Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • už je to někde ke stažení?
  • Tikov
    o tom žádná, i když se ti koně nechovají úplně nejreálněji (např. otáčení)- tuším, že Armagan slíbil tenhle neduh v novém MaB napravit
  • yuri.sidius
    No škoda, že to tam nedali hned, já sem si zvykl všude chodit bez koně, protože to bylo prostě praktičtější a po tom co sem objevil mod midas magic, kterej přidává kouzlo na zrychlení tak už teď koně potřebovat nebudu, ale skusím to, mohla by to být sranda.
    Mimochodem kdo nezná mod Midas Magic a hraje za mága tak mohu jen doporučit. Skuste si to najít buď ve workshopu nebo raději na stránce skyrim nexus *3*
  • @sugestivny komous: ako keby si mi to z klavesnice zobral :)
  • Hairy_Ass
    Myslel jsem tím, že se tam lépe funguje boj v sedle.
  • Porad si tu stezujete na bugy a pritom mnohem vetsim zabijakem hratelnosti jsou questy. Hloupe,mnohdy nelogicke,nelogicke odmenovani(za doneseni lahvicky do vedlejsiho baraku dostanete 600 zlatek,za zabiti draka na druhe strane mapy 200),naprosta vetsina z nich ma jen jedno reseni,v dialozich chybi logicke odpovedi a jsou tam ty nejmene pravdepodobne atd.
    Samozrejme pokud nekdo Skyrim hraje stylem -prozkoumej a obcas udelej quest pro penize-pak ho to asi prilis nezajima. Ale pokud radi questy plnite,pak musite trpet. Nenarazil jsem na jediny bug,ktery by mi branil v hrani,nebo me rozciloval. Za to questy -u tech jsem obcas doslova kricel *2*
  • Vtipne. Jejdaskovi to vysvetluji o post nize. Ale chapu,pro tebe prilis slozite si precist cele vlakno.
  • Hraji pouze za lucistnika a prijde mi to naopak velmi zajimave.
  • Tikov
    Já bych po grafické stránce M&B zase tak nepřeceňoval, modifikace (případně Napoleonic Wars) sice ždímají z enginu maximum, ale bohužel...
    (Což nemění nic na tom, že je to, alespoň pro mne, jedna z nejlepších her všech dob- steam mi momentálně ukazuje 1003 nahraných hodin za ty 3 roky což je asi hodina na den, přičemž jde jen o Warband a NW. WFas a původní MaB budou další stovky.)
  • Jako ilusionista hodím otravné havěti kouzlo a nechá mě ihned být. Díky tomu prakticky neznám boj s mobama, se kterýma bojovat nechci.
  • pravda... ale z vlastnej skusenosti je to tak s vecsinou hier. napriklad gothic 3 witcher 1 alebo neverwinter nights 2, boli najlepsie az po par patchoch. z trochu novsich napriklad gta4 na pc alebo rage. vsetko supy uz v dobe vydania ale k dokonalosti ich priviedla az starostlivost vyvojarov. dakujem ze sa starate bethesta a nespoplatnujete kazdu kravinku bo inak by tam boli kone fakt len na okrasu tak ako v oblivione kde bol konik uzitocny az po saddlebag mode!
  • Hry od Bethesdy asi radeji hrat nejdrive rok po vydani.
    Do te doby snad odstrani nejvetsi bugy a taky pridaji dalsi pro hratelnost dulezite veci.
    Ted jeste kdyby nejak vymakali souboje, ty mi prijdou dost slabe.
  • jupiiiiiiiii... bohuzel to hraju na xku. takze cekat.
  • kkt, došli mu argumenty *1*
  • "..Hry nám sice nutí, že obouručáky jsou monstra, které uzvedne jen ork nebo nabušený válečník..."-to uz davno neni pravda. Hry dneska nam nuti pravy opak. Obourucni mec ma 3 metry a unese jej v jedne ruce 50-ti kilova divka a jeste pritom vyskoci cca 2-5 metru do vysky *2*
  • ales.smutny
    Tak ono to teoreticky není nemožné. Hry nám sice nutí, že obouručáky jsou monstra, které uzvedne jen ork nebo nabušený válečník, ale to byly co nejvíc lehčené čepele, protože by se s nimi nedalo manipulovat :) A vzhledem k tomu, že jezdecký útok primárně spočíval v tom projet a tnout za sebe (proto se šavle vyvinuly v takové dlouhé a zahnuté monstrum), šlo teoreticky s dvouručákem s malou efektivitou (délka a nulové zakřivení) nějak seknout ze sedla při jezdeckém útoku... Nicméně, šavle, kilidže, jezdecké sekery apod na to byly uzpůsobeny o mnoho lépe a tak není divu, že se tenhle nápad nikdy neujal :)
  • Hraji to potreti a krome par grafickych bugu hned po vydani hry(ktere jsou jiz odstraneny) jsem na nic nenarazil. Netvrdim ze Skyrim je uplne bez bugu. Koneckoncu neni snad ani mozne mit projity cely svet a vscehno vyskouset. Ale Skyrim byl na PC v pohode hratelny hned od vydani a nijak v zabugovanosti nevybocoval od jinych novych her. Zato prispevky o jeho zabugovanosti vybocuji doted.
  • Houby z prstu, z análneho otvoru, už len treba dúfať, že z vlastného *7*
  • Prilis slozite na pochopeni. Neres,nepatrej.
  • Kdyby jsi nebyl slepy,tak vis ze zachody ve Skyrimu jsou a vzdycky byly.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit