Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • v raketoplane ale nesedeli, jaj teda padli pri obrane carga :-D ..no des, aj ten objektiv pred koncom, ze mas ist asistovat pri extrakcii neuromodu, to akoze ten inzinier nedokaze spravit sam?! ..a takto je to zvacsa pri obejktivoch
  • Hmmm...tak jsem si todle přečetl 16.05. v 6:23 minut...to je po*er
  • Jack1947
    Ještě že na to koukám jen na kompu lol. Jinak o tom konci jsem četl asi největší slabina jinak výborné hry *9*
  • Spoiler tag na mobilu nefunguje. *1* Jedna z deseti tisíc nedodělávek tady na webu.
  • Prej je to Prey dobré říkali v Games.cz. A ono, ne. Nuda, šeď a trapný konec.
  • nightborne
    Neumřou. Upadnou do bezvědomí.
  • Hele, ten syndrom zamcenych dveri... nedostanes se tam tak, ze se zmenis v hrnicek a proplizis se tam?
  • No podla mna to az take skvele nie je ako popisujes ty alebo recenzia, hru rozhodne odporucam, ale mam pocit, ze hraci/recenzenti prizmuraju oci nad niektorymi vecami ..cas ukaze. V kratkosti:
    -popisujete, ze hra nie je strielacka ..ale ona je, nuti ta do toho, nepriatelia sa neustale respavnuju, nemas zvacsa chvilu kludu, to mnozstvo textu a audiology, co sa spustaju v nevhodnych momentoch. Neviem si predstavit, ze by niekto chcel prejst hru stealth a popritom robit postranne misie
    -postranne misie su z 80% des naplnou, akoby ani nepatrili do tejto hry, ale skor do dakej rozpravky, su rozdelene az na privela casti.. a nezda sa vam zaujimave, ze sa dostanete skoro vsade, ale male skladiky su nepristupne a dostanete sa tam az za splnenie postrannej misie, to ak by mali takuto moznost, urcite by pozmykali ovela viac dveri tymto sposobom
    bonus: telepat ma pobavil, je jedno, ci postrielate kontrolovanu posadku alebo sa budete snazit opatrne zabit telepata, aj tak po jeho zabiti umru
    zaver: SS2 nie je ani nahodou prekonany o obnjektivnejsie by bolo dat hre 8/10, za mna 7
  • Ad to probírání zábavnosti/nezábavnosti dema ... SS 1,2 miluju, jako malej kluk jsem tam strávil hodně hodin a fakt jsem se na prey těšil, ale po dohrání dema jsem si říkal meh, vemu ve slevě .. divnej pohyb a pár věcí co mi dost vadilo, ale nakonec jsem tomu tu šanci dal a nelituju ani trošku. Demo bylo totiž naprosto nevypovídající, pohyb je opraven a korektní/přesný oproti input lagujícím demu, celková zábavnost o tisíc bodů jinde. Zatím jsem cca 15 hodin in (a hl. mise jen abych se vždycky posunul dál, když už nemůžu side questy dál řešit, protože potřebuju posun v main, taže jsem pořád cca v první čtvrtce) .. a totálně to hltám. I když teda už jsem měl málem tak 6 zástav srdce :D :D
    trošičku mě štve ten back tracking, ale je to obhajitelný v rámci game designu. A hlavně, když jsem po 8mi hodinách prey v kuse šel spát, tak jsem si radši vzal ikea skleničku a bílej hrnek jen podezíravě sledoval z povzdálí, takže pohlcen. *1*
  • Jack1947
    To je jako bych schválně hledal spojler a pak nadával lidem že mi zkazily konec *7*
  • tak díky za spoilery hoši; nemužete si to rešit soukrome? *7*
  • nightborne
    Chápu, na co narážíš, to zřejmě měl naznačovat ten komentář na konci, kterej se odvíjel od toho, kolik sis v průběhu hraní dal typhonských neuromodů, žejo.

    A máš úplnou pravdu, že v tom možná hledám moc, a ve skutečnosti tam tyhle myšlenky vůbec nebyly... ale už to, že ti nějaký dílo umožní o něm přemejšlet, místo toho, aby ses mu vysmál, beru jako věc hodnou poklony, osobně =)).
  • Teďka koukám, že jsi to ještě upravoval, a já reagoval jen na první dva odstavce, cos tam měl původně.

    Tou horkou jehlou jsem myslel to, jak je to neorganicky poskládané (pidianimačka, extra dlouhé titulky (mimochodem, nepřeskočitelnost hlásí spousta lidí, těžko říct, jestli je bug, že jdou přeskočit, nebo že přeskočit nejdou...) - a potom pár vět a ahoj babi.

    Taky si myslím, že to byla simulace. Není vyloučeno, že něco z toho, co "Morgan" viděl, bylo dané tím, jak se jeho typhonská povaha postupně prokousávala lidským "mozkovým štěpem". Nicméně myslím si, že teorie, se kterými hráči přijdou, budou nakonec mnohem sofistikovanější než to, co měli na mysli tvůrci. :)
  • nightborne
    Mně to právě přišlo takový velmi philip-k-dickovský, což už sem psal aj do recenze =). Taková ta polonejistota knižního Total Recallu, kdy nevíš, jestli se to všechno stalo, nebo to byl jenom implantát neexistujících vzpomínek. A to říkám jako kompliment, prostě suprový sci-fi. Ale jasně, ne každýmu musí sednout. Aspoň, že na tý hratelnosti se shodnem =).
  • Nabídli mi spolupráci a já jsem přijal.

    Mně to nějak neoslovilo, ten příběh. Ale hratelnost to má skvělou a určitě si to rád zahraju zase. :)
  • nightborne
    Tak tak. To ti nepřijde výborný? Kterej konec si měl - sundali tě, nebo nabídli spolupráci?

    Celá hra byla v podstatě simulace, kdy zkoušeli opačnej proces - místo typhonských neuromodů lidem aplikovali lidskej neuromod typhonovi, a zkoušeli tim možnost implantace empatie rase, která ji nezná. Ten koncept snahy o vzájemný pochopení, kterýmu ale stojej v cestě vrozený překážky, tim dostává výbornou katarzi, podle mě.

    Navíc to, když se zamyslíš, vysvětluje třeba tu zdánlivou nahodilost postav, který se chovaj v podstatě samoúčelně. Nechovaj, chovaj se tak, aby tě dostávali do modelových situací a testovali tim tvoji "lidskost", což v kontextu toho závěru vlastně funguje. Počítala s tim celá hra, celej dosavadní průběh, proto bych osobně řekl, že to právě horkou jehlou šitý nebylo.

    Jo a btw, ty titulky sem přeskočil. Minimálně napodruhý, když jsem si zkoušel je sejmout místo přijmutí nabídnutý ruky. Někde se stala chyba =)).

    Spíš mě zajmalo, jaks pochopil tu samotnou implantaci Morganových vzpomínek. Byl to konstrukt, umělý prostředí poskládaný cíleně ze střípků osobnosti Morgana Yu, nebo se události na Talosu opravdu někdy předtím odehrály? Totiž, kdyby to bylo přehrávání už zaznamenaných událostí, nedávalo by smysl, že se v nich můžeš rozhodovat - a že na těch rozhodnutích to vlastně celý stojí. Podle mě to celý byla vlastně simulace.
  • Mně se nelíbí už ta forma - desetisekundová animace, potom deset minut nepřeskočitelných (!) titulků a potom krátká závěrečná scéna. Když musím při čekání na rozuzlení sahat po tabletu, abych se zabavil (protože kdo třetímu asistentovi pomocného režiséra dělal manikůru mě fakt nezajímá), tak je něco špatně. :) Co se týče úplného konce, pochopil jsem, resp. bylo mi vysvětleno, že invaze na Zemi už proběhla, že jsem Typhon se vzpomínkami a/nebo osobností Morgana a že se testováním snažili najít Typhona, který si osvojí schopnost empatie (aby ji předal kolektivní mysli a Typhoni nás nechali na pokoji nebo s náma žili v symbióze nebo tak něco).
  • nightborne
    Tak se ještě pořádně zamysli. Zpočátku jsem z něj měl stejnej pocit, ale čím víc sem o tom konci přemejšlel, tim mi přijde geniálnější.

    Ještě bych se optal, jak jsi ten závěr vlastně pochopil ale... spoilery, že.
  • Dohrál jsem Prey a konec mě zklamal, je ušitý horkou jehlou. Jinak hra je výborná.
  • Jack1947
    Prostě to tu dlouho nebylo stagnace trhu kdy už není co nového vymejšlet tak se vrací již vytvořené. Překvapivě to i funguje *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit