Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Na PC nemáme moc velkých tříáčkových arkádových závodů (snad se letošní Need for Speed povede…), a simulace byste napočítali na prstech jedné ruky."

    Tak pojdme pocitat. ;) Nebo to snad znamena, ze simulace jsou na konzolich? ;D Jo aha, Homola.
  • Assetto corsa, Automobilista, BeamNG drive, Dirt rally, iRacing, Live for Speed, pCARS2, Raceroom, Richard Burns Rally (s modama), rFactor, rFactor 2.... Těch simů na PC je fakt málo no :D
    • Pro redakci je očividně jediné podstatné měřítko grafika, takže polovina z těch simulátorů pro ně prostě neexistuje. Jen si to přečti, pro autora článku se "technické zpracování" rovná právě a jen grafice. Těm nevysvětlíš, že simulátor pouští obvykle ten, kdo chce řídit, ne čumět na detaily levého obočí diváka v ochozech 150 metrů od trati. Já se umím dobře bavit i u 19 let starého Grand Prix Legends, které ve srovnání dneska pochopitelně vypadá mizerně.
      • GPL s modama náhodou vypadá pořád skvěle, je to taková ta poctivá grafika, kde se někdo snaží z malých textur a low-poly objektů vyždímat naprosté maximum. Mně je třeba grafika v GPL příjemnější pro oči než to, co nabízí například Assetto Corsa, kde auta mají sice milion polygonů, ale okolí tratě je horší než v tom zmiňovaném GPL, nemluvě o nasvícení, které vypadá jakoby Slunce bylo pár metrů od země.
      • Jedna vec je, ze Homola pise o vecech, o kterych nic nevi.

        Druha vec ale, ze redakce vazne 2/3 z tech her ignoruje. Pokud by se mel ctenar ridit jen podle nich a webu Games, ty hry neexistuji. :/
      • tak půlka redakce jsou konzolisti a zbytek (čest jedné vyjímce, která je tu jen vyjímečně) jsou "čeští herní redaktoři", což je bohužel z tohoto pohledu spíš urážka... bohužel.. rád bych aby to bylo jinak, ale nemůžu.. herní průmysl u nás točí miliardy a my máme toto.. *10*
  • Ta prvni veta..pokud na pc nejsou simy, tak kde jinde jo?
  • Widl_CZ
    Skvělá evoluce. Kopance a zbytečné nedodělky odstraněny, předělány. Nový systém podvozku a pneumatik přidal na pocitu z jízdy a celý je to zase o fous uvěřitelnější. Ještě, že se blíží zima a bude na ježdění čas *3*
  • a kde teda mame tie simulatory ked nie su na PC? :D
    • raději se neptejte.. nebo sem dá nějakej master gameplay z ps4... sice začne stream s tím, že to dlouho nehrál, protože na to nemá čas.. ale.. *7*
    • to by me taky zajimalo, na jaky ze platforme jich najdeme vic... *1*
  • niekto ma uz recenziu a niekto preview
    • lol až ted jsem si všimnul že je to "preview". trochu honosný titul pro tak krátky článek
  • Lukass
    Je to skvely, jde videt ze do hry narvali hromadu penez a jde to videt.
    Dokonalost, moznosti pocasi, moznosti nastaveni, prehledne interface, uzasne force feedback, kaluze, snih, rallycros, je toho tuna. Takhle ma vypadat hra, zadna reklamni masirka, ale poctiva prace a vysledek je ultimatni.
    A ty stary kary, to je radost.

    Su nadsene, prekonalo to moje predstavy, tleska, bravo.!!!

    A nesmim zapomenout na skvelou optimalizaci a vzhledem k tomu co hra vsechno umi, je optimalizovana dokonale.

    Jedina vytka miri k ponekud divne AI, ktera se chova agresivne a nepredvidatelne. Ale tahle hra je hlavne o multaku :)
    • AI je dost špatná, ale vzhledem k tomu, jak moc je tam proměnných, které ovlivňují podmínky na trati, se nelze divit. Člověk nemůže čekat, že AI bude umět se všemi auty dokonale za všech podmínek, to je fakt na dlouho něco takového udělat.
      • Lukass
        Jj souhlasim, tech podminek je tam skutecne mraky :)
    • škoda jen že to jsou nudné okruhy a ne otevrený svet. V realite jezdí závodníci po okruzích aby neomezovali premávku, ale ve hre takova omezení nejsou potreba.
      • Bob: Simulátor asi něco simuluje.
      • Lukass
        Netroll prosim.
        • proč bych trolil zkus se nad tím zamyslet
          • Lukass
            Zamyslim, a nedava to smysl.
            Navic je to nerealny
            • smysl to dáva, závodení v reálnem provozu je mnohem zábavnejší. proto taky vznikli hry jako NFS nebo crew
  • Tak jestli zde dostal první díl 8 z 10, dvojka musí dostat tak 15 z 10...
    pCARS 1 byl neskutečný propadák, jehož ale , díky investici, nelituji. Z výplaty za první díl jsem pořídil dost titulů, vymaloval byt, pořídil sedačku a Project CARS 2. Byť jsem byl dosti skeptický, koupě druhého dílu nelituji. Po tech demu, které SMS vydali pod názvem pCARS tu máme konečně plnohodnotný simulátor se vším všudy. Dynamické počasí, LiveTrack - kaluže na trati fakt dokážou znepříjemnit život. Přepracovaný FFB konečně dává ty správné informace a vy tak víte co se s autem děje. Diverzita zpětné vazby u různých aut je pochopitelná, každé auto se chová jinak ;-) Jízdní model parádní, zpracování tratí taktéž. Grafický kabátek - vylepšený první díl s lepší optimalizací - co je alfou omegou této hry ? to že dokáže předhodit takový grafický skvost a ještě k tomu dokáže parádně zpracovávat fyziku těch x aut, které se prohání po okruhu..vše při stabilních 60 FPS. AI jistě bude chtít přepracovat, ale je to asi to nejmenší co mne trápí, vzhledem k tomu, že jezdím jen online.
    Pokud jsem fanoušci simulátorů, s koupí Project CARS 2 jistě neváhejte.


    Bob mi tu za chvilku nechá jeho plnohodnotný komentář ale nám je to co, jedno.
    • `pokud jste samozřejmě. Telefon se rozhodl, že jsem je lepší .. :D
  • Zatím mě pC2 taky docela překvapilo. Nečekal jsem moc veliký pokrok a s koupí jsem fakt váhal. V porovnání s pC1 je ten pokrok ale vidět. Vylepšili snad vše. Slabá je pouze AI podle prvotního dojmu. Jinak jízda je uvěřitelnější. Zatím jsem neotestoval zdaleka vše, ale přijde mi, že i v obsahu jsou docela rozdíly. Některá auta na některých tratích dávají lepší odezvy do volantu, jak jiná. Třeba formule mě v pC2 až tak moc nenadchly - teda to je můj první dojem. Co se jim ale opravdu povedlo je LiveTrack a jízda přes kaluže je fakt skvěle zpracovaná, to mě doslova nadchlo. To, že se dají aktuální simulátory spočítat na jedné ruce je, dle mě, dobře. I tak mi přijde, že konkurence mezi závodními simulátory je velká: AMS, AC, rF2, R3E a pár starších. Doufám, že recenzent nebude mluvit jen o grafice, UI a podobných věcech, ale soustředí se na vlastnosti jízdy a ffb, a bude to porovnávat opravdu se simulátory. A snad si to zajezdí i na lepším volantu.
    • Lukass
      Podle me je to zamer, kazdy auto se chova jinak a ridi se jinak, tak je to i s odezvou.
      V jednicce to taky tak bylo.
    • U her, kde je příliš mnoho různých vozů bude force feedback vždy problémem. Právě proto tam bývá (snad je to tedy i v pCARS2, určitě je to v AC) nastavení FFB u každého vozu zvlášť, kde si to už musí hráč doladit sám.
  • Jo, tech simulatoru je ted spousta .. akorat se mi porad nechce dat 10 litru za poradny volant ..
    • si to zahraj na gamepadu. na klavesnici to nebude uplne ono asi
    • 10 litrů? To je ještě v pohodě, v případě pořádného volantu od Fanatecu (proti kterému je cokoliv jiného hračka) počítej s 3x vyšší sumou, ale budou k tomu i pedály a řadička... I těch 30 litrů je pořád velmi levná záležitost oproti zábavnému reálnému autu
      • Fanatec jsem před cca 6 lety měl. Ano je to vymazlená kvalita, ale neřekl bych, že volant za 8-10K je proti tomu hračka (ty stojí do 2K) Takovej Thrustmaster T300 je velice slušný volant se stejnou možností konfigurace (rozuměj různé volanty, pedály, řadička) jako Fanatec. A i top volant Thrustmasteru stojí 20K, což jsi ve stejný cenový jako u současného Fanatecu. Spíš vidím škodu v tom, že se sem oficiálně nedováží a tím pádem o této značce moc lidí ani neví.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit