Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • za ty prachy jsem nepremejslel a koupil, ted zvazuju koupit tu druhou verzi uz jen kvuli hudbe v menu :-)

    jinak hra je to paradni, paril jsem jeste staryho carriera a v tomhle vidim dustojneho nastupce, hodne jsem zvedavej na kampan a moznost behat jako pandulak v tom vsem pekle :-D
  • Velmi podařený článek. Také se velmi těším. Pořádná strategie to už dlouho nebyla, tak doufejme, že se vše povede co nejlépe. Masové strategie typu Total War jsou fajn, ale radši mám právě tento typ, kdy má hráč omezené množství jednotek a velmi úzké specializace. Musí rozmýšlet každý krok, a pokud není genius, tak zkoušet novou taktiku, páč dostal přes prsty s tou předešlou. Doufám že to nepodlehne dnešním trendům brutálního zjednodušování, ale ne na úkor funkčnosti a hratelnosti. Starého Carrier Commandera jsem sice nehrál, nicméně toto si rozhodně nenechám ujít.

    PS. vyhoďte to pra**, co tu píše o konzolovce *3* Hezký den *5*
  • Cosi
    Parádní článek, jen podle něj přijde, že je všechno takový neosobní a zdlouhavé. Přeci jen popis jak udolat tančíky mě trochu vyděsil, že z toho bude taková povinná kontrolovačka všech prováděných akcí. A bojím se, jestli na mě najednou nepřítel nezaútočí na více frontách s předimenzovaným počtem jednotek a já nebudu mít šanci to jakkoliv vyřešit. Stejně tak se obávám, aby vlastní ovládání jednotek bylo použitelné, aby se ostatní jednotky o sebe mezitím dokázaly automaticky postarat. Prostě jestli se z toho nevyklube další nedodělaná hra s nakousnutými možnostmi.
  • KronosDeret
    Tak diky, jsem o litr lehci a spankove deprivovanej... sakra to je hracka :) Vyborna hra, vsem doporucuju deseti prsty z deseti. Prvni "partie" je trochu pecka do obliceje, nez se clovek nauci aspon zaklady, ale chalange je podstatna cast atraktivity.
    • :D jsme na tom stejne
  • Hanzales
    Hérdek to bude hustý! Asi do té bety taky skočím. Já vím proč jsem to hodil do Bookmarku, jen zrovna nebyly prachy. No a článek zafungoval, díky za něj ;o)
  • neni to BIS, uz je to jen BI
    • Já bych teda snad raděj BI ani nebyl .... to studio dodávalo punc umění .
  • Ta hra vypadá jako drsně nadupanej a graficky vylepšený Battlefield 2142. *4*
  • já se těšim jak malej
  • Je to parádní hra, dneska nemá konkurenci co se herních mechanismů týče. Je třeba ale eště hodně ladit. Nevím třeba, kde pan Poláček přišel na to, že "AI, která na výbornou prozatím zvládá vlastně jen pathfinding.". To je zrovna jedna z věcí, které potřebují ošetřit docela dost. Poslat někam všechny Walrusy a zjistit že dva z nich se po cestě zasekly, jeden o strom a druhý o kámen a manuálně se do nich přepínat a "uvolňovat" je není zrovna zábavné.
    • No jo , v Armě se taky dušovali , že to není chyba AI ale optimalizace na systémy , které nemají dostatečný výkon , aby mohli předvést co skutečně AI zvládne . .(.... Ale tam to bylo extrémně komické ... letecká podpora co nepřiletěla ale piloti doklusali na frontu zkrvavení pěšky ,.... protože oba AI vrtulníky svorně narazily do terénních nerovností :DDD )
    • sleepless
      Ad pathfinding: přišel jsem na to při hraní, zrovna tohle mi AI opravdu zvládala bez problémů, dokonce i v dost složitým terénu. Samozřejmě, když jsem walrus nechal někde v roklince, odkud se blbě dostává i na manuál, aby se odsud vymotal sám s pomocí AI, tak mu to moc nešlo. Ale to byla hodně extrémní situace. Každopádně souhlasím, AI potřebuje hodně doladit.
      • No mně jde hlavně o ten pathfinding. Prostě jakmile přijede Walrus ke stromu je konec. AI ten strom není schopná objet, vždycky trošku vysouvá ale málo, takže jenom popojíždí dobředu dozadu dokud mně nerupnou nervy a nepřevezmu si to ručně. Takže doufám že s tím něco udělají, jináč je to schopno zkazit celou hru.
        • Zeby preskocil nakej virus z Army? *1*
  • Vyjde to i na disku nebo jen digitálně ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit