Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No asi bych to prubnul na Vite. Doufam, ze i tam bude CZ lokalizace!!!
  • hmm, flash a kritika... to nejde moc dobře dohromady
  • hezka citace, ale v podstate potvrzuje, co jsem mel na mysli

    rucni uskakovani a uhejbani potvoram je sice fajn, ale mne osobne to moc neladi s hrou, od ktery bych cekal neco jako hod kostkama, jestli jsem dokazal uhnout

    pak tam jdou provadet uchylarny jako tato https://www.youtube.com/watch?v=gH1qUmHAf0c

    nedej boze, aby to byla hlavni soucast boje jako v tom grimrocku (ale ten jsem hral oba dily, prestoze driv jsem tyhle realtime crawlery vicemene z onoho duvodu taky radsi ignoroval)

    dalsi hry, kde se nepratele ruzne obihaj a hledaj glitche, jak na ne vyzrat bez vybavy a skillu zminovat nebudu. ale nektery jsou i docela zavedeny znacky (mozna jednou ten gothic jeste dam, mne celkem staci grafika u her od roku 2000 dal, kdyz ma styl a neni to jen shluk pixelu)
  • Co si budeme povídat, to ovládání bylo ze začátku hodně WTF a spolu s obtížností to spoustu lidí odradilo a asi to byla skoda. Jakmile se trošku člověk s ovládáním sžije a trošku se otrká, tak je to pak pecka na desítky hodin. Navíc je G1 a G2 s pár vylepšeníma v pohodě hratelný ještě dnes.
  • kdybys u toho vydržel, tak bys zjistil, že to je jinak
    http://recenze.tantalan.com/gothic2.htm
    "Souboje a vývoj postavy jsou naprosto dokonalé a nenašel jsem v žádné jiné hře lepší (ve hře Dark Messiah of Might and Magic byly souboje také super). Hrál jsem hru za bojovníka a ze začátku byl směšně nemotorný. Pomalu uskakoval, pomalu sekal mečem a uměl jen základní údery. Postupným vývojem a získáváním zkušeností se však zlepšoval a zrychloval kryty a údery (ty se měnily v návazná komba) a bylo to v soubojích jasně viditelné. Souboje tak nebyly jen trapné klikání jako v jiných hrách, ale musely se volit údery ze stran a vpřed a kombinovat s krytím v momentě, kdy útočí nepřítel. Každý souboj tak byl výzva."

    s tím jak investuješ skilly do síly nebo obratnosti a do zacházení se zbraní, tak získáváš nové utoky a nová komba, utočíš rychleji. Zezačátku ty souboje vypadají nemotorně, ale postupně to bude lepší a lepší. Gothic je jedno z mála open-world RPG, co udělalo správně skoro všechno.
  • no dal jsem si misto toho radsi kotor2 za temnou stranu, bral jsem to jako relict z minulosti, to krkolomny ovladani

    pro me rpg neni o uskakovani, treba v jinak super grimrocku me to obihani nepratel pripadalo taky celkem trapny
  • Gothic 1+2 mají ovládání geniální. Akorát ze začátku je hodně nezvyklé. Dostane se ti do krve až v průběhu hry a pak pochopíš, v čem je dobré. Lidi jako ty si na to ovládání stěžovali, tak to v Gothicu 3 udělali jinak a byla to obrovská chyba. Souboje v Gothicu 2 jsem o načasování. Musíš pozorovat utoky nepřátel a buď zautočit nebo se vyhnout a zautočit ve správný čas. To se týká třeba těch ptáků, co se na tebe rozběhnout atd.
  • tvl, uz si neco udelejte s tema reakcema, at to nezaklada novy vlakna
  • ale je to s podivem, protoze me si prave povodili ty goblini v gothicu 2 tolik, ze jsem to nehral

    (asi 5 let po vydani mi to jeden fanda doporucil, ale to ovladani se mi zdalo mirne receno blby)
  • sarin
    nj *7*
  • mimochodem, pokud si das paceni uroven 1, tak nemusis ani odpalovat most

    nicmene ja doporucuju az do 50% boostu melee utoku davat nejdriv do nej, s tim se pak nutny boje resi vylozene snadno
  • Zapomenutá hra, je mi líto.
  • z mojho pohladu ide o zlyhanie sarina, jsem to kvuli tobe a enhanced edici pustil a hned z prvniho boje muzes utyct a vsechny v okoli uskrtit pekne odzadu (lokace jsou plny skrysi), jenom tu sefku musis vyfackovat a tak je to v ty hre temer vsude, kdyz se rad plizis, nemusis mackat nic vic nez "T"

    vcetne odpaleni mostu mi to trvalo 15 minut dostat se pres uvodni pasaz do open world casti hry
  • sarin
    Ó áno, na Gothic mám úžasné spomienky. Ako prvý som hral Gothic 2 a aj keď som úvod s Xardasom moc nechápal, odvážne som sa vydal do sveta. Po prvých pár zlyhaniach na skupinke goblinov som ich jednoducho obišiel a po pozbieraní červenej repy sa vydal do Khorinisu. Tam som sa stal učedníkom lovca ktorý ma vzal za hradby loviť a pomáhal mi v bojoch, pri potyčkách v meste som sa v jednoduchých 1v1 súbojoch naučil spravne kryť a uskakovať a keď som sa definitívne vydal do divočiny, tak som vedel, že sa o seba viem postarať *4*
    Dex som dal 2 hodiny života, do "Khorinisu" som sa nedostal, lebo "goblinov" tam bolo hrozne moc a nedali sa obísť ani žiadnym spôsobom prechytračiť. Po 20 minútovom súboji plného zbesilého klikania ma zase zabili a musel som ísť od začiatku, tak som sa na to vykašlal. Z môjho pohladu ide o zlyhanie game designu a v prípade že to bol zámer tvorcov, tak ho v žiadnom prípade nechápem.
  • ten flashův přísvěvek opravdu porušoval nějak pravidla? Nebo se tu maže jakýkoliv náznak kritiky...
  • Kdysi dávno (cca 15 let) jsem hrál hru, která měla úplně hrozné ovládání, boje byly pekelně těžké, takže jsem prvních pár hodin chcípal až nepříjemně často a hra byla při vydání celkem zabugovaná. Všechno jsem překousl a u hry strávil nádherných několik desítek hodin a nakonec je to jedna z mého top 20 her, které jsem kdy hrál. Kdybych ke hře přistupoval stejně jako ty, minul bych jedno z nejlepších RPG historie, Gothic.
  • preciznost netreba, treba to hrat aspon 10 minut, kdybys to hral 2 hodiny, tak uz ses davno z kanalu venku a tam by ses ukecal k smrti
  • alladjex
    Mně naopak přijde, že games se většinou vyhýbá povrchnímu recitování z changelogů a na recenzích je znát, že to hrají pořádně. Bez ohledu na to, jestli s recenzí souhlasím nebo ne, tak nikdy nemám pocit, že by recenzent hru nehrál a nepsal osobní zkušenosti. Samozřejmě občas není možné konkurovat znalostem lidí, kteří hrají jednu hru a mají ji prochozenou shora dolu. Nestává se mi tu ale, že bych měl pocit, že by recenze byla psaná ve stylu "hlavně aby byla co nejdřív".

    Z toho taky vyplývá, že recenze či doplnění např. enhanced edicí zabere tunu času. Zvlášť u zmíněných her Wasteland, Shadowrun, Divinity nechápu jak můžeš říct, že to moc času nezabere. Buď to je pouze informativní článek, co v enhanced edici je ... a ty tu například na Divinity nebo SR vyšly a nebo to je článek analogický tomuhle, který je ale v podstatě recenzí.
  • sleepless
    Je to krátké, moc času to nezabere - zabere to stejně času jako hrát hru na recenzi. A na honorářích to stojí stejně, protože autor to musí odehrát znovu.
  • zvuky ve mne hlubokou stopu sice nezanechaly (az na to lehky hekani dex pri skakani me minimalne nijak neobtezovaly), ale jinak hudba a dubing mi prisly vyborny

    u takhle maly hry urcite nadstandardni ozvuceni jako celek

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit