Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už mám přes 1 miliardu peněz a dělám MMO hry s enginem tak jestli by jste poradili téma
  • recenze hry
    5 něco tomu chybí.
    5 mohlo by to být lepší

    nejdebilnější hra ever.
  • A kde na to vezmeš na ty prohramy Joudo co jsem se díval tak stojí plus mínus sto táců jen program
  • Ty muzes taky
  • Jack1947
    Jezis, strasne budeme nestastny ze "anonym" opusti nasi rodinu, prestan z toho delat takovy drama a padej. *4*
  • Walldstein
    Sbohem a šťastnou cestu při hledání webu bez reklam..
  • vic reklam snad uz tady ani bejt nemuze... koncim s hry.tiscali.cz
  • Walldstein
    To je pravda. Hodně tam chyběla možnost rychlého natáčení, která by se třeba aktivovala ve chvíli kdy by jste napsali vlastní scénář řekněme o délce výsledného filmu nad 10 minut.
  • Walldstein
    No a právě v tom je vtip téhle hry.
  • sak sa tam da kupit reklama za 2M tak asi su zahrnute vtom :D
  • XorxoxTalarius
    Treba Bayoneta ???
  • některé z vámi vynalezených vychytávek: vylepšenou grafiku, ukládání pozice, prostorový zvuk, podporu virtuální reality, multiplayer, tutoriály…

    To je presne jak ty uzasny novinky kteryma nas odmenuji dnesni vyvojari her.
  • mam tip jak ownit tuhle hru, jakmile udelatu hru co se libi a lidi kupuji, udelejte ji znova ale uberte obsah a ten pak narvete do 20 DLC, po par mesicich oznamte ze vydate pokracovani a zacnete delat i na pokracovani pokracovani a pocet DLC zdvojnasobte. S timhle planem nemuze nikdo prodelat :)
    inspired by RL
  • nekromant33
    Je možný, že se to ještě vrátí. Jak jsem psal, tvůrci pracují teď na tom, aby mohla být hra modovatelná takovým způsobem, že nepůjde o "hack", třeba i ve spojení s Workshopem, takže se tahle možnost může ještě vrátit. Samozřejmě JE to neomlouvá, když si to komunita dodělá sama, ale já to doteď bral jako hříčku, kterou splácali dva nadšenci, takže proti tomu nic nemám.
  • Eh...ono to tam pořád je? To mi prostě nebral rozum a bral jsem to jako jeden z největších failů. To si v době Unreal Engine, IDtechu, Cryengine a Unity dělají snad to, no legraci.
  • Walldstein
    Podle mého to odstranili z jediného důvodu: Vyvstala nutnost upravit hru tak aby začala počítat s vhodností daného ovladače pro daný žánr, což je po pravdě řečeno práce navíc. Je fakt že k tomuto rozhodnutí je jistě vedl další praktický aspekt. Pokud by chtěli zakomponovat nutnost kompatibility periferie vs. žánr museli by si na to vyčlenit čas a po pravdě řečeno jsou ve hře jiné nedodělky a záležitosti kterým je třeba věnovat pozornost. Nezbývá mi než doufat, že když ne autoři tak modeři do hry perioferie i s nutností kompatibility k žánru přidají sami. Nicméně to nic nemění na mém nadšení ze hry :)
  • Walldstein
    Zcela přesně si vystihl mnou zkráceně podanou myšlenku *4*
  • GlaDOS
    The Movies jsem měl hodně rád, ale dost mi vadilo, že je to napůl hra a napůl nástroj. Pokud bych to hrál jako hru, nechal bych si automaticky psát scénáře a dělal kratičké filmy bez obsahu. A pokud jsem to bral jako nástroj a vytvořil si vše sám, tak zase natáčení bylo zdlouhavé a celkem nezábavné.
  • RakeW
    Pokud si dobře vzpomínám, tak jsem kdysi na Greenheats fóru četl, shodou okolností právě v souvislosti s volantem, že ty fíčury engine jen zvyšují tech/design body bez ohledu na žánr a logiku. Tzn. že i pro závodní hru je vždycky lepší přidat rozvětvené dialogy a do adventury volant. Ale možná se i tahle mechanika po patchi předělala, nevím. Každopádně ty periferie podle mě vyhodili, protože to navíc nedávalo smysl z hlediska použití na konkrétní systémy (muselo by se provázat, aby musel hráč vyvinout ovládaní pro gamepad, aby mohl dělat hry na konzole apod.).

    EDIT: Sorry, reakce na Walldstein@tiscali.cz.
  • kickasl
    fajn hra, sice stereotypni, ale stejne jsem se k ni nekolikrat vratil... mozna to jeste zkusim znova s patchem

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit