Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Všichni tady brečí jak DA2 má spawnovací systém na prd ale fakt že tímto systémem na prd se všem z hlediska obtížnosti zapařily kule to už tu nikdo neřekne, ještě aby tak někdo přiznal že je hra pro něj moc těžká, kde jsou ty doby kdy vyšší obtížnost byla výhodou hry? Mě osobně více srala recyklace prostředí. A pro případné komentáře typu nj ten to zase nehrál a podobně... gamesa dohrána na hard ano 2 mágové v partě, teď hraju znova ciste s rogue a warrama a ano je to o to tezsi rekl vam vubec nekdo ze hra se muze hrat x hodin dnu mesicu a roku? Kdyz to nedas do tydne aby sis dokazal jakej ses king tak hru odsoudis? Vzpamatujte se! *16*
  • heh, jak jsem si to pročet, tak da1 jste hráli opravdu dávno/nedohráli a pouštíte tady moudra. da1 byla skvělá hra, kde se možná sem tam spawnovali pavouci ze stropu, ale v průběhu boje(jestli jste si to byli schopní dát aspoň na medium a výš) se pauzovat muselo pomalu každých pár vteřin. bylo to těžký, goldů bylo málo a člověk si moh koupit 1-2 top itemy za celou hru. a kamera byla super. člověk myslel, že stará škola rpg je zpět a těšil se na druhý díl. TEN byl naprosto zprzněný. přesně kvůli popisovaným spawnům nepřátel, němělo vůbec cenu se pokoušet o jakoukoli větší obtížnost bez minimálně 2 mágů v grupě. dohrál jsem to nedávno(cca14dnů) a "filmový" zážitek pocit z rpg naprosto podělal. prostě zkopčili mass effect do da světa. třetí díl zajde v tomhle mnohem dál, asi ho vyzkouším(určitě nekoupím), ale beztak budu se slzou v oku vzpomínat na díl první(a na MORRIGAN!!)... btw, nedávno jsem si na steamu koupil komplet sérii gothic i s datadiskama asi za 6 euro. dohrál jsem zatím první díl a steam mi ukazuje odehráno 108 hodin... takže já říkám, filmový zážitky si strčte do..patřičných míst, a dejte nám radši svět, kde hrdina dokáže překročit dvaceticentimetrovej obrubník. tak.fýlfrýtuhejt.
  • rok 2015 bude ráj pro rpg milovníky *5*
  • Já jsem si to vyřešil bezvadně. Můj rohový stůl má totiž poličku, takže si na ni můžu natáhnout nohy :-D

    Co se týče velkých televizí - pokud není u PC problém s místem, stačí pouze přidat HDMI kabel. Co jsem zkoušel, nezmění se příliš ani nároky. Jak to může být, nemám ponětí...
  • MrSanta
    @Serza: K+M vs. gamepad - vyzkouším, uvidím. Super, že tam bude oficiální podpora. Věřím, že díky aktivní pauze se to bude dát hrát v klidu. Myší šoupu pořád v práci a někdy na ní prostě nemám náladu. S gamepadem hraju na 101 cm TV a to taky dodá na atmosféře. Nemluvě o pohodlnějším posedu s gamepadem u TV. U PC stolu se mi sedí celkem fajn, ale nohy si tam na druhou židli nenatáhnu.
    Navíc K+M si užiju do sytosti u Pillars of Eternity *1*
  • Pokusy tě šlechtí...

    Ale stále pochybuji, že gamepad bude lepší volbou než KB/M.

    Nicméně ano, co se týče gamepadu, je to pravda, poprvé bude podporován.
    Dokonce jsme prý doposud viděli pouze PC verzi, hranou s ovladačem.
  • Prý jsme doposud viděli pouze PC verzi, která byla hrána na gamepadu.
  • MrSanta
    Jako u spousty jiných her. Máš K+M - máš PC GUI. Zapojíš gamepad - hra automaticky přepne GUI do 'konzolové' verze. Nebo to navolíš v options. Teda v případě, že vývojář to tak chce. Nové BioWare hry (série Dragon Age a Mass Effect) doposud v PC verzi oficiálně gamepad nepodporovali. Podle některých vyjádření by DA:I mělo mít pro gamepad oficiální podporu.
  • A jak by se to potom hralo na pc s gamepadem?
  • MrSanta
    Jo, je to osm. Ale to je pořád víc než tři, jak psal ten trulo nahoře. Napíše krawinu, která jde odhalit do jedné minuty videa a ještě má naklikáno přes 20 plusů. Dnešní mládež je děsná *1*.
    Netuším, jestli tam je nebo není možnost mít víc těch dodatečných panelů. Problém by to nebyl, prostě by tím LT 'listoval'. Ovládání pomalejší, na flašky atd. se musí lozit do radiálního menu, ale nemyslím, že by to nějak výrazně omezovalo hraní. Jde jenom o zvyk. Jo, bude to krapet pomalejší, ale s aktvní pauzou hráč nemá problém stíhat.
    Já plánuju PC verzi, ale hrát to chci s X360 gamepadem. Podle toho, co jsem četl na webech by DA:I měl mít oficiální podporu pro gamepady, což nebylo ani u Origins a dvojky a ani u Mass Effectů.
  • Podle grafiky je to hrané na PS2.
  • To je stále osm.

    Já i bez přepínání mám minimálně 10x hotkey.

    Plus na hromadu skillů můžu najet myší.
  • MrSanta
    Koukám, počty se asi dneska na základce moc neučí. X,Y,B, RB. To jsou 4. LT přepne na další combat shortcut panel.
  • MrSanta
    GUI bude určitě v pohodě. Konzolové verze Originis a dvojky měli GUI podobný a na PC byl normální písíčkový hudík. Já doufám, že tentokrát už bude i PC verze podporovat oficiálně gamepad. Dragon Age jsou docela 'filmové' a rád bych je hrál na velké obrazovce s gamepadem. S aktivní pauzou není kam chvátat *1*
  • Khanemis
    Ono to nebylo jen u pavouků, ale tam si to pamatuji nejvíc:)

    Jinak co se DA2 týče, tak si myslím, že ta hra má dost neduhů jedničky, plus je tu ještě patrnější ten spawn nepřátel ze vzduchu, jinak ale zlepšuje dost věcí. Samotný boj je rozhodně o poznání lepší, ale tedy i příběh a způsob, jakým byly napsány postavy mi osobně přišel daleko lepší než jedničce. Osobně mě dvojka baví víc jak jednička, ale vím, že obvykle to lidi vidí naopak...

    Edit: A ty lokace ve dvojce se opravdu opakují až k uzoufání. Celkově je na té hře vidět, že měli dobrý nápad, ale hrozně málo času a prostředků k dokončení, na rozdíl od jedničky, která byla rozhodně vypilovanější.
  • Khanemis
    Inu, i tak to mohlo být dle mého názoru trošku lépe udělané. Ale souhlasím, že ve dvojce to byl mnohem citelnější problém:)

    Myslím, že je prostě chyba, když člověk ví dopředu, že sotva vstoupí doprostřed místnosti, tak na něj vyskočí nepřátelé...
  • Taky mě to nebavilo, ale ono šlo o to, že napoprvý pojdeš, ale pak už budeš vědět, kde se spawnují, tak tam musíš nastražit pasti. Když jsem hrál ten první díl loni v létě, tak už mi to tak těžký nepřišlo..
  • Ak by si si UI u spolocnikov vypol, mal by si nad nimi kontrolu 100%. U mna to bola prva vec, co som hned po prvom suboji nastavil/vypol. Hru som potom hral ako BG.
  • Tjn, ovlávání vypadá to na pěknej oser. Ale je třeba v tom vidět klady. Nezmršili UI kvůli konzolové verzi. Na PC tohle bude ideální, gg.
  • "Naopak čím mín, tím větší možnosti taktizování,"

    Njn, typický konzolový peasant obhajující nepravdu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit