Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmmm, boj z těch pár desítek sekund nevypadal špatně, až na to rádoby drsné dorážení lidského oponenta, to smrdělo "honor duelz" systémem a něco takového do atmosféry Gothicu podle mne nepatří.

    Ovšem doufám, že bude v hře možnost všechny společníky nechat někde zaparkované a chodit sám.
  • je mi krajne nesympaticky, jak je pozadi v menu prakticky okopcenej uvod serialu Game of Thrones... jakoby tvurci nedokazali vymyslet neco vlastniho. prijde mi to dost laciny, neco jako adidas od vietnamcu
  • minimapa v rohu obrazovky a mapa ostrova hned od startu hry :/
  • Keyz
    Škoda, že se jím nedaří více proniknout na trh. Je vidět, že to je technicky zastaralé ale rád si to zahrají stejně jako všechny hry od těch borců. Vždy mě to bavilo i když to nebylo někdy super.
  • Sory to je reakce na unreall post nize, nevim proc se to postlo tady nahoru
  • ja jsem ho dohral taky, a co ma byt? Tady jsem nasel svoji reakci po dohrani G3:
    Asi za nejvetsi nedostatky se da povazovat:
    1. Hra nema skoro zadny pribeh, napr. kdyz se Vam v polovine hry podari dostat za Xardasem, tak Vam rekne asi 3 vety a posle Vas hledat Adanosovy artefakty. Tot vse, nic co by vysvetlovalo jeho ciny. To same Robar. Zadne dema, co by vtahovaly do hry nebo ji dodavaly dynamicnost.
    2. Ukoly se neustale opakuji a nepodkresluji pribeh - je to stale stejne - najdi 5 artefaktu, 12 ohnivych poharu, jdi tam a zabij nekoho, prines neco a odnes neco. Tech originalnich je opravdu poskrovnu.
    3. Dialogy s postavami pripominaji spise rozhovory s mentalne postizenymi lidmi. Vetsinou se daji prohodit 3-4 vety a skonci. Nic co by nejak rozvijelo pointu hry. Nelze se jich zeptat ani na smer, kde by slo nekoho nebo neco hledat.
    4. Souboje jsou zoufale a hra se tak trochu podoba Diablu, co do poctu protivniku, ktere je treba zabit. Jsou naprosto nevyvaze napr. na 6 urovni jsem zabil dva draky a na 60 urovni me lehce sejme goblini saman za 50 exp.- staci 2-3 ohnive koule. Vubec zebricek jednech z nejsilnejsich potvor by vypadal asi nasledovne - 1. Orci saman 100 exp. 2. Goblini saman 50 exp. 3. Vlci se svym "hop hop" utokem. 4. Prasata. To, ze protivnici utoci po jednom s vyjimkou strelcu jenom podtrhuje zoufalost hry. Nejhorsi pri souboji je, kdyz stojite vyse nez protivnik, coz odporuje pravidlum zdraveho rozumu.
    5. Rozhlehlost G3 spise skodi a muze za to, ze hra byla vydana v tak zoufalem stavu. Kdyz se srovna G3 s G2+NOTR je asi tak 2 rozsahlejsi, bohuzel je o to prazdnejsi.
    6. Mapa je naprosto udesna, mozna jeste horsi nez v G2. V 90 % pripade je naprosto k nicemu. Nedaji se tam dat poznamky, nezaznamenava ji se postavy, proste na nic.
    7. Vyvazenost vyvoje postavy je uplne mimo, muzete si udelat superhrdinu, ktery umi uplne vsechno. Mago - zlodejo - bojovnik atd.
  • ja som s komunity patchom Githic 3 hral a cely dohral, ano, chyby tam boli, ale ani v skyrime sa nedali nejake questy vobec dohrat, ale ze by bol nehratelny, som zrovna nepostrehol.
  • Kinet1c
    Strelne zbrane, ze si nejak nepouzil, si nic nestratil, osobne som ich vyuzil, sem tam na dorazenie, niecoho tuhsieho, ci pripadne ked som nemal chut velmi bojovat, takze nejaky op mat strelnu zbran nebolo ale rozhodne sa sem tam zisla.
  • Kinet1c
    Urcite aj tento sposob je lepsi ako urcuju poniektore hry, ze menit zbroj castejsie ako spodne pradlo ako tu bolo spomenute, samozrejme aj kompromis niekde medzi je slusne riesenie, aj tak viac preferujem, to obcasne brnenie, radsej zmena zbrane, ale aj ta by mal byt udrzovana v urcitych medziach, nechcem aby gothic, ci v tomto pripade bol risen simulaciou stredovekeho zivota ci nieco take kde si urcite kto mal mec nemenil za lepsi kazdy druhy den, tzn iba chcem to, ze ked najdes zbran tak vies, ze si nasiel nieco specialne. tzn vojde do jaskyne, prebojujes sa niekam do stredu, najdes rozne veci, ale v jednej tej truhle ci podstavci, nech je ten mec unikatny neznameho hrdiny a ty ho najdes a vyuzijes pre dobro veci :D
  • Keyz
    quest pack (přidá úkoly a je to dabované) nevím zda je na to EN. Snad na nějakou verzi ano.

    Pak zde něco je: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/193477-Gothic-3-Modifications-Overview
  • hele chlape, nemoh bys me spasit pls? sem nějakej uzenej, ted sem byl 2x nemocnej po sobě, nevim co se děje, mozná du uz do kopru finálně, pošli mi spásu kámo, díky... a este prosím o vykoupení, hřešil sem celej život jak nejvíc sem to dokázal, jen sem si užíval a doted mam secko víš kde, tak díkes a měj se!
  • no nevim nevim, me ty Hryzeny oproti Gothic 2 moc nebraly, hryzen dvojka byla opet nuda po chvili, jednička zas šíleně linearní a příšerně ukecaná, rozhodně IMO nesrovnatelný s zazitkem z G2... ten sem hrál mocně a přidal se ke mně i kámoš, co hry do tý doby vubec nehrál! A byl z toho uplně v cajzlu, vzdycky ve skole sme pak probírali, co kdo kde v G2 dělal atd, dokud sme to voba nedohráli. A od tý doby tomu kámošovi zustala přezdívka co sem mu dal... menuje se Orlík řečenej Vorel no a já ho přejmenoval na King of the Sorel řečenej Sorel (podle tý kytky Kings Sorel ROFL!!), i po letech každej ví, kdo je to Sorel :D
  • u vydání to vypadalo jak 50% her dneška, bylo to nehratelný.... no taky sem to dal po letech s comunity patchema atd, a stejně to teda nebylo nejaky extra super a nedohrál sem to, nicméně špatná hra to nebyla, asi jako oblivion/skyrim
  • Pane maxi, já zásadně hraji s God Mode.
  • to nedohraješ, je to na tebe moc težky
  • suhlasim s tym obchodovanim...preto ma tieto hry tak bavia, ze brneni (vlastne oblecenia) neni v hre az tak vela, ako v inych rpg hrach, kde je to na tony a este sa tym vyvojari aj chvalia, nenavidim tony predmetov! :D v Gothicu a Risen to bolo presne naopak, malo tycto predmetov, ale zase bol znatelne citit rozdiel medzi nimi, ci v sile zbrani, alebo v odolnosti brnenia, takz ked som isiel niekam, kde to bol tvrde, vedel som,ze tam bude nieco, co mi v dalsom postupe dost pomoze, pripadne to riesili vysokou cenou v ochodoch, kde si aj tak musel tretinu hry zbierat zlato, aby si nato vobec mal, ale potom to stalo zato...toto mi chyba u inych rpg hier, priklad za vsetky moze byt trebars Diablo ci jemu podobne hry, kde z kazdeho zabiteho protivnika vypadavaju nejake predmety a polovicu hty stravim zbieranim, predavanim a porovnavanim, toto fakt zabavne nie je, aspon podla mna nie, takze dakujem za kazde rpg od Piranhe.
  • Jo... ke CP 1.75 se hodí Content mod (přidává do hry věci z 1. & 2. dílu) a Humanforce Questpaket 4 (nové questy a jiné vylepšení) .... Docela to tu hru zpříjemní...
  • Ja bych to nedelal - ztrata casu. Hral jsem to s community patchem 1.6.X hodne dlouho po vydani, tusim nekolik let a za me G3 proste neopravitelny. Nedokazu si predstavit, jak to vypadalo pri vydani. Pro me Gothic skoncil vydanim datadisku Night of the Raven.
  • já preferuju postup ze zaklínače 2.Několik zbrojí některé si musíte vyrobit z bossu, některé si mužete koupit, Není to tak, že máte 3 zbroje, za celou hru, ale taky neměníte zbroje co hodinu, Prostě musíte uvažovat vyplatí se mi Koupit dračí zbroj, když si budu moct vyrobit zbroj z Drauga ?(nebo Draugira, ted nevím kteréj typ té potvory je ten Vandergrift)
  • nekromant33
    Tak mě na 2ce vadilo hlavně rozkouskování světa a to ještě víceméně na lineární oblasti a taky to, jak byl svět mrtvý. Narozdíl od jedničky nebo Gothicu, kde sem občas trávil i čas jen pozorováním těch rutin NPC apod v R2 prostě stáli a nic nedělali. Soubojovej systém byl zvláštní ale taky jsem se do něj dostal. Nexploitoval jsem střelný zbraně, takže moc nemůžu říct co ze hry stalo, pokud tak někdo dělal, ale pokud napraví ty dvě věci co se týče světa a NPC, tak mě to bude stačit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit