Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takže z toho nakonec udělají rpg, které se bude líbit všem, kromě těch co mají rpg rádi
  • Kam se žene Bbioware je jedna věc, ale jestli se i herní magazíny budou formovat do sprominutím dementních názorů jako "A když jej neodradí vidina 30-50 hodin čistého herního času", tak už fakt asi za chvíli budeme číst oslavné recenze typu "skvělá hra co zabere jen 30 minut a nemusíte se tedy bát, že vás bude dlouho nudit"...

    Tady už sakra nejde o to, že se někomu líbí tohle a tomu zas toto. Toto už je čirá demence, když si HERNÍ REDAKTOR stěžuje, že mu hra dává více zábavy.
    • Přesně. Navíc se podle mého názoru pojem RPG vylučuje s pojmem "zaneprázdněného člověka, co si jen potřebuje odpočinout a vypnout u nějaké hry". RPG, alespoň ta, která za něco stála, tu vždy byla pro takové hráče, kteří chtějí komplexní a propracované univerzum, do něhož by se mohli ponořit.
  • Já bych ten nadpis trochu upravil : Designér Dragon Age II: jak změnit RPG na hack and slash pro konzole
    • miker17
      autoattack je furt na kozolách jako v 1 dile a ja na PC jsem nezaznamenal nic jineho kromě nových bojovích animací
    • Nepřeháněj.
  • V Německu jsem v redakci viděl review verzi DA2 a dojmy jsou tyto: boje jednoduché a jeden za druhým stejný. Vždy naběhne tlupa deathspawnů a než se rozkoukáte, tak je kumpáni vymlátí za vás. Časemse zlepšíte a je to jako Jade Empire - bum, bum. Ty bandy jsou jedna jako druhá, žádná taktika není třeba. Na vyšší obtížnost se to chová úplně stejně, jen počet nepřátel, které zabije vaše parta je vyšší, protože jsou rychlejší než vy. Příběh je dobrý a dobře podaný. V češtině to ale nebude, takže kdo neumí jazyky, tak smůla. Jinak je filmový s pěknými dialogy. Můžete si také naimportovat události z jedničky - nijak extra se to ale neprojeví, stejně jako některé události se ignorují - je například jedno, jestli v DA:O zabijete Flemeth nebo ne - v DA2 bude - a mimochodem vypadá úplně jinak než v jedničce, a je tam, protože "je strašně hustá a má 1000ce životů a podobné oslí můstky). Grafika je oproti Zaklínači nebo TES na pohled slabší. Svět je dost prázdný - oproti jedničce je mnohem řidší - jako by šlo jen o datadisk, který se někdo rozhodl prodávat jako dvojku - nebo to budou chtít zaplnit DLCcky - v obou případech je to na hráče docela hnus velebnosti, protože to znamená, že za hodně peněz docela málo muziky a chceš li víc, tak zaplať. Osobně to beru jako krok stranou. Příběh ok, hra ale v podstatě jen dělá jakousi (vcelku ne příliš zábavnou) vatu mezi filmečky. Prostě taková Mafia 2 ve fantasy kulisách - obě hry zdaleka nedosahují kvalit prvních dílů a jsou stejným zklamáním.
    • miker17
      jo a ve studiu bioware si taky byl co Hral si už Mass Effect 3 a Skyrim v Bethesdě *11*
      debilita některých lidí na tomhle fóru je donebe volající a když si hru ty EXPERTE hrál tak určitě víš že má něco jako Save Transfer jako Mass Effect
    • filias
      Z dema jsem měl taky takové Mafia II deja vu. Jinak demo je dost vypovídající. Každých 20 metrů na mě vyskočí hromada mrtvol. Bez nějakého smyslu je pozabíjím. Občas mezi tím nějakej boss. Měl jsem pocit že hraju bezduchou mlátičku. A na to si můžu dát Darksiders, který jsou v tom lepší.
    • To potvrzuje moje dojmy z dema. Škoda.
    • Dík, konečně nějáké zhodnocení bez PR keců, přesně tak na mě dosavadní informace a demo působí.
      Nemám nic proti vývoji RPG, ono mě to běhání v tunelech, vymlácení všeho po cestě a na závěr půl hodinové řezání do bosse, protože má delší čárečku životu, přijde na dnešní dobu už trošku zastaralé, já bych vývoj v tomhle směru přivítal, ale DA2 nic zásadního nemění, jen ten zatuchlý obsah balí do rádoby efektního pozlátka. Osobně doufám, že Skyrim a Zaklínač 2 přijdou s něčím novým a posunou žánr dál...i když v době kdy je za úspěch považováno aspoň udržení propracovanosti a délky předchozího dílu, těžko..*9*
    • Podle všeho bych ani neměl mít potřebu si stahovat demo...
  • strasne keci...bioware sa posledne roky coraz viac priklana k mainstremovemu ponatiu "herny popcorn" - navonok to vyzera to super, efektne a prepracovane a urcite to zvysuje predajnost ale iba navonok a clovek by od firmy co stvorila BG by clovek cakal viac...

    ono preco su hry BG alebo Fallout (1&2) legendami? Lebo cloveka posadili na prdel a nepustili prave svojou prepracovanostou, detailami a aj ANO AJ kompexnostou...

    Ak si v Bioware myslia ze precitat si quest log alebo popremyslat nad statistikami, vlastnostami a dialogmi je hardcore tak asi old school rpg u tejto firmy nadobro odzvonilo...
  • Dlouhá herní doba že je problém? Pro studenty? Za týden, že zapomenou co se ve hře stalo? WTF, co to je za kraviny???
    • Přesně tak. Taky mě to dostalo. Tu hru bych nesměl hrát tak dva měsíce, abych si nepamatoval oč go. Tedy v případě, že jsem do toho zažranej.
  • miker17
    Kdyby Bioware nechala DA:O systém a udělala jenom nový přiběh tak by většina lidí tady zase nadávala na že se Bioware veze na slávě DA:O nebo udělejte něco nového a další žblechty.... na bioForu byl topic s vice jak 5000strankami aby udělali souboje po vzoru zaklínače(nebo něco podobného)...bioware věděla že tavíto systém souboju by byl pro hru nevyhovující tak alespon udělala nové animace a ted zas všecí nadávají....
    když si tady čtu přízpěvky typy: To není RPG Fňuk Fňuk nebo Ja sem RPG fanda seru jim na ten Hack n Slash
    a v druhem řádku říkají že Zaklínač 2, Two World 2, Skyrim je cRPG tak se mi chce brečet
    se ani nedivím že se hry zjednodušují protože takovéto hovadiny jsem vživotě nečetl
    • Šašky jako ty mám ze všech nejraději...
      • miker17
        dik *5*
  • Dragon Age II bude oproti svému předchůdci o 20hodin kratší a 2,5x více filmovější - to bude sranec na entou..
    • A to si vyvestil kde ty chytraku? Zahral si aspon demo nebo jen kafras? Holt reklamni kampan zafungovala ... o DA2 se zajimaj vanze uz uplne vsichni *10*
      • Vyvestil jsem to tady: http://gamrfeed.vgchartz.com/story/84352/gdc-2011-dragon-age-ii-signifficantly-shorter-and-more-cinematic/

        A demo jsem zahral cel , celkem sranec to byl ;)

        Problem Jerry? ;D
        • Snížení počtu slov je logicky dáno dialogovým systémem.Herní doba je individualní.Někomu dohraní DAO mohlo zabrat těch 60h a někomu 30h.
          Jinak to, že je resp. bude hra kratší bylo celkem jasné vzhledem k tomu, že DAO vyšlo před 15ti měsíci.A je to škoda.Tyhle rozhodnutí firmám spíše škodí než pomáhají.
  • Doba temna pro počítačové hry se blíží *5* Hry se zjednodušují. Proč? Aby si je koupilo víc lidí. Kterých lidí? Ti co vlastní konzole *11* *11* *11*
    • Né, to je proto aby sije koupilo co nejvíc dětí :), pač když dítě dneska řekne že něco chce tak muto rodiče z 50% koupí aby měli klid :), vem si G4 Arcania to by zvládlo i 8 leté dítě s prstem v nose :) to samé i u DA2 - souboje lehké - žádná taktika netřeba a už i dialogy číst nemusí stačí když se bude orientovat podle obrázků :), zlatý Drakensang, DAO, zaklínač, G1/G2, Neverwinter night 2, Baldurs Gate
      • Psychotic
        Ono je to spíš naopak - děti chtějí objevovat, učit se a zlepšovat duševní vlastnosti, dospělí se chtějí bavit a ulevit stresu. I nejmenší děti hrají hry, takže trh se může z demografického hlediska věku rozšiřovat jen tím druhým směrem - proto jsou hry jednodušší na pochopení i ovládání a hardcore hráče od casual hráče rozlišuje jen to, zda-li hraje na easy (dnes často pojmenováno právě "casual") či hard a nějaká ta znalost herní scény dnešní i té z minulosti.

        Tento vývoj jsem sledoval na sobě i svých přátelích a je to v podstatě přirozený běh věci.
        • smejki
          psychoticu, ty máš pravdu, kluku
  • Aneb jak zku*vit RPG aby ho mohli hrat i dementni amici na konzolich a vyzdimali 3x tolik penez

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit