Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já původní Homeworld nehrál, ale Remaster mně hodně baví. A grafika je skvělá.
  • Tak uz to funguje. Prosel jsem a jdu tim dal jak nuz maslem a moc me to bavi :D
  • Nevíte prosim jak mam nastavit aby se mi nezobrazovaly ty trajektorie , ty červene čáry od jednotek kdyz na nekoho utocite, prijde mi to obtezujici a nevzhledny, mam dojem ze v puvodnim se to dalo vypnout.
  • Za sebe můžu říci že remaster se povedl. Grafika super a na hře se nic podstatného nezměnilo a to je dobře. Mám dohraný 1 díl a bavilo mě to, znovu jako kdysi :) Je tam jen pár problému, na které tu lidi už upozornily, ale řekl bych, že nic podstatného. Par lidí se tu ptalo proč to hrát, tak sem napíšu, co mě na téhle hře baví. Rozhodně mě navnadilo, kdysi a i dnes úvodní intro s vypouštění Mothership :)
    1 volný pohyb jednotek do všech stran, který navíc má i smysl.
    2 Grafika a modely lodí, možnost zoomu od strategické mapy, až těsně k jednotce kde pak při přiblížení nedochází k rozmazání textur, naopak těžké křižníky vypadají opravdu masivně a objevuješ na nich detaily jako nápisy, sériové čísla atd.. , zbraňové věže se doopravdy natáčejí na nepřítele a pálí když ho mají ve výhledu, není to jen natáčení naoko jako u jiných her.
    3 hra má na strategii doprovodný příběh, není to jen skrimish.
    4 doprovodná hudba.
  • Aj sry, jednalo se o reakci na Drasťa

    Mi nemuzete proste napsat "ja tam ztratil vetsinu lodi, pec na to a hraj dal" :(
  • Nemůžeme, protože by to nebyla pravda :) Mně tam zničili snad jednu fregatu, která se taky jaksi nestihla vyhnout. Ale zbytek byl normálka bezpečně v Mothersip.
  • si mi opat raz pripomenul povodnu 1ku a CATACLYSM, ano TAM TO PLATILO, tam stratit lod znamenalo vela krat LOAD (Taiidan Missile Destroyer) , ale tu to nema cenu, ono aj ta misia, kde bolo vela frigat okolo zakladne a poldna si ich kradol, to bol HW!! nie remaster, kde ich ponicis a ides dalej
  • Ja v Homeworld placu nad kazdou znicenou lodi.
    Nejvic me zamrzelo kdyz jsem zjistil ze Ion Array Frigate dava malej dmg a tak jsem je poslal vsechny do srotu a ja je miloval. Kdyz jsem to hral poprve tak jsem to se ctyrma co jsem zajal dohral az do uplneho konce.
    Mi nemuzete proste napsat "ja tam ztratil vetsinu lodi, pec na to a hraj dal" :(
  • zaujimave, ano je to ako pise, ze dock funguje, ale po kazdej misii ho treba zase zakrtnut, co ma vedie k myslienke, ze hned na zaciatku novej misie zapauzujem hru a zaskrnem to, som zvedavy, ci zostanu v kurine, inac v tej misii som prisiel asi o 90% fightrov/corvet, ale nemalo to ziaden vplyv na dalsie hranie, je to nechutne lahke BONUS: je tam este bug, ak na konci misii date HYPERSPACE a nasledne sa rozhodnete, ze este nie a zrusite ho, tak nefunguje prepinanie medzi taktickou mapou, to som zase riesil sposobom SAVE/LOAD, je inac fakt zaujijmave, ze to vypustili v tejto forme, je jasne, ze na jednotke bolo asi viac prace ako na 2ke, ale nejak to tam nebadat, hlavne dufam, ze sa o to budu starat, najma o multiplayer ..aj ked gearbox, ako ich poznam teraz sa vrhnu na Shipbreakers a HW pojde stranou
  • Nemusíš se bát že bys měl problémy s ATI ovladači u her. Stačí jen nezapomenout je občas aktualizovat a budeš v pohodě. Tyhle výkřiky o problémech s ovladači jdou od majitelů grafik NVIDA a nikdy ti neřeknou o jaký problém se konkrétně jedná. Pořád že to někde někdy četly, nebo ti dají odkaz na ovladače a grafiku 6 let starou :) . Já mám už v pořadí 4 grafiku ATI a zatím jsem na žádný problém s ovladači nenarazil.
  • Mothership a i cariery mají omezenou kapacitu na zadokování jednotek. Pokud ji překročíš tak jednotky vyletí ven.
  • Byl uvolněn hotfix. Mně to normálně fungovalo. Akorát teda jednička mi padala docela DOST často.
  • Nastavuju to samozrejme primo v te misi ale stejne mi pokazde vyleti ven. A to i kdyz je tam po prvnim vydokovani zase poslu nazpatek.
  • ono se to nastavení v každé misi resetuje, takže pokud jsi to nastavil v jiné misi, tak teď to musíš nastavit znova. (nepamatuji se, jestli jsem to musel pokaždé přenastavovat i v původní verzi, ale myslím si, že i tam na začátku každé mise všechny lodě vylétli.)
  • walltar
    Hmm já to používám celkem často u různých lodí a vždy fungovalo bez problémů. Ale ne každý bug se projeví každému stejně.
  • To je divny... ja to zaskrtnu a stejne mi napoprve vsechno vyleti ven. Rikam si OK nevadi tak je poslu nazpatek ale jak vsechny zaletej dovnitr tak zase zacnou vyletavat ven. Tak nevim.
  • walltar
    Aha, mě stay docked funguje bez problémů.
  • Mě stay docked fungovalo, ale musel jsem si nastavit v lunch menu, aby bylo zašrtlé jen stay docked, a aby nebyl překročen limit zadokovaných lodí.
    A matně si vzpomínám, že v původní verzi ty lodě takhle dobrovolnou sebevraždu nepáchali. Naštěstí repair corvety celkem stíhají opravovat mother ship a destroyer, ale stejně jsem se nemohl zbavit dojmu, že některý lodě úmyslně nalítávají do asteoridů, ikdyž jsem je na začátku mise poslal do zákdytu za mother ship (to mi dělal hlavně caryer co jsem ukradl v minulé, nebo předminulé misi)
  • no vidíš, ja ti to rikal. mohl sis ušetrit penize i nervy
  • Nefunguje "stay docked" takze a ty maly mrchy musi clovek porad hlidat ale do boje je proste poslat nemuze protoze prvni co udelaj je ze to do tech sutraku napalej v plny rychlosti. Fregaty a koristni destroyer sice maji vetsi dostrel a daji se pouzit lepe ale nakonec se taky dobrovolne nechaji smest kamenem (kdyz zavelim utok tak se proste do nej rozleti a pak si stezujou na hull breach). Marne si lamu hlavu jestli i puvodni homeworld mel tuhle misy tak na pytel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit