Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • K Fisherovi prostě patří tma. A basta.
    • A Michael Ironside....a pasta basta
    • Souhlasím, mám to podobné. Taky jsem nejpřitažlivější, když je tma a nejsem vidět .. *5*
  • "Je to více „starý“ Splinter Cell, než poslední dva díly dohromady " Tak jsme se zasmáli...
  • "Kucí, vezmem Conviction gameplay a grafiku, říznem to hašašínama a vyměníme toho dědka co chce moc peněz" "Hm, BRILIANT, you just got promoted!"
  • Vypadá to téměř stejně jako conviction,fuj, splinter cell má být o tichoučkém postupu a rychlosti choré želvy tohle skákaní a sjíždění po autech a rádoby "cool" zabíjení jsou jenom na poblití
  • vsetko by som im odpustil ale ten hlas NIE! to je ako keby gordonovi freemenovi zobrali pacidlo a dali do ruky motyku *16* ...inak sa na to docela aj tesim *4*
    • Jj, i kdyz to bude sebelepsi hra, tak ten hlas bude proste chybet. To je jak kdyz zmeni dabera ve filmu, pokud jste zvykli na urcitou osobu, a pak najednou to mluvi nekdo jinej (treba ty nnovacky dabingy), tak ten pocit z toho filmu je jinaci najednou a uz si to tak neuzivam *9*
  • Nám to nevymluvíte. Chaos Theory už navždy zůstane nejlepším dílem celé série! *5*
    • Chaos Theory byl překonán oldgen Double Agentem, takže opravdu nezůstane nejlepším dílem série...
      • cim byl prekonan Chaos Theory ?? Je to uplne stejne jako SC1 a Pandora Tomorrow. Nevim jak moc do teto serie vidis. Double Agent na old-gen bez reci vyborny dil, bez reci daleko lepsi jak X360 verze. Mel i vyborny pribeh, ktery se mi zas na druhou stranu libil vice propracovany a lepe zakonceny v X360 verzi. Nicmene by me zajimalo cim byl prekonan? Pokud hraci po SC1 a SC PT zapnuli SC Chaos Theory uchvatilo je naprosto nadherne graficke zpracovani, celkova zmena hry jak vizualni, tak hratelnostne. Spousta novinek a revolucni co-op. Double Agent mel akorat nove mapy, vylepseny coop, pridane mapy do coop a zajimavy pribeh, ale o prekonani bych nehovoril
        • Jak jsem psal výše, hodně odlišné mise v HQ, vězení, mnohem lepší a zábavnější coop... Další věcí jsou rozhodnutí, což je věc, která v ChT moc nebyla.

          Jinak do této série (ostatně jako do všeho, co nese jméno Clancyho) vidím hodně, takže s klidným svědomím tvrdím, že DA byl výborný nástupce, který ChT překonal.
          • Rozhodovani nebylo v chaos theory z velmi podstatneho duvodu, v chaos theory si nebyl dvojity agent nastrceny v teroristicke skupine. Sami autori tento system pridali prave kvuli pribehu a naplni misi. Jinak celkovy system rozhodovani nemel zadny jiny vyznam, bud si to vyvazoval, nebo si se naklonil k jine strane coz ovlivnilo mirne pribeh a nebo te hra dale nepustila. A srovnavat hru dle misi? Ano jak rikam, DA prisel s vybornym pribehem, s tim se nese system rozhodovani a mise uvnitr HQ, coop byl velmi propracovany.....ale nebyt chaose theory tak kdo vi jestli by nekdy coop v takovem rozsahu ve hre byl. Srovnavas to dle zabavnosti pouze, netvrdim, ze DA na old-genu nebyl zabavny, ale nejednalo se o revoluci jako v pripade srovnani tehdejsi Pandora Tomorrow a Chaos Theory
            • Chaos měl rozhodování, měl nepovinné úkoly a pod., ale DA to uvedl na jinou úroveň. Jak říkám, je to evoluce výborné hry, rozšiřuje již tak bohatou nabídku hry, což pro mě samo o sobě ukazuje, že je lepší. Ta rozhodnutí byla důležitá hlavně kvůli hráči samotnému. On měl tu možnost to udělat nebo ne, on musel čachrovat mezi JBA a NSA, rozhodovat, kdo zemře a kdo ne... To bylo něco, za co si DA zaslouží u mě minimálně bod navíc.
      • deridon
        ne všichni měli možnost si zahrát oldgen verzi... takže pro mě jako majitele PC to je též Chaos Theory.. a nextgen Double Agent taky nebyl špatný, i když tam byla znát už trochu ta markantnější změna, ale herní mechanismy zůstali zachovány.. btw. už si hrál Maxe 3? já jen jestli jsi už konečně nezměnil názor na trojku.. protože mě osobně tam chybí jen ty komixy, jinak je to za poslední dobu asi jedna z nejlepších novějších TPS co jsem hrál
        • Já jsem o Maxovi nikdy netvrdil nic špatného, naopak jsem byl jeden z pár jeho zastánců. Nepleteš si mě s jedním uživatelem, který je tu vcelku krátkou dobu a užívá stejného avatara, jako já? :)
          • deridon
            ach.. máš pravdu, spletl jsem si tě, to ten avatar.. ani si teď nemůžu už vzpomenout na jeho nick, ale pořád tu fnukal :D omluva
            • Když se tu objevil, tak jsem čekal, kdy si mě s ním někdo splete, už je to tu:). Nic se nestalo.
  • Petr Poláček:"Je to více „starý“ Splinter Cell, než poslední dva díly dohromady" Poslední dva? Double Agent? Zahrajte si oldgen verzi a tuto větu nenapíšete.
    • sleepless
      Tak to jsem asi prvni zijici priklad cloveka, ktery hral obe verze DA a presto to napsal.
      • To asi ano, protože jak jsme psali oba výše, tak DA z Chaos Theory vychází a stealth mechanismy se Chaose drží. ;)
        • Mně ani v nextgen verzi nepřišel DA o nic víc akční než předchozí díly. Navíc se mi vyhnula i většina těch slavnejch technickejch problémů PC verze a zbyla jen velmi pohledná, hratelně rozmanitá splintercellovina. Považuju to za nejlepší díl série (alespoň tedy z období 1-4, Conviction jsem nehrál).
    • :-) ono je to velmi tezke, hracska komunita totiz poprve a naposled doufam dostala do rukou dva rozdilne produkty. Z nepochopitelneho duvodu Double Agenta delal Montreal na old-gen a Shanghai next-gen verzi. Z toho duvodu je jak hraci, tak trochu usmevne samotnymi vyvojari i nekterymi novinari bran ohled na old-gen verzi. Tu next-gen jaksi nikdo nevnima *1* Spoustu hracu nazvalo double agenta pro next-gen jen jako pouze promo hru X360, kterou si Mkrvosoft zaplatil jako exclusive. Hral jsem next.gen i old-gen, je pravdou ze old-gen verze je proste daleko lepsi nez X360 a PC verze, ale na druhou stranu pusobi double agent na old-genu jako datadisk k chaos theory, X360 verze je v mnoha vecech jina a celkem me i bavila. Kazdopadne jak rikam, old-gen verze daleko lepsi nez X360 verze a do dnesniho dne me timto Ubi hodne zklamalo, ze udelalo tento krok a lituju, ze jsem tehda chtel, aby double agent X360 vysel i na PC a nemusel hrat old-gen verzi. Takze je trochu mimo jak tu nekteri hraci pisou, ze Double Agent na PS2/xbox je nejlepsim dilem, nejlepsim dilem je proste chaos theory, protoze byl prelomovy a byl plny novinek a celkove se hra rapidne zmenila od SC1 a Pandora Tomorrow. Double Agent mel novy pribeh, vylepseny coop, ale novinek tam bylo velmi malo
      • Jinak není to ani poprvé, ani naposledy, co komunita dostala rozdílné produkty.
        Již první Splinter Cell je na PC a Xbox odlišný, než na PS2 a GC. PC a XBOX (Montreal) mají bonusové mise, které PS2 a GC (Shanghai) verze nemají. Shanghai verze má některé věci trochu jinak, má nové intro a PS2 verze má novou misi (GC verze má nějaký nový gadget).

        Pandora Tomorrow byla od UBI Shanghai a zaostává za prvním dílem změnou dabingu (jako jediný díl) Lamberta. Hra měla v podstatě jednu "velkou" verzi - neberu v potaz momentálně mobilní hry.
        Chaos Theory měl také několik verzí. Ale tam šlo pouze o limitaci hardware. Plus nová verze SC 3D, která je značně jiná.
        DA jsme řešili, ale zároveň se jednotlivé verze liší. V PC verzi absolutně nefunguje systém důvěry (narozdíl od x360). PS2 verze má bonusové mise, které obsahuje také Splinter Cell Essentials, ale jiná verze je nemá. Xbox verze obsahuje Easter Egg s tuleni v coopu (opravdu vtipná záležitost) a Wii verze se ovládá pomocí pohybováho sensoru.

        Dále Rainbow Six 3 má dvě verze - PC (Red Storm) a konzolová (Montreal). Ghost Recon 2 má dvě verze - PS2 a XBOX - kde PS2 verze se odehrává souběžně s Chaos Theory a je prequelem k XBOX verzi (PS2 verze Shanghai, XBOX Red Storm Entertainment). Ghost Recon Advanced Warfighter 1 má dvě verze - X360 TPS od Red Storm a PC FPS of GRIN. GRAW2 má 3 verze - X360 a PS3 TPS of Red Storm, PC FPS od GRIN a PSP TPS od High Voltage Software (PSP spojuje první a druhý díl plus coopy). Rainbow Six Vegas má dvě verze - PC, x360, PS3 od Montrealu a PSP od Quebec (opět spojeno s "velkou verzí"). HAWX 2 na PC, x360 a PS3 od Romania a Wii verze od nevím koho, tvůrci nejsou uvedeni nikde, ani na krabičce, ale obě hry jsou úplně jiné s úplně jinými příběhy. EndWar PC,x360 a PS3 jsou RTS od Shanghai a PSP a DS jsou TBS od Funatics. To samé má například Driver: San Francisco, kde PC, x360 a PS3 verze je ta známá a Wii verze je prequel k původnímu Driveru!

        Velký rozdíl byl i mezi x360 a Wii verzí Dead Rising. Prince of Persia Forgotten Sands je naprosto jiná hra. Úplně jiné hry jsou CoD 1 a 2 (Infinity a Treyarch), Metal Gear: Outer Heaven MSX2 a NES verze, které jsou úplně jiné (a to je pěkně prosím rok 1987), Metal Gear Solid (Twin Snakes), Twin Snakes měl být remake (dát stejnou hru, pouze vylepšenou), ale skutečnosti byla jinde, hráči dostali úplně jinou hru. Resident Evil 4, kde všechny verze mimo GC mají bonusovou kampaň... Když člověk chce, tak je toho vcelku hodně a jelikož jsem se o to zajímal a Clancyovky miluji, tak u nich jsem to hledal obzvlášť.
        • Mel jsem na mysli pouze dily splinter cellu, o jinych hrach jsem tu nemluvil. Mluvim o rozdilnosti velkeho charakteru jako byl DA next-gen a old-gen, kde v podstate old-gen verze byla uplne jinou hrou next next-gen, coz se nikdy v serii SC nestalo. Old-gen verze nejen, ze mela o nekolik misi vice, mela hlavne podstatnou cast misi jinou. Celkove se tyto dve verze markante lisily. Ty si tu vyjmenoval rozdilnosti velmi maleho charakteru. Zminujes pandoru tomorrow, zmeneny dabing byl ve vsech verzich. SC 1 dostal bonusove mise na PC az velmi se zpozdenim, tyto mise ze zacatku nebyly dostupne na PC ihned po vydani.

          Tak nerikej, ze Splinter Cell serie byla vzdy rozdilna. To ze Chaos Theory ma nekolik verzi je dano tim na jak siroke portfolio byla hra vydana. Konzolova a PC verze je stejna, stejny obsah, stejna napln. a SC Essentials je hra vydana za uplne jinym zamerem a tohle je celkovy kamen urazu.....pri tvorbe Double Agenta tvorili vice verzi, ktere se markantnim zpusobem lisily. Dalsi veci je, ze SC se vzdy tvoril bud v Montrealu nebo Shanghai, nestalo se ze by jeden dil delalo vice studii jako prave v Double Agentu. Uplne stejne jako by napriklad Pandora Tomorrow delal Montreal a Shanghai. Dalsim tymem co se do toho montoval byl ohledne multiplayerove slozky hry, kdy se pro PT o multiplayer staralo francouszke studio a o MP v DA studio v Milane, zde to take dopadlo velmi smutne. A jeste se vratim k tomu co si psal nize, to ze COOP v DA byl lepsi, to ze mel nektere mise velmi propracovane, vse bylo cerpano z chaos theory. Ale rekl si to dobre, DA vylepsoval uz tak skvely chaos theory, ale nikoli ho prekonal. Ano, byl zabavnejsi, byl propracovanejsi.....ale chaos theory bude navzdy prelomovym dilem
          • mozna jsme se trochu i spatne pochopili kdyz to vse zpetne ctu *1* Abych to uvedl na pravou miru jak je to mysleno z meho pohledu.....DA je velmi zabavny, zabavnejsi a propracovanejsi nez Chaos Theory. Je velmi oblibeny prave diky propracovanemu a zabavnemu coopu. Se vsim souhlasim. V tomto smeru je tedy bran DA z meho pohledu jako lepsim dilem, ale neberu DA jako lepsi a prelomovy dil, ktery prekonal Chaos Theory. Splinter Cell Chaos Theory prisel s necim co zmenilo celou serii SC, s necim co malo kdo cekal....nastavil latku hodne vysoko, byla to revoluce uvnitr splinter cellu a tento dil opravdu nic neprekona. To ze DA byl zabavnejsi, propracovanejsi atd. to ano, ale nebyl v tolika smerech revolucni jako prave Chaos Theory.
            • no tak nakonec jsme se domluvili *1* Mne pak doslo, ze jsme se asi trochu jinak pochopili...mluvili o tom samem, ale kazdy to rekl trochu jinak. Taky jsem rad, ze se novy SC vraci zpet...i kdyz zatim jsem skepticky. Conviction byl zabavny, pro me opravdu jen v necem....prijemne prekvapeni bylo vyslychani postav.....ale myslim, ze tohle byl stejne spatny krok jako kdyz tehdy udelali dve rozdilne verze double agenta. Asi bude lepsi brat Conviction jako takove promo kde Fishera nechali vyradit a vrati nam ho zpet kam patri *1*
            • To máš pravdu, revoluce se (jako třeba v případě Ghost Recon 1/2 nebo 2/GRAW) nekonala. Já to beru opravdu tak, že byla vylepšena již tak skvělá hra. Conviction byl jiný, ale osobně jsem se jak u SP, tak coopu hodně bavil, ale jsem rád, že se série opět vydá směrem, který udal Chaos a později DA - možnosti, rozhodnutí a důsledky.
          • Já neberu SC jako samostatnou sérii, ale jako část série se jménem Clancyho (Ryan, Op-Center, Net Force, Net Force Explorers, Power Plays, Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell, HAWX, Endwar a "to ostatní").

            První Splinter Cell na PS2 měnil příběh v určitých věcech, což bylo dosti podstatné. Rovnou se přiznám, že "klasický" MP mě nebavil ani u jednoho dílu, ale coop byl skvělý ve všech třech (ChT, DA i Conviction).

            Pokud to bereš čistě při pohledu na SC, tak byl DA hodně jiný, pokud to bereš při pohledu na ostatní Clancyho hry, tak to neplatí. Teď jsem si vzpomněl, že i Rainbow Six Lockdown měl na PC a na konzolích jiné verze.
      • Ona hlavní pointa oldgen DA byla v těch misích. Coop byl mnohem lepší, než v Chaos Theory a mnoho misí v DA bylo hodně inovativních - vězení, infiltrace HQ... Takže je i logické, že mnoho lidí má raději oldgen DA než Chaos Theory, protože to nebyla revoluce, ale hodně velká evoluce. A je logické, že DA je brán jako lepší díl, než ChT, protože je lepší, vylepšuje již tak výborný ChT...
  • BoB.2
    Já si to nemyslím.
    • Taky si to nemyslím, ale ani bych neřekl, že je to více jako Starý Splinter cell, jak je napsáno v článku.. spíš vylepšený conviction... Snad tam nebude ten černobílí efekt ten se mi tam vůbec nepáčil.. a bude to víc vyladění pro AMD
      • Černobílý filtr tam nebude.
      • R.a.z.i.e.l
        Náhodou, černo-bílý efekt byl podle mne skvělej nápad a ve hře to působí dobře, ale že to nejspíš nebude starý Splinter Cell máš asi pravdu. Víc vyladěné pro AMD? Já AMD mám (zatím, než konečně koupím svůj vysněný i5 + GTX 570 Phantom *4* ) a nepřijde mi, že by Conviction nějak trpěl na procesoru a to mám ještě ten stařičký 3-jádrovž Phenom s nic moc frekvencí...
        • myslím tím grafickou kartu.. mám HD6970 a sotva mi to jede na 40 fps
      • BoB.2
        Přesně tuhle hratelnost mám rád.
  • Existuje nejake video, ze hra jde stylove spise ke starsim dilum? Kazdou chvili to nekdo tvrdi, ale pak se pod to hodi video, kde kazdych 10 vterin nekdo umre.
  • Jo, staří hráči můžou rejpat, jak chtějí, stejně to zas dostane 9/10 a prodá se čtyři kvadrilióny kusů.

    Kurde, jak já bych si zahrál něco od "starého ubi": nějaký nový chaos theory nebo ravenshield.
    • A Black Ops 2 dostane 8/10 i když se této sérii novináři posmívají na každém kroku. To není ani veřejné tajemství, ale se 4mi milióny kusů bych si tak jistý nebyl...
    • Ja uz jsem to nevydrzel a znovu si nainstaloval stareho Raven Shielda, dokonce jsem na to nasel i UBIsoftem zruseny, zakazany a temer ze vsech stranek vymazany fanouskovsky mod Raven Shield 2.0. *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit