Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Redneck
    To je dobře, že to procházení se krajinou je zážitkem samo o sobě. Ve spoustě her lidi skipujou cestování anebo vše co nejrychlejš proběhnou, aby se dostali tam, kam potřebujou a tady v Miasmatě si člověk může v podstatě vyrazit na výlet.
  • @janchor
    PARACETAMOL? Proč se raději nenapereš pořádnou dávkou česneku, zázvoru a cibule? Ty chlípný pseudoliberální altruisto! Avatar? Komu cpeš marketing Hollywoodu? HERNÍ POSTAVA! Žádný avatar! Farmaceutický průmysl je tady pro slabochy, co se bojíš, že tě pozná půlka Prahy podle česnekového odéru? Ať se bojí půlka Prahy tvé síly, zase jsi narval hlavu do písku! Trochu sebevědomí do toho života! Máš na to!

    Teď ke hře. Víc takových! Hra je jednoznačným důkazem toho, že trh stále nabízí dostatek příležitostí pro alternativní přístup k herní tvorbě, hlavně žádné akvizice a fúze s produkčními molochy, tento přístup totiž nepůjde ve sféře přístupu investorů na globálním trhu nikdy udržet.
    • Otravnej příspěvek...
  • Trisska
    Zajímavej nápad na hru, tuhle si určitě koupím! Recenze blogísek taky pěknej!
  • jindra.veliky
    to neni recenze, ale blogisek *11*
    • Chudáčku, zkus zapojit mozkové závity a popřemýšlet nad textem autora.
      • Kein
        sorry, ale má pravdu, ta recenze má sotva popisné minimum.
        • ucho
          to sice ano, ale vynahrazuje to podáním a popisem atmosféry, kdy i s tím minimem člověk dokáže nasát něco z té hry, aniž by ji hrál...
      • jindra.veliky
        z vety "jel jsem autobusem student agency" se taky nedozvis jestli se mi cesta libila a v cem je lepsi nez konkurence... *14*

        treba o pohybu nohou bych vedel kulovy nebyt komentu *7*
        • Asi musíš líp číst, pohybu je v recenzi věnovaný celý odstavec...
  • Více takových her! Lepší jak výbuchy.
  • michaliuz18
    to zlomene zapastie na prvom obrazku je proste epicke :D vyvojari si dali zalezat
    • Oni si dali záležet asi nejenom s tím zápěstím :) Mě osobně naprosto odradila vizuální stránka hry - totálně sterilní a studená - sice řekněme precizní textury ve vysokym rozlišení (no, jak kde), ale hlavně bez kouska ducha či náznaku o styl. Nevypadá to ani realisticky, ani to neni hezký. To si radši "zahraju" (ani už nevim po kolikátý) v recenzi zmíněnou Dear Esther, kterou zjevně dělal člověk s výtvarnym a estetickym cítěním.

      Aby někoho můj názor neuvedl v omyl - nevolám po vizuálních orgiích typu FarCry, ale zrovna u hry tohodle typu by trocha vizuální estetiky nevadila. "Studenou" neosobní grafiku bych čekal u střílečky, kde mnohdy neni čas na to se zastavit a "kochat se", což tady právě čas je, ale kochat se neni moc čím ... pro mě velká škoda. No, vlastně moc ne, sbalim bágl na víkend a vyrazim do kopců :)
      • nudnejsi video nez dear esther sem nikdy nevidel, nemuzu to ani nazvat hrou protoze se tam absolutne nic nedela... interakce 0 a zabava taky 0
      • GlaDOS
        Miasmatu jsem ještě nehrál, ale z toho co jsem četl a viděl tuším, že Dear Esther má o mnoho a mnoho menší rozlohu herního světa. S menším pláckem si pak vývojář může víc vyhrát.
  • DeDy
    Hodně dobrá hra (pro mě 8/10). Vadí mi, že se nemusím starat o jídlo. Jinak mapování je naprosto super (chce to pochopit) a průzkum taktéž. Zabloudit se dá velmi snadno. Je třeba kontrolovat kompas a nepouštět se daleko. A hlavně je důležité vyrábět léky a lektvary. Při důsledném průzkumu okolí hlavní základny se dají najít důležité byliny, které dost usnandní hru.
  • Keyz
    Ten pohyb nohou je možná dobrý nápad ovládá se to divně.
    Ve hře nějak čekám(když tam jsou nohy atd.),že postava bude hodit jako člověk a menší terén lehce vyrovná.Zde jsem rychle zjistil,že někdy to je dost drama.To aby k tomu byl HW na ovládání nohou.
    Jinak nápad dobrý.Snad mistři co to vytvořili makají na opravě technických chyb.
    • Tak ono je to ve výsledku docela jednoduchý, zatím jsem sletěl ze svahu jen jednou :) Stačí z kopce brzdit a nenechat postavu rozeběhnout, chodit vždy proti svahu, ne po hraně, když už kloužeš, tak vyrovnávat protipohybem a skoro nic se nemůže stát.

      Ale ten jediný pád mě štve, našel jsem si sekyrku, měl z ní hodně dobrý pocit a za prvním křovím pak sletěl ze stráně a bylo po ní *9*
      • Keyz
        Na běžeckou vášeň vědce jsem si nemohl zvyknout :)
        Ta brzda je fakt nutná,ale šílenec jak vidí kopeček tak ihned běží.

        Moc nechápu HW nároky.Nevím jaké to používá technologie ale řekl bych,že jsem viděl hry kde postava a okolí vypadali lépe a fungovali skvěle.
        • U mě i třeba i Crysis 2 nebo Zaklínač 2 běží lépe než Miasmata a vypadají rozhodně o dost lépe, ale jek se píše níž, stejně klobouk dolů nad tím, co ve 2 lidech dokázali udělat. Je třeba tomu nějaký věci prominout.
        • janchor
          Ten engine si vyrobili sami (ve dvou lidech), což je jak jeho silná, tak bohužel i slabá stránka.
  • Že by něco jako Robinson´s Requiem?
    • bohuzel taky jsem do toho sel s timhle a byl jsem lehce zklama., nicmene hraje se mi to super, ztratit se opravdu znamena ztratit se a v kombinaci s hybnosti tela je to obcas hodne o nervy :D vzlast v noci kdyz...
  • Moc se mi líbila hra Stranded 2, bude se mi líbit i tohle?
    • pokud ozelis absenci crafteni, tak bych rekl, ze bude... hru jsem sice nedokoncil, ale pruzkum a pribeh me drzel pekne dlouho

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit