Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • strasny.. koukal se navickrat a stejne nedokoukal.. nevi ktera bije.. co treba delat gamesplay s nekym kdo opravdu umi hrat a vi co hra umi. teso s milosem bylo aspon profesionalnejsi vyzneni. sice taky zmatenejsi ale aspon neni mantak a hru znal.
  • Po 3 měsících nevědět, jak se identifikuje...něco je opravdu hodně špatně. O další spoustě mystifikací se mi ani nechce mluvit. Být začátečník na tom není nic špatného, nebýt schopen sebereflexe a vystupovat s něčím takovým, to chce mít ,,koule,, a opravdu mě děsí, když se dostane k recenzi hry podobně neznalý člověk. Horší gameplay jsem nikdy neviděl, nemyslím to nijak útočně, jen hodnotím.
  • Ked uz robite recenziu tak prosim vas naucte sa nazov hry
    Je to Diablo
    Nie Dajablo

    ..............
  • lets playe nejsou recenze, hráč nemusí vedet o čem mluví
  • Taky jsem to zle napsal, spíš jsem myslel na "serióznost" média. Profesionální ve smyslu slova že se tím živí ofc jsou. Kdybych to měl přirovnat k televizním kanálům, tak tohle rozhodně nebude Čt24, ale Nova :-)
    A co se týče pohlaví, tak to u mne taky nehraje roli. Jak píšeš, důležitý je obsah. Ale vůbec se nebráním koukání na výstřih Bětky Trojanové, naopak mi takové recenze s prostřihem na prsa připadají zajímavější :-D
  • granis
    Sú to média financované vydavateľstvom. Redaktori, autori a zvyšok personálu poberajú mzdu. Robia to to ako svoju prácu a teda profesionálne. Či výsledky tejto činnosti zodpovedajú kvalite iných médii v ČR a SR, prípadne vo svete, je už iná otázka. Reklamy na stránke nevidím, pretože používam AdBlock ale všimol som si články označené ako PR zdelenie. Každopádne všetky média (a hlavne tie internetové ktoré ponúkajú obsah zdarma) žijú hlavne z reklamy. Je to pre čitateľa často nepríjemné, ale pre vydavateľa nevyhnutné. Toto by som ja osobne nevyčítal. Ohľadne kvality obsahu mám ale podobný názor. V komentári vyššie som sa asi nevyjadril úplne presne. Chcel som tým povedať, že neoceňujem diverzitu medzi pohlaviami recenzentov, pretože nie je dôležité či to recenzuje muž alebo žena, je dôležité aby recenzia bola vecná, fundovaná a svojim konceptom odrážala profesionalitu autora.
  • Na gameplaye nekoukam, pac me nebavi. A twitch znam kolik let. Diky za zbytecne nevyzadane rady *15* Jen se mi proste libi, ze tady na tiscali udela naka holka gameplay diabla, to je cely.
  • Opravdu jsi viděl tuhle video recenzi že mluvíš o Games a Levelu jako o profi herním médiu? Nevšiml jsi si 10ti reklam na stránce a soutěží, které nápadně připomínají reklamy? A nebo jsi neviděl včerejší videorecenzi na PvP v Tes:o kterou dělal ryze PvE hráč - který měl problém vůbec PvP na mapě vyhledat a najít, kterého sejmul první guard kterého potkal?

    Já bych spíš viděl tyhle média jako herní "bulvár" pro mainstream hráče, progaming jsou tu tak akorát reporty z různých událostí, jinak nic. A upřímně ani já, jako mainstream casual hráč, co chodí každý den pracovat a týdně má tak max 5 hodin čas na hry tu na Games nevidím nějaké úžasné info a novinky, recenze nemůžu brát vážně atd. Nijak to tu neznevažuju, ale progaming - teda podle mne vypadá rozhodně jinak, a má jiné priority.
  • granis
    Ak máš záujem o tento druh zážitku a vzrušuje ťa keď vidíš dievča hrať Diablo (alebo hry obecne) odporúčam ti navštíviť server twitch.tv. Tam ich je viac než dosť. Všetky vystrkujú kozy na kameru, pištia u hrania a odpovedajú na otázky v chate. A to všetko s dennou pravidelnosťou. Tie dievčatá tam neprezentujú hru, ale samé seba a to je asi aj to, čo podľa tvojho komentára hľadáš. Games a Level sú ale profesionálne herné média, takže informačná presnosť a kvalita podania musia byť na prvom mieste. A to je potom jedno či to bude recenzovať žena, muž alebo mimozemšťan. Hlavne nech vie o čom hovorí.
  • to x: Element damage? To je stat, který zvyšuje DPS lol. Jen potvrzuješ to, co tu psal OP.
  • Souhlas s tím stackováním DPS. Největší joke, který k tomu Blizzard v RoS přidal (v podstatě to mělo být jakože vylepšení, i když ve skutečnosti jen lazy řešení/neřešení špatného designu itemů), byla změna rozvržení affixů ze 6 na 4/2. Místo, aby ty useless affixy boostli, tak je jen přesunuli do /2 kategorie, kde ti jakože nebudou kazit dobrý roll. Většina sekundárních affixů je tudíž pořád crap (nedotčených od začátku Diabla 3) a co je nejhorší, primární už jsou jen 4. Když si dáme jedna a jedna dohromady a uvědomíme si, že prakticky na každém item slotu je mandatory primary stat, crit chance a crit damage, tak nám dojde, že jeden affix moc variability neudělá lol. Tam zbývá buď attack speed, %element/skill damage nebo cooldown reduction, obojí zvyšuje DPS/EDPS. Do socketů totálně nevybalancované diamondy na AR a v některých slotech se slzou v oku za DPS vyměníme VIT, % life a tím to končí. Díky tomuhle systému je většina spec. legendary efektů pokud nemá + damage navíc jen dekorace k ničemu. Itemizace v týhle hře je na úrovni browser hry.
  • Souhlas, moc jich není v našem klanu máme 2 slečny. jedna si dává vpohodě sama T4+ a druhá nedá ani t1 sama a eq má rozhodně min na t2+ :)

    Ale i tak jsme rádi. že tam máme nějaké spestření než samí chlapi...
  • S většinou souhlasím, pro lidi, kteří hrají dlouhodobě D3, tahle recenzička přijde jako dobrý joke, nicméně pro lidi kteří chtějí hrát, nebo o tom uvažují, je to jakš-takš slibná výchozí pozice.

    S obtížnostmi máš pravdu, v původní D3 byly 4 jak uvádíš normal byl i v základu moc lehký, nightmare, tu už trošku přituhlo, ale pořád sranda, Hell tady už pomalu končila sranda a se zákl. eq si tu člověk moc neškrk, a když už jo, tak skončil někde v první části 3 aktu a dál se prostě nedostal, protože některé mobky tu už měly vážně velkej dmg a bylo zde potřeba aspoň kolem 600+ resistů do všeho, no a Inferno - to byla již výzva jen pro postavy s nej eq co se dalo sehnat, ressity 800-900+ naprostá nutnost, zkušenosti s postavou naprosto nutné, kitovaní mobek elit atd.. tu bylo v naprostém pořádku atd...
    Popravdě bys nevěřil kolik lidí vůbec neví co to ten Paragon systém je - řeknu jen zákl. info dle mých slov - Paragon systém, nebli systém bonusových bodů, které se získají, když postava dosáhne po lvl 70 na další lvl, tudíš by správně měla být lvl 71, ale 70 zůstava + se pod ikonou postavy objeví nové pozadí a informace že postava dosáhla 1. lvl paragona, a získala první bonus bod, kterým si může vylepšit svou postavu. Paragon systém mám 4 kategorie a to Core, Offensive, Deffensive a Utlily, u každé postavy se drobně dané vlastnosti v těhle kategoriích krapet liší. No kam které body investovat to je jen na vás...
    Rity se dají otevřit u Nephalem obelisků ale je třeba mít 5 Fragment rift key, k Riftům an bounties není vpodstě ani co vysvětlovat, je to vpodstatě rubaní monster a plnění úkolů, za které získáte money, fragmenty riftů a kupu expů...
    Ano taky sem nechápal, jak někde nemůže vědět, jak identifikovat legendárku, jsou 2 možnosti: najít v inventáři leg předmět a kliknou na něj pravým tl. myši, a nebo použit v zákl. táboře book of Cain tak lehké.
    No každý binduje jak umí, od bindů se dá poznat jakou jsou talenty a tak trochu i eq, a dle videa slečna má pouze zákl. eq, a o otm to vše je... Z videa je naprosto jasné, že T1 ji dělá docela velký problém, právě díky eq. navíc hádám, že nemá ani žádné + poškození elementem, což na T3 může hrát klíčovou roli, neříkám, že t3+ se nedá dát i hrubou silkou bez elentu, ale s elementem si opravdu hodně pomůžete, pokud máte správě sestavené talenty aby využívaly poškození elementu.

    Za svého DH, dmg kolem 920k, Toughnes cca 5,2mega, + kolem +60% dmg elementem ohně a cca 30% bleskem, dávám mobky na t1 skoro na ránu, dobrá farma je T3, ale chce to mít už celkem slušný eq. T5-T6 bych šel tak akorát v grupě lidí co už hrajou nějakou dobu jsou sehraní a znají se, Od T4+ a někdy i T3 už končí sranda...
    Snaha od slečny byla, to musím uznat a celkem se i snažila, ale potřebovala by, aby ji někdo vysvětlil pár věcí co a jak.
  • *facepalm*

    Máte pravdu, chlapci. Už blbnu. *7* Jak vidno, je to už dýl, co jsem D2 hrál naposledy.
  • Ja sem predevsim rad, ze vubec naka divka hraje diablo a udela gameplay. Sice s chybama, ale tak co...
  • No pozor, nepsal jsem že ohrnuju nos nad Achronem, jen to že mám se základním útokem na který nepotřebuju arcane power ani nemám nijaké CD větší faktickou dmg než s achronem. Jen když je nějaký větší pack tak achrona zapínám, jak mi skočí nastackovaná % dmg nad 6-7m, tak pak mám zhruba tu samou dmg jak misillkama. Pro ty co neví o co jde - patrně většina diskutujících - tak se jedná o offhand Mirrorball, který mi ze základních útoku dává další 2 útoky. Takže jedním tlačítkem místo jednou zaútočím zaráz 3x. Z útoku co mi normálně crituje za 5m dám ránu za 15m. Střílím to za vteřinu více jak 2x. Při 65% šanci na crit to umí za vteřinu rozdat přes 30m dmg. Základním útokem bez debuffů, bez achronů, selfbuffed, bez nějakého bláznivého honění elemental dmg a bez nějakých internetových "top played" buildů.

    Co se týče toughness, tak mám 6m i s glass cannonem, a nestackuju HPčka - tj resist to all z intelectu, armor atd. Co se týče obtížnosti, tak T3-T4 klasická farma riftů, ik normální mobky, elite pack do 20ti sec, smrt jen na vyloženě nepříjemných kombinacích. T2 v klídku sólo pro 4 - to se hodí na public, když máš nalosovanou partu tardů, aby jsi nezdechl a dával všechno sám. Když si přehodím Glass Cannon na Blur, tak v klídku můžu i T5-T6, ale to je zbytečně moc HP a zbytečně moc pomalá farma, kitovačka atd.

    Edit: vono jde o to jak je postava balancovaná, a jak ji každý hraje. Osobně chodím s kolegama z clanu v normální inteligentní partě, kde máme pomalu nesmrtelného wd který tankuje, se stovkou poskoků a tak stackování dmg s glass cannonem je prostě jediná cesta jak si zahrát a jen někomu neběhat za zadkem. Naopak v publicu jsem kolikrát potkal takové frajery, které nezachrání ani 10m toughness s crusaderem, když nemají mozek a probíhají celou mapku jen aby byli na konci v místnosti sami a první, zatímco nechají zbylé lidi na začátku s prvním packem elit :-)
  • Jako bys mi mluvil z duse a spravne jsi podotkl, ze takhle by si mohl pokracovat 8) Tohle je druhy gamesplay na ktery jsem koukal, ten prvni byl Titanfall. Jelikoz obe hry hraju (a nejsem hc hrac, nemam cas - skola, prace, sport, slecna, hospoda, kamaradi), tak jsem uplne zdesen, ze se neco takovyho muze objevit na jednom z nejvetsich a nejsledovanejsich hernich webu u nas.. A kdyz si jeste clovek uvedomi, ze od techto lidi cteme recenze? To je snad horsi nez kdyz Marek Svacina komentuje tenis na CT. To ze je Pavel silene trapnej (podle me snad pro vsechny vekovy kategorie) by tolik nevadilo - on "nemusi" (ale vazne by mel) o hre nic vedet, ale ze date na obrazovku desitek/stovek/tisicu lidi hrat holku, ktera o hre vi min nez moje holka (ktera hry nehraje), to je vrchol. A neni to chyba te holky, je to chyba celeho konceptu poradu "gamesplay", ktery je ukazkou stoprocentniho amaterismu ve vsech smerech. Kouknul jsem jen na ty dva dily, ktery byly o hrach, ktere hraju, s vidinou toho, ze bych se mohl dozvedet neco noveho ci zajimaveho, ale to co jsem videl, me dostalo. Nevim na koho je porad cileny, ale kdyz uz nevymenit Pavla, tak aspon zvat lidi, kteri dane hre rozumi a maji neco nahrano. Jinak to spis vypada jako nejaka satira. 8) Jeste podotknu, ze games.tiscali mam fakt rad uz mnoho let, ale tohle je silenej pruuser 8)
  • Predpokladám, že asi takto nejako celá situácia vznikla, lebo inak si to neviem vysvetliť. Pochopím, že nemá skúsenosti a že hrá Diablo len krátko, ale prečo preboha taký človek píše recenziu a ešte ho aj pošlete do vysielania kde nevie ani ako sa volajú a vyzerajú postavy v hre (Hrá za Wizarda nie Sorcerera, Monka nesprávne identifikovala ako Barbara a Demon Huntera nerozlíšila od Wizarda). Nedokáže vysvetliť rozdiely medzi hrou v základnej verzii a vo verzii po datadisku. Ale napriek tomu sa o to pokúša aj keď sa mýli. V základnej verzii sa napríklad nepriatelia neškálovali podľa aktuálnej úrovne hrdinu ako tvrdí. Hra bola rozdelená na 4 obtiažnosti (Normal, Nightmare, Hell, Inferno) ktoré sa odomykali postupne a teda hra bola nastavená tak, že ak ste hrali Nightmare, tak nepriatelia na začiatku boli na úrovni blízkej tej, ktorú hráč priemerne mal po dohraní Normal. Ak ste sa s postavou na lvl 60 vrátili do Normalu, tak ste to zabíjali všetko na jednu ranu. Taktiež je hlúposť tvrdenie, že v základnej verzii nebolo možné dostať sa priamo do oblasti ktorú hráč už raz prešiel. Samozrejme, že to šlo, na základnej obrazovke sa dal vybrať akýkoľvek už predtým splnený quest a bolo teda možné hrať priamo od vopred vybraného miesta a potom opäť kedykoľvek opäť vybrať íný quest. To samozrejme slečna nevie, lebo to v tom čase nehrala. Výborne tiež bolo keď dostala otázku (v čase 9:23) ako správne prideliť body v rámci Paragon levelov. Vydesený výraz značil, že teda ani netuší o čo ide a "nenápadne" to zamietla pod koberec. Najviac úsmevné bolo, keď dostala v chate (v čase 21:25) ponuku na otvorenie riftu aby ukázala Mikairu, na čo odpovedala, že vôbec nevie kto alebo čo to Mikairu je. Pozorný divák si mohol všimnúť, že Mikairu je meno hrdinu za ktorého hrá a ktorého takto sama pomenovala. Taktiež neznalosť možnosti vybrať a nabindovať si schopnosti podľa seba, nie len jeden zo štyroch v každej kategórii (Elective mod) a jej presvedčenie, že z každého bossa pri prvom zabití padá legendárka a že sety padajú len z bossov. Ešte ani blbú legendárnu sekeru nevedela identifikovať. Vlastne takto by som mohol pokračovať, ale podstatu ste už asi pochopili. Je pre mňa naozaj nepochopiteľné ako môže osoba s takýmito znalosťami hru recenzovať do profesionálneho herného (printového) magazínu a ešte aj takto prezentovať na videu. Ako môže človek porovnať datadisk a jeho zmeny oproti základnej hre keď tú hru nehral? To je ako keby datadisk k WoWku recenzoval niekto kto World of Warcraft pred datadiskom vôbec nehral. Takýto výber recenzenta je proste neprofesionálny a nedokážem to pochopiť. Prezentácia hry let's playom je už len čerešnička na torte.
  • Debata večer pri pive, Olejník hovorí Poláčkovi:
    - "Počúvaj, moja Gabika by chcela recenzovať Reaper of Souls, síce prd o tom vie, akurát teraz si to kúpila, ale vraj že buď vybavím tú recenziu do Levelu, alebo spím na gauči týždeň"
    - "Do Levelu? Zbláznil si sa? Veď za ten nám ľudia platia, musí to mať úroveň, nemôžme tam dať recenziu od hocikoho"
    - "Peter, neštvi ma, dlžíš mi to"
    - "Tak dobre teda"
    O mesiac neskôr, debata poobede pri káve. Olejník hovorí Dobrovskému:
    - "Pavel, počúvaj, keď už tá Gabika toho Reapera recenzovala nemohla by to prísť zahrať aj do GamesPlay? Že vraj týždeň mi nedá keď to nevybavím... teda akože jesť mi nedá"
    - "Neblázni Honza, veď nás fanúšikovia roznesú na kopytách"
    - "Neboj, pokecá si s Memorym na Skype, ten ju to naučí a všetko bude v pohode"
    - "No dobre, ako myslíš..."
  • Kedaro
    Pokud vás to potěší, tak jste mě nalákali na vyzkoušení té free verze D3.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit