Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fanatec jsem před cca 6 lety měl. Ano je to vymazlená kvalita, ale neřekl bych, že volant za 8-10K je proti tomu hračka (ty stojí do 2K) Takovej Thrustmaster T300 je velice slušný volant se stejnou možností konfigurace (rozuměj různé volanty, pedály, řadička) jako Fanatec. A i top volant Thrustmasteru stojí 20K, což jsi ve stejný cenový jako u současného Fanatecu. Spíš vidím škodu v tom, že se sem oficiálně nedováží a tím pádem o této značce moc lidí ani neví.
  • Tak ti máš zajímavé představy o tom, co je erotika. Ti je 12?
  • No pokud máš auta licencovaná (což v PC2 jsou), tak ti údaje o vozidle kompletně může poskytnout automobilka. Záleží pak na programátorech a schopnostech enginu, jak moc jsou schopni tato data implementovat.
  • Ano vyzkouseno, sestava: intel I7 6700, 16GB DDR 4 2133 Mhz, GTX 1060 6Gb, deska: B150 Pro. Oculus rift.
    Ve hre 1920:1080, Anisotropic 8 x, msaa, post procesing vypnuto, stiny low, Track : High, Cars High, textures High, Vsync Off, a bezi to hezky. Podle me nejlepsi sim na oculus. Ale chce to 1080, nebo 1080Ti. Jakmile zapnu postprocesing, tak sekacka docela
  • samozrejme. kdyz neco simuluju musim mit nejake vychozi data. to se dela tak, ze ti auto pujci a ty si to nasnimas. v pripade iR je to nekolik mesicu na jedno auto. uz to chapes? nebo to potrebujes dovysvetlit prostacku? mysli si co chces, ale ta zabugovano silenost ma do simulace daleko...
  • Množství aut rozhoduje o tom, jestli je to simulátor ? :D To máš asi taky hozený jinam viď :D
  • To si nekdo vazne mysli, ze se 170 auty se bude jednat o simulator? Proboha... Co je teda iRacing podle toho? Co rFactor? Co je, dejme tomu, AC?
  • Zdravim. Nemate uz nekdo cirou nahodou odzkouseno ve VR? Zajima me odladenost oproti puvodnimu PCars.
  • Bob, nejspíš Američan. A ti mají panický strach z bradavek.
  • `pokud jste samozřejmě. Telefon se rozhodl, že jsem je lepší .. :D
  • Tak jestli zde dostal první díl 8 z 10, dvojka musí dostat tak 15 z 10...
    pCARS 1 byl neskutečný propadák, jehož ale , díky investici, nelituji. Z výplaty za první díl jsem pořídil dost titulů, vymaloval byt, pořídil sedačku a Project CARS 2. Byť jsem byl dosti skeptický, koupě druhého dílu nelituji. Po tech demu, které SMS vydali pod názvem pCARS tu máme konečně plnohodnotný simulátor se vším všudy. Dynamické počasí, LiveTrack - kaluže na trati fakt dokážou znepříjemnit život. Přepracovaný FFB konečně dává ty správné informace a vy tak víte co se s autem děje. Diverzita zpětné vazby u různých aut je pochopitelná, každé auto se chová jinak ;-) Jízdní model parádní, zpracování tratí taktéž. Grafický kabátek - vylepšený první díl s lepší optimalizací - co je alfou omegou této hry ? to že dokáže předhodit takový grafický skvost a ještě k tomu dokáže parádně zpracovávat fyziku těch x aut, které se prohání po okruhu..vše při stabilních 60 FPS. AI jistě bude chtít přepracovat, ale je to asi to nejmenší co mne trápí, vzhledem k tomu, že jezdím jen online.
    Pokud jsem fanoušci simulátorů, s koupí Project CARS 2 jistě neváhejte.


    Bob mi tu za chvilku nechá jeho plnohodnotný komentář ale nám je to co, jedno.
  • Puritáne
  • Bob: Simulátor asi něco simuluje.
  • Lukass
    Podle me je to zamer, kazdy auto se chova jinak a ridi se jinak, tak je to i s odezvou.
    V jednicce to taky tak bylo.
  • U her, kde je příliš mnoho různých vozů bude force feedback vždy problémem. Právě proto tam bývá (snad je to tedy i v pCARS2, určitě je to v AC) nastavení FFB u každého vozu zvlášť, kde si to už musí hráč doladit sám.
  • GPL s modama náhodou vypadá pořád skvěle, je to taková ta poctivá grafika, kde se někdo snaží z malých textur a low-poly objektů vyždímat naprosté maximum. Mně je třeba grafika v GPL příjemnější pro oči než to, co nabízí například Assetto Corsa, kde auta mají sice milion polygonů, ale okolí tratě je horší než v tom zmiňovaném GPL, nemluvě o nasvícení, které vypadá jakoby Slunce bylo pár metrů od země.
  • Zatím mě pC2 taky docela překvapilo. Nečekal jsem moc veliký pokrok a s koupí jsem fakt váhal. V porovnání s pC1 je ten pokrok ale vidět. Vylepšili snad vše. Slabá je pouze AI podle prvotního dojmu. Jinak jízda je uvěřitelnější. Zatím jsem neotestoval zdaleka vše, ale přijde mi, že i v obsahu jsou docela rozdíly. Některá auta na některých tratích dávají lepší odezvy do volantu, jak jiná. Třeba formule mě v pC2 až tak moc nenadchly - teda to je můj první dojem. Co se jim ale opravdu povedlo je LiveTrack a jízda přes kaluže je fakt skvěle zpracovaná, to mě doslova nadchlo. To, že se dají aktuální simulátory spočítat na jedné ruce je, dle mě, dobře. I tak mi přijde, že konkurence mezi závodními simulátory je velká: AMS, AC, rF2, R3E a pár starších. Doufám, že recenzent nebude mluvit jen o grafice, UI a podobných věcech, ale soustředí se na vlastnosti jízdy a ffb, a bude to porovnávat opravdu se simulátory. A snad si to zajezdí i na lepším volantu.
  • Jedna vec je, ze Homola pise o vecech, o kterych nic nevi.

    Druha vec ale, ze redakce vazne 2/3 z tech her ignoruje. Pokud by se mel ctenar ridit jen podle nich a webu Games, ty hry neexistuji. :/
  • raději se neptejte.. nebo sem dá nějakej master gameplay z ps4... sice začne stream s tím, že to dlouho nehrál, protože na to nemá čas.. ale.. *7*
  • tak půlka redakce jsou konzolisti a zbytek (čest jedné vyjímce, která je tu jen vyjímečně) jsou "čeští herní redaktoři", což je bohužel z tohoto pohledu spíš urážka... bohužel.. rád bych aby to bylo jinak, ale nemůžu.. herní průmysl u nás točí miliardy a my máme toto.. *10*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit