci ohureny z tych hier. teraz sa musi vyvojar bat aby koli tomu co ho bavi neskoncil na ulici ako potulny gitarista. potom ze ubisoft vymisla stale nejake ochrany.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit