Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dekuji za clanek, presne vystihuje muj dojem.. kdyz si vzpomenu, jak jsem pred rokem 2000 hltal povidky o historii protossu, khala...prorok khas, kam se tohle vsechno v tech novych SC podelo? mam WoL a HoS rad, ale LoV me docela zklamal (ac epilog o Kerrigan jako spasiteli vesmiru mi prisel jako to nej, co posledni datadisk nabidnul).... nakonec jsem skoncil tak, ze jsem se vratil k hrani prvniho SC a BW (a blizzard s planovanym znovuvydanim SC1 a BW to vidi stejne:D)....na battlenetu byl pomerne komplexni clanek o vzniku prvniho SC, kdy to delalo par lidi, naplno, o vikendech a to asi bylo ono... dali do toho kus sebe (nekdo by rekl srdce/ducha), kdezto dvojku delal TEAM jako PROJEKT pro uspokojeni manazerskych ocekavani (vsak taky dnes uz to neni Blizzard, ale Blizzard-Activison - jina spolecnost, podobne to mam se skupinou Square a jeji zmenou na Square-Enix, kdy jsou to proste milionari, srdce z produktu mizi a vse se dela hlavne s ohledem a tuctovost, tudiz lehkou pristupnost pro masy....ale to by asi patrilo do diskuse na jine tema:-p)
  • Overwatch bez pribehu. Jsi asi bezmozkovej zhulenej opičák. Tvl vtipalky miluju.
  • Prosim vsem bezmozkum co tu pisu blbosti vcetne autora clanku at si prectou SC knihy. Uz od prvotni knihy se vi ze Kerigenova je urcena pro vyzsi cile tzn od SC 1. To ze asi polovina z vas ma problemi s anglickym prekladem ve hrach jelikoz nestihaj psát do google ro je jina. SC ma nejvice propracovanou dejovou linku a nikdy neuhla z cesty. Mimochodem to video kde zerathul cumi na tu zed dava jasne najevo co se stane. Skoda bohuzel je ze to tu resi lidi co nemaj o tomto titulu ani poneti.
  • Bravurne dialogy :-D Amon, Amon... we are doomed. Amon.
    Dialigy jsou tragicke, pribeh take a napln misi je strasna. Udelej tohle nez. Achievementy stihni tohle nez. Kde je nejaky napad?
    Co se tyka MP ani Blizzard nevi jak funguje kdyz tvrdi, ze Stalker je dobry na Voidray. SC 2 je mrtve. Noobove (normalni lide) ho nehraji, nekoukaji na nej, profici take odpadaji a Blizzard nevi co s tim.
    Kdo by take chtel hrat hru, ktera vas neustale stresuje a je zajimava jako box bezrukych lidi. Je to rychlejsi, zadne kryti, kdo da hlavicku vyhraje, ale neni to vubec zajimave.
    Kde jsou casy, kdy se pouzival Infestor, kdy Viking se Stalkerem byli k necemu a kdy se nezabijeli jen tezici.
  • Nazdar :)
    Encyklopedie ještě existuje (v posledních dnech byl nějaký výpadek, ale už je to ok) :) http://encyklopedie.starcraftcz.com/ i když v zamrzlém stavu z doby před vydáním SC2. Pak už prostě nebyl čas se tomu věnovat, navíc s SC2 přišel boom zdrojů, ze kterých se dalo čerpat a nedalo se to zvládat. Formát už zastaral a byl vytlačen konceptem wiki. S tím se v malém kolektivu nedalo soupeřit :)
    Zároveň FW má duchovního nástupce www.finalwar3.com, na kterém už roky ve volném čase pracuji. Bohužel ne tak rychle, jak bych si představoval :-\ Nicméně v dohledné době už to stejně budu tak jako tak muset vypustit, nebo to navždy zůstane v šuplíku :)
    Mimochodem "Ladislav Loukota" - to jméno znám, jen ho teď nedokážu zařadit :) Ale předpokládám, že to je někdo z Lapiduchu a SC Game ? :-)
  • A ještě víc je to vidět v Overwatchi...
  • Nesmyslné dedukce, založené na nesmyslných datech. Protože lidé už nepíšou povídky, tak byl příběh špatný? Nebo je jiná doba, stokrát víc her, tisíckrát víc zájmů a facebook?
    Za sebe musím říct, že SC2 má (imho) z RTS nejlepší příběh vůbec, hlavně bravurně napsané dialogy (srovnatelné s máločím ve hrách, nejen strategických), dobré postavy. Linkované články typu "5 reasons why the story of Heart of the Swarm is absurd" leda ukazují, že jejich autor buď nic nepochopil, nebo prostě nedával pozor. Poslední díl se tolik nepovedl (patos se prodral málem až k sebeparodii), ale i tak to bylo důstojné zakončení skvělé jedničky a famózní dvojky.
    TL;DR: Něco si vymyslet, a pak se pokoušet o "vědecko-uměleckou" analýzu, proč to tak je, místo zamýšlení se nad tím, jestli to tak fakt je, nebo jsem jenom mimo, je chucpe.
  • S tím asijským vlivem, jak tu někdo zmínil, je to ovšem fakt. Protossové mi v SC2 přijdou, jako by někdo zkřížil Želvy Ninja s Korejcema. Nejspíš úlitba národu, pro který je SC národní sport.
  • Takhle to mělo i Diablo.
  • Khanemis
    Ještě se mi doma válí manuál pro první StarCraft, kde pro každou frakci vypráví obšírně jejich příběhové pozadí a hráč se tak krásně dozví nejen spoustu věcí o jejich minulosti, ale i o tom, co všechno předcházelo hlavní příběhové kampani. Pamatuji si, jak jsem z toho byl tehdy nadšený, protože to bylo celkem kvalitní sci-fi:)
  • Asharak
    Jojo, měl jsem tam dát radši "měl bys jít příkladem", díky *4*
  • Mi se konec libil. Sedl k pribehu celeho vesmiru, ktery vlastne nebyl doopravdy vazny, ale takova rodinna mila taskarice. A hromady mrtvych ani taranovaci utok kosmickou lodi na obcho... vlastne biologicke centrum (odehravsi se 11.9.2050) na tom nic nemeni.

    Nejlepe to komentoval jeden na youtube (pozor, spoiler!!!) "A nakonec se spojili Vesmirni marinaci, zkrizeni Eldari s Tau, Temni Eldari a dokonce(!!!) i Tyranidi(!!!) aby porazili boha chaosu."
  • Ještě, že příběh u her je vedlejší záležitost, hlavní je přeci HRAtelnost. Jsou to koneckonců hry a ne filmy. A hratelnost je u Blizzardích her fantasticky dobrá. No a ten příběh. Ten se mi líbil taky :D

    Jo, a ten článek nutí ostatním subjektivní autorovu rádobypravdu. To není moc dobré.
  • Co-op poslední dobou hraju furt, hraju jen brutal i mutations (po tom co jsem vylevloval commandery, předtím mutations jen hard). Je pravda, že občas se potkám s naprostýma netáhlama, co vypadají jako kdyby to hráli poprvý, ale rozhodně tohle nezachrání žádné rozdělení podle lvlu, či mastery. Sám hraju brutal od prvního levelu a se spoluhráčem co nemá v hlavě vymázlo, se to dá uhrát bezproblému. Naopak největší trotly jsem potkal na 77lvl mastery, kde ten člověk vůbec nevěděl co má dělat.

    Co doporučuju je, pokud najdeš hráče se kterým si spokojený, pozvat ho po matchy do party a nebo ještě lépe mu nabídnout friendship a příště můžete pokračovat, už takhle pár hráčů mám a s nima není problém točit jednu mapu třeba za 17 minut.
  • Blue.Shark
    Já bych zase neřekl, že to rozdělení na 3 díly bylo až tak hrozné. Když se na všechny tři díly podíváš jako na celek, pokud by je Blizzard chtěl vydat v současném stavu najednou, dostali bychom abnormálně dlouhou RTS, na kterou bychom si počkali ještě o šest let déle, a jejíž vývoj by se moc nevyplatil. Každý z dílů je totiž docela dlouhý (u mně průměrně 30 hodin). S kvalitou příběhu už je to trochu jiné a nejvíc to podle mého názoru bylo znát na WoL (dobré) a HotS (přímočaré, jednodušší). Na druhou stranu ale nemohu tvrdit, že je kterýkoliv ze Starcraftů 2 špatnou hrou.
  • Mi az a Molok? *4*
  • Blue.Shark
    Pokud si někdo stěžuje na stylistické a pravopisné chyby, které zároveň sám naseká do svého příspěvku, dost zásadně to nabourá pocit oprávněnosti jeho tvrzení. Pokud by si jich totiž dokázal všimnout a vadily mu, proč by je nechával ve svých pár větách? A smysl příspěvku - je to názor autora, který prezentuje čtenářům. Nic víc, nic míň. On je tu spíš globálně problém čtenářů s chápáním tematické podstaty článků a také s neměnností jejich názorů utvořených na pochybných základech. Protože ostatní firmy to nedělaj pro zisk, ale pro všeobecný dobro, žejo...
  • molok XD
  • Chtěl jsem začít na tvůj komentář argumentovat, ale fakt se to nedá. Kolik ti je? 14?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit