Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tonnymontana
    tak to fakt netusim na cem pojede a krome vyvojaru asi zatim nikdo hadam ze nic offic o tom jeste nebylo uverejneno kazdopadne carmack do toho uz zasahovat nebude coz me strasne vadi:/ tak nejak jeho kodovani vzdy bylo tresinkou na dortu takhle se bojim ze to bude jen dalsi hype a opravdu spatna hra. i kdyz doufam ze ne.

    btw: cena za pronajem je ted dana v nove nwsce a musim rict ze je opravdu prijemna. skoro se to vyrovnava s mesicnim placeni mmo coz je pro vyvojare opravdu velkej skok s tou hutnou podporou kterou za 19ecek dostanete. samozdrejme jeste poplatek v procentech pokud neco prodate jak jinak:)
  • Na deštrukciu s využitím PhysXu sa používa APEX Destruction modul. Má CPU aj GPU vetvu. PhysX nie je iba o GPU Nvidie. Iba z malej časti. A nie je vždy iba o vizuále aj keď sa tak momentálne v praxy využíva.
  • PhysX ide cez GPU iba z malej časti. Väčšina features má CPU vetvu a sú aj také, ktoré majú CPU aj GPU. Výhodou PhysXu v Unity 5 je to, že už je tam implementovaný v novej verzii - SDK 3.3. PhysX je už celkom prerobený. Má natívnu podporu pre viacjadrové CPU a využíva moderné inštrukčné sady. Z tohto dôvodu sa nie je čoho báť.
  • Jack1947
    Ale jo je to takovy mensi/vetsi prislib do budoucna, nic velkeho ale spise jak tu bylo jiz receno pro Mobily/browser hry.
  • Unity my ass!
  • Pismenka "3D" v nazve Unity3D je tak trochu zavadzajuci, pretoze je to nastroj aj na tvorbu 2D, resp. 2.5D hier. Aj ked je pravda ze oficialny support pre 2D je tu kratko, cca tak od novembra 2013. Predtym sa pouzivali neoficialne pluginy.
  • Nejlepší engine je Hero Engine, na kterým běží mj. The Elder Scrolls Online. *3*
  • Torment je na Unity? Já myslel, že je to 2D izometrický...
  • Koho ještě může zajímat Unity, když dneš vyšel UE4...
  • Na nejaky robustny a funkcny export do WebGL zabudni, je to proste nerealne pri pohlade na podporu OpenGL v roznych browseroch. Ale zase ako marketingovy tah Unity je to dobre druha strana mince bude samotna pouzitelnost.
  • Ta uz tu predsa je, https://unrealengine.com/blog/welcome-to-unreal-engine-4
  • Shenkster
    Pro mě bude stejně nejlepší UE3 :) už aby tu byla ta 4ka
  • To je věc kódu... Zničitelné prostředí nejde mít protože musíš mít nastavené ty stavy a fyziku... navíc by to bylo zbytečně nákladné na CPU a nepotřebné u 90% her :)
  • PhysX nema se znicitelnosti prostredi zhola nic spolecnyho. Cela podpora tzv "fyziky" v GPU je pouze a vyhradne o vizualu => napriklad ti to ukaze pekne vypadajici vlnky na mori ... ale kdybys chtel realne aby ta voda interagovala s nejakym dalsim objektem ... tak ses v riti jak bata s drevakama.
  • Mně pobavilo to o konzolích a UE3 :D .. a tohle vypadá strašně, není divu, že na tom skoro žádná velká hra nepoběží...
  • A delas hru nebo virtualni film? Jakypa asi tak byly naklady na minecraft ...
  • Zakladna pro verzia 1500$ alebo 75$/mesiac.
    Ak chces exportovat na iOS pro, je to dalsich 1500$ alebo 75$/mesiac.
    Export na Android je dalsich 1500$ alebo 75$/mesiac.
    Ale existuje aj free verzia, ktora je sama o sebe uz velmi pouzitelna.
  • Pleties hrusky s jablkami
  • Tvorba her je čímdál tím lehčí? Tak proto projekty stojí mnohonásobně více a přesto jsou mnohonásobně kratší než hry z roku 2004. A to se i tenkrát nadávalo, že se HL2 dá dohrát v velmi rychle: tzn. do 20 hodin.
  • kolik je ten poplatek vůbec teďka?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit