Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jasně, že talent je to nejdůležitější, ale to v každým oboru lidský činnosti.
  • ne nestačí ti jen tužka a papír k vytvoření nějaké hodnoty musíš mít hlavně talent a tomu co děláš musíš obětovat celý život pokud tyto vlastnosti máš tak blahopřeji po tvé smrti budou mít tvoje věci neskutečnou cenu.... a pokud jde o příbeh ve hráh tak třeba Gotick 1-2 byl docela dobrej zaklinač jako pokračování knich taky není špatnej ale hry hlavně nejsou dělaný na vyprávění ale na vytvoření závislosti za učelem zisku...
  • Ad niže: K napsání knížky Odyssea ti stačí tužka a papír, k namalování Mony Lisy štětec a plátno, k natočení Záhady Blair Witch filmu kamera. Literatura, film i to malířství potřebuje k vytvoření mistrovského díla (ne že by jím Blair Witch bylo) mnohonásobně méně prostředků než počítačová hra, přičemž i s těmi méně prostředy dokáže vytvořit mnohem víc (epičtější příběh, propracovanější psychologii postav atd.) než kterákoli dosud vydaná počítačová hra, která si tak či onak vypomáhá tu filmovými, tu literárními prostředky. Výhodou počítačových her je, že kdykoli je chceš z hlediska kvality OBSAHU chceš porovnávat s OBSAHEM knížek/filmů, můžou se vždycky vymluvit na to, že jsou to jen hry a že chtějí především bavit. O Rembrantově Noční hlídce můžeš říct, že je to taky jen obraz, ale pak ti jaksi unikne to podstatné. A podle mě je podstata literatury/filmu/počítačových her stejná, podobně jako je tomu u knihy Na západní frontě klid/filmu Zachraňte Vojína Rayena/hry Call of Dut. Všechno se to snaží odvyprávět příběh a zprostředkovat zážitky z války. To, jak se komu daří, snad netřeba dodávat. Znovu opakuju, že David Jaffe měl pravdu: hry jsou to nejhorší platformou pro vyprávění příběhu, byť se o to ustavičně snaží...
  • Umaroth
    přesně tak
  • Tak myslim,ze se vetsina shodne na tom,ze co se kvality zapletky,scenare,propracovanosti charakteru atd tyce,tak tam patri vetsina her porad mezi becka,i kdyz casto velmi dobra becka.
    Z tohoto hlediska jsou na tom filmy a knihy obecne dale nez hry,ktere maji co dohanet.
    Jinak kazde medium ma ty svoje klady a zapory a tezko muze clovek srovnavat,co je lepsi a co horsi,protoze kazde z nich stavi na trochu jinych principech a cilech.
  • Parada,dalsi CoD,skoda jen,ze nevychazi novy dil alespon kazdy pul rok.Prece JEN jednou za rok je hrozne malo.
    Cim vic CoD,tim lip a BO2 bude urcite nejlepsi fps jaka kdy vysla.
  • vlastik.plaminek
    Možná to bylo myšleno jako "poslední a už na to se*u"
  • duvod?me se dvojka teda libila vice,princip budovani strachu,napeti a herni principy mi prijdou v obou dilech uplne stejne
  • Dead Space 3 uff jeste jsem nezačal ani hrat 2 *1*
  • Dead Space 3? Já jen doufám, aby to bylo atmosferický a zábavný jako jednička a z dvojky si toho bralo hodně málo...respektive vůbec nic.
  • to pises jak kdyby po BO vyslo dalsich 15 dilu, pritom je to predposledni dil ne?
  • Co je to za manii, posuzovat a zevseobecnovat, co je lepsi a co je "vic", nez neco jineho. Kazdy ma to svoje, co ostatni media nemaji, nebo v cem je jedno medium lepsi predtim druhym a naopak. Knizky jsou dobry v tom, ze mohou predat myslenky autora, coz je zase nekdy blby v tom, ze si to pak kazdej vyklada po svym. Ve filmech to, co si postavi mysli, to musi zahrat. Co neni receno, je videt. A ve hrach muzu tu vice, tu mene obsah a ovlivnovat. Kazdy ma to svoje a to je prave dobre. Nevidim sebemenzi znamku toho, ze jedno by melo byt lepsi pred tim druhym. Jsou jen dobra dila, prumerna a spatna. A i ve hrach se najde skvely obsah, s myslenkami, autorskym zamerem, atd. Jen se musi hledat.
  • Hry ti dávají možnost prožít si nějaký příběh skrze ovládání hlavní postavy. Právě možnost ovládání je to, co ti nenabídne knížka/film/divadlo. Z toho těží hlavně indie tituly, který si s možnostmi ovládání hrají a ignorují příběh a jako takové jsou v pravém slova smyslu hrami. Zbytek a mainstream zejména se naopak snaží nabídnout filmový zážitek. Z ovládání postavy se stává bonus, páč jinak by většina áčkových titulů nezjednodušovala ovládání a celkově herní mechaniku. David Jaffe moc dobře veděl, co říká, když prohlásil, že hry jsou nejhorší platforma pro vyprávění příběhu. Už film je oproti literatuře krok zpět, protože zdaleka není schopen odvyprávět všechno, co zvládá literatura.
  • Tomu moc nerozumim, co ted rikas, kazdopadne to neni blbost. Hry jako jediny medium v cely historii lidstva nabizi interaktivni obsah, ktery muzes sam ovlivnovat (kdyz neberu v potaz takovy kuriozity jako kinoautomat,).
  • i mezi hrama najdes po umelecky strance velice hodnotny tituly,. jen je potřeba hledat. Pripadne pak hre neco obětovat, ono vubec tyhle zaležitosti nebejvaj ze začatku moc přistupny
  • To je blbost. Kdyby to tak bylo, tak stěží narazíš na film/knížku podle hry.
  • Tak to je jasné. Hlavně že "víš" o čem vůbec mluvíš a nepleteš páté přes deváté.. Kurnik kde já jenom píšu něco o rozdílu mezi obsahem hry a obsahem knížky. :) Asi nejsem takový středobod vědomostí jako Teo. *15*
  • Hry zase nabizeji obsah, ktery nemuze dat ani literatura, ani film, dokonce ani divadlo, nic. A ze je tu literatura tisice let a poc. hry par desitek, to vi prece kazdy. To se to pak chytrakuje :)
  • Šlo mi právě o to, poukázat na skutečnost, že literatura a film nabízejí tituly, ke kterým hry zatím nedospěly. Toť celá pointa. Žádné moralizování, žádné diktování vkusu. Prostě zření skutečnosti.
  • Jake urcite knizky? Jake urcite hry? Proc by mel nekdo srovnavat Dostojevskeho z doby, kdy jeste neexistovaly ani kalkulacky s modernimi hrami? Porovnej si treba Dana Browna a Assassins Creed a zjistis, ze hry se prave v dnesni dobe filmum a literature priblizuji.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit