Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Alpha 2.6 je venku :) Krasne Vanoce!
  • bylo to na tebe a nepsal jsem ze jsi idiot, ale ignorant coz je dost podstatny rozdil...jinak mi prijde divne, ze pises ze nejsi fanousek SC a zaroven jsi do toho dal desetitisice ? O hre jsi toho napsal dost, ale vsechno to pusobi jako ,,z doslechu,, Btw ,,Smart,, byla narazka na Dereka Smarta.
  • Blue.Shark
    Pokud o hře něco opravdu víš, tak minimálně dokazuješ to, že nevíš nic o složitosti vývoje, koordinaci 300 lidí a posloupnosti práce. Vždycky se postupuje od základů k detailům, jako když stavíš barák. Nechápu, co tě udivuje na současné situaci - Roberts vybral peníze na to, aby měl Star Citizen všechno, co si přál. Ano, s přibývajícím obsahem překvapivě roste i časová náročnost vývoje. Pokud ti tohle vadí, nemáš přispívat, ale koupit si finální produkt. S těmi minihrami jsi taky dost vedle. Jsou to obří moduly, které budou přesně takhle fungovat i ve finálním Star Citizen.

    A ještě k tomu názoru: třeba mně je úplně jedno, kdo má jaký názor, když vidím, že si ho umí logicky vyargumentovat. To ty ale vůbec neděláš, jen se rozčiluješ, že všechno trvá dlouho, ignoruješ faktory, které na to mají vliv a z nějakého důvodu naprosto přehlížíš ohromné úspěchy týmu. Měj názor, ale snaž se, aby ho ostatní mohli brát vážně.
  • ,,Si pockej az bude zase free test, stahni si to a vyzkousej. Do te doby si o te hre neco zjisti, protoze zatim svymi prispevky dokazujes jen to, ze vubec netusis...doporucuju oficialni web, kde mas vyvoj pomerne dobre zdokumentovany jak mesicnimi zpravami, tak dalsimi vyvojarskymi deniky napr. around the verse. Tam uvidis presne co maji, co nemaji, na cem pracuji atd. A az budes aspon neco malo vedet o vyvoji a aktualnim stavu Star Citizenu, tak pak az zacni kritizovat. Veci co by se dalo kritizovat je urcite dost, ale ty svymi prispevky dokazujes jedine absolutni neznalost, nacerpanou zrejme od nejakeho podobneho ignoranta, nebo trola, ktery je prilis ,,Smart,,"

    Nevím ke komu tohle bylo každopádně jestli jde o mě, tak já hraju SC co to jde, tu hru jsem nakrmil desetitisícema a popravdě už mám Robertse až pokrk, za to jakym stylem pracuje. Pokud to opravdu bylo na mě nevím co je na tom proč se mě snažíš urážet že jsem troll nebo id.ot jak píšeš smart jen proto že mám svůj názor? Aspoň mě nemusí bejt líto těch mínusek a můžu bejt v klidu když vidím co za lidi je dává, pokud si vážně někdo může myslet po tom všem co jsem o hře napsal že i ní nic nevím tak je to pomalu na blázinec, nejsem fanoušek SC ani ho nekritizuju, mám na to pohled objektivní a myslím si že i racionální a rozhodně nepatřím k lidem co se spokojí s vývojem hry která trvá 15 let a spoliká miliardy jen kvůli tomu že Roberts je idi.....
  • potato mad
  • Si pockej az bude zase free test, stahni si to a vyzkousej. Do te doby si o te hre neco zjisti, protoze zatim svymi prispevky dokazujes jen to, ze vubec netusis...doporucuju oficialni web, kde mas vyvoj pomerne dobre zdokumentovany jak mesicnimi zpravami, tak dalsimi vyvojarskymi deniky napr. around the verse. Tam uvidis presne co maji, co nemaji, na cem pracuji atd. A az budes aspon neco malo vedet o vyvoji a aktualnim stavu Star Citizenu, tak pak az zacni kritizovat. Veci co by se dalo kritizovat je urcite dost, ale ty svymi prispevky dokazujes jedine absolutni neznalost, nacerpanou zrejme od nejakeho podobneho ignoranta, nebo trola, ktery je prilis ,,Smart,,
  • walltar
    Vzhledem k tomu, že nejsou ve fázi, kdy by do hry přidávali obsah, tak ten obsah tam není... První se pracuje na základní funkčnosti hry (lítání ve vesmíru, chození po zemi, zobrazení velké mapy, generování a zobrazení planet, atd) prostě na velkých úpravách enginu. Další na řadě budou základní herní mechaniky (Cargo, Těžba, Salvage, atd) které nemůžeš udělat bez toho aby si měl ten předchozí krok hotový. A obsah jako takový bude až nakonec.

    Takže ptát se po obsahu u hry, která je ve fázi kdy se ještě pracuje na úpravách enginu (a ano trvá jim to už 4 roky, ale jak jsem se zmínil, jen budování studií a najímání lidí ukousne celkem velkou část času) je dost zcestné.
  • A kde ten obsah za ty 4 roky je? Krom lodi skrze ktery tahaj dalsi a dalsi prachy nic nevidim krom 2 mini her a jedny radoby otevreny mapy kde nic neni?
  • nj, je to opovazlivost mit v alfe bugy :)
  • https://www.youtube.com/watch?v=Go1oFvxUoeI ale jo, užijte si ten shiny turd.
  • Přesně tak, tahle "hra" bude ještě stokrát větší fail než celej No Man's Sky.
  • Battlefield a jeho pidimapy ?
  • alien5
    Prosimte pusti si to a koukej na to video jak v roce 2013 v unoru zarizuji studio v LA do te doby meli jen 5 lidi a osobni pocitace ok. Placas slusne blbosti :)

    https://www.youtube.com/watch?v=fhQBVxSRMN8&index=25&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&t=1439s
    https://www.youtube.com/watch?v=zKG2SPR1eJc&index=8&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&t=671s
  • Co by ne a ti lidi v práci hrajou tetris *1*
  • alien5
    Jezisku rekni nam to pri kazdem clanku ad to vime oni totiz nic nedelaj jenom berou penize :) a podej si ruku se schizofrenikem anonymem XY :)
  • Nesmíš k němu připojovat konzoli...
  • Někteří do teď nechápou, že po koupi 4k monitoru se vizuál hry nezlepšil.
  • U ošklivého vizuálu sem silně zacítil vůni trolla.
  • Dělá na tom tým 2-3 stovek lidí už několik let, pracujou, vyrábí obsah, mechaniky, zdokonalujou engine, dostávaj za to zaplaceno a je to tunel na peníze. Lol...
  • walltar
    A kdo by ty lidi zaplatil, když jsou placení právě z prodeje lodí... kdyby ty lodě neprodávali, tak by planety nebyli dřív, protože by neměli prachy na lidi, kteří na těch planetách dělaj.

    Prostě celý to studio co mají dneska existuje jen díky tomu, že prodávaj lodě... takže i kdyby tam půlka lidí pracovala na tom aby dělali lodě, tak pořád máš tu druhou půlku, která by tam bez toho nebyla. Kdyby ukončili kampaň jak původně chtěli, tak mají na hru nějakých 30M... za to by možná udělali nějakou osekanou verzi SQ-42. Dneska mají 140M. Myslím, že ten rozdíl 110M jim umožnil hodně urychlit vývoj. A jo, vím, že původně měla SQ-42 vyjít 2014, ale původně v ní mělo být o dost míň a věci jako planety nebyli ani na seznamu věcí se kterýma se počítalo po vydání PU. Byl to jen takový sen vývojářů se kterým nikdo nepočítal.

    Dýl to netrvá protože by dělali moc lodí, ale hlavně protože mají prachy na to aby mohli dělat mnohem víc featur, se kterýma se původně vůbec neplánovalo. Prakticky I celý PU bylo vedený jako stretch goal a kdyby se vybraly jen ty minimální 2M USD, tak se na něm možná nikdy nepracovalo.

    A zrovna planety nejsou nejlepší příklad, protože ty jsou v SC celkem dost náhodou... kdyby nekolaboval CryTek, tak se na nich vůbec nedělalo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit