Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mart9
    Mně připadá, že tenhle jejich engine má obrovský potenciál, třeba se opravdu dočkáme něčeho vzdáleně připomínajícího Minecraft. Každopádně by byla velká chyba nad tím alespoň nezauvažovat.
  • Tleskám! Se Space Engineers se jim povedl velký úspěch a v poslední době je to snad nejúspěšnější česká hra a toto je hodně chytrý a zároveň i zajímavý způsob jak ještě posílit značku. Navíc si dovedu představit, že to bude mít minimálně stejně velkou, ne-li větší hráčskou obec, než Space Engineers.
    Mě to určitě zaujalo a přeju jim, ať se jim to povede.
    Peněz vydělali dost, což jim umožnilo dost zvednou počet zaměstnanců, takže nevidím problém v tom, aby nadále pokračovali v rozvoji obou titulů zároveň. ( Z čehož budou oba tituly i hráči těžit.)
  • walltar
    Tohle chci... se survival prvkama. Něco jako náhradu za Minecraft. *1*
    • Life is Feudal
      • walltar
        To je ale MMO ne?
        • Můžeš si udělat lokální server a je to spiš multi než mmo.
          • walltar
            Tak to je super. Na to se mrknu. Já totiž žil v přesvědčení, že to je MMO na to bych teď neměl čas. Dík,
            • Jen ještě pár drobností
              Lif:YO má po posledních asi 3 patchích navíc na vlastním dedikovaném serveru možnost řady úprav jako rychlost růstu skillů, celkový skill cup, rychlost některých činností (růst plodin, tavení kovů, těžba). Je tam i GM mod, který umožňuje ladění některých nedodělávek (např. statické budovy zatím nejdou zbourat po zkompletování, takže když postavíš někde něco špatně, bez GM modu máš smůlu a zavazí ti to - GM da "/delobject" a je vyřešeno.)
              Default hodnoty počítají opravdu s větším spolupracujícím teamem. Hrajeme to na dedik serveru ve 4 a v "klasickém " nastavení na terraforming je to asi 6 minut na odkopání jednoho bloku tunelu.

              Ovládání není moc user friendly, jde na to zvyknout, navíc je to fakt ranná alfa.
              Dělá to ruský team, poměrně málo lidí, dle mého je dost riziko, že to umře na nedostatek financí aniž by bylo doděláno (což by byla škoda) - to je i hlavní důvod vydání verze Your own - aby mohli pokračovat ve vývoji MMO. Aktuálně nám stopnuli i betatest MMO (zřejmě nemají prachy na další provoz serverů)
            • walltar
              No tak u hry, kterou hraju sám, nebo s kámošema, kteří mají podobný časový rozvrh jako já to není problém ten čas rozložit do dlouhého období.

              Místo hraní každý den 4h se dá hrát 2x týdně hodinu a nic se tak pro mě nezmění... Když má hra navíc dedikovaný server, tak prostě jak člověk skončí tak server vypne a při dalším hraní zase zapne.

              U MMO se mě tohle zatím nikdy nepodařilo, protože jsou kolem všude kupy lidí, kteří hrajou od rána do večera a já mám blbý pocit že jsem moc pozadu.
            • jakubc
              Čas budeš prý potřebovat tak jako tak. Původně to měla být MMO hra, ale teď se víc soustředěj na Life is Feudal: Your Own, což je ta multiplayerová verze, myslím pro maximálně 64 lidí, kde se očekává hlavně kooperace.
      • Life is Feudal je super.
  • Ty vole, na tohle jsem nadrženější než když jsem přišel o panictví *1*. Můj dětskej sen, kterej mi minecraft ani stronghold nedokázal splnit
    • VaZqeZ_EU
      http://anongallery.org/img/5313/south-park-randy-masturbation.jpg *5*
  • Niekto by tvorcom mal konečne vysvetliť, čo znamená slovo survival a to platí aj pre Space Engineers. Aj v tom blbom Minecrafte sa človek musí snažiť prežiť *7*
  • Kozy
    Škoda že souboje zatim nejsou v plánu. Samotný stavění a ničení hradů v umělym prostředí zatim jako moc veliká zábava nevypadá.
    • Pomohla by podpora modu. *1*
  • ten chlapik s katapultom vyzera jak Vávra *1*
    • ty už toho vávru vidíš i v obláčcích ne? gone homo
  • no jsem zvedavy jak to dotahnou, hrady mivaly teda podstatne tlustsi zdi a nekdy i sendvicove, ikdyz to nechteji podle clanku hnat do detailu, tak zrovna u takove hry, kde je jedinym ucelem stavba hradu by stalo za to zapracovat na detailech. Jinak to pak fakt vypada jako nejaky nastroj pro vyvojare ,,skyrimu,, a vydavat to za samostatnou hru je takove trosku naivni.
  • Přidal bych to jako mod do Mount and Blade.
  • Vypada to naprosto skvěle.
    Ani se nak nedivim, že neco takovéhle ho vytvorili češi, myslim si, že hodne z nas ma jakou si uchylku na stredověk a tak :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit