Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • saburo
    COZE???? Remake Knights and Merchants??? *8* *8* to si musim sehnat! dik za prispevek.
  • :) No stačí se podívat na výskedky co podává třeba takový PCSX2 se správě nakonfigurovanými pluginy ... a srovnat s HD remaky .
    WOW ....tady nejde o upscaling textur. Sice už mnohé pozdější hry na PS2 podporovaly vyšší rozlišení ale v tomto případě práci všech těch "upscalingových " retro tvůrců sráží do kolen šikovně napsaný kód , protože shuk mnohdy těžko identifikovatelných pixelů se změnil ano na jemnou kostru potaženou nově vyfiltrovanou texturou ....
  • Na kopí ? ... Tak to chci taky znovu :)
  • Existuje verze pro mobily a chystá se verze pro konzole...
  • Přes 20 naštvaných odpovědí? Successful troll is successful. *1*
  • Metal Age jsou opravdu dlouhá hra... když to teda člověk nejede s mečem a lukem v ruce

    já tu hru kdysi vyhrál ve Screenfunu, herní časopis, na který asi většina lidí už pozapomněla, poprvé jsem se jako malý capart dostal do mise s bankou, kde jsem měl myslím ukrást audionahrávku, měl jsem tehdy strašně pomalý počítač, kterýmu trvalo asi dvě minuty, než nahrál hru, což je při stealth hraní celkem opruz

    napodruhé jsem se dostal loni myslím do předposlední mise, ale už mě nebavilo to přílišné nadpřirozeno, vyskytující se ke konci... dokud šlo jen o industriální technologie, ještě to šlo
  • Profi remake existuje a to Sid Meier's Pirates, to je stejná předělávka pouze v lepší grafice. Jinak na remaku ufa se pracuje u hry Xenonauts z Kickstarteru a vypadá hodně dobře (hlavně nebude měnit inventář a body v tahovém režimu).
    http://www.xenonauts.com/video-gallery/
  • Enhanced Edition much? http://www.baldursgate.com/
  • Boze at udelaji remake BG2 nebo UW2. Jen v lepsi grafice, nic jineho nemenit.
  • Možná to je tím, že nemáš s čím porovnávat. Letošní XCOM nebyl nic moc a taky jsem ho hrát vydržel dva až tři dny. Pak už jenom repetetivnost, mechanizmy taktického boje založené na ruletě. Ale to už jsem psal přímo do komentů v XCOMu.
  • Ladislav_Loukota
    Což mi připomíná, že v brzké době se kriticky mrkneme i na ty Let's Play videa na Tubě :-)
  • Ladislav_Loukota
    Holt se lidi musejí naučit používat rozlišení dle roku vydání. Tomb Raider (1996) a Tomb Raider (2013). U her to je možná novota, avšak třeba ve filmu přejímání názvů není nic nového, máme taky více verzí The Thing a více verzí Scarfaců...
  • Ladislav_Loukota
    To je možná tím, že pro tebe prostě XCOM: EU dělaný není. Tobě by nejspíše plně stačilo hrát původní UFO: EU, maximálně by asi potěšila novější grafika. Nicméně o tom by IMO remaky být rozhodně neměly, protože pak by se neměnily herní mechaniky - a to by byla stagnace. Byl by PacMan na Unreal 3 Enginu i dnes hitem? Určitě ne - pokud by markantně nedoplnil hratelnost o novinky. Vypíchl to i Petr Poláček v té doomovské parodii CoDu - tvrdit, že herní mechanismy se časem nemění, je nesmysl. Ať už vlivem změny publika nebo evolucí herní estetiky je přirozené, že starší principy se vyvíjejí v novější. Nemusí se nám to líbit, ale nic s tím neuděláme.

    Je určitě pravda, že v remaku se ztratí kus původní atmosféry, ale jsou tituly, jež se to snaží minimalizovat, a pak jsou tituly, jež se o to cíleně nesnaží (Syndicate). Právě proto považuju XCOM: EU za dobrý signál, a to byť subjektivně na něho můžeš mít jiný názor - jenže 'subjektivně' jsou i lidé, co třeba kritizují bondovku Skyfall, což 'objektivně' nic neříká o kvalitách díla. U každého dobrého díla se najdou recipienti, kterým něco brutálně nesedne.

    Pro hardcorové nadšece skutečně nejsou remaky jakkoliv potřeba, oni si už původní hru nějak naemulují, stejně jako cinofilové masturbačně koukají na Nosferatu a milovníci literatury stále ujíždějí na Austenové - nic proti nim, leč jsou v menšině. A právě pro nové publikum považuji za prospěšný každý remake, který úplně nekálí na silné stránky předlohy (nebo alespoň na většinu z nich, viz Fallout 3, který sice zabil tahovost, ale furt akcentoval postapo a zachoval možnost být bastard). Když nic jiného, přiměje to třeba pár mlíčňáků zamilovat si původní UFO, a pár vývojářů by sukces XCOM: EU zase mohl popohnat k uplatňování prvků tahových strategií.

    PS: sry za chyby, píšu ve spěchu.
  • zapoměls na jednu důležitou věc dneska musí remejk bejt hlavně hodně socíální bez propojení s držkoknihou se rozhodně neobejde....
  • Hodně povedený je podle mě remake Knights and Merchants. Líbí se mi, že oprášili hru s nestárnoucí grafikou a atmosférou a kromě toho jí přidali i spoustu možností, které původní hra neumožňovala jako pořádný multiplayer, možnost zrychlovat hru v singleplayeru nebo třeba oddalování a přibližování. Prostě úžasný kousek od úžasných lidí. Jinak také hodně oceňuji remake her, které kvůli svému stáří nelze rozjet na dnešních mašinách.
  • Neexistuje nejaka kategoria, napriklad dusevny remake? :D Po dohrani Dishonored som dostal neukojitelnu chut zahrat si starych Thiefov a uz sa chystam na Metal Age :)
  • Este by som to hadam prirovnal ku kniham. Napriek tomu ze rocne precitam minimalne desiatky knih, tak vzdy aspon raz rocne si precitam napr. trilogiu Pana Prstenov + Silmarilion + Hobit, alebo stoparovho sprievodcu. Proste si chcem zopakovat ten pocit z uzasneho diela, pretoze vacsina novych knih mi ten pocit neda. Tak isto je to aj s hrami.
  • Pretoze kazdy sa rad vrati k niecomu, co v nom zanechalo nezanedbatelnu stopu. Portal, Zaklinac a napriklad prvy Dragon Age ci Far Cry 2 su hry ku ktorym sa vraciam uz teraz a vracat sa k nim budem aj o 20 rokov ak mi to hardware umozni. Multyplayerove hry hravam sice najviac, ale tam mi v pamati ostanu spomienky na ludi s ktorymi to hram a nie na hru samotnu. A single nejakeho CoD mi vyfuci z hlavy 5 minut po odohrati.
  • Přečti si odkazovaný článek, z něj autor zřejmě vychází:
    http://www.cheshirecatstudios.com/articles/padded-room-video-game-hd-remakes/
  • Pravda, novej XCOM je tragédie.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit