Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lotr
    Nu a teď ještě aby to mělo ve hře smysl.
    Může to být stejně jako v DA2 nesmyslná funkce. Pro správné a nebudeme si nic namlouvat dobré fungování jakéhokoliv taktického systému je potřeba aby hra "spolupracovala".
    Žádné náhodné spawny nepřátel seskupující ze střech nebo ještě lépe z oblohy. Pak totiž jakákoliv taktika nemá smysl a formace jsou jen ozdoba.
    • Khanemis
      Teď koukám, že jsi vystihnul přesně to, co jsem zrovna napsal. Přesně tak, ty skriptované spawny nepřátel odnikud jsou pro mě v obou předchozích Dragon Age asi největšími negativem. Skutečná taktika tam nemá pak místo.
  • X,Y,B tri spelly na char, super hyper cool. Casual consolists approved ! *11*
    • MrSanta
      Koukám, počty se asi dneska na základce moc neučí. X,Y,B, RB. To jsou 4. LT přepne na další combat shortcut panel.
      • To je stále osm.

        Já i bez přepínání mám minimálně 10x hotkey.

        Plus na hromadu skillů můžu najet myší.
        • MrSanta
          Jo, je to osm. Ale to je pořád víc než tři, jak psal ten trulo nahoře. Napíše krawinu, která jde odhalit do jedné minuty videa a ještě má naklikáno přes 20 plusů. Dnešní mládež je děsná *1*.
          Netuším, jestli tam je nebo není možnost mít víc těch dodatečných panelů. Problém by to nebyl, prostě by tím LT 'listoval'. Ovládání pomalejší, na flašky atd. se musí lozit do radiálního menu, ale nemyslím, že by to nějak výrazně omezovalo hraní. Jde jenom o zvyk. Jo, bude to krapet pomalejší, ale s aktvní pauzou hráč nemá problém stíhat.
          Já plánuju PC verzi, ale hrát to chci s X360 gamepadem. Podle toho, co jsem četl na webech by DA:I měl mít oficiální podporu pro gamepady, což nebylo ani u Origins a dvojky a ani u Mass Effectů.
          • MrSanta
            @Serza: K+M vs. gamepad - vyzkouším, uvidím. Super, že tam bude oficiální podpora. Věřím, že díky aktivní pauze se to bude dát hrát v klidu. Myší šoupu pořád v práci a někdy na ní prostě nemám náladu. S gamepadem hraju na 101 cm TV a to taky dodá na atmosféře. Nemluvě o pohodlnějším posedu s gamepadem u TV. U PC stolu se mi sedí celkem fajn, ale nohy si tam na druhou židli nenatáhnu.
            Navíc K+M si užiju do sytosti u Pillars of Eternity *1*
            • Já jsem si to vyřešil bezvadně. Můj rohový stůl má totiž poličku, takže si na ni můžu natáhnout nohy :-D

              Co se týče velkých televizí - pokud není u PC problém s místem, stačí pouze přidat HDMI kabel. Co jsem zkoušel, nezmění se příliš ani nároky. Jak to může být, nemám ponětí...
          • Pokusy tě šlechtí...

            Ale stále pochybuji, že gamepad bude lepší volbou než KB/M.

            Nicméně ano, co se týče gamepadu, je to pravda, poprvé bude podporován.
            Dokonce jsme prý doposud viděli pouze PC verzi, hranou s ovladačem.
    • Já stále (naivně) doufám, že těch spellů bude víc, a že PC verze bude mít klasický action bar jako DA:O.
      • U pokemonů jsi taky mohl používat jen 4 útoky a je to supe hra. Nemyslím si, že čím víc spellů=tím lepší hratelnost. Naopak čím mín, tím větší možnosti taktizování
        • "Naopak čím mín, tím větší možnosti taktizování,"

          Njn, typický konzolový peasant obhajující nepravdu...
        • Máš určitě pravdu, že nemusí nutně platit čim víc, tim líp, ale zas k tomuhle druhu rpg tak nějak velká variabilita schopností a kouzel patří. I když vytvořit z desítek možností použitelnou kombinaci čtyř spellů by mohlo mít taky něco do sebe.
      • Mno kdyby ne, tak to by me hodne dopalili, a jeste vic by me to utvrdilo, ze ovladani omezuje hrani :(
      • Magister_Peditum
        To snad jo. Ostatně i DA2 měl obdobné konzolové ovládání, ale PC verze měla action bar.
  • Krescz
    aspoň že tak....méně gayů a vice věcí z jedničky prosím *6*
  • Magister_Peditum
    Chtělo by to ukázat ovládání i u PC verze.
    • ved prave, taktizovanie a packovac, US logika
  • TheGGG
    Snad to nebude úplná bída. Bioware mají dost kolísající kvalitu.
  • Khanemis
    Mě by hlavně zajímalo, zda v Inquisition konečně změní game design soubojů, které v obou předchozích dílech sestávaly z většiny z neustále se opakujících skriptovaných přepadů, kdy se po po vstupu do určité lokace ze všech stran "nečekaně" vyrojily hromady nepřátel, jejichž další vlny se ještě několikrát dál spawnovaly ze vzduchu. To podle mého názoru nejvíc zabíjelo taktické možnosti hry, protože si člověk nemohl dopředu rozhodnout, jak bude postupovat a bylo téměř nemožné krýt si pořádně záda. Ovšem z ukázek to zatím vypadá, že by se možná situace mohla v Inquisition změnit k lepšímu:)
    • Bylo to spawnovani nepratel i v DA1? Uz je to dlouho, co sem to hral a pamatuju se, ze mi to vadilo az u dvojky.
      • Khanemis
        Bylo to hodně už v jedničce. Pamatuju si, že třeba v Deep Roads se spawnovali pavouci ze vzduchu na každém kroku. Vlastně to byl i jeden z důvodů, proč jsem kdysi s jedničkou seknul.
        • U pavouků je to ještě vcelku pochopitelné, logicky chodí po zdech a stropech a pak se spustí na družinu z vrchu - navíc to byla výjimka..nicméně ti zhmotňující se nepřátelé v DA2 byli naprosto k smíchu a naprosto eliminovali jakékoliv pokusy o taktizování.
          K čemu taktizovat a tvořit formace, když se vám metr za mágy zhmotní paladinští assassini v plné plátové zbroji a před nimi z 30 metrů vysoké budovy seskočí další dva válečníci v plátové zbroji a jeden mág.

          DA2 několik věcí vylepšilo a boje jako takové působily dynamičtěji, ale zhoršili kameru, naprosto zprznili lokace a eliminovali možnost taktizování..takhle to prostě už bylo jen "per to do nich, co to dá a nezapínej mozek, nemá to smysl" *16*
          • Khanemis
            Ono to nebylo jen u pavouků, ale tam si to pamatuji nejvíc:)

            Jinak co se DA2 týče, tak si myslím, že ta hra má dost neduhů jedničky, plus je tu ještě patrnější ten spawn nepřátel ze vzduchu, jinak ale zlepšuje dost věcí. Samotný boj je rozhodně o poznání lepší, ale tedy i příběh a způsob, jakým byly napsány postavy mi osobně přišel daleko lepší než jedničce. Osobně mě dvojka baví víc jak jednička, ale vím, že obvykle to lidi vidí naopak...

            Edit: A ty lokace ve dvojce se opravdu opakují až k uzoufání. Celkově je na té hře vidět, že měli dobrý nápad, ale hrozně málo času a prostředků k dokončení, na rozdíl od jedničky, která byla rozhodně vypilovanější.
        • tak Deep roads to byl učel, šlo o to že to bylo infikovaná, kromě toho utoku na vesnici, a trpaslíku tam toho moc nebylo,až DA2 tam mělo Parašutistické Nepřatele.
          • Khanemis
            Inu, i tak to mohlo být dle mého názoru trošku lépe udělané. Ale souhlasím, že ve dvojce to byl mnohem citelnější problém:)

            Myslím, že je prostě chyba, když člověk ví dopředu, že sotva vstoupí doprostřed místnosti, tak na něj vyskočí nepřátelé...
      • V jedničce jsi tam měl ochránit jakousi vesnici a nepřátelé se spawnovali všude možně. Ale to byla spíš výjimka, obvykle, co si pametám, tak už tam nepřátele někde stáli a dál se nespawnovali
        • Asharak
          Jo tohle byl snad nejhorší ukol a boj co tam měli. No ještě přepadení enty.
          • Taky mě to nebavilo, ale ono šlo o to, že napoprvý pojdeš, ale pak už budeš vědět, kde se spawnují, tak tam musíš nastražit pasti. Když jsem hrál ten první díl loni v létě, tak už mi to tak těžký nepřišlo..
    • Takový byl i mass effect a většina dobrých her
      • Khanemis
        V mass Effectu to rozhodně nebylo až tak zle nastavené jako v Dragon Age. Ale ano, bylo to tam taky, však je to pořád Bioware...
  • Jesper666
    Konečně! Na tohle video čekám od doby co DA:I bylo oznámeno :-D má víra v DA:I byla o trošičku víc obnovena!
  • Vypadá to dobře ,animace a grafiku mají zmáknutou, ted už jenom spád a děj hry ,ale myslím že i to se povede na tuhle hru čekám dlouho spíš na co se netěším budou další kvanta dlc co budou vycházet ale pro mně dlc nikdy nebyli nějak důležitý ,dlc mám rád jenom v multiplayerových hrách nové mapy,zbraně atd
  • BoB.2
    Jsem velkej zastánce Gamepadu ale u tehle hry mě to fakt vadí.
    • Tjn, ovlávání vypadá to na pěknej oser. Ale je třeba v tom vidět klady. Nezmršili UI kvůli konzolové verzi. Na PC tohle bude ideální, gg.
    • Štve mě, že zatím neukázali snad jediný PC gameplay *9* , snad bude GUI použitelný a nebude to jen mírně upravená verze pro gamepad :-/
      • A jak by se to potom hralo na pc s gamepadem?
        • MrSanta
          Jako u spousty jiných her. Máš K+M - máš PC GUI. Zapojíš gamepad - hra automaticky přepne GUI do 'konzolové' verze. Nebo to navolíš v options. Teda v případě, že vývojář to tak chce. Nové BioWare hry (série Dragon Age a Mass Effect) doposud v PC verzi oficiálně gamepad nepodporovali. Podle některých vyjádření by DA:I mělo mít pro gamepad oficiální podporu.
          • Prý jsme doposud viděli pouze PC verzi, která byla hrána na gamepadu.
      • Podle grafiky je to hrané na PS2.
      • MrSanta
        GUI bude určitě v pohodě. Konzolové verze Originis a dvojky měli GUI podobný a na PC byl normální písíčkový hudík. Já doufám, že tentokrát už bude i PC verze podporovat oficiálně gamepad. Dragon Age jsou docela 'filmové' a rád bych je hrál na velké obrazovce s gamepadem. S aktivní pauzou není kam chvátat *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit