Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chcete se dozvedet neco vice o Elite: Dangerous v cestine?
    https://www.facebook.com/elitedangeouscz
  • A ted si predstav, ze se na takovych akustickych systemech pro bojova letadla skutecne pracuje... No proc asi? Protoze od toho ty smysly mame, abychom je pouzivali. Uz ted pilot ziskava zvukove udaje (zamereni, odpal rakety, ohrozeni etc.) prevest to do 3D, aby se v signalech lepe orientoval a rozpoznal smer ohrozeni, je logicky dalsi krok.
    Navic je pro cloveka velice neprirozene, kdyz nema akustickou zpetnou vazbu, na okolni deni (zkus si zahrat nejakou akci s vypnutym zvukem). Napriklad pri testech ABL pousteli pry pilotum do sluchatek zvuk phaseru ze Star Treku, protoze vystrel laseru nebyl slyset :)

    Co se konkretne Elite tyce, bylo zvazovano nekolik moznosti (vcetne te, kde by hrac slysel jen zvuky vlastni lode), nakonec zvitezila verze s palubni "zvukovkou", protoze je to pro vetsinu hracu proste nejlepsi (ja sam bych "tichou" vesmirnou hru povazoval - s vyse uvedenych duvodu - za mene realistickou, nikoliv vice).
    Btw Elite je ledacos, ale mainstream fakt ne :)

    (jo, ja vim ze taham stary thread, ale nemohl jsem si pomoct no)

    tldr: vis prd :)
  • Jak jsem napsal, prvně se mrkni, jak takovýhle hry vůbec fungují.
  • většina hráčů se bude koncentrovat v obydlenejch systémech, který budou v ostrůvcích, vždycky pár (třeba 100 sousedních systémů), kdo bude chtít zkoumat vesmír, nebo hledat mimozemšťany, tak k tomu bude mít sakra velký hřiště, ale většinu hráčů prostě potkáš v oněch 100 systémech.
  • Já musim říct, že v tom videu to zní maličko jinak než ve hře, podle mě je zvuková stránka hry naprosto perfektně provedená, určitě jedna z nejlepších, co jsem v poslední době .. slyšel :)
  • Takhle divně deformovaný zvuk jsem dlouho neslyšel... *11*
  • tonnymontana
    Spis si me spatne pochopil ja to myslel obecne a asi spatne napsal. proste t ze kazda scifi bude mit miliony svet. kilometru kde bude prazdno. asi jako bych dal malej vysperkovanejk level do krabicky a tu dal do panelaku:) ano na plakatech bude prosotor jako panelak ale uzitek,hratelnost je jeina
  • Prestoze ED i SC jsou obe skvele, jsou to hry. Nejde o vojenskou ani civilni simulaci. A i kdyby, plne souhlasim s ozvucenim kokpitu. No boze, co je tak strasneho na tom, ze slysis vybuchy a hvizdani paprsku. Vzdyt jde o zabavu, o skvely pocit z akce. Tak si vypni repraky a mas to na pohodu :o)
  • C-BEAM
    super ! a ja som si myslel, že poznám každú dobrú hru z 99 ... i keď vtedy ich vyšlo strašne veľa. Páči sa mi v Landerovi práca trysiek.
  • Ja vážne nechápem, čo sa sťažuješ... Oni to svojho času jasne uviedli, prečo je cena taká vysoká. Naviac dnešný trend vyzerá tak, že populárna hra je vydaná dávno pred final verziou za mierne zvýhodnenú cenu, hra si na seba zarobí dávno pred vydaním, vývojári pomaly strácajú motiváciu na hre makať, v najhoršom prípade sa im to ani neoplatí. Výsledkom je fúra betaverzií za konečnú cenu, s občasnými minoritnými updatmi, u ktorých nikto netuší kedy a či vôbec budú dokončené. A u niektorých to vážne zamrzí...
  • Kdysi vyšla hra "Lander", ta prý měla dost vychytané ovládání co do realističnosti, ale potvrdit to nemůžu, neb jsem ji nehrál, pouze četl Andrewovu recenzi ve Score.

    EDIT: Dle Google těch "Lander" her vyšlo během let několik, já mám na mysli tu od Psygnosis z roku 1999.
  • si je vypni
  • Elite bylo vždycky super i při své velikosti. Tohle je právě hlavní a nezaměnitelnej znak Elite. Na vesmírný střílečky si pořiď Eve Valkyrie nebo jiný tomu podobný. To je jako kdybys chtěl po Doomu, aby měl herní mechaniky Half-Lifu *16*
  • tak to se ovsem neda predvidat...co kdyz v te dobe budou tak kvalitni maskovaci zarizeni - proti radaru, ze v boji bude zasadni bude boj na primy dohled ?
  • A taky by to chtělo poznamenat, že je to must have aplikace pro Oculus Rift DK2, kterej v tomto týdnu začal docházet prvním objednavatelům.
  • C-BEAM
    Vojta ty si ťažký prípad,
    na jednej strane správne píšeš, že je to nerealistická hra a na druhej, že ti vadia zvuky, to je človeče už docela ťažká schýza.

    a kde píšem, že by nemal "radar" a milión ďalších obrazoviek s informáciami ? ako ťa vôbec napadlo, že by ich nemal ? *7* Vravím, že v boji je dobrý každý podnet ktorý dokážu zachytiť tvoje zmysly a zvuk k nim nepochybne patrí.

    A pokial sa chceš baviť ako by to skutočne bolo v realite tak to si prosím šetri dych, pretože lode by boli zrejme bezpilotné a súboje by ovládali počítače, takže akákolvek debata v tomto smere je bezpredmetná.
  • Ano pohyb maji lepsi v zasade asi nejlepsi co jsem kdy kde videl a v ramci pomeru simulace a hratelnosti asi nejlepsi kompromis (mysleno jako pozitivum). Ale proste mi tam vadi ty zvuky.
  • Tak ono co se toho pohybu týče, tak by to měl mít realisticky zmáknuté Star Citizen, ne?
  • A hlavne dalsi vec tolik oblibena ve scifi ;) urcite by letal podle vyhledu z okenka ;)
    Uz dokonce dnes piloti stihacek nehledaji protivniky podle vyhledu z okenka ;) jak by to asi bylo ve vesmiru kde by se bojovalo na mnohem vetsi vzdalenosti.
    Smirte se s tim ze to proste je nerealna hra jinak by vetsinu lidi nebavila ;)
  • Aha takze misto presneho 3D radaru s jemnym zvukovym doprovodem by bylo lepsi simulovat zvuky okolo protoze to by by se v tom pilot lepe zorientoval ;) To myslis vazne? zvuky by stejne byli bud zkreslene tudiz by se podle nich nedalo orientovat nebo by odpovidaly realite coz by bylo spis k nicemu pri velke bitve ;) a urcite by to simulovalo zvuky jako prulety kulek aby se pilot dostal do poradneho stresu a pod ten spravny tlak ;) ta predstava je opravdu vtipna

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit