Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ten clovek uz nakecal tolko PR kecov.... Navyse hlavny designer DAII a nehanbi sa poucat o tom ake maju byt RPG *7* . Design v DAII stal za absolutne h*vno, jedno puste neinteraktivne mesto, a dokola sa opakujuce navstevy tej istej jaskyne. Enemies spawnujuci sa za kazdym rohom a casto aj priamo kusok za chrbtom hraca..... Ak ma tento clovek na starosti design tak by mal dostat okamzity vyhadzov a nie sa hrat ze je niekto kto rozumie svojej praci, nedajboze poucat herny priemysel ako ma vyzerat RPG !!!! *12*
  • Ja neviem, ale imho poriadne rpg hry skoncili s nastupom Neverwinter nights. Ano, samozrejme sa ukazalo este par vynimiek ako Elder Scrolls, Zaklinac a este snad par dalsich.
    DA:O bol ohlasovany ako duchovny nastupca Baldur's Gate, ale ani zdaleka sa tomuto veldielu zo sveta Forgotten Realms nevyrovnal..a dokonca ani nepriblizil.
    Zjednodusovanie hernych principov rpg je vlastne likvidacia zanru ako takeho. Ved ako je mozne, ze hrdina, ktory v suboji zomrie, sa na jeho konci zazracne zdvihne (este dobre, ze si poriadnu nezivne do kamery), alebo ze backstab date kludne nepriatelovi, ktory je pred vami...a este k tomu 5 metrov od vas. Mne taketo zjednodusovanie pride ako urazka zanru, ktory milujem. A dokonca aj mna samotneho, kedze citat este viem, a napriek tomu zo mna niekto v EA robi retarda, ktory este vie rozlisit, ze zelena je dobro a cervena je zlo.

    O grafike DA ani nehovorim...V porovnani so skvostami typu Icewind Dale, (kde sa normalne daju vidiet v nietkorych uzemiach umelcove tahy stetcom), to vlastne ani grafika nie je. Vlastne je...uboha. Tak isto, ako cely tento sposob znehodnocovania zanru RPG.
    My (teda fandovia hardcore rpg), nepotrebujeme, aby nase hry hralo miliony ludi, ktory na to nemaju cas a ani potrebny pocet mozgovych zavitov.
    My potrebujeme rpg. Nic menej.
  • Njn mame to proste tady... User friendly games... Lidi jsou totiz uz i liny naucit se hrat hru...
  • Preview najdete na eurogamer.cz
  • Tak!!! Precitajte si preview s plnej verzie hry a prestanete neustale picovat na DA2
    • Ty sasku.. Prestan to obhajovat... Kdyby to byla tak bajecna hra, obhajobu nepotrebuje.. Hra se haji sama svoji hratelnosti... A abych poznal, ze hratelnost stoji za vyliz, na to mi vazne demo staci!
  • Dragon age II ...akcni adventura
  • Nemozu chcet aby im to hraval cely svet, to je nemozne. Oni chcu len silou mocou zarobit co najviac penazi. Ludia su rozni, maju odlisne nazory. A cely svet sa teraz zhodne ze DA2 je super
  • No, tak přiznávám, že s tím hack n slash jsem to "trošku" nafouk. Holt dnešní RPG nejsou hardcore pro RPG nadšence, ale pro masy a lidi co RPG buď nikdy nehráli, nebo prostě RPG moc nemusí. Tomu je uzpůsobené minimum možností výběru povolání, jednoduché ovládání, jednoduchá dějová linie, nádherná grafika nejlépe s podporou Physix(na to dnešní hráč slyší), ne moc velký herní svět aby se hráč náhodou neztratil a krátká hrací doba. Vezmu li v potaz, kolik dní, týdnů měsíců snad i let jsem ztrávil u baldurs gate 1 a 2, tak dohrání dnešního průměrného RPG se pohybuje kolem 15-20 hodin.
    • Tak si to zase trošku nafouk...Zkus to ještě potřetí.
      • Možná by nebylo od věci uvést pár argumentů na podporu tvého tvrzení:-)
        • Spousta RPG má obrovské možnosti "povolání" - Fallout New Vegas jde v tomto asi opravdu nejdál, Elder Scrolls bylo a bude také na povolání hutné. DAO celkem ušlo, DA2 bude ještě variabilnější, jelikož půjde kombinovat jednotlivé třídy. Two Worlds, Risen, DAO, New Vegas - všechny ti nabízejí desítky hodin hraní. Jednoduchá dějová linie? New Vegas má snad tu nejdospělejší dějovou linii, co jsem kdy viděl. DAO má také výborný příběh a několik perfektně napsaných charakterů, jejichž osobní motivace se plní objeví až na konci. Zjistíš zde, že žádné rozhodnutí není to "správné" ani "špatné". To je prvek, jímž hry s primitivní zápletkou rozhodně nedisponují. Na malý svět bych si v případě New Vegas, Risenu, Oblivionu či Two Worlds také nestěžoval. Kdepak, plácáš kraviny člověče.
  • Ja si teraz idem po prvý krát Half Life2 a nič moc Project IGI bol lepší, z RPG NWN2, ktorá sa mi páči, vyšla čeština aj na datáče takže komfort. PS: z nových bude radosť Drakensang: Phileassons Secret, ktorý vyjde v CZ. DAII si kúpim až za minimálnu cenu.
  • Tak ja uz fuck nemam slov na vas. To ze tu vacsina zvas odsudzuje DA 2 este pochopit viem ale ze picujete na cele bioware a to len kvoli tomu ze si dovolili priniest do hry zmenym tak to je vrchol. By ma zaujimalo kolky z vas hrali ME2, DAO, BG2 hmm? aj vtedy ste picovali na bioware? Nie myslim ze vtedy ste slintali nad tými titulmi ake sú úžasné. Boha ved si aspon pockajte na plnu verziu a potom robte zavery. *10*
    • nekteri z nas jsou proste skepticti, protoze ani demo neukazalo odchylku od dlouhodobeho trendu bioware podrizovat svou tvorbu vice ekonomickym zajmum spise nez snaze potesit hrace nejakymi inovacemi rozvoji nejakych zakladnich rysu zanru. tahle hra neni pro stary..
    • miker17
      nenemahej se tady na tomto foru jsou sami Experti a trollove a je jim jedno co je pravda a co ne
      • Souhlasím, ale nejen tady, ale na všech diskuzích vůbec.
    • picujeme na bioware lebo cim novsia hra, tym menej RPG. A to je dost alarmujuce kedze to bola basta RPG hracov. Odkupil ich EA a mozme ist vsetci do prdele. Kazda hra viac akcna, viac primitivna, viac jednoducha, menej RPG.

      Neviem co sa cudujes. nech idu do pice celi jak su
    • Vzhledem k tomu, že s Bioware a jimi vydávanými hrami to jde již nějakých pár let z kopce, patřila série DA mezi poslední jiskřičky naděje pro mnohé z nás. Mě osobně již DAO příliš nenadchnul a čím více byly poodhalovány informace o přibližování masám v DA 2, tím více bylo patrné, že se vydal Bioware jiným směrem, který pro mne znamená, že si žádnou jejich další hru již nekoupím. Závěr o tom, jestli mám o hru zájem či nikoliv si mohu utvořit i bez toho, aniž bych si danou hru koupil a zahrál. Na sérii ME jsem zanevřel již po prvním dílu a tak se pro mne stalo Bioware mrtvým studiem. Přenechávám žezlo dnešnímu masovému publiku, aby plnilo kasičky Bioware a dalších tvůrců dnešních rádoby RPG.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit