Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XorxoxTalarius
    Oukej ... hraju za pandu a budu jezdit na zelve :D No jako proc ne :D Kdyz uz blizzard kopiruje napady a vytvari z nich vlastni svety, tak by si mohl od puvodnich autoru vzit jednu dulezitou poucku ... kdyz pridavate cokoliv noveho, musi to do sveta pasovat a novy obsah musi jit jednoduse zakomponovat a hlavne ... musi to spadat do ratingu toho univerza :D Coz to posledni silne podcenily a nyni je z WoW hra pro male deti :D

    Note: WoW nehraju ... ale diky tisicum clanku na games o kazdem prdu ve hre, mam solidni prehled
    Note2: Ty vykradene svety jsou svety Warhammeru, at jiz fantasy nebo sci-fi
    Note3: Kazda zmena a nova rasa od Games Workshopu svet okorenila a neudelala z toho pohadku :D
    • zdeeneek
      Stacilo mi si precist "WoW nehraju" *1* Muzes si precist miliony clanku, ale bez osobni zkusenosti si nejde moc dobre udelat o necem nazor ...
      • Z hodně her podle screenu nepoznáš, jaká ta hra opravdu je. Zato u WoW ti to ve hře opravdu dojde, vždyť je to tak debilní jak na tom obrázku *15*
      • smejki
        ale ZOMFG warhammer!!! krádež!!! šok!!!
        ta stará pohádka o vykrádání WH mě strašně baví. Ne, že by k tomu v určité míře nedošlo, ale relativní neúspěch WH (zavedené značky) vzhledem k War/Starcraftu (nový značkám) jen vypovídá o dvou věcech:
        a) na univerzu zas tolik nezáleží
        b) vlastníci značky Warhammer jsou, řekněme to kulantně, "horší obchodníci než Blizz"
        • haha jo na univerzu nezáleží hlavně když je to barevný a je na co klikat že? Nejde jen o warhammer ale kdekterá fantasy knižní serie válcuje univerzum blizzardu stejně tak jako kde které scifi drtí starcraft. Blizzard dělá hry pro masy univerzum jako takové je nezajímavé ( kdybys věděl něco víc o W40k nebo třeba Duně tak pochopíš) kvalita samotné hry je na visoké úrovni ( jediná věc co na blizzardu oceňuji je že se nenechávají zviklat názory šílených fanboyů, nebojí se opozdit vydání hry kvůli doladění a nevydávaj hry zabugovaný). Kdyby si blizzard koupil práva na nějaké existující a skutečně zajímavé univerzum a vykašlal se na vytváření těch svých ptákovin mohli vytvořit opravdu skvělou a zajímavou hru. Bohužel knihy ani hry co blizzard vytváři mě kvůli jejich pro mě nezajímavýcm univerzům nikdy nechtnou za srdce.
          • smejki
            copa já říkám, že ta univerza jsou skvělá? Jsou úspěšná, to povídám, a porazila na hlavu jak WH tak WH40k, přestože ta byla obě už deset let zavedená.
            • Space Hulk rok vydání: 1993, Warhammer 40,000: Chaos Gate rok vydání: 1998, Space Hulk: Vengeance of the Blood Angels rok vydání: 1995, Final Liberation rok vydání:1997. To je celkem dost her ne? Nemluvě o tom že před rokem 2000 byla v prodejí 1. 2. a 3. edice zběratelských figurek. Nemluvě o tom že před rokem 2000 vyšlo už značné množství knížek a kodexů a to ani nepočítám různé stolní hry atd. Ba ne War. a W40k dlouhej rozjezd neměli.
            • reakce na smejki: z čeho jsi nabyl dojmu že se warhammer rozjel až po roce 2000?
            • smejki
              Warhammer se ale takhle masově rozjel až tak po roce 2000, ne? Aspoň já mám ten dojem. Na to, že je to značka z 80. let, je to slušně dlouhá zahřívačka.
            • reakce na XorxoxTalarius@tiscali.cz
              Souhlas W40k má hodně fanoušků a rozhodně má fanoušky s vytříbenějším vkusem. Fakt sory to není žádnej trolling blizzardích fandů chápu když je hry baví. Každopádně je smůla že kolem w40k nevzniklo víc dobrých her, fire warrior byl děs, série DoW byla skvěla, ale takový SM měli hluboce nevyužitej potenciál tak snad dark millenium bude pořádná pařba.
              PS ještě teď lituju toho jak zazdili space marine ta hra mě bavila ale když jsem si po dohrání uvědomil co všechno w40k nabízí a co se nakonec ve hře objevilo bylo mě smutno
            • XorxoxTalarius
              Neporazil ... WH a WH40K ma na svete tolik hracu a fanousku ze se o tech cislech muze blizzu jenom zdat ;)
              To ze nikdo neni schopen udelat kvalitni online hru ... je problem druhy ...
        • smeiki, hodnotný příspěvek? Ne. Šok? Ne.

          Přeci nejde o to že WoW (moje nejoblíbenější MMO) je mnohem úspěšnější než Warhammer Online (EA bohužel). To že je blizzard pravděpodobně nejúspěšnější společnost herní scény nemění nic na tom, že u WarCraftu a StarCraftu z 90% pouze vykrádá a nepřidává nic svého. I např Draenei jsou vykradení Thieflingové z D&D, atd.

          a) Jak můžeš napsat na univerzu nezáleží... Blizzard vykrádat umí, jsou v tom vyloženě mistři. A právě universum udělalo z wowu tak úspěšnou hru mimojiné.

          b) Co se herní scény týče tak ano, bez debat. Jenže srovnávat to je uplný nesmysl. Blizzard vše vlastní a na všem dělali jeho lidé. GWS pouze propůjčuje licence...
      • walltar
        Já sem wowko chvíli hrál a musím říct že to je zrovna zkušenost kterou bych radši neměl.
    • WoW nehraješ, myslíš si, že je to hra pro malé děti, ale čteš každej článek na Games... zvláštní. A názor na hru sis udělal jen podle článku.
      Předpokládám, že místo dívaní na filmy, čteš jen komentáře na ČSFD.
      Ale podle všeho si inteligentni člověk, ovládáš marketing, práva ohledně copyrightu, nejspiš skvělej scénarista.

      Proč si vlastně ještě nezaložil firmu a nevymyslel hru na které by si vydělal desítky milionů dolarů? Dyt je to tak jednoduchy...
      • XorxoxTalarius
        Ja ctu vsechny clanky :) Prece jenom clovek by mel mit prehled, jestli se nepletu ;)
        A hru nehraju protoze je to pro decka, a jak jsem psal nize, staci zapojit trochu mozkovych bunek a to ze neco nehraji, neznamena ze jsem to v zivote nehral ;)

        A zalozit firmu? :) Mile rad ... pokud mi zainvestujes tak stomilionu korun ... coz by pro zacatek melo stacit :)
      • WoW a warcraft jako takový je po vizuální a příběhové stránce hra pro děti v tom má pravdu. Blizzard sice pořád tvrdí jak temné a děsivé mají univerzum ale proboha vždyť to je k smíchu neříkám že všechna fantasy musí být notně plná násilí a zabíjení ale ať z toho blizzard nedělá něco co to není.
        PS: kdo nevěří před pár měsící bylo na jednom konkurenčním nejmenovaném vebu (ano mám na mysli eurogamer) tvrzení nějakého týpka z blizzardu kde právě o snaze zachovat temnou atmosféru světa warcraftu hovořil. No tři minuty jsem se válel pod stolem než mě smích přešel.
    • SnakePlisken
      Ta souvislost s želvou by ti došla, kdyby si hrál betu a dokončil jednu sérii questů. Ale nebudu tady spoilerovat. ;)
    • fanda warhammeru? :D (ja jo) jinak mas pravdu +1
    • oni nepotrebuji poučky, jejich hry jsou uspesne na rozdil od jinych.
      • No CoD je taky úspěšné, Justin Beaber taky může působit úspěšně ale to nic nevypovídá o kvalitě. Ty blizárdí patvari jdou mimo mě a některé jejich zajímavé hry jsou zabity otřesnými omalovánkymi
  • Amylee.Anderson
    Mně to přijde normální....


    http://img444.imageshack.us/img444/5578/nepojmenovan2n.jpg
    • smejki
      seems legit
  • remm
    1. fama. Zlata Vanilla/TBC.
    Nechapem ako chcete porovnavat neporovnatelne. Za 7 rokov sa mmo scena tak vyvinula, ze ak by sa principy vanilly zachovali, tak hra neprezije. Navyse ani po technickej stranke sa to neda porovnavat s vanilou. Ja hram od maja 2006 (tusim, ze bol patch 1.10.x. Otvoril sa potom aj naxx, v ktorom som na vanille nikdy nebol ). LOTRO, WO, AoC AION a mnoho dalsich pisalo, ze znicia wow, ale v podstate prinasali rovnaky obsah v inom lore. jediny, kto ako tak sa vymykal bol ArenaNet ( paradoxne byvali odpadlici z Blizzu) s ich Guild Wars (ktory ponal mmo trochu inak, tzv. instance systemom)
    2. fama. Hra je pre deti.
    Zase dalsi blud. Ak chcete uspiet v pve alebo v pvp, tak potrebujete kolektiv dobrych ludi. Ja som vo wrathfull pvp sezone mal 2468 rating a poviem, ze to boli ***** tazke hry, kde vam nestaci stiskat 1,2,3 a win. Ale to vacsina nepozna bo dali rating 1800 na zbran a mysleli si, ze su "king of pvp" A v pve je to podobne. vo vanille naxx preslo tusim 3%, na Wotlku heroickeho Lich Kinga 3,2% ( je to od tovorenia ICC az do pre-cata)
    3. fama. Pandy, lore...
    Warcraft narozdiel od inych "universe" ma dej, ktory sa neustale pise. Warcraft je vykradacka od Warhammeru ztmelena roznymi mytologiami (grecka, rimska, germanska, indianska, cinska ...) Panda bola uz vo W3, kde sa to povazoval ako vtip. Lenze fakty hovoria, ze pandy mali prist uz v TBC. Faktami myslim, artworky, koncepty isteho designera (clanok je tusim aj prelozeny na wowfan). Ja som osobne rad, ze to nebude datadisk, kde budem vediet hlavneho zaporaka a potom cakat, kym dojde na rad. praveze ma velmi zaujima, ze sa chce blizz viacej venovat sporu hordy vs aliancia (zivot princa, syna krala Alliancie vs sialene skutky velitela Hordy). Samozrejme, ze pandy budu dobry markentigovy tah, lebo rozmach WoW v Cine je obrovsky a hlavne je tam limitovany (cize bol by vacsi). Ale aj to dokazuje, ze v Blizzarde vedia casovat, a to ich posuva pred konkurenciu.

    OK. A teraz hlavne dovody co zabilo wowko. (podla mna)
    1. RYCHLOST. je to najvacsi uspech, ale aj najvacsia dan zato, ze wowko zacina nudit. Dungeon Finder, Heirloomy, guildovne perky, Raid Finder, mounti od nizkeho lvl + ich rychlost po celom svete. To vsetko sposobilo, ze hra je pohodlnejsia, no vymizlo world pvp, ludia nedokazu vychutnat, spoznat lokacie, bo expia rychlo atd...a hra zacne rychlo nudit.
    2. KOMUNITA a jej produkty. je to presnejsi termin, ako fama, ze hra je pre deti. Vznikaju addony na vsetko, na nete mate videa, kde vidite taktiky, navody, rady. uz v bete, resp. na ptr ludia hraju aby urychlili progress atd... Ale najzavaznejsi problem je, ze ludia (nie len deti) placu na forach, ze vsetko je to tazke, nezmyselne atd. Uvediem 2 priklady. 1. otvorenie cata a hc dungy. tolko placu na fore som nikdy nezazil. je to vraj tazke, hlavne pre healera. A tak blizz zacal nerfovat kazdy jeden HC dung. navyse cc nedava combat. proste fraska, ktoru si vyplakali ludia, nie deti. 2. priklad napr. ze v patch notes bolo, ze spellsteal dostane 6s CD. Este v ten den bolo 10000 komentov ze mag bude v pvp nehratelny, riadne nerfnuty atd, tak blizz to stiahol. zase neplakali deti, ale komunita.
    • tymi dovodmi si to ale potvrdil, komunita okolo WoWka je postavena z ludi co nechcu ziadnu vyzvu, chcu ist, vsetko doradu killovat, vylevelovat sa za tyzden na max lvl, nafarmit najlepsi trapny equip a potom to robit stale dokola, pripadne chodit zabijat lowbikov do zaciatocnych lokacii

      nejdem sa s tebou hadat kedze mas z WoWka nahrateho trosicku viac ako ja:) ja som wowko nikdy hrat nechcel prislo mi prij*bane, potom mi to ale kupil kamos... tak som to s nim skusil. Boli tam nejake zaujimave veci, ale islo to strasne rychlo, 60+ som bol za par dni (v tom prvom datadisku, a dokupil som aj ten WotLK) a strasne som sa pri tom nudil.

      Ja som toho nazoru ze hra je robena pre masy, ocividne, a ked mas nejaku taku velku masu "hracov" tak to nie su bezni hraci ale casual hraci. a to je peklo. Potom vsetci hraju paladinov ked su ti najmocnejsi, lebo nic ine nevedia. Preto kvoli vsetkemu vyplakavaju a vsetko chcu jednoduchsie.

      Pre mna je najvacsi fail WoWka pristup ku hernej komunite, priamo v hre. To ze si frakcie nerozumeju aby sa predislo flaimom je proste strasna tup*ta. K normalnemu MMO to patri, aby bola nejaka sutazivost a emocie medzi nepriatelmi. Ale tu chrania deti tak to zakazali. Dalej to ze hra je zamerana na PvE, na pojeb*ne dungeony a to je vsetko. Guildy v hre su prakticky len preto aby ste farmili itemy. PvP v hre sice je ale su to trapne chujovy. Bitie sa v arene alebo v BG. Ved to je uplna traposina.

      Mne teda podstatne viac vyhovuje Lineage. Ak chcete zabit doleziteho bossa tak vas najskor caka niekolko hodinove MASS PvP medzi najmocnejsimi alianciami na servery. A potom este tazky suboj s bossom. Nie ze si tam moze stale kto chce nabehnut zabit trapnych bossov a odist so shiny new equip. L2 je o spolupraci, v mass pvp. Bez nej nemate sancu. Ked sa biju 2-3 aliancie a 200 hracov, je to proste neopisatelny pocit. Nie hen trapne BG alebo Areny. A world PvP vo WoWku je uplne trapne. PvP, Mass PvP, PK, fighty o bossov, to je to co ma spravne MMO mat. Nie farmenie bossov aby si sa mohol mame pochvalit s fialovym equipom.
      ALE, ja vam to samozrejme neberiem, hrajte sa co chcete. ja sa uz MMOcka nehram velmi dlho, nemam na to cas. Len ma vzdy iritovalo ze sa o WoWku hovori ze je to najlepsie MMO. To ze je najhranejsie neznamena ze je najlepsie, len ze je pristupnejsie najsirsej skupine ludi. Co by malo same o sebe signalizovat ze to moc dobra hra nebude.
    • WoW nehraji a cele jsme to necetl. Krome konce. V prvni rade-WoW porad zije. Ze te to nebavi.neznamena ze uz je mrtve. Pak me uplne desi cas,ktyery jsi u hry stravil. Za 5 let omrzi kazdicka hra,i kdyby byla sebelepsi. Muj prumer o MMORPG her je cca rok na jednu hru. 5 let v hernim svete je skoro historie. (Vic nez prumerny rok me nevydrzela zadna MMORPG hra).A nakonec ty narky na forech. To neni hlas komunity. To je hlasita minorita. Je to tak na forech vsech MMORPG her a bohuzel!! na tuhle minoritu(ktera pravda byva ''nejtvrdsim'' jadrem hry) vyvojari daji. Jak rikam,WoW nehraji a jeich fora nesleduji,ale vazne pochybuji ze je to jine nez jinde.
      • remm
        *tak to upresnim. zabilo v zmysle, znizenia kvality a castej recyklacie.
        *co sa tyka casu, najviac to bolo tbc co som hraval, prichodom wotlku som si vzdycky na patch kupil GC a potom cakal na dalsi patch. v cata mi teraz staci mesiac na patch bo to ide strasne rychlo. navyse priority (hlavne praca) nepustia ako kedysi.
        *je jedno ci to je minorita abo vacsina. vyvojar si musi za svojim produktom stat, obhajit ho. samozrejme, ze komunita je potrebna aby vyvojari vedeli, co treba doladit, ale to co sa deje vo wowku je na plac. a nemusim ist ani daleko do minulosti. heroic dungy pri otvoreni cataclysmu mohli pravom nazvat HC, teraz je to fraska co po tych nerfoch ostalo.
        *navyse sam Blizz si je tej nudy dost vedomi. lebo dava tam napr. suboje petov (ala pokemon), challlenge dungy, world boss (pokus o obnovu world pvp) proste veci, ktore maju zaijistit, aby sa hrac pocas progresu nenudil a stravil tam co najviac casu.
      • zdeeneek
        "Za 5 let omrzi kazdicka hra" - hm, ja hraju uz asi 6 let a porad me wow bavi
    • s duvody, které zabili WoWko musím souhlasit...Nejvetsi zabijak WoWka je urychlovani vseho a uplakana komunita.
  • BoB.2
    Příště to budou mývalové na šnecích.
    • Mývalové už tam sou... http://www.wowwiki.com/Wolvar *1*
    • Tak to brr ninju mývala by som bral *1* *1*
  • Tak Wow rozhodne neni pro kazdeho, hraju uz nejakou delsi dobu EVE a hlavne Lotro, a protoze tyhle hry uz mam celkem zazity, chtel jsem vyzkouset neco noveho. Uvazoval jsem o Riftu, ale protoze wow ma ten free trial (coz myslim rift ne?) tak jsem to nainstaloval. A opravdu nechapu co na te hre je tak chytlaveho a uzasneho. Vadila mi grafika, ktera je sice hodne barevna, ale hrozne jednoducha - nedetailni a diky tomu pusobi sterilne. Opravdu jsem se v krajine plne zasnezenych stromu citil spis jako v nejakem editoru, kam jeste nebyly umisteny vsechny textury... cert vem grafiku ta je stejne nepodstatna...Questy, tak to je aspon v pocatecnich fazich hole nestesti...napr. lotro to aspon bali do nejake omacky, ktera se vztahuje ke kniham, ale kdyz mi tady zadali prvni questy, prines 6 vlcich tlapicek, zabij deset spionu (co se motaj tady vedle v lese) apod. tak jsem si rikal proc bych mel tohle martyrium podstupovat. Ale co mi vadilo upne nejvic, kdyz jsem dorazil do vetshio mesta a videl ty 85. Tesil jsem se jaky budou mit zbroje a vybavu a vidim fialovy bubliny misto zbroje, postavy sedi na pstrosech, gryfech nebo co to je a kolem nich se motaji chodici slunecnice (vazne ? to neznaji ani v ponikove). Ja se proste tezko identifikuju s postavou ktera ma pulmetrovy oboci, a i ten nejlidstejsi vzhled je jeko krizeny s vlkem a to nemluvim o silenostech se sviticima cervenyma (nebo zlutyma?) ocima. Nejsem zadny hater, ty screeny s asii a pandama se mi libily, dokonce natolik, ze jsem chtel tu hru zkusit (navic ted se battlechest prodava za par supu)...opravdu by me zajimalo co na te hre je tak chytlave a zabavne (ovsem priznavam ji, ze je mnohem barevnejsi nez treba lotro nebo EVE:)) sam bych si tipoval, ze je to spis nostalgie a zvyk co u toho hrace drzi...
    • zdeeneek
      Ja to mam presne naopak - hraju uz dlouho wow a chtel jsem zkusit Lotro a nechapu, co je na Lotrovi tak super. Zkousel jsem ho hrat asi 3 mesice a rad jsem se vratil zpatky k wowku. Grafika v Lotrovi se mi libila na screenshotech, ale ve hre mi uz tak hezka neprisla. Ve wowku to mam presne naopak - screenshoty nic moc, ale grafika ve hre se mi libi. Co mi asi nejvic vadilo na Lotrovi byla animace postav - prisla mi strasne prkenna, dal neprehlednost ruznych menu - ale to je asi jen o zvyku. Co se tyce questu v Lotrovi, tak mi pripadaji na stejne urovni jako ve wow - aspon teda ty, ktery jsem delal behem tech 3 mesicu, co jsem Lotro hral. Par veci mi vadi i na wowku, jako treba tebou zminovani pstrosi mounti a chodici slunecnice. Ale ne do takove miry aby mi to kazilo hru jako celek. Jinak jenom nostalgie me u wowka nedrzi, bavi me to porad hrat a zatim se neobjevil duvod kvuli kterymu bych zacal hrat jiny MMO.
  • Tohle je odporná deviace! Blizzard Activision ale zjevně po úspěchu fašounské DRM u Diabla III projde všechno.
    • Fašounský DRM? Co to blekotáš? Diablo 3 nemá žádnou DRM.
      • Kronoss1
        Good joke mate.
      • walltar
        Fa ... Fa ... Fa ... FANBOY!
        • To jseš no. Arenanetu.
          • A ne jediny.. GW2 > WoW a D3 *16*
          • walltar
            Popíral sem to snad někdy?

            Ti aspoň udělali pořádné MMO a né single s paskvilní nutností být pořád připojený.
      • V tom pripade se s nami ostatnimi podel, jak hrat singl bez neustaleho pripojeni na net *2*
        • A to je DRM? To je pouze featura hry.
          • walltar
            Musíš napsat: "It's not a bug, it's a feature" *1*

            Ale je pravda není to DRM je to otravná ochrana proti dupování itemnů .... já bych teda radši hrál singl a měl zablokovaný ten jejich shop.
    • jindra.veliky
      povoleno je nadavat jen na ochrany od EA a Ubisoftu! *16*
  • wowko od TBC upada...
    • Nu, a když přišlo Wotlk, tak jsem přestal i já... já bych bral WoW tak jak bylo, hezky do 60lvl, hezky jak to bylo, nádherná hra. Jak jak přišel Cataclysm, končil jsem, hrál jsem to u bratrance a už mi to celkem nic neříká, prostě jsem se té hry takříkajíc přejedl. A že tam dali pandy? Supr, byly v W3, ale... Howgh.
    • Nejen wow,ale i cely Blizzard.Vetsina jejich her si sice porad drzi urcitou kvalitu,ale uz to zdaleka neni to co byvalo.A rozhodne bych je nestavel na uroven CD Projektu,Valve apod.
      O snaze vytriskat prachy,kde to jen jde ani nemluve.
      Nejsmutnejsi na tom ale je,ze si to vetsina jejich fanousku nechce pripustit a brani je do krve.
      • Presne ako píšeš... vadšina fanúšikov napr. wowka nedá na Blizz dopustit ja som patril medzi nich, to čo wowko ponukalo do wotlk bolo niečo úžasne... ja som to Blizzu žral az do Caty potom som sa zobudil. Bohužial Blizzardu už nejde o nič iné iba o prachy keby si to uvedomili všetci hráči možno by sa aj niečo zmenilo ale wowko sa momentálne preorientováva na východ takže aj keby sa europa spamata tak už majú novú dojnú kravu. Proste je to smutné ale je to tak.
        • A co je špatného na tom, že chcou vydělávat? Zníš jako komunista!

          A co je špatného na tom, že celou svou novou hru postavili tak, aby tě nutila platit za itemy? Jo, mít opravdu férovej systém dropu by bylo lepší, ale Diablo 3 je už dost dobrý i teď, tak si nestěžuj jako tenhle entitlovanej gej.

          http://www.youtube.com/watch?v=hI4peeO3yzY
          http://www.youtube.com/watch?v=u8CBbeSAjVo
          • Kdyz ono nejde o to,ze chteji vydelavat.To prece kazda spolecnost.Jde ale o to,jakym zpusobem to delaji a jak se stavi ke svym zakaznikum,jak moc si jich vazi atd.
            A at se na to divam z jakehokoliv uhlu,tak pristup blizz k hracum se mi nelibi a je dost podobny Activisionu a jeho praktikam s CoD.
            Cimpak to asi bude?
            • To mam na skalnich fanouscich nejradsi.Kdyz si nekdo dovoli rict krive slovo proti jejich zboznovane hre,tak jsou automaticky pirati,kteri si danou hru nemuzou dovolit koupit *1* .
              Taky bych chtel mit ten svet tak jednoduchy,jako ty *1* .
              Jo a u te poznamky o perfektni hre jsem se musel opravdu s chuti zasmat *1* .
            • A co jako? Diabla 3 se prodalo 6 milionu kusů. Je to tak perfektní hra, že lidi klidně přežijí všechny nepříjemnosti. A Blizzard má plné právo je obrat. Za ty hodiny zábavy se musí platit.

              Stejně jsi jen pirát, co brečí, že Diablo 3 nemůže nikde stáhnout.
          • koukam ze byti nevadilo platit ani za vzduch co dejchas treba se za par let se dockaz *1*
            • takze kdyz si patentuje blizz dychani vzduchu platit budes? dobre pro ne
            • Strč si svý rádobyvtipný extrémní případy do zadku.

              Za vzduch platit nebudu, ale čemukoliv se značkou Blizzard svý peníze rád odevzdám.
  • Kronoss1
    Po minulém víkendu bez World of Wacraft jsem si myslel, že se pravidelná reklama na též hru na čas neobjeví a hle je tu další. Hráči WoW budou jezdit na pandách .. promiňte želvách, vskutku hodnotná informace, bez které by asi člověk neusnul.
    Zajímalo by mě, kam se s datadiskem podíváme příště. Třeba prozkoumáme Mezopotámii či antické Řecko nebo Řím, anebo se budeme držet asijské tématiky a do hry hodíme svět Naruta a 5 ninja vesnic a celé to uzavřeme Velkou válkou mezi ninji, kde se Madara (promiňte Padara - nesmí se to přeci jmenovat stejně, takže ne svět Naruta, ale Paruta) snaží provést svůj Tsuki no Me plán (neumím japonsky, a tak si nedokážu představit, jak bude název změněn), ale nebylo by to cool?
    Teď mě napadlo, že dneska jsou populární knížky ze série Píseň Ledu a Ohně a seriál Games of Thrones, tak by Blizzard mohl zakomponovat i tento svět do WoW.
    Uvidíme, necháme se překvapit.
    • Ale takové Naruto MMO by nemuselo být špatné :) ..5 vesnic-5 ras, 5 podstat chakry-5 různých stylů od začátku(oheň, země, voda, vítr, blesk ;)), Taijutsu/Ninjutsu/Genjutsu- Talent strom ;) ... ;) ...jen nevím, jak by to bylo s PvE :D
  • wow mi nic nerika nikdy sem ho nehral a ani nebudu. Ale nemuzu si pomoct a nezasmat se, kdyz ctu vazny clanky o pandach jezdicich na zelvach atp...
  • Na ofic fóru psali, že každá želva bude mít pod okrajem krunýře tlačitko a po jeho zmáčknutí se i s Pandarenem tranformuje na Želdarena.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit