Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • NE, tohle nevypadá jako bloodborne, ale tohle zrodilo bloodborne *5*
  • Tohle mě fakt dere. Dark souls serie, The Witcher serie oboje solidní serie z dobře napsaným příběhem, chytlavým gameplayem a RPG prvky které nestojí na "I must grind it all". pokud Dark souls III vyjde příští rok tak oboje serie vznikly v průběhu 6 let, což by jsem řekl, že je rozumná doba na AAA tituly. No a pak tady máme Diablo III, průměrné RPG s nešťasně zvoleným systémem spellů pro postavy, kde člověk má k dispozici 5 activek (víc jich najednou ani nemůže používat). No abych byl přesnější tak každý spell má 3 variace, ale všechny jsou tak strašně na jedno brdo, až to bolí a pokud člověk nemá hromadu různých setů tak využije stejně právě jedno combo max dvě. Jediné co tě to nutí hrát dál je nekonečný grind a když to hraje člověk poprvé tak ještě solidní filmečky. A to jenom proto, že tak dobře vypadají, protože příběh má ta hra jen asi o stupínek lepší než aktuální velké blití Marvel filmů. Od posledního Diabla 2 trvalo zhruba 11 let než vyšla Diablo 3 a podle náznaků byla větší část doby v nějaké fázi vývoje (tím myslím, že se na ní skutečně pracovalo a ne že to není hra spíchnutá A až po Z za 2 roky před vydání). No a po vydání trvalo další dva roky než se stala hratelnou, protože systém lootu a random skilly pro šampion party na nejvyšší obtížnost, byl tak neskutečně frustrující. Itemy, které stály za prd a většinou nebyly ani pro vaší postavu a monstra, které Wipnuly klidně i celou partu frajerů, kteří si svoje věci nakoupily na aukci. A k tomu těhlech srágor tam bylo 5 skupin a víc na jednu sekci mapy. A to vše od prakticky nezávislého studia, které má asi víc prachů než všichni ostatní publisheři dohromady vyjma EA, Ubisoftu a Valve. Hry, které hru od společnosti s obratem o kterém by si mohlo nechat zdát 2/3 Afriky strčí hravě do kapsy ve všech ohledech, vzniklo pomocí crowd foundingu. (Divinity:OS a Pillars of Ethernity)
    No a aby jsme nenadávaly jenom na Diablo jako na představitele RPG titulů. Pak tady máme RTS scénu. Za posledních 9 let vyšly jen 4 hry jejichž multiplayer dokážu respektovat, což jsou Company of heroes I a II, Down Of War 2, a Supreme Commander: FA. Čestné místo tady má i StarCraft 2, ale to zase je jen pro těch několik mámo bohů mikro a makro manegmentu. Ostatní prakticky hrajou hru na úrovni kámen nůžky papír, kde kvantita právné kompilace vojska a rychlost jejího namasování znamená vše. Z těch 4 zmíněných her nahoře 3 jsou od stejného studia a mají podobný gameplay (praticky bez základny, člověk se zaměřuje na ovládání značně omezeného počtu jednotek a prim hraje jejich prezervace + mikro manegment (což uznávám není opravdu pro všechny fandy RTS)) a dvě z nich jedou prakticky čistě na podpoře moderské komunity (Elite mod a FAF). Supreme Commander je sice RTS klasičtějšího střihu, ale množství kreativity, které je možné !!!Prakticky!!! uplatnit ve multiplayer hře se už od té doby v RTS žánru neobjevilo (Planetary Anihillation se tomu blíží jen myšlenkou). Pokud si chce člověk dopřát dobrou klasickou RTS multiplayer hru musí šáhnout po Age of Empiers 2 což je hra co si pamatuje můj nástup do 1 třídy na základce. Je mi 21 a od mích 6 je na trůnu klasických RTS prakticky jedna a ta samá hra, která sem tam dostane nějaký ten upgrade. Kur*a, alespoň to mohl někdo skopčit, narvat to do hezčího kabátku a aktualizovat tomu interface aby to nejelo na 16 let starém systému, kde chybí takové věci jako chain command, buildorder, nebo se alespoň zatraceně podívat na další upgrady, když se něco v dané budově staví.
    • del0
      S tím vývojem Diabla 3 je to smutný, naštěstí dneska už je to ok. Hra je úplně jinde, než po vydání a mám tam nahráno víc, než třeba u toho Pillars of Eternity. Takže bych zase netvrdil, že by byl Blizzard zadupanej hrama z Kickstarteru. Spíš bych řekl, že Blizzardi jsou jen nechutně vych*aný a pomalí. *1*
      • No jo PoE není pro každého. Osobně by jsem se taky zbláznil z toho kolik možností mám a z tisíce věcí co jsem minul a zdělal. A navíc si nemyslím, že by byl Blizzard zadupaný hrama z Kickstarteru. Na to jsou moc jiné a na něco jiného zaměřené. Já si myslím, že Diablo 3 dostalo svojí dávku Buttrapu dávno před tím, než vyšlo. Titan Quest splňuje body pro plnohodnotného nositele titulu "nástupce Diabla" ve všech ohledech a navíc je z toho cítit opravdová láska tvůrců ke hře. Na rozdíl od Diabla 3, kde jsem cítil tak maximálně potřebu prohodit peněženku obrazovkou v počátečním hypu a pak ten použitý pocit po noci s pořádně drahou prostitutkou (ne že bych to zažil, ale prostě mě nenapadlo lepší přirovnání *7* ).
    • Podla mna si len nezaregistroval dobre a inovativne RTS hry, ktore nestavaju na kvantite, ako napriklad Sins of Solar Empire ci Wargame.
      • hmm obě hry znám a Sins of Solar Empire: Rebelion občas i hraju. Obě hry jsou nepochybně kvalitní a svojí základnu mezi hráči si najdou, ale: Wargame je jako Defcon s možností zoomu a spíš než klasický RTS připomíná víc šachy. No a SoSE:R je příběh sám osobě. Hra, kde tvůrci pochopili, že hráči májí rádi monumentálnost bitev a jednotek, ale bez výdrže to dotáhnout dokonce. První věc je, že tam není kampaň. Ne, že by jsem na nich nějak lpěl, ale neznám lepší způsob jak se dostat do hry než že si ošahat hru přes naskryptované a připravené situace posazené v nějakém zajímavém pozadí, které tě u toho udrží, na rozdíl od toho tutoriálu co tam je, který je nudný k zbláznění. Normální bitvy s botama mají problém s tím, že tam není ta ideální obtížnost. Buď je to moc lehké a úplně to pokazí vnímání tempa hry pro budoucí multiplayer hry nebo tě umělá inteligence převálcuje během 10-20 minut (samozřejmě, jde to i jinak buď nad tím strávíš hodiny snažením se pochopit proč, co, jak se všechno dělá, zatím co tě masakruje počítač, nebo si to přečteš na fórech a zrovna ani jedna z možností není jak bych tak řekl "přípustná" pro řádnou RTS hru). Navíc národy jsou těžce nevyvážené a narozdíl od Supreme Commander není jak zastavit získané momentum (v jednom bodě hry je prostě jasné, že ten druhý vyhrál i když hra by klidně mohla jet ještě hodinu).
        • Nesuhlasim, nahral som toho v SoSE:R celkom dost v multiplayeri aby som mohol tvrdit , ze vsetko sa da zvratit prave preto ako su rasy odlisne a ich specializacie zamerane. Hra je vyborna, ale proste ma velke naroky na cas, vacsi multiplayer match sa kludne natiahne na 4-5 hod.
    • Napadlo tě někdy, že možná síla Diabla je v něčem jiném, než u Dark Souls nebo Zaklínače? Přeci nemusejí být všechny hry stejné. Mě Diablo taky nebaví, ale znám lidi, co tam mají nahráno tisíce hodin, čili něco na tom asi bude. A zrovna mezi Dark Souls a Diablem bych i viděl určité styčné momenty - pořád dokola zabíjíme ty samé protivníky a královsky se bavíme.
      • No zeptej se těch lidí jaký díl Diabla hrály těch tisíc hodin, *spoiler* 3 to nebude. Na rozdíl od posledního dílu 1 a 2 byli výzvou ne frustrací, loot byl ucházející a solidní equip se dal sehnat hazardem za "rozumnou" cenu. Taky se nesnažily vykastrovat svoje charaktery jenom proto aby byli vyvážené, ale snažili se je udělat hlavně zábavné a unikátní. Co na tom, že nějaký charakter je prostě silnější než ten druhý. Hlavě když jsou charaktery svým způsobem hry unikátní a je jedno, že některému udolat finálního bosse aktu bude trvat 5 minut déle než tomu druhému. I když se o !2 roky později! vypořádaly s neduhy v Diablu 3 homogenita charakterů zůstala a celkově 3 je značně nemastná neslaná
        • V diablu 3 mam odehrano nejakych zhruba 960 hodin, a znam dost lidi co mají i vic, takze tva teorie je zcela spatna.
  • Snad tam udělají pořádný bosse a nebude to zase samej přerostlej rytíř jak ve dvojce.
  • Nejsem moc fanouškem "dojení série", ale dokud je ta hra dobrá, tak mi to nevadí. Měl jsem možnost teď hrát kousek Dark Souls 3 a jsem tak trochu rád, že to tělem i duší připomíná první díl. Hraje se to moc dobře, vypadá to, že příběh bude mít taky co nabídnout... nutno říct, že se těším. :)

    Určitě bych se nebál, že bude Dark Souls 3 zklamáním.
  • Tak to konečně vypadá že celou hru zrychlili,už bylo na čase ten jen doufat že odstranili instakill ze zadu a budu naprosto spokojen
    • To mne naopak štve, že to vypadá šíleně rychle, na to v jakých brněních postavy běhají, proč z Dark Souls dělat Bloodborne :(. Já ten pomalejší, opatnější postup a boj měl raději. Bloodborne bylo fajn, ale k Souls to myslím nepatří. Přeci jen bylo Bloodborne oproti Soulům dost ořezané, daleko méně attributů, menší počet zbraní a brnění, žádný equip load, natož item burden (ten byl jen v Demons Souls) a s soubojovým systémem bez štítu založeném na rychlosti, naučení dodgů a gunparry. Doufám, že ten gameplay kde se postava i v plate pohybovala rychle byl s namakanou postavou s vysokým attibutem pro equip load, který se nedostával přes 25% zátěže, aby běhal stále rychle.
      • Tak o tom žádná pokud se takhle bude pohybovat low postava tak je něco špatně ale mě jsem spíš o tu svižnost po BB jsem hrál first sin a myslel jsem že vypustim duši
        • Hehe, to bych mohl také zkusit, dát teď po Bloodbornu nějakej Soul :D, třebas dojdu ke stejnému závěru :D. Já mám PS4 teď cca 20 dní, tak jsem pařil teď pořád jen Bloodborne, dokud jsem ho 3 dny zpátky neplatinumnul :) (btw. řekl bych že tam jde asi nejrychleji udělat platina ze všech Souls her, neříkám že nejlehčí, protože Defiled Bossové jsou sólo dost tuhý - můj úspěšnej pokus na Watchdog of Old Lords :) - https://www.youtube.com/watch?v=iJY706jPxBw, jsem zkoušel co umí ShareFactory :D, ale nejvíc zabrat mi asi dal ten dědek se srpem Pthumeriaan Descendant v Great Pthumeru Ihyll Chalice, u toho jsem nejvíc nadával, je děsně rychlej mršák)
          • Jinak, já zatím pomoc nevolal, i když mi některý dávali dlouho zabrat. Většinou spíš chodím pomáhat a sám ve svym světě si to alespoň na poprvé chci odsólovat, vždyckysi říkám, že to chci umět dát sám, až si to někdy budu chtít střihnout až budou vyplý servery :D, tak abych to odehrál. Takže si vždycky co-op zahraju až v nějakým NG+, nebo s další postavou :)
          • Podle mě byl nejtěžší boss ten co byl poslední v předposledním labyrintu ten byl snad jediný na kterého jsem si přivolal pomoc. Jinak ta platina mi přišla až neskutečné lehká oproti DS hlavně se dala udělat na tři dohrání takže nezabrala ani tolik času
            • Měl jsem na mysli toho ohnivého psa když máš životy zkrácené na polovinu
            • myslíš Defiled Amigdallu? Ta je lehká, stačí 1. 2 fáze obkroužovat v midrangi doleva a sekat do rukou a jakmile si urve pařáty tak jít za nohy a když skočí seknout párkrát do hlavy a zas jí podběhnout. Takhle sem jí dal asi jen na 2, nebo 3 lahvičky :). Nebo který dung myslíš, jestli z 5tkovejch tak to jedině Lower Ailing Loran (ten jsem ještě nehrál) nebo Great Isz (tam ale žádnej těžkej nebyl, Brainsucker, Celestial Emisary a Ebrietas)
            • No tak to jsem zažil už těžší věci radši nechtěj vědět co, špatně by se ti spalo
            • Pro mě bylo nejtěžší když jsem si musel zavolat pomoct když jsem se nemohl sám vymočit...
  • Hoši,když se vám to nelíbí tak to nehrajte a je to.Dark souls serie je jedna z nejlepších a doufám že bude i nadále.Na rozdíl od jiných her vás nevodí za ručičku jako dnes už všude a např.souboje s bossy jsou to nejlepší co jsem v herním světě zažil.Dark souls 2 jsem již otočil 7 krát a Dárk souls 1 5 krát a to mě u jiné hry ani ve snu nenapadlo.Hra není ukecaná jako např.Zaklínač 2,3 a podle mě třeba dnes hrám škodí volba obtížnosti a savy na každým kroku.V dark souls je obtížnost jasně daná a podle mě je to klenot v rpg hrách.Tak to jednoduše nehrajte když se vám to nelíbí,nehante to a nekažte radost jiným.Dík
  • Prvni ukazky ze tretich DarkS vidim jen jako fuzi dvojky a Bloodbornu (byt ten byl skvelej!) a moc me to teda nebavi... Po pachuti druhych DarkS, jejichz pribeh trojka bude ignorovat asi jen stezi, je pomerne nemozny vzbudit moji pozornost. Mozna pochvalnou recenzi? Jen teda nevim, kdo by ji mel napsat — protoze to co jsem obecne cetl o dvojce, s mym nazorem rozhodne nelicuje.
    • Podle všeho by to mělo dojít ke spojení bb a jedničky, jelikož projekt řídí H. Miyazaki osobně a ten, jak známo, se vývoje dvojky přímo neúčastnil a podle zpráv z E3 (podcast ENB: https://www.youtube.com/watch?v=Bl5Sjtjz4LI) se k jejímu odkazu ani nijak zvlášť nehlásí. Každopádně, jistá ostražitost je zde určitě na místě.
      • Díkys za info, to jsem si právě říkal, jestli jetoho zasúčastní Myazaki, nebo jestli to zas páchají pod taktovkou někoho jiného. Tak to snad tak zle nedopadne :). Alespoň nějaká naděje :D.
        • * se toho
      • Ta "Miyazaki na tom dela, fakt na tom maka...♪" pisnicka se zpivala i u druheho dilu. Jenze fakta zacnou mit misto vzdy az po vydani hry, kdy je kuze na trhu a okecavani je hrachem na zdi. A jelikoz vyrobit hru precejenom nejakou dobu trva a Bloodborne (kde je Miyazakiho rukopis znat) vysel teprve nedavno, nemam iluze, ze zaroven aktvine vyrabel i dalsi Dark Souls.
        • maros.goc
          prečo by nie? :) režírovať dve hry, navyše s rovnaké dve hry nie je zase určite nič náročné :) :) on nevymýšľa príšery, prostredie, príbeh či textúry :) len nad všetkom dohliada aby hra vyzerala podľa jeho predstáv :)
  • Co kluci, vypada to jak 2, ne vlastne to vypada jak 1, ne vlastne to vypada podobne jako Demon's Soul. Hm, takze pridame par priserek, engine je hotovy, staty mame vymyslene, system je vymysleny, takze dame nove prostredi a 200 stran dialogu a jsme hotovi. Jeste, ze je tady dost funiku, co si to koupi.

    Kdyby aspon odstranili ty chyby - jako prosekavani zdi, kouzla proletavajici stenou, prosekavani priser, staggering defekt, nesmyslne parry a backstab. Nebo kdyby aspon navazali specialni utoky na vlastnosti, nebo na nutnost se je nekde/od nekoho naucit. Nebo kdyby pridali vahove omezeni pro batoh, nebo kdyby pridali smysluplne dialogy, nebo kdyby zabanovali cheatery v MP, nebo kdyby odstranily lagy v MP, nebo kdyby pridali rozumny pribeh. Ale to by asi bylo prilis. Takze dostaneme potreti, ehm poctvrte to same. A lamy v redakci tomu daji aspon 9, protoze hodnoceni je vzdy subjektivni zalezitost recenzenta.
    • Nik ta to nenuti hrat
  • to vypada na nepoužite materiály z bloodborne
  • Tak, vypadá to jako více téhož, co už jsem hrál dvakrát (pokaždé asi 90 hodin)... hm... ale jo, dám to klidně potřetí, Dark Souls je super.
    • 800h na DS1 a přes 500h na II. Byla jednodušší. Ale i tak nářez. Hoďte to sem a ať je to takovej náčuď jak DS1. Těším se nesmírně. *16*
      • homeles8
        Tohle nechápu, jediná hra co jsem hrál 100+ hodin byla možná Diablo 2 a to jen kvůli tomu, že jsem to hrál několik let. Nedokážu si představit takhle hodně hrát hry, respektive dokonce jednu hru furt dokola. Nejvíc mě dorazilo, když jsem se podíval na profil hráče z Battlefieldu 4 a on měl nehráno skoro 3000 hodin. To snad nedělá nic jinýho naž hraje na PC a ještě k tomu navíc jenom jednu hru dokola. Nevím, co si o tom mám myslet...každopádně nic dobrýho to nebude. To je strašný.
        • The_Troll
          Ale toto teenagerským noliferom nemôžeš vyhadzovať na oči, strašne sa spaprčia...oni to vlastne považujú za svoj veľký úspech...no kto by predsa neocenil, že dokázali prehrať tisíce hodín.
          • Kapitane Picarde, myslim ze za urcite shody nahod by jsi mi mohl rikat tati, takze se bez s tema teenagerema vyssrat *1*
            • homeles8
              Já nikdy nejsem rozhozenej. Jen si to moc nedokážu představit :-) A za 30 let už (snad) nebudu žít.
            • The_Troll
              Pokiaľ by zhoda náhod znamenala časovú anomáliu, alebo že máš okolo 60 rokov, tak potom áno...inak ťa musím sklamať, že si úplne mimo...zasa... ;)
            • Poslechni ty jsi z tech hernich hodin nejak rozhozenej, ze hned zakladas katastroficky scenare. Ty si vazne myslis ze nejde hrat, chodit do prace a k tomu se adekvatne starat o potomstvo? Je videt ze s tim mas houby zkusenost, tak prestan vytvaret teorie a pockej si jak to treba za 30 let doapdne u tebe a pak jdi nekam vynaset soudy:)
            • homeles8
              Tati, mám hlad.

              Jo, počkej ještě tak 10 hodin, než zabiju toho bosse, pak ti dám něco najíst.....
        • HA! Nooob
        • No aspoň vime ze když se budes motat do nejaky diskuze ze te nemame brat moc vazne, pac mas prd nahrano:)

          Ja jsem kupříkladu mel v Age of Conan asi za pet let co jsme to hral odehrano cca 375 dnu cisteho casu, a není to nic neobvyklého..holt někdo stravi stejne casu za pet let v hospode a někdo u her a někdo třeba spravovanim veteranu..tak se prestan divit:)
          • homeles8
            Tak já mám třeba za 5 let taky nahráno třeba 375 hodin, ale různých her, no. Jedna hra mě tak dlouho asi nikdy nebude bavit.
            btw. můj primární koníček je hraní na elektrickou kytaru, no. A nestydím se to přiznat ani na herním webu, kde jsou třeba i lidi, co umí jenom hrát hry. A myslí si, že jsou lepší lidi než já, protože tolik nehraju. *4*
            • homeles8
              jo
            • A ty si myslíš, že jsi lepší než oni? Jen otázka ze zajímavosti, nedalo by mi to spát.
            • homeles8
              Aha. Blahopřeju...
            • ja psal 375 dnu a ne hodin :)
      • Tak se mi to líbí *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit