Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ME3 není nepodařená hra. Ještě mi řekni, žes to hrál a nebavilo Tě to a štvalo Tě to. Podle mě si sám uvědomíš, že to není pravda. ME3 byl skvělá hra s mnohem lepší atmosférou než předchozí 2 díly. Ale měl totálně pitomej konec, kterej byl tak pitomej, že si lidi pamatujou jen to. A hážou špínu na celou hru, která si to ale nezaslouží. Ani trochu.
  • Fajn, hranim vsech dilu jsem stravil stovky hodin, ale proc by me melo zajimat tohle, po pul roce? Proste dalsi vytahovani penizku z lamek a ovecek po celym svete. Priste vydaji DLC kde budete moci oplodnit Liaru a zajit na pivo s Garrem. Samozrejme za $20, a koupi si to nekolik set tisicu ovci *15*
  • Cahir
    Ať tak či onak, pointa je, že oni dva na to neměli, ale Shepard má...
  • Ale prece nemuzes srovnavat collectory s Reapery? Tim Protheany "nepovznesli", jen z nich udelali loutky.
  • To si nemyslim, ze by jen oblboval sam sebe. Podle mne skutecne veril, ze to je reseni, jak zabranit vyhlazeni. Alespon na mne tak pusobi. Navic, pokud jen blafal o synteze, potom Illusive man take jen blafal o kontrole. A ja prece nemuzu za to, ze napsali tri moznosti, z nichz jednu nam nutil Saren, druhou Illusive man a tu treti chteli vsichni ostatni, vcetne mne, ze jo? :-)
  • ale vlastne ti mozme podakovat, prave kvoli takym ako ty su MP DLCka zadarmo, ste nam ich zaplatili kupovanim kravin :)
  • Tohle DLC vypadá, že bude kvalitní a pokud se to potvrdí, už to je důvod ke koupi. 4 hod Mass Effect zábavy. A navíc - i když to konec nezmění, mělo by ho to nějak rozšířit. Upřímně doufám, že bude to rozšířní nějak patrné, existovala by pak šance, že každé další single-player DLC trochu obohhatí konec až to nakonec bude i dávat trochu smysl. Mohlo by to třeba zrušit synthesis ending - protože to je jedno velký WTF, ale o tom asi jinde :-D
  • Kotor je i dneska boží hra, ale tvrdit, že je trapný něco, co jsi ještě nemohl hrát, je ubohý. Kolik ti je? Mentálně tak 11...
  • Ten meč není katana ale nindžató, katana vypadá jinak. Vím, není to příliš relevantní, ale kdyby měl někdo rád auta a já viděl audi a tvrdil, že je to toyota, asi by taky nebyl nadšenej.
  • Mě spíše štvalo, že shephard se choval obecně jako pako. CHci sundat vznášedlo a mám assault rifle? Nevadí, budu na vznášedlo strílet pistolkou. Můj shephard byl vanguard. Když Keai Leng utíkal pryč a Shephard ho stíhal. Měl si vzít sniper rifle a v poklidu zamířit ne sprintovat a střílet přitom pistolí. A pokud není tvůj shephard soldier, ale je třeba vanguard, je to ještě horší. Kai Leng prchá pryč? Naprosto by stačil biotic charge + nova a Kai Leng je K.O. a jeho útikový vznášedlo taky. Můj shephard vanguard zabíjel nepřátele na insenity jako nějakej jedi, ale v animacích to byl jen pako s pistolkou. Toto bioware hodně nezvládlo.
  • Útok na citadelu, jako v předchozích cyklech, byl překvapivý a citacela se neubránila. Citadel fleet není asi nijak gigantická a navíc, citadela spoléhá na pomoc jiných flotil, které se k ní skrze mass relays dostanou v krátké době. Proto je vynoření se přímo u citadeli, její ovládnutí a vypnutí relays dobrá strategie. V tomto cyklu ale nepoužitelná a proto reapeři nejspíš nechali citadelu být s tím, že útočit přímo na ni by znamenalo čelit připravenější centrální vládě a jelikož by se sk ní museli dostat přímo před Mass relays v galaxii, rada by je odhalila včas a připravila by se ještě více. Proto se asi rozhodli jet strategií "systém po systému", "homeworld po homeworld". Přece jenom, Protheans byly vyspělejší, Reapeři asi nepovažovali tento cyklus za takovou hrozbu. Tak si to, alespoň zatím, vysvětluju já.
  • Podle mě není DA2 RPG. Je to akční hra s jakýmsi "jako, že" důrazem na příběh a postavy s primitivními prvky RPG. Hry jako Skirym, Two Worlds 2, The Witcher 2 jsou RPG. DA2 byla extra promitivní akční hra. MA3 je podobnýho ržení, ale není alespoň tak strašně naivní a otravně primitivní.
  • Především - Saren byl indoctrinated a neuvědomoval si to, dokud mu Shephard neotevřel v samém závěru oči. Indoctrination = oběti si neuvědomují, že jim Reapeři předsouvají vlastní cíle a sami si ty cíle přisvojí a odůvodní, aniž by si byli vědomí manipulace. On nebyl vůbec zbabělec, byl naopak zatraceně silnej. Proto se dokázal na kanci z Indoctrination vymanit a zabít se, aby ho Reapeři nemohli dále ovládat. Ve skutečnosti byl v jejich moci už strašně dlouho (našel artefakt Reaperů už během First Contact War).
  • Zajímavý vkus - užít si druhej díl jen díky Zaeedovi :D Ale proč ne. A souhlasím s tím, že ten pocit beznaděje a skoro až rezignace ze strany Shepharda byl zajímavý, ale... problém byl spíš v tom, že celej závěr (včerně mise na zemi) působil směšně. Nebylo to ani trochu epic, vůbec nic jako ve 2. díle, kde byl závěr plnej animaček, které se týkali přímo postav a postavy mohli umírat, pokud jsi dělal špatný rozhodnutí. Právě na toto se lidi těšili ve 3. díle a očekávali něco ještě víc epic .. a dostalo hov*o.
  • Aby jsi nakonec viděl animaci z 98% stejnou jako by byly i ty další.
  • Leviathan by měl mít nějaký důsledek na konce Mass Effectu 3. Jak velký zjistíme až za pár dní a asi to nebude nic dratického (několik nových dialogů a možná doplňujících animaček, předpokládám alespoň já) ale i tak, je to relevantní ke koncům ME3.
  • Jelikož z Protheanů Reapeři vyrobili Collectory, tak s tím vyhlazením nemáš tak úplně pravdu.

    Včera jsme tady diskutovali o cyklech a jejich významu, můžeš si přečíst, k čemu se nakonec došlo, protože asi nemá cenu znovu argumenty opisovat sem.

    A systém diskusí mi vadí taky, ale jelikož je to nějaký univerzální tiscali systém, tak bych se změnou moc nepočítal.
  • Ano, hral jsem je vsechny. A ne, je to EA Edmonton, Bioware je jen nazev, ktery zapomneli odstranit. Nebo si vazne myslis, ze byvala Bioware jeste o necem rozhoduje?
    DA2 a skvele? Hmm, treba jako to, jak v po prologu narazis ve meste na tri lidi, ktere jsi NIKDY predtim nevidel, ale vsichni te zdravi a bavi se s tebou jako se starym znamym? Nebo to, ze se to odehrava behem 10ti let, ale nikdo nezestarne ani o den. RPG jak noha.
    A to se nezminuju o nepratelich, padajicich pred tebe odnikud, to byl skvely zazitek. Jj, soubojovy system megazabavny, jak tam mavali dvourucakem, jako by byl z papiru a jak se nepratele rozpskli v gejziru krve po zasahu jednim sipem. Jj, jak malo staci nekomu ke stesti.
  • to Stoneboy: Ne, tady mame lepsi konflikt, z jedincu udelame dzus a z nej postavime ohromneho Arnolda. Sorry, ale nemohl jsem si pomoct, kdyz jsem videl ohromneho Terminatora na konci ME2, tak jsem malem spadl smichy ze zidle.

    Tak to predpokladas spatne, protoze z Protheanu nebyl postaven ani jeden Reaper, ti byli proste vyhlazeni.

    No ale ted znis jako ten Hvezdny spratek. Predstav si situaci, ze... Situaci, o ktere mi porad dokola tvrdi, ze nastane, pritom na to nema jediny dukaz. Ba co vic, ja mu prave ukazal opak!

    A mozna si sedim na vedeni, ale ten tvuj posledni odstavec nechapu. Jak to, ze by se nic nebyresilo? A co se vyresi takto? Opet, nic. Jinymi slovy je lepsi vyvrazdit vsechny Somalce, nez se snazit pochytat ty piraty? Super. Ale to je fuk, muzeme se tu o tom dohadovat do aleluja, stejne se ten konec nezmeni.

    P.S. Jsem jediny, komu vadi nemoznost reagovat na podvlakna od urciteho stupne? Tiscali, pls, predelejte to konecne. Dekuji.
  • Pokud jsi k tomu přistupoval tak jako "jé, modrá, červená, zelená.... mám rád červenou.. bam" a hotovo tak je to jasné.

    Osobně, jelikož jsem se vyhejbal spoilerům jako čert kříži jsem docela dlouho přemejšlel a spekuloval nad tim co by který rozhodnutí mohlo znamenat a pro koho. Musím říct že to bylo poprvý v sérii kdy jsem nejel podle toho jak jsem se rozhodl jet postavu na začátku (paragon/renegade).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit