Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    to bylo fakt strašně cool. Já se nestydím ani za to že jsem otaku, ani militarik. Bejt hypsterský retrofil, to bych nepřežil.
  • To víš, musí tam být smrt a následně nudné probíhání půlkou hry a zabíjení hordy nepřátel, aby ses dostal tam, kde jsi zemřel, jinak to není pro herní bohy dostatečně hardcore. Čím více smrtí a nudy, tím více hardcore.
  • TheLordoftheNonsense
    Pořád lepší starej hipster než otaku co je zamilovanej do Danteho
  • TheLordoftheNonsense
    Naprosto souhlasím. Trefil jsi to do černého. Dark Seed bylo pro mě jako malého klučinu něco opravdu strašidelného (I have no Mouth and I Must Scream jsem hrál později jako teenager). Je pravda, že vůči dnešním hororům (snad kromě Penumbry) jsem tak otupělý, že mě kamarádi nechávají hrát pasáže, na co už sami nemají (nebo jsou líní?). Pointa je v tom, že dnešní horror hry spíše budují napětí, než bych z nich cítil hrůzu (jednoznačný příklad je Outlast). Jak si sám řekl: lekačky, lekačky, infarktíky. Dnes pot a bílý obličej nefrčí (jako např. v Shadow of The Comet). *5* U mě máš palec hore, jsem rád, že to taky někdo vidí stejně (i u těch filmů).
  • Blbost, páč jenom o lekačkách to není. hráls to? Nehrál. A Amnesia nebo Outlast není FPS, kámo. *1*
  • "Lekačka" by měla být jen třešnička na dortu. Jako když ti ho třeba žena deset minut honí a pak vystříkneš. Ale důležité je právě to desetiminutové honění (=strach a nervy ve filmu) a potom ejakulace (=lekačka).
  • To je super, že to víš, když jsi hru ještě ani nehrál. Kdybys třeba napsal "věřím", ale "vím"... to zní jako frajer co ví všechno dopředu.
  • Děkuji, ale článek číst nebudu, nechci mít opět zkažený zážitek ze hry.
  • michaliuz18
    presne, sice som "pt" nehral ale stacilo mi dost gameplay videi , a fakt je to epicke. Celkovo japonci mali vzdy dobre horory, ci uz filmy alebo potom hry hlavne silent hilly :D
  • del0
    Jo to už sem viděl. V takový grafice by to byla bomba. *14*
  • Že to nebude nutně horor mi nevadí. Vím, že SOMA bude mít silnou atmosféru a bude zážitek si ji zahrát.
  • ta hra byla hlavně variabilní - pasáže se zbraněma, beze zbraní, kombinace adventury/hororu/FPS/stealth. Páčidlo, revolver, brokovnice, scifi zbraně. A hlavně ta atmosféra. !!!
    Je megaostuda, že tento herní server dal tomuto klenotu 6/10, zatímco různým zcela zapomenutelným nevýrazných průměrným hrám dává devítky

    Ano, utěk z hotelu byl jedním z nezapomenutelných zážitků té hry, ale dobré bylo právě to, že takových momentů tam bylo jen pár. Udělat z nich celou hru, tak ta hra bude nuda. A byl to taky horor, co nesázel na lacinné lekačky. Fakt škoda, že studio zkrachovalo a neudělalo plánovaný druhý díl.
  • nightborne
    https://www.youtube.com/watch?v=eEQReLZJXJQ

    Jak strašlivě super by bylo, kdyby tohle doopravdy byla hra?
  • Nechapem preco tolko minusiek. Ja som teda velky poseera a pri Penumbre aj Amnesii som sral Maggi v kockach, ale pri tomto zatial nula bodov. Snad v plnej hre no....
  • del0
    U mě právě vůbec. Hrál sem ho až po druhym díle a i když byl víc hardcore, tak to na mě tak silně jako dvojka nepůsobilo. Ve dvojce byl lepší sound a taky příběh imho.
  • Kozy
    A hrál jsi druhou Amnesii? Podle mě o dost lepší než první díl a ta atmosféra- bezkonkurenční.
  • Je zábavné, že ti nesedia hororové hry, kde sa musíš schovávať pred nebezpečenstvom, tak vychvaľuješ CoC - hra, kde najlepšia pasáž pre mňa - a nielen mňa - je tá, keď musíš utekať preč z hotela :).. a celkovo prvá tretina hry, čiže pasáž bez zbraní, je to najlepšie na tej hre.. odkedy sa dostaneš ku strelným zbraniam, hra je horšia
  • Ja bych si ho na zahradku klidne vzal...
  • Outlast je sice od nezávislého studia ale slyšel jsem že v něm jsou veteráni od zavedených studií a ne někdo, kdo tvoří hry poprvé a jumpscary se mu nejlépe programují *4*
  • Souhlas, Cthulhu byl výborný. Ten útěk z hotelu byl parádní a myslím, že se přímo od této pasáže inspirují dnešní horory.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit