Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dá se měnit oblečení postav a dát jim místo palestiny,flanelový košile se sportovníma brejlema a outdoorovejch kalhot třeba klasickou kevlarovou helmu a uniformou s maskáčovym vzorem? vím že je to detail ale raději bych hrál za ofiko speciála vč U.S. munduru než žoldáka v guerillovym boji
  • bodmrazu
    V komunite Division panuje nadeje, ze se pri Wildlands poucili z chyb a ze se hraci postupne presunou. Ja taky verim v evoluci zanru a doufam ze me vyberou do bety abych se presvedcil.
    Na preorder to nevidim, ale az po prvnim mesici opravi nejhorsi bugy, tak se rad pripojim. Miliony platicich zakazniku jsou nejlepsi testeri :-)
  • Cenim si velmi ideu celej hry a velmi sa na nu tesim, ale.... ale pride mi to ako prezleceny post-apo Mad Max, kde uz po par dnoch hrania to vobec nemate chut dohrat. Snad toto iste nepostihne Wildlands. V gameplay bolo vidno, ako AI nereagovala na spoluhraca (tiez AI) ked mu prebehol rovno pred ocami. Fyzikalny model jazdy na motorke je TRAGICKY, rovnako tak mi nepride dobre odladeny ani model jazdy aut. Kedze pri presune medzi jednotlivymi destinaciami hrac stravi dost casu, bude to PAIN IN THE ASS. Vrtulnik cumakom zapichnuty do kopca, je rovnako nezmyselny, ako samotna idea pristavat na takom mieste a snad sa nad tym zamyslia, kym toto vypustia na svet. Inak sa to zvrhne na dalsiu UBIvec, ktora vytiahne peniaze z ludi nadsenych iba konceptom hry. Uz by som vedel prekusnut to, ze pohyb postav je strnuly, grafika nemusi byt brutalne premakana, urcite by som ocenil pred vypustenim hry do predaja, opravit co sa da, alebo rovno vypustit veci, s ktorymi sa nevedia popasovat a radsej formou update-u sa doplnia.
  • Šlo by hru nějak porovnat s Mercenaries 1 nebo 2? Hra podobného střihu mi moc chybí a tohle by mohlo být to na co tak dlouho čekám.
  • Krásně napsaná pocitovka za hry =) mě osobně se líbil ten konec gameplay videa. Samosebou jsem článek četl dřív takže jsem očekával tu scénu =) a byla popsaná opravdu detailně ale takhle vtipně jsem si jí nepředstavoval =) vidím to na pre-order. Díky tomu že hra vypadá docela ošklivě si jí možná zahraju i na svojem peklostroji =) enjoy beta!
  • Jack1947
    Tohle tomu nesahá ani po paty. Desert storm byla hra úplně někde jinde, nebo Socom. Parádní hry ale tohle? fuj *7* *11*
  • Jack1947
    Recyklát recyklátu již stokrát zrecyklovaného ? *1*
  • bukrr
    Nevím jak ses dostal od obrázku hry k recyklování, ale já narážel na to, že se jedná o Ubi a to, že je to vlastně "v pořádku" ti vysvětlil walltar. Víc není co dodat *1*
  • skoda ze to vypada docela hnusne...textury jsou hnusny, samotny model postavy taky...pohyby ani nemluve...
    rozdil oproti E3 2015 opet neskutecny...
    je to skoda,protoze jinak to nevypada totalne marne ale co s tim,kdyz to vypada jak z PS3??? a to v lepsim pripade...
  • Pokud to bude repetitivní ve styl the division a ne mafie 3 tak proč ne :)
  • Morraw
    Co třeba "open-world ve Wildlands je větší než v ostatních hrách" ALE "vzhledem k velikosti dnešních open-worldů to už není tak dechberoucí".
  • frag.ment
    Abych si ten PR článek trochu ujasnil.. Citace: "Během pár hodin hraní jsem ho v celé jeho šíři samozřejmě neproběhl, ale i ta hrstka úvodních oblastí mi naznačila velikost, nad kterou by mohly jiné hry žasnout." a pak: "Hra tohoto typu vám pak samozřejmě nevyrazí dech grafikou a dnes už ani rozlohou." A tak bych mohl pokračovat dál..
  • Aby to nebylo jako u Simcity. Super preview a pak se záhadně v recenzi zjistí, že města jsou malá a je to celé vůbec blbě....

    Dle videa blbé, ai tragická. Ta snad vidí 5m a dále ne. No jsem na to zvědav. Vojáci se v MGS chovali dobře, tedy jde to udělat dobře. Třeba tam bude nějaká normální obtížnost kde to bude lepší.
  • Za tohle někdy tu Armu nesnáším. Člověk si na něco zvykne a když pak vidí všechny ty blikající ukazatele, pomocníky, vodítka, sníženou obtížnost, frenetickou střelbu, rakety, výbuchy... tak si občas připadne jak usoplenej parchant, na které musí furt někdo dohlížet, hlídat ho a radit mu.
    Osobně se mi ale líbila AI, která reagovala celkem pěkně (i když její dohled je evidentně zbytečně malý), ale ten zbytek... asi tomu dám tomu šanci, ale mám obavu, že to dopadne o něco líp než Division, ale stále to nebude ono.
  • Overwatch
    Wildlands mě předtím taky nijak zvlášť extra nelákal. Ale po těch několika hodinách hraní jsem nos přestal ohrnovat, protože se to prostě hrálo fakt dobře. Podle mě hrozí maximálně tak to, že se ze hry stane po pár hodinách extrémně repetitivní nuda. A až po vydání uvidíme, jestli dokážou vývojáři případnou vkrádající se nudu řešit podobně dobře jako to (podle mě) dělal Phantom Pain, nebo ne. Na základě toho co jsem odehrál se ale o jádro hry nebojím, to je solidní a je zábava to hrát. Zbytek uvidíme v březnu, no...

    A na akci jsem si nevzal ani ten blbý chlebíček! :)
  • Jo taky mě to tenkrát hrozně bavilo. To byl špíl, jak blázen. Tenkrát se prostě neřešila tolik hratelnost, grafika. Prostě si sehnal plnou hru a hrál si.
  • Morraw
    HA! To byla panečku hra :) Demo jsem hrál stále dokola, než jsem se dostal k plné verzi.
  • Morraw
    Hloupý jsi ty. Walltar ti to vysvětlil, ale ty si furt meleš to svoje.
  • Připomíná mi to Desert Storm *5* *5*
  • Na tohle se těším. Rád bych si zkusil ovládání jednotky. Podle všeho co jsem zatím viděl mi to přišlo, že ai funguje vesměs jako vláček za hráčem. Jde oddělit třeba jen jeden(např. odstrelovac na kopci) a pokračovat jen se dvěma do akce a ty nechat krýt každého jednu cestu? Nebo je to prostě jeden trojvojak, kterému když se dá příkaz, tak funguje jak bůh, ale když se zvrhne přestřelka, tak jsou z nich dummy decoy? Dá se upravovat celá jednotka? První ghost recon jsem dohrál několikrát ve své době a bavilo mě, že člověk nemusí vystrilet všechno ručně sám. Jinak díky owerwatchovi za dojmy. Baví mě, že se hraním baví.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit