Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PreidaQ
    Mě třeba ten starý R6 ani zase tak moc nechybí. Koneckonců, jsou ho celé 3 díly plné zajímavých misí a to je zábavy dost. Navíc při dnešním zpětném pohledu to zase až tak úžasné hry nejsou, především umělá inteligence to hrozně sráží dolů. Proto třeba první R6 bude pro mě navždy hlavně hra mého dětství, než že bych se k ní potřeboval tak moc vracet.
  • Jack1947
    Možná to je tím že už nejde o R6...
  • Vegas nebyl špatnej.....ale Rogue Spearu ani Raven Shiledu to nesahalo ani po kotníky.....prostě Chavez Ding, Arnavisca Santiago, Eddie Price a Homer Johnston se 100% sniping a reaction - ty to vždycky zabili klucíí ušatý. Takovýhle typ singleplayer taktické akce v dnešní době strašně chybí.

    Možná mám díky věku růžový brejle, ale soudobý snahy o něco ve smyslu R6 mi přijdou většinou tragické.....
  • Jack1947
    Vegas nic ? aspon to první na Simulaci je stále drsné jak šmirgl.
  • Grand
    Od kvalitni takticke akce az po stupidni CODstyle hříčku aneb degenerace serie Rainbow Six. Trochu jsem vam ten nadpis vylepsil, aby vic odpovidal realite. Btw nejsem zadny nostalgicky dedek, ale kazdy kdo hral R6 Rogue Spear/Raven Shield mi jiste da za pravdu. Kdyby udelali remake Raven Shieldu, vylepsili by jen nektere veci a grafiku, tak by si Ubisoftu mozna zacali lidi zase trochu vazit.
  • Tak sis to vypálil znova. U pirátských verzí to zrovna moc nebolí *5*
  • V tom vlákne bola zmazaná aj moja snaha o rozumnú argumentáciu s ggg. Tak skúsim ešte raz. V starších dieloch bola možnosť dopredu naplánovať postup na taktickej mape, prepínanie medzi vojakmi alebo možnosť sa akcie vôbec nezúčastniť, ľahké rpg prvky vojakov, možnosť dať vojakov do tímov a dávať im príkazy.
    Zdá sa ti to prekombinované? Mnoho ľudí na starých hrách bavilo práve toto plánovanie a preto nadávajú na novšie diely že je tam menej možností.
  • TheGGG
    já si hlavně dela vždy představím jak typického neckbearda, co celé dny brouzdá po internetu a snaží se nějak uškodit a naštvat konzolisty, aby se pak mohl hihňat a plácat se po rameni... něco mě ale říká, že ten člověk nemá doma ani průměrné pc a tak alespoň nějak uspokojuje svojí zášť...
  • Nejvic si vzpomínám na Roque Spear. Na ten pocit hororu a permanentní smrti. Výborna hra, ktera me společne s filmy Hon na Ponorku ten s Baldwinem) a Vysoka Hra Patriotu dostala ke knížkám Toma Clancyho.
  • Vojta_Ilavsky
    Vyhýbáš se odpovědi? Stačilo napsat "nevím čím CS překonal R6, napsal jsem blbost" a bylo by to. :)
  • del je poměrně srandovní figurka. Jeho vytrhávaní textu a následky výblitek je zde už na games.cz legendární. Nejlepší pak jsou jeho příspěvky ve tři ráno, když se vrací ze směny na poště, to napíše tři slova a ještě je musí editovat...
  • TheGGG
    delo nerozumí téměř ničemu... ale rád by si tady vybudoval osobnost drsného, cool, retro hráče, co je nad věcí, bojuje proti konzolím a opovrhuje AAA hrami... zatím však nepůsobí jako herní gurmán, ale jako naprosto nezvedený druhořadý provokatér a obecní blázen...
    a ta jeho rádoby "naštvu všechny fandy DS, ikonou z malování" snaha je taky k pláči...
  • "Když někdo nerozumí jednoduše psanému textu."

    Jsem rád Dele, že jsi konečně našel svůj problém. Teď se můžeš vrátit na základu a zkusit na tom zapracovat...
  • del0
    "Každý měsíc vyšlo na PC tolik her, co dnes vyjde sotva za rok"

    "protože říct, že dřív vycházelo víc her než dneska, kdy je celkově herní průmysl několikrát větší"

    Když někdo nerozumí jednoduše psanému textu. *15*

    1/10
  • v každé době bylo něco. V roce 2015 vyšla nejlepší otevřená stealth hra historie a nejlepší gotický horor herní historie. To není špatné, nemyslíš?
  • to si tu teraz redakcia pestuje trolov? nazory ggg nemajú v rozumnej diskusii co hľadať
  • Chim
    Když překonám sám sebe, je to sebevražda?
  • Pouštět se do tebe nemá smysl. Stačí se podívat na tvůj nick a je jasný, že tě nelze brát vážně. Zadruhé nedáváš vůbec žádný argumenty, jenom píšeš že jsi skalní fanoušek a že článek postrádá smysl. To nejsou argumenty.
  • Priste by takove clanky mohl psat nekdo, kdo ma k zanru vztah. Jako skalni fabousek R6 a SWAT jsem to ani nedocetl. Cele to postrada smysl a je to vlastne nesmysl. To silne kontrastuje s nedavnym clankem na vyvoj prvniho Falloutu, ktery byl skutecne perfektni (clanek).
    Pane Loukota, palec dolu.
    Uz jen proto, ze R6 reprezentuje hlavne druhy a treti dil. Podminky vzniku prvniho jsou zde jen povrchni. A Clancy je jen jmeno znacky. Proc jej spojovat s gameplay Siege doopravdy nechapu.

    Tak sane a ted do me. At zije zdrcujici pravda a nepolularni nazory smrkacu.
  • TheGGG
    LoL what? Dneska vychází tolik her, že je ani nestíhám hrát... mě je líto každého kdo zažil tak maximálně dobu rozplajzlích 16bitových nesmyslů... nemluvě o tom, že pořád dokola slyším tak o pěti hrách Baldurs gate, doom system shock a tak tři další na které pořád vzpomínáte, to jsou teda kvanta... hry jsou dnes naprosto úžasné a jsem rád, žee nejsem mrzutý zapšklý ubrečenec... mě hry eště baví a proto mám tady na games vždy tolik mínusek... *5* *5* *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit