Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten clovek uz nakecal tolko PR kecov.... Navyse hlavny designer DAII a nehanbi sa poucat o tom ake maju byt RPG *7* . Design v DAII stal za absolutne h*vno, jedno puste neinteraktivne mesto, a dokola sa opakujuce navstevy tej istej jaskyne. Enemies spawnujuci sa za kazdym rohom a casto aj priamo kusok za chrbtom hraca..... Ak ma tento clovek na starosti design tak by mal dostat okamzity vyhadzov a nie sa hrat ze je niekto kto rozumie svojej praci, nedajboze poucat herny priemysel ako ma vyzerat RPG !!!! *12*
  • Ja neviem, ale imho poriadne rpg hry skoncili s nastupom Neverwinter nights. Ano, samozrejme sa ukazalo este par vynimiek ako Elder Scrolls, Zaklinac a este snad par dalsich.
    DA:O bol ohlasovany ako duchovny nastupca Baldur's Gate, ale ani zdaleka sa tomuto veldielu zo sveta Forgotten Realms nevyrovnal..a dokonca ani nepriblizil.
    Zjednodusovanie hernych principov rpg je vlastne likvidacia zanru ako takeho. Ved ako je mozne, ze hrdina, ktory v suboji zomrie, sa na jeho konci zazracne zdvihne (este dobre, ze si poriadnu nezivne do kamery), alebo ze backstab date kludne nepriatelovi, ktory je pred vami...a este k tomu 5 metrov od vas. Mne taketo zjednodusovanie pride ako urazka zanru, ktory milujem. A dokonca aj mna samotneho, kedze citat este viem, a napriek tomu zo mna niekto v EA robi retarda, ktory este vie rozlisit, ze zelena je dobro a cervena je zlo.

    O grafike DA ani nehovorim...V porovnani so skvostami typu Icewind Dale, (kde sa normalne daju vidiet v nietkorych uzemiach umelcove tahy stetcom), to vlastne ani grafika nie je. Vlastne je...uboha. Tak isto, ako cely tento sposob znehodnocovania zanru RPG.
    My (teda fandovia hardcore rpg), nepotrebujeme, aby nase hry hralo miliony ludi, ktory na to nemaju cas a ani potrebny pocet mozgovych zavitov.
    My potrebujeme rpg. Nic menej.
  • Ty sasku.. Prestan to obhajovat... Kdyby to byla tak bajecna hra, obhajobu nepotrebuje.. Hra se haji sama svoji hratelnosti... A abych poznal, ze hratelnost stoji za vyliz, na to mi vazne demo staci!
  • Njn mame to proste tady... User friendly games... Lidi jsou totiz uz i liny naucit se hrat hru...
  • Preview najdete na eurogamer.cz
  • Tak!!! Precitajte si preview s plnej verzie hry a prestanete neustale picovat na DA2
  • Dragon age II ...akcni adventura
  • Spousta RPG má obrovské možnosti "povolání" - Fallout New Vegas jde v tomto asi opravdu nejdál, Elder Scrolls bylo a bude také na povolání hutné. DAO celkem ušlo, DA2 bude ještě variabilnější, jelikož půjde kombinovat jednotlivé třídy. Two Worlds, Risen, DAO, New Vegas - všechny ti nabízejí desítky hodin hraní. Jednoduchá dějová linie? New Vegas má snad tu nejdospělejší dějovou linii, co jsem kdy viděl. DAO má také výborný příběh a několik perfektně napsaných charakterů, jejichž osobní motivace se plní objeví až na konci. Zjistíš zde, že žádné rozhodnutí není to "správné" ani "špatné". To je prvek, jímž hry s primitivní zápletkou rozhodně nedisponují. Na malý svět bych si v případě New Vegas, Risenu, Oblivionu či Two Worlds také nestěžoval. Kdepak, plácáš kraviny člověče.
  • Nemozu chcet aby im to hraval cely svet, to je nemozne. Oni chcu len silou mocou zarobit co najviac penazi. Ludia su rozni, maju odlisne nazory. A cely svet sa teraz zhodne ze DA2 je super
  • ja ti to klidne vysvetlim.. racil sis vsimnout, ze fighter pri kliknuti na nepritele, i kdyz je asi 10m daleko, se zcistajasna behem milisekundy primo teleportuje k nepriteli, aby do nej mohl zacit busit? docela ulet ne? ja jsem si tu vzdelnost musel zatim dycky poctive odchodit ci vysprintovat, maximalne jako jedi-knight v sw:kotor za pomoci sily jsem provedl skok. ale v tomhle svete to nema temer zadne opodstatneni, maximalne u maga, protoze takhle by se mohla ta banda teleportovat primo z lotheringu do kirkwallu aniz by tam fnukali jestli jit na sever nebo na jih.. a pamatujes tu scenu jak nekdo z te bandy musel utratit manzela te eveliny nebo jak se jmenovala ta baba s mecem a stitem co potkali na ceste? vsiml sis prubehu te animace? dejme tomu, ze tu dyku opravdu mel ve vyzbroji. poda ji svemu utratiteli a utratitel ji bez nejmensich vycitek protlaci skrz zbroj manzelovi do srdce. skrz tezkou zbroj, chapes? zijeme v dobe, kdy se klade duraz na presnost zobrazeni v oblasti graficke s durazem na prehaneni svetelnych efektu, ale zeby nezvladli verne zobrazit animaci? nebo ze by si bojovnik nebyl schopny dojit par kroku pro darkspawna? vse je tak zjednodusene, az to odrazuje od nejakeho pocitu smysluplnosti, vse je zredukovane jen na ty bitky, ve kterych ale mas co delat, aby ses vubec zorientoval. splneni questu je timpadem jakysi podradny a samozrejmy ukol, nad kterym ale neni treba nijak zvlast premyslet.
  • Možná by nebylo od věci uvést pár argumentů na podporu tvého tvrzení:-)
  • nekteri z nas jsou proste skepticti, protoze ani demo neukazalo odchylku od dlouhodobeho trendu bioware podrizovat svou tvorbu vice ekonomickym zajmum spise nez snaze potesit hrace nejakymi inovacemi rozvoji nejakych zakladnich rysu zanru. tahle hra neni pro stary..
  • Souhlasím, ale nejen tady, ale na všech diskuzích vůbec.
  • Tak si to zase trošku nafouk...Zkus to ještě potřetí.
  • No, tak přiznávám, že s tím hack n slash jsem to "trošku" nafouk. Holt dnešní RPG nejsou hardcore pro RPG nadšence, ale pro masy a lidi co RPG buď nikdy nehráli, nebo prostě RPG moc nemusí. Tomu je uzpůsobené minimum možností výběru povolání, jednoduché ovládání, jednoduchá dějová linie, nádherná grafika nejlépe s podporou Physix(na to dnešní hráč slyší), ne moc velký herní svět aby se hráč náhodou neztratil a krátká hrací doba. Vezmu li v potaz, kolik dní, týdnů měsíců snad i let jsem ztrávil u baldurs gate 1 a 2, tak dohrání dnešního průměrného RPG se pohybuje kolem 15-20 hodin.
  • miker17
    nenemahej se tady na tomto foru jsou sami Experti a trollove a je jim jedno co je pravda a co ne
  • picujeme na bioware lebo cim novsia hra, tym menej RPG. A to je dost alarmujuce kedze to bola basta RPG hracov. Odkupil ich EA a mozme ist vsetci do prdele. Kazda hra viac akcna, viac primitivna, viac jednoducha, menej RPG.

    Neviem co sa cudujes. nech idu do pice celi jak su
  • Vzhledem k tomu, že s Bioware a jimi vydávanými hrami to jde již nějakých pár let z kopce, patřila série DA mezi poslední jiskřičky naděje pro mnohé z nás. Mě osobně již DAO příliš nenadchnul a čím více byly poodhalovány informace o přibližování masám v DA 2, tím více bylo patrné, že se vydal Bioware jiným směrem, který pro mne znamená, že si žádnou jejich další hru již nekoupím. Závěr o tom, jestli mám o hru zájem či nikoliv si mohu utvořit i bez toho, aniž bych si danou hru koupil a zahrál. Na sérii ME jsem zanevřel již po prvním dílu a tak se pro mne stalo Bioware mrtvým studiem. Přenechávám žezlo dnešnímu masovému publiku, aby plnilo kasičky Bioware a dalších tvůrců dnešních rádoby RPG.
  • doufám že 2 odpovědi budou jen u nějakých míň důležitých rozhovorů : ( ale aspoň snad nebudou nijak rozlišený na "dobré a zlé". To je to co mi ais na dialozích u nových BW her vadí nejvíc. Hráč už pak nemusí vůbec přemýšlet nad tím cio chce vlastně říct a jaký následky jeho slova můžou mít. to už se rovnou můžou výběry odpovědi postavy zjednodušit na
    - kývne hlavou
    - zavrtí hlavou
    - ukáže prostředníček
  • Snížení počtu slov je logicky dáno dialogovým systémem.Herní doba je individualní.Někomu dohraní DAO mohlo zabrat těch 60h a někomu 30h.
    Jinak to, že je resp. bude hra kratší bylo celkem jasné vzhledem k tomu, že DAO vyšlo před 15ti měsíci.A je to škoda.Tyhle rozhodnutí firmám spíše škodí než pomáhají.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit