Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ono... Když se podíváš do Lidske historie, nic netrvá věčně. I Římské impérium se rozdělilo na dvě části, a nakonec zaniklo. Je to prostě o tom vydržet co nejdéle. Pokročilejší hráči si potom stanovují i vlastní cíle. Ty jsou vlastně takový "endgame" obsah. Já chtěl v tom gamesplayi kopat do pekla, jenže jak jsi mohl vidět, byla tam strašná spousta lávy, a Myslím že Poláček( *1* ), kopnul špatně a nechal šachtu zaplavit lávou.
  • Ony začátky jsou zdlouhavý, je to jenom o kopání do země, a produkci nábytku spolu s potravinami a alkoholem.
  • U této hry instalovat doprovodné programy je špatné, ale když si někdo zmoduje fallout, tak je to v pohodě. :D
  • Blue.Shark
    Žij a nech žít; proto tě nechám dál žít v nevědomosti. Třeba se jednou podíváš na nějaké video a zjistíš, že grafika je to poslední, na co se lidi v této hře soustředí a že ani nic jiného, než současné grafické balíčky, není potřeba. A nebo nezjistíš. Je mi to asi fuk. My dva se neshodneme a já už jsem řekl, co jsem chtěl říci. *3*
  • Ta hra je jenom pro pozery kteri svuj masochismus vystavuji na odiv jako odznak cti a ani nemaji zajem o kvalitnejsi hru, protoze by pak prisli o svuj hardcore status.
    A autor je uplne stejna sorta, mohl udelat dobrou hru, ale radeji se nechava sponzorovat od tohohle pozerskeho jadra ktere mu plati v podstate pouze za to ze udrzuje hru nepristupnou pro normalni lidi.
  • Vždyť ti, ale řekl "ocividne hra necili na tebe, tak nevidim problem. Nehraj ji." T
  • Blue.Shark
    No vidíš to. Já věřím tomu, že stávající hráči si už za 14 let zvykli. Popravdě je to záležitost cca 30 minut, než si člověk zvykne na absenci myši i na jednoduchý interface. A jelikož je ta hra nemožně komplexní (proboha, vždyť si ke každému světu generuje i jeho vlastní historii), hráči, kteří DF hrají, logicky chtějí v nastaveném trendu pokračovat, proto je bude zajímat i např. generování poezie, na kterém teď Toady pracoval. Jasné jak facka. Stačí se podívat na tamní fórum.
  • Ta hra uz 13 let NEPODPORUJE MYS, miliardy uzivatelu pc to povazuji za pomerne dulezite.
    Kdyz chces simulaci, tak to uz jako te absolutne nic jineho nezajima ? Kdyz chces rychle auto se silnym motorem, tak uz je ti u zadku jestli tam jsou taky brzdy a volant ?
    Tvrdit ze "hraci DF nechteji kvalitni interface" je neskutecna hloupost.
    Verim ze vetsinu soucasnych hracu absolutne nezajima rust nehtu a spis by uvitali nejake prinosne zmeny.
  • Kdyz nemas co rict tak drz hubu.
  • Blue.Shark
    No...nejspíš jednoduše nechce. Mrkni sem: http://www.destructoid.com/why-there-hasn-t-been-a-kickstarter-for-dwarf-fortress-249023.phtml
  • Keyz
    Ale proč neudělají KS jak psal? Klidně to může jít vše na simulaci když to tedy lidé chtějí. Zde matlá roky něco a někdy za dlouho bude verze 1.

    Kdyby něco vydělal. Mohlo by to matlat více lidí rychleji a ve finále by tam dal více věcí které chce a rychleji. To je snad dobře
  • Blue.Shark
    Jde o to, že tuhle hru hrají lidi, kteří chtějí naprosto šílenou simulaci všeho, ne uživatelsky přívětivé rozhraní nebo vyumělkovanou grafiku. Také je důležité si uvědomit, že to, co vidíš, ještě ani neobsahuje všechno, co by to mělo obsahovat. Tipuji, že až po vydání verze, která se začne cílit na kosmetické úpravy jako je právě grafika a rozhraní.
  • Přídávám se. Jestli bude další video, budu se dívat. Možná by to chtělo připravit více savů s nějakmi zajímavými situacemi, příp. ukázat samotný začátek (nebo teda pokusy o začátky, jestli jsem správně pochopil *3* ).
    Zaujalo mě to. Dříve jsem prožil dost času u NetHacku, ale vedle tohodle působí NH jako piškvorky vedle šachů.
  • ocividne hra necili na tebe, tak nevidim problem. Nehraj ji.
  • Takhle hry vypadali pred 30 lety, to se neda omluvit. Vzdyt to ani nepodporuje mys proboha !!!
    To neni subjektivni, kazdej by uvital kdyby se to posunulo z osmdesatych let do noveho tisicileti.
  • Tilwaen
    S tím přívětivějším rozhraním je to ošemetné. Myslím, že Dwarf Fortress má už pár let takový statut kultovní hardcore hry, že kdyby přestřelili a rozhraní udělali až moc uživatelsky přívětivé, paradoxně by na tom ve výsledku mohli tratit.
  • Takovejch let to delaji a nejsou schopni najmout dalsi lidi, udelat kickstarter, nebo cokoliv co by tu hru mohlo posunout na nejakou prijatelnou uroven. A neni to zdaleka jenom o grafice, ale treba o tom otresnem rozhrani, nutnost instalovat externi programy mluvi sama za sebe.
    Misto toho ztraceji cas nejakou simulaci nehtu a podobnyma hovadinama.

    Lidi jim mesicne posilaji 3000+ dolaru a oni pul roku resi nejake nehty zatimco dulezite veci se uz 13 let prehlizeji.
    To je proste smesne
  • Dělají to dva lidé, z toho jenom jeden programuje. A adventure mode je taky dost komplexní záležitost.
  • Přehodil do němčiny? Hodily jsme si tam anglickou klávesnici.
  • Však jsi to přehodil do němčiny a stejně si ho(!)no rozuměl :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit