Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hry ktere se staly nadčasovymi se jimi nestaly kvuli grafice
    • C-BEAM
      nezmysel, mnohé hry sa stali nadčasovými AJ vďaka grafike - vizuálnemu spracovaniu, dizajnu, umeleckému ztvárneniu.
    • Pekne receno.
    • S tim bych tak uplne nesouhlasil. Vem si prvni Crysis, dodnes je povazovan za benchmark modernich her, pricemz hra jako takova je spise prumer.
      Stary dobry HL byl na svou dobu taky graficka pecka, Unreal a dalsi. Tyhle hry krom skvele hratelnosti byly i na spici, co se vizualu tyce a i kdyz to nebyl hlavni duvod, proc se ty hry staly legendarni, tak jim k tomu bezesporu napomohlo prave spickove audiovizualni zpracovani.
      • A Crysis ma byt ako nadcasova hra?? Dala zaklad dobremu enginu ale to je tak vsetko. Keby mala byt legendou tak sa hrava stale dookola no daj si ruku na srdce kolkych ludi si pocul ze idu 2 a nebodaj 3 krat zaparit Crysis?
        • Crysis je nadcasova hra co se technologického zpracovani tyce. Vzdyt se dodnes pouziva jako benchmark pri srovnavani GPU a to je to 6 LET stara hra a dost mozna porad nejelepe vypadajici hra. Coz je po 6 letech proste nevidane. Takze ano, ta hra je nadcasova, akorat ne z hlediska hry jako takove.
          Zato zmineny HL byl naopak nadcasovy prave z hlediska herniho, ale zcela jiste se na tom podilelo i, na svou dobu, spickove audio-vizualni zpracovani.
        • prave..kdyby mela navic jeste prumernou grafiku, tak se o ni nemluvi vubec a nejspis by nevznikly ani dalsi dily
  • Multiplatformní hry jsou prostě a jasně zlo. Buď je to port z PC, kde šlape hra parádně a vývojáři jsou líní dostatečně optimalizovat pro konzole, tudíž hra na konzolích vypadá nesrovnatelně hůř a běží jen 30fps, nebo je to port z konzolí, kdy na konzolích hra vypadá slušně a PC hráči s Titany pod kapotou remcají, že postrádají Ultra HD textury, DX11.1 efekty a podobně. Člověk se holt nezavděčí všem.
    • A jeste jsou spolecnosti (napr. Blizzard), kery si s portem fakt daj zalezet.
    • PC hraci vetsinou neremcaji ze to blbe vypada, ale ze se to neda hrat, protoze nejaky dmnt jaksi nebyl schopen udelat ovladani tak, aby se to dalo s klavesnici a mysi. Navic PC hraci nesnaseji kdyz jim nekdo/neco keca do toho, kam maj/nemaj mirit (autoaim).
      • Tak tak. Fakt nechapu, delaj port a nedokazou zmenit pitomej inventar, kerej nechaj optimalizovanej pro gamepad... Fakt demence *10*
        • Tilwaen
          Viděls třeba mapu v AC III? To je teprve tragédie *1*
        • Opravdu nechapes. Oni to dokazou technicky, ale nedostanou na to prachy od vydavatele, ktery jim na pc port da minimalni castku. A vydavatel nechce do portu davat mnoho, protoze prodejnost her na pc je mala, resp. ted je vetsi, ale zase za hodne nizkou cenu. To jsou holt negativni dusledky obrovskeho piratstvi na pc platforme.
          • A zase zvasty tupana, kterej o tom nic nevi ... na konzolich se pirati minimalne naprosto stejne.
            • Napsat tri blbosti do jedne vety, to uz je vykon. Nevylevej si na me zlost, ja nemuzu za to, ze se tu tvaris jako mistr sveta a pritom se ztrapnujes neuveritelnymi hovadinami.
  • Kdyby měl někdo zájem se připojit do naší organizace nebo jen získat informace o Star Citizenu, klidně navštivte naší fanstránku : starcitizen.cz :)
    • Kolik mi zaplatis za klik?
  • "... načež se pochlubil svou zbrusu novou PC sestavnou s párem grafických karet Titan v SLI režimu nebo 4K monitorem..." takže technologické minimum /v lepším případě optimalizační standard bychom měli .
    A nebyl by to Chris Roberts , abychom jeho hry nekupovali do šuplíku jako tolikrát předtím .

    Osobně mne neustálé a nemalé investice do HW v polovině devadesátých let štvaly a jsem rád , že se technologický vývoj zbrzdil . ( Gamedesign který tu dnes máme přesto zdaleka neodpovídá výkonu dnešních PC , a Frontier je tak už skoro dvacet let nepokořený ..) Rozhodně se nedá počítat s tím že bych na stará kolena kupoval každou HW novinku , spíš se vracím do stádia studentíka , který živoří na několik let starém HW a stačí mu to , protože nemá z čeho investovat a tak generačně poskakuje kupředu vlastním tempem udržitelného pokroku .

    Jinak snaha Sony poskytnout devkit , který se pak "povaluje" v doupěti vývojového týmu .... No věřme zhruba to , že PC verze bude ultimátní v dobrém i tom horším slova smyslu . A konzole ? ..... No nechejte povalovat zrovna DEVkit u vývojářů *3*
    • Nedavno jsem si v nejake ultra sleve koupil Assassin creed 1 ... ta hra vysla v roce 2007 a v roce 2013 je porad technologicky srovnatelna s podprumerem az prumerem. Hra stara 6 let !!! Ty jsi tomu mozna rad, ja teda nikoli. Zakrnene hry a zakrneni vyvojari.
      • Ale hra ma sluzit na nieco ine ako na posuvanie hardware.
        • HW ma slouzit k tomu aby posouval hry...HW mame, kde jsou ty hry ?
          • spatne premisa, hry neposouva hw, ale vyvojari a ti to nedelaji zadarmo, potrebuji to zaplatit
            • Je otazka, zda by to bylo vyhodnejsi, cena silove elektriny klesa, naklady stoupaji, pripadny zisk je beh na dlouhou trat, je to byznys kteremu nerozumi, vetsinu svych lidi by museli propustit. A jestlize si stezujes na stav herniho prumyslu, tak mu take nijak nepomuzes.
            • ne, ale muzu za nima zajit a rict jim, ze za dvojnasobek toho, co je stoji vyvoj pocitacove hry, jim u nas postavim slusnou elektrarnu vcetne chladici veze...
            • Ano, ano, vsichni inVestori a vyvojari na svete jsou blbi a plati mnohonasobne vic nez musi. Akorat ty, ktery to nikdy nedelal, vis jak na to. Ja myslim, ze kdyz pujdes do Rockstaru a reknes jim, ze vis jak maji delat hry, ktere budu lepsi, vic vydelaji a zaroven budou mnohonasobne levnejsi, tj usetris jim pres 130 M$ na kazdou hru typu GTA5, ze se stanes jejich bohem. Zarucuji ti, ze vsichni se o tebe budo pretahovat a rvat a nabizet ti odmeny radove v desitkach milionu dolaru, kdyz jim prozradis jak na to. Nevahej a pust se do toho.

              Tim jsem chtel rict, ze jsi timto tvrzenim prave prekrocil hranici racionality.
            • ano investor, ktery je zvykly na to, ze se hry delaji naprosto nehospodarne a tudiz pocita s rozpoctem mnohonasobne vetsim nez by bylo potreba, kdyby se jednalo o jine odvetvi...pak mu vyjde 100M na hru a 50M na reklamu a boji se, ze kdyz hra neuspeje tak konci a zadava podminky tak aby to byla sazka na jistotu, ikdyz to znamena delat prumerne hry
            • Vyvojare plati investor, casto vydavatel. A ten si specifikuje takove pozadavky, aby se mu jeho investice co nejlepe zurocila. Vetsinou pri tom zohlednuje dlouhodobou strategii. Vyvoj her je rizen ekonomicky. Kdo to podela, ten utrpi ztratu, po vice chybach zkrachuje jako THQ.
            • a vyvojare plati kdo...spolecnosti, ktere jsou uplne mimo - nevim jak jinak to proste nazvat, zvlast kdyz ctu prohlaseni nekterych jejich slavnych reditelu - a diky tomu je sitace takova jaka je = za horentni sumy se vyvijeji az na vyjimky zastarale hry pro masy z jejichz prodeje navic vyvojar dostane prd, protoze aby se ty smejdy prodaly, tak potrebuji reklamni kampan za desitky milionu
      • Nevidis to s dostatecnym nadhledem. Ty totiz mluvis o grafice resp. prezentacni strance hry a ta se ve skutecnosti vyviji rychle az kontraproduktivne. To proto, ze s tim rostou naklady na vyvoj her. Idéalni by bylo, kdyby se hry vyvijely za konstantnich nakladu. Protoze radove rostouci naklady znamenaji jedine, bud radove zdrazit hry (kdo bude ochoten platit 10 000+ Kc za hru?) nebo radove zvysit pocet hracu/kupujicich. Tedy treba ze 100 tisic na 1 milion. Realne slevy na steamu, piratstvi a spol hodnotu her naopak jeste snizuji. Takze pak je potreba prodejnost klidne i pres 2 az 3 miliony. A tomu se samozrejme musi prizpusobit gameplay her. A kdyz se podivas na vyvoj her dlouhodíbe, treba za 20 let, tak si porovnej treba hru system shock a crysis 3 nebo ufo a jeho remake xcom. Technologicky vyvoj neuveritelny, ale po strance hratelnosti je to jednoznacny upadek. Protoze dnes se vysokonakladove tituly musi delat pro siroke konzumni masy, jínak se nezaplati. Nebylo by radsi lepsi pozdrzet technologicky vyvoj tak, aby nerostly naklady a hry se spis vyvijeli po strance hratelnosti? Konzumni hrac rekne ne, tomu jde o tu grafiku, filmove pojeti, nikoli propracovanou komplexni hratelnost, naopak hleda jednoduchou zabavu. Co reknes ty?
        • Ja rikam, ze nesouhlasim s tim jak to popisujes. Ta snaha ,,vydelat za kazdou cenu vic a vic,, tady bude porad, dokud jsou vyvojarska studia pod tlakem akcionaru, kterym vubec nejde o nejake hry ale pouze o zisk. Je jedno jestli se naklady snizi nebo zvysi...proste delat nepropracovanou hru vyjde vzdy levneji, delat hru pro masy znamena vzdycky vydelat vic penez. 100x omilany Zaklinac ukazal, ze jde delat hry propracovane na vysoke technicke urovni, pro relativne omezenou skupinu hracu, drzet rozpocet v prijatelnych mezich a vydelat na tom. Jenze v EA by se nejspis ptali, proc jsme nevydelali 2x tolik a sefa CD projektu by vyhodili.
          Vyvoj dnesnich her je predrazeny, prodejnost hry navic nezalezi na jeji kvalite, ale na reklame, ktera navic nehoraznym zpusobem navysuje rozpocet - viz. novy X - rebirth
          Ano ja chci hru, ktera bude technologicky uplne jinde nez pred 6 lety. Vsadim se, ze i soucasne enginy by to dokazaly - viz. takove Metro. A neni duvod aby takova hra byla mene propracovana a jeji vyvoj stal tolik.
          • Mas pravdu, ze jde v prvni rade o byznys, ale o ten byznys slo i v devadesatych letech (kdy doom treba stal 2500 Kc a prumerny plat myslim 8000 Kc, na dnesni pomery tedy vysel zhruba kolem 7000 Kc). A ty rostouci naklady jsou klicove pro to, jakžm smerem se herni prumysl vyviji, to nepodcenuj. Je to treba pricina toho, proc idSoftware, tedy top studio devadesatych let, se museli nechat koupit investorem. Kdyz chces technologicky pokrok bez ohledu na naklady, je to tvoje vec, ale mel by sis byt vedom vsech dusledku. Krome uvedeneho dusledku treba toho, ze vyvoj neni zadarmo a cim je rychlejsi, tim je i exponencialne drazsi. Ostatne, v dusledku toho pro pc hry uz davno prestal byt limitujici vykon hardware, dnes jsou pc hry limitovany ekonomicky. Spousta pc hracu to nechape, stezuji si na nevyuziti sveho hardware a netusi proc. Maximalne si plivnou na konzole, ze za to mohou ony a rozhodne se odmitaji zabyvat otazkou, proc se pc hry neprizpusobovaly konzolovym hram v devadesatych letech tak, jako ted.
            • Mysleno softwarovych projektu. Na GTA se podilelo kolem 1000 lidi, na AC pres 900 lidi, prace trvaly radu let. Zcestna predstava to neni. Na jak velkych projektech jsi se podilel.

              Ke srovnani se Star Citizen. To je jak velky projekt? Kolik lidi na nem naplno pracuje, kolik jich zamestnava? Je jich aspon 100?
            • Jestli si myslis, ze hry jako GTA5 jsou jedny z nejnarocnejsich a nejslozitejsich projektu, ktere lide realizuji, tak opravu tady nemame spolu o cem diskutovat, to je naprosto zcestna predstava.

              Ostatne ta debata vznikla v topicu o Star Citizen, co jsem koukal na jejich stranky, tak dejme tomu vyberou celkem 40M$ coz je 5x min nez tebou uvadena castka pouzita na GTA5. Za rok uz bude patrne co SC dokaze a pokud se povede, tak to bude AAA+ hra za petinovou cenu toho, co ti ,,geniove,, z Rock Staru narvali do sveho projektu. Osobne si teda myslim, ze i 40M$ je zbytecne moc, ale dejme tomu, neni to uz uplne absurdni suma vzhledem k tomu, ze se jedna o MMO + singleplayer.
            • Ani to neznamena, a zaroven je velmi nepravdepodobne, ze by treba naklady na GTA5 mohly byt nekolikanasobne levnejsi a pritom ta hra vysla vcas, byla minimalne stejne dobra a stejne dobre se prodavala. A jestli vis jak na to, jdi do toho. Ale ty to nevis, zijes jen z nejake naivni predstavy, ze by to mohl byt levnejsi, ale nikdo to neumi co dokonce to umi, ale kaslou na to.

              Predstava, ze firmy dobrovolne plytvaji a maji nekolikanasobne vyssi naklady a pripravuji se vedome a dobrovolne o zisk stovek milionu dolaru je proste zcestna, odporuje elementarni logice. Tva laicka predstava je, ze by to mozna slo delat levneji, ale praxe je proste jina. Zkus si to a uvidis. Asi to netusis, ale hry jako je AC3 nebo GTA5 jsou jedny z nejnarocnejsich a nejslozitejsich projektu, ktere lide realizuji. A pritom to zvladaji relativne dobre a hlavne na cas. To je mimoradny vykon z hlediska organizace a rizeni prace. Efektivita prace se slozitosti projektu prudce klesa. Kdyz do projektu se 100 lidmi pridas dalsich 100 lidi, tak nasledna produktivita neni dvakrat vetsi, ale mnohem, mnohem nizsi, vetsinu te produktivity sezere narocnejsi rizeni a vysledkem je vyrazne nizsi efektivita na hlavu. (to znamena, ze rostou naklady na hlavu) Od urcite velikosti skupiny uz produktivita dokonce neroste a pridavani lidi nema zadny smysl, jen to snizuje efektivitu.

              Proto s technologickou slozitosti her (a cim dal vetsim tymem, ktery se na nich podili) nevyhnutelne rostou naklady exponencialne, nelze se tomu vyhnout. Jestlize chces neustaly technologicky pokrok ve hrach, musis s timto faktem pocitat a hlavne, musis byt ochoten to financovat. A jestli tu narikas nad pomalym technologickym vyvojem a zaroven nad rostoucimi naklady a nechces to financovat, tak sorry. Neni ti pomoci.

              Ja jsem ochotny akceptovat opusteni technologicke narocnosti, a vraceni se k technologicky jednodussim hram, ktere se obejdou bez hercu, daberu, filmu, drahych technologii, ktere bude schopna vytvorit radove desitka lidi, ale ktere na druhou stranu budou klast duraz na hratelnost a budou velmi kvalitne propracovane a inovativni v tomto smeru.
            • To, ze to levneji udelat neumi neznamena, ze to udelat levneji nejde. A pokud jsi schopny akceptovat, ze vyvoj hry stoji treba 100+M$ = 2+mld korun, tak pro me to je naprosto absurdni nesmysl a firmy si takove plytvani muzou dovolit jen proto, protoze vi, ze jim to koupi 10M lidi.
            • S velikosti projektu roste neefektivita jeho realizace. To je jeden z dalsich dopadu rostouci technologicke slozitosti. A mylis se, konkurence je v herni prumyslu tvrda a jen malokdo ma neco jisteho. Ale prave proto pri tech obrich nakladech vyssi miru jistoty zajistuje prave jista konzervativnost. To neni vymluva, to je fakt. Vermi ze, kdyby slo GTA5 udelat za 20 M$, tak do nej Rockstar nikdy nenasype 200 M$, je to byznys, oni chteji vydelat, neplytvaji zbytecne, levneji to jednoduse neumi udelat.

              Proto jak jsem uvedl, naklady na technologicky pokrocile hry jsou vysoke a jsou zasadni pro podobu herniho prumyslu. Zakladni fakta znas, ale prisuzujes jim spatny vyznam.
            • znova opakuju, ze vyvoj her je nastaven brutalne neefektivne a velke firmy v podstate nejsou tlaceny do toho aby to zlepsily...lepereceno vyrovnavaji se s tim tak, ze delaji technologicky zastarale a jednoduche hry pro masy a oduvodnuji to stejne jako to delas ty - vymlouvaji se na financni nakladnost vyvoje
        • vytesat do kamena
  • Ja tomuhle pokusu fandim, ale spis jako technologickemu pokusu a ukazce moznosti, herne to bude imho slapnuti vedle a hodne lidí to zklame svou praktickou nehratelnosti. Myslim ze se vytvari dilo pro velmi uzkou skupinu hracu a mnozi z platicich hracu budou vysledkem zklamani, coz bude mit vliv na podporu dalsich podobnych projektu.
    • C-BEAM
      áno robí hru pre malú skupinu hráčov, dobre že ti to konečne došlo. Crowdfunding je cesta ktorá umožňuje robiť hry takpovediac na zakázku, je to presne opačná cesta ktorou ide mainstream a kde sa vývojári snažia vyhovieť každému, čo postupne zabíja mnohé kedysi kvalitné série určené pre menšie skupiny hráčov. Som presvedčení, že drvivá väčšina ľudí ktorí mu prispeli je pripravená na krvavé HW nároky a vôbec ich táto informácie neprekvapila, to že určitá skupina bude sklamaná je normálne e je to tak u každej hry. Takže choď radšej naklikávať minuská, to jediné ti ide.
      • Nenavist te zaslepuje. Nerikas mi nic noveho. Kolik lidi bude zklamanych se teprve ukaze. Odbornik na naklikavani jsi ty sam a jeste mas tu drzost z toho obvinovat jine.
      • tak si vem taký Il sturmovik (Né tu kok**** Dover ale treba Il 1946) tam taky si mohl jít arkadu i simulator a ani jedno z toho nebylo na ukol druhého.a za další je rozdíl mezi simulator Airbusu pro fansmějkly a normalní hrou pro hadcore hráce.
        • C-BEAM
          Vyhovieť všetkým = robiť hru mainstream a následne do nej nakydať rôzne hc módy a iné nezmysly pre hc hráčov. To že hra je dizajnovaná pre mainstream sa tým nemení.

          Sturmovik = hra zameraná pre menšiu skupinu fanúšikov lietania s prvkami simulácie ktorá umožnila v nižšej obtiažnosti hrať aj menej náročným hráčom.

          = 2 diametrálne odlišné pristupy.
        • tohle bude MMO...tam musi mit vsichni hraci stejne podminky :) U te samostatne single casti mozna nejake nastaveni obtiznosti bude, kdo vi...
    • walltar
      Ale vždyť oni to už od začátku říkají, že to je hra pro hráče, kteří chtějí hardcore vesmírný simulátor. Pokud na to připěl někdo kdo si přeje arkádové planes in space tak je to jeho chyba, ne chyba vývojářů.
      • Ja nerikam, ze to je chyba vyvojaru. Na druhou stranu nesouhlasim s rovnitkem hc hrac = max. naroky na hw. Tim ze hra bude jen pro hc hrace a navic pro hrace s max. nadupanym hw a navic okrajovy zanr, tak bude urcena pro opravdu velmi uzkou skupinku hracu. I kdyz vzhledem k teto PR si to nekteri hraci poridi asi jen ciste z pozerstvi.
  • Tak jo ale rozjede to vubec nekdo treba i na mainstreamovem ntb koupenem v dobe vydani rekne za 20tis? Tezko ze, spis to bude pro lidi co veskere sve usili a investice vali do masiny *13* no neva treba to rozjede 20k ntb koupenej o rok dva pozdej
    • Jejdásku ty si tu snad úmyslně konstruuješ případy, kdy ti ta hra nepojede. Mám tři roky starý notebook G73sw a na něm hangár jede ve fullhd. Není to žádnej vývar, ale na nejmenší detaily to jede(cca 20-30FPS). Předpokládám že hangár je úmyslně udělanej z velice komplexních modelů, protože nikde jinde už se tak moc "kochat" nebudeš. Ve vesmíru ale půjde použít dost agresivní LOD, takže tam si myslím to tak náročný nebude, při nejhorším stejně.
      • Ja nic nekonstruuju, spletl sis me se SK.
        • Bohužel to vypadá že ano. :) sorry
    • A od kdy jsou notebooky herni stroje (az na vyjimky)? Nemuzes cekat, ze ti notas za 20k (coz je mainstream prinejlepsim) rozjede obstojne hru, ktera bude na spici, co se vizualu a vyuzitych technologii tyce.
      Lidi by si meli ujasnit co vlastne chteji. Na jedne strane tady uz par let breci, ze hry se nehnuly z mista, co se vizualu tyce a pak kdyz prijde hra, ktera ma prinest to nejlepsi, co soucasny (v dobe vydani) HW dokaze, tak breci, ze to nerozjedou na predpotonim PC s dvoujadrem, GF8800 a 4GB ram.
      Hlavne by si taky meli uvedomit, ze ta hra nema vyjit zitra, ale az tak za rok a pul a tou dobou tu bude zase trochu jiny HW a spoustu lidi donuti sve stare PC upgradovat nastupujici "next-gen" hry.
    • Chcete skutečný nextgen ? Tak připravte prasátka , protože celá hra rozhodně nebude mít jen jeden slideshow modul ..... *1*
    • tak si nekupuj notas za 20k ale poskladej si PC za 20k a na tom ti to pojede
      • Spousta lidi potrebuje notebook, takze musi koupit jak notas tak desktop a jestli to ma stat za to, prijde ho to minimalne na 50 tisic. Ja jsem si treba svuj (dnes uz obstarozni) desktop poskladal za 40 litru bez monitoru, je pravda, ze jsem nekupoval to nejlevnejsi a prihlizel i ke kvalite.
        • nic proti, ale to, ze nekdo (spousta lidi) nema na Ferrari znamena, ze nebudeme vyrabet Ferrari ? Blbost ze...Pokud na tom vyvojar neprodela, tak nevidim duvod, proc nedelat tak narocne hry, ktere si zahraje jen majitel nadprumerneho pocitace.
          • Ne, to znamena, ze se bude vyrabet i skodovka, kterou si koupi spousta lidi.

            Pokud na tom neprodela, to je klicova otazka. Crowdfunding to stavi na hlavu, zde se kupuje zajic v pytli, takze zde plati, pokud to nezklame mnoho platicich. Semozrejme kdyz se to zaplati a vsichni jsou spokojeni, tak proc ne, ale o tom mam pravepochyby.
    • Momentální modul rozjedu na rok starym notebooku za 25 tisíc. Sice na medium/low nastavení, ale vzhledem k téměř nulový optimalizaci to jde. Ještě není ani podporovaný SLI/Xfire. Obecně se ale dá řict, že tohle není primárně mířený na notebooky. Hrát to na tom půjde, ale nikdy to nebude ono :)

      PS: Mam Lenovo y500 SLI
  • master race
  • Vtipný pcčkáři zaplatí vývoj konzolové verze *15*
    • Tys ten clanek necetl, vid? *1*
      • Je to jen trapnej troll, nekrmit
  • No na Star Citizen se tesim jako malo na co .... bude to pecka
  • funny, 2x Titan, snad to vykonovo dotiahne pod Mantle na 1x 290x *1*
    • Urcite, DD vytahne ze zadnice uzasny Mantle, jak kdysi ty 7Ghz pameti a vsechny AMD najednou ziskaji 100% vykonu navic. *3*
      • jednoznacne, lepsie by som to nenapisal *5*
        • luke.skywalker
          V rámci optimalizace jdou dělat "zázraky" viz PS3 tituly jako GranTurismo, Uncharted atd.. Tyto hry běží na 256 MB sdílené RAM. Tudíž bych nezatracoval.
          • Ale to je hra tvorena na fixne danou konfiguraci. Mantle muze byt optimalizovany na konkretni modely GPU, ale do rovnice se porad vkradaji promenne v podobe ruznych konfiguraci ostatnich komponent.
            Tim nechcu Mantle shazovat, treba opravdu prekvapi a ten rozdil bude znacny, ale urcite bych neocekaval "2x Titan, snad to vykonovo dotiahne pod Mantle na 1x 290x".
            Proste dokud AMD nepredvede opravdovy dopad v realne hre (prvni hra bude nejspis BF4), tak jsem spise skepticky.
            • Doufám že se Mantle ukáže. AMD na to teď má unikátní příležitost, která se jí už nemusí opakovat a to vytvořit universální multiplatformní API (Windows/Linux/PS4/časem snad pod tlakem podlehne i Xbox One) které nás zbaví DirectX a jeho cca 40% režii. Mantle má kolem 8%. Pokud se toho pak chytí vývojáři, bude zase o něco jednodušší dělat hry pro víc platforem najednou.
            • bola to nadsadzka, realne pocitam max s + 20%
              preto ten smail sakra

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit