Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • měl bys rozmazlovat nějakou reálnou zenskou :D
  • Troufam si rict ze s tezkou obtiznosti u her problemy nemam, naopak je vitam.
    DA2 byla z tohoto pohledu odflaknuta (vyssi obtiznost stale nuda, spawnovani nuti hrat na long range). Od jednicky dost velky krok ku FPS, misto pause-think-play akci.
    Z videa 3ka nevypada moc jinak jak 2, ale sam pevne doufam ze se budu plest. To uz ukaze cas...

    Btw bublo hrat hry na hard v dnesni dobe je zakladem. Uz si ani nepamatuji hru kterou by melo vubec smysl poustet na normal/default ;-) Mozna tak banished ;-)
  • Všichni tady brečí jak DA2 má spawnovací systém na prd ale fakt že tímto systémem na prd se všem z hlediska obtížnosti zapařily kule to už tu nikdo neřekne, ještě aby tak někdo přiznal že je hra pro něj moc těžká, kde jsou ty doby kdy vyšší obtížnost byla výhodou hry? Mě osobně více srala recyklace prostředí. A pro případné komentáře typu nj ten to zase nehrál a podobně... gamesa dohrána na hard ano 2 mágové v partě, teď hraju znova ciste s rogue a warrama a ano je to o to tezsi rekl vam vubec nekdo ze hra se muze hrat x hodin dnu mesicu a roku? Kdyz to nedas do tydne aby sis dokazal jakej ses king tak hru odsoudis? Vzpamatujte se ovečky *16*
  • Zábavnost hry z pohledu recenzenta je přímo úměrná hype a také tomu, byla-li kopie k recenzi dodána zdarma BUHAHAHA. Povíme si až to dostane 9 - 10/10.
  • Děkuji. Games.cz je jediný server, kde se článkům dá věřit... Radši si přečtu více kritiky a jsem ze hry mile překvapen, než si přečíst podplacené přehypované články a pak zjistím že hra za nic nestojí.. *11* *10*
  • Hmm, jestli by 4 schopnosti na ovladaci byla pravda, tak by to ukazovalo na obrovskou neschopnost vyvojaru nejen neco vymyslet, ale i se poucit z jinych her.

    Final fantasy XIV ukazala, jak se snadno a prehledne da namapovat treba 30 skillu na ovladac. A napriklad Tales of Xillia taky zvlada v pohode 8 skillu a urcite se najdou dalsi priklady. To jen asi nekteri vyvojari predpokladaji, ze co hrac to blb :(
  • hru nejprve někde vyzkouším a až pak dyžtak koupim, nerad bych se spálil jako u DA2... do té doby budu holt rozmazlovat Morrigan v DA:O *4*
  • Jo, to zní fajn, asi to zkusim. Ale nejsem si úplně jistej, jak mi to pude. Já nejsem nijak zvlášť dobrej hráč rpgček, akorát mě hrozně baví.
  • Jo, souhlasim, jenom řikam, že ne všechny questy v DA byly udělaný špatně. Akorát to pak pohřbili tunou generickejch kravin typu běž a zabij bandu potvor/ démona/ Jánose Kádára, případně dones mi 10 kytek/ hub/ růžovejch tangáčů. Přitom i takový questy se daj udělat dobře (viz třeba úkol se zahradníkem v Tormentu).
  • Asharak
    Pak jsem bohužel malý dítě *10*
  • Konečně normální názor *5*
  • Vím. Všiml jsem si, ale jako anonym to nemůžu opravit. Neřešíme teďka trošku blbosti?
  • *kurZ
  • Nepotřebuju si platit kurs češtiny, protože vše, co potřebuju, už umím. Nazdar! :-P
  • DA2 byl fail to ano,ale souhlasit když si to nehrál??? witcher fanboy
  • Zajimave. ze u dema DA2 stacilo ke stejnemu zaveru 20 minut. Takze ano, souhlasim s autorem.
  • Autor pobral rozum celého světa a chce nám svým článkem říci,že za půlhodiny hraní došel k názoru,že je to strašná hra BRAVO *1* *1*
  • pajmic
    Toto je snad první negativní článek, který jsem na internetu o DAI četl. Paradoxně věci, na které jsi autor zde stěžuje jsou vychvalovány. Design prostředí a questů, komplexní ale snadno uchopitelný soubojový systém apod. Na druhou stranu opravdu nechápu, že vám obsluha nebyla schopná poradit, popřípadě navigovat. Celkem nekompetentní jednání ze strany autorů.

    Tak jako tak jsi myslím, že DAI má obrovské ambice býti tou nejlepší hrou od Bioware vůbec. Samozřejmě vždy se něco může pokazit. Ale i tak doufám, že pozitivně smýšlející nebudou zklamání a autor článku bude příjemně překvapen a jeho obavy budou zažehnány. Nakonec čekání na Zaklínače bude dlouhé. Proto by bylo fajn jsi to dlouhé čekání ukrátit pořádným RPGčkem :)
  • mluvis mi z duse, tohle presne jsem chtel napsat. Ten "upadek" Bioware je velice podobny zaniku Westwoodu.

    Pred buyoutem od EA delali iconicky hry kteryma se proslavili, pak to koupilo EA a postupne zacinaj delat mainstream kraviny ktery jako ty jejich hry jen vypadaj a maj stejnej nazev.

    god damn EA man :/


    ps.: pro redakci- pamatuju doby ze jsem nadaval na cenzuru a omezovani diskuze na novinkach, to jsem ale jeste nechodil na games.....
  • argumentujes jak maly dite :)

    nebo neznas definici "rpg"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit