Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trol.diskuzni
    Hurá sláva! Teď ještě aby koně nezačali běhat pozpátku a 12/10 zcela zasloužené! *14* *14* *14*
    • troll netroll, teraz som sa z chuti zasmial :D
    • ty si zabiják chlape *15* *15* *15* *15*
    • Co to meleš člověče. Začíná ti to tu lézt na mozek. Měl by si sem přestat chodit. Opravdu bude ti líp věř mi, a nám koneckonců taky.
      • Trol.diskuzni
        Vzhledem k neuvěřitelné zabugovanosti původní desítkové verze tohoto spektakulárního počinu dává mé konstatování perfektní smysl - včetně závěrečného hodnocení. *5*
        • Proč furt otravuješ s tím hodnocením, ty imbecile?
          • Trol.diskuzni
            Aby ses měl na co ptát, kolego přispěvateli.
            • Ty děkuj za internet, trotle. V reálu musíš bejt neskutečnej nepíchač.
        • No mohl by si být trochu schovívavější, ty sám si silně zabugovanej.
          • Trol.diskuzni
            Ani bych neřekl - jednám přesně tak, jak si usmyslím, což u TES série nikdy moc nefungovalo. *4*
    • No já jsem si zrovna říkal, že by se tam s tímto patchem mohl objevit bug, kdy by hráč na koni seděl naopak. *15*
  • Bude možnost bojovat z koně i s two-handed swordem? Aby to pak nevypadalo, jako máchání pádlem *15*
    • Overwatch
      Dobrá otázka :)
      • si realne neviem predstavit machat obojrucakom na koni bez toho, aby kon neprisiel o hlavu :)
        • Cahir
          Opravdovej tvrďák drží i obouručák jednoruč.
          • PreidaQ
            Ono i ve zmiňovaném Mount&Blade šlo s obouručákem z koně sekat jednou rukou. A to je to vlastně docela realistická hra. *7*

            EDIT: Sorry za ty doubleposty, blbne mi myš.
            • @sugestivny komous: ako keby si mi to z klavesnice zobral :)
            • ales.smutny
              Tak ono to teoreticky není nemožné. Hry nám sice nutí, že obouručáky jsou monstra, které uzvedne jen ork nebo nabušený válečník, ale to byly co nejvíc lehčené čepele, protože by se s nimi nedalo manipulovat :) A vzhledem k tomu, že jezdecký útok primárně spočíval v tom projet a tnout za sebe (proto se šavle vyvinuly v takové dlouhé a zahnuté monstrum), šlo teoreticky s dvouručákem s malou efektivitou (délka a nulové zakřivení) nějak seknout ze sedla při jezdeckém útoku... Nicméně, šavle, kilidže, jezdecké sekery apod na to byly uzpůsobeny o mnoho lépe a tak není divu, že se tenhle nápad nikdy neujal :)
            • ze to slo v hre, je dost mozne, si neviem ale predstavit 1,8m az 1,9m obludu drzat pri sede v sedle a machat s nou, ale ked to slo v Mount and Blade... :)
          • PreidaQ
            Ono i ve zmiňovaném Mount&Blade šlo s obouručákem z koně sekat jednou rukou. A to je to vlastně docela realistická hra. *7*
            • "..Hry nám sice nutí, že obouručáky jsou monstra, které uzvedne jen ork nebo nabušený válečník..."-to uz davno neni pravda. Hry dneska nam nuti pravy opak. Obourucni mec ma 3 metry a unese jej v jedne ruce 50-ti kilova divka a jeste pritom vyskoci cca 2-5 metru do vysky *2*
          • naozajstny tvrdak je len Minsc *3*
        • smejki
          nasedneš obráceně ::shining_bulb::
          • + kon musi ist pospiatocky (s tym B. skusenosti uz ma :) )
  • Zayl
    Zas ať Bethesda neblbne, to jejich gamebryo to neunese a exploduje.
    • Kup si poradny pocitac,odinstaluj si vsechno zavirovane po.no a pak to nemusis svadet na engine.
      • Zayl
        A co svádím na engine?
        • Tvrdis ze to neunese. Proc by jako nemel,kdyz hra bezi na max detaily naprosto plynule na mem cca 4 roky starem pocitaci?
    • Si pleteš enginy *7*
      • Zayl
        Ani ne.
        • Skyrim běží na na Creation Engine, který má určitě nemalé části kódu z gamebrya.
          Creation rozhodně ale není stejný engine jako gamebryo. Skyrim má asi tak stejný engine jako Oblivion jen tolik, kolik ho má Morrowindu společného s Oblivionem.

          Samozřejmě že Bethesda využila zdrojový kód s gamebrya, ale ty změny byli tak veliké že došli k pojmenování nového výsledku. *3*
          • Zayl
            Většina změn co jsem viděl se týká grafiky a dalších drobností. A věř mi že grafika je to poslední co mě na tvorbe Bethesdy trápilo. Samože rozebraný jsem ten engine před sebou neměl, tak můžu využít jen informací z internetu a svého herního prožitku.

            Takže říkej si tomu Creation Engine, já tomu budu furt říkat Gamebryo. A jsem oba šťastní. A máme oba pravdu.
            • Sguest, tohle je přeci ale naprosto špatný argument. Tento "argument" je stavěn takto: "Kritizuješ věc, které sám do jisté míry nerozumíš, tak jí nekritizuj." Takový přístup je ale nesmyslný a to proto, že: I tomu nejprimitivnějšímu enginu tu 99 % fora nebude rozumět, nebude ho umět napsat atd. Takže bychom nemohli kritizovat žádný engine a to samozřejmě nejde. Jako uživatelé můžeme kritizovat hru, ačkoli by drtivá většina členů tohoto fora nedokázala napsat ani tetris. *3*
            • Ty o sobě máš nejspíš hodně vysoké mínění, viď? Kdybys ten engine měl před sebou, tak držíš pysk a šoupeš nohama, protože bys rozumněl leda tak hovnu, natož si dovolit tam cokoliv kritizovat. Cirkusáku!
            • Skyrim engine je daleko doladěnější než ten v Oblivionu. Kdo to nevidí, je slepý či zaujatý.
  • Nevím jestli je by se měl vyzdvihovat fakt, že to bude součástí patche a ne placené DLC, když to mělo být už v základní hře, ale za to může Bethesda jako vydavatel určením pevného data vydání a ne programátoři, kteří určitě věděli, že tam ještě spousta fvěcí není. Navíc, co jsem zatím viděl videa, tak je boj mečem z koňského hřbetu celkem k ničemu i když se mi líbí lov vysoké lukem, které snad už konečně budu stačit. Teď by to ještě chtělo ta kopí, to by byl teprve boj na koni.
  • Hry od Bethesdy asi radeji hrat nejdrive rok po vydani.
    Do te doby snad odstrani nejvetsi bugy a taky pridaji dalsi pro hratelnost dulezite veci.
    Ted jeste kdyby nejak vymakali souboje, ty mi prijdou dost slabe.
    • Hraji pouze za lucistnika a prijde mi to naopak velmi zajimave.
    • pravda... ale z vlastnej skusenosti je to tak s vecsinou hier. napriklad gothic 3 witcher 1 alebo neverwinter nights 2, boli najlepsie az po par patchoch. z trochu novsich napriklad gta4 na pc alebo rage. vsetko supy uz v dobe vydania ale k dokonalosti ich priviedla az starostlivost vyvojarov. dakujem ze sa starate bethesta a nespoplatnujete kazdu kravinku bo inak by tam boli kone fakt len na okrasu tak ako v oblivione kde bol konik uzitocny az po saddlebag mode!
  • Tak to pro nas trole udelej - hod sem ten seznam oblibenych her jeste jednou.
    Ty skryty poklady urcite zajimaj uplne kazdyho.
    Obzvlast na nejaky lepsi open-world RPG se celej tresu...
    • Trol.diskuzni
      Zájemci ať si jej dohledají... *3*
      • Nějaké freeware piškvorky, pak hledání min a Solitaire, Fifa a Diablo II. Víc tam toho tuším neměl.
        • V tom případě máme co do činění se skutečným znalcem *1* *1* *1*
        • Trol.diskuzni
          *1* *1* *1*
      • Je zřejmý, že člověk, kterej by nějakou hru v posledních letech dohrál, by s odpovědí problém neměl...
      • No co jinyho od tebe cekat, ze...
  • Hairy_Ass
    No nic, půjdu si zahrát Mount & Blade. *4*
    • Shaker
      pujdu si dat slofika... vazne dik za info
      • Hairy_Ass
        V článku je zmíněn M&B. Tak jsem se kouknul na video, jestli to ve Skyrimu vypadá lépe, a usoudil jsem, že ne, takže vyhrává M&B. *3*
        • Tikov
          Já bych po grafické stránce M&B zase tak nepřeceňoval, modifikace (případně Napoleonic Wars) sice ždímají z enginu maximum, ale bohužel...
          (Což nemění nic na tom, že je to, alespoň pro mne, jedna z nejlepších her všech dob- steam mi momentálně ukazuje 1003 nahraných hodin za ty 3 roky což je asi hodina na den, přičemž jde jen o Warband a NW. WFas a původní MaB budou další stovky.)
          • Hairy_Ass
            Myslel jsem tím, že se tam lépe funguje boj v sedle.
            • Tikov
              o tom žádná, i když se ti koně nechovají úplně nejreálněji (např. otáčení)- tuším, že Armagan slíbil tenhle neduh v novém MaB napravit
        • Kon odtlaci aj mamuta, vsak to je cool! Sranda bokom, som zvedavy ci to vo finale nejak poriesia :)
    • Hura!! *3*
  • Tak za chvili bude skyrim snad konecne odvsiveny a bez problemu pouzitelny.
    • Tak si ho kup a nestahuj.
      • Jestli tim mas na mysli piratstvi, tak jsi uplne vedle. Nemam ani jednu piratskou hru a i v koupenem skyrimu bylo a je spousta bugu.
        • Hraji to potreti a krome par grafickych bugu hned po vydani hry(ktere jsou jiz odstraneny) jsem na nic nenarazil. Netvrdim ze Skyrim je uplne bez bugu. Koneckoncu neni snad ani mozne mit projity cely svet a vscehno vyskouset. Ale Skyrim byl na PC v pohode hratelny hned od vydani a nijak v zabugovanosti nevybocoval od jinych novych her. Zato prispevky o jeho zabugovanosti vybocuji doted.
      • Můžu se jen zeptat jak jsi vydedukoval, že si to stáhnul?
        • Prilis slozite na pochopeni. Neres,nepatrej.
          • kkt, došli mu argumenty *1*
            • Vtipne. Jejdaskovi to vysvetluji o post nize. Ale chapu,pro tebe prilis slozite si precist cele vlakno.
        • Shaker
          vycucal si to z prstu, kde bys cekal...
          • Houby z prstu, z análneho otvoru, už len treba dúfať, že z vlastného *7*
  • Určitě za to patří bethesdě respekt, že konečně dala hráčům to, po čem už dávno volali. Jen kdyby ta jízda na koni nebyla natolik o ničem. Třeba já raději chodím pěšky, protože nemám na koně nervy. V Oblivionu byli koně řešeni mnohem lépe a byla radost se na nich projíždět.
    • smejki
      pravda. v Oblivionu jsem za sebou táhnul vlka přes půl mapy. to byl rokenrol!
      • Jako ilusionista hodím otravné havěti kouzlo a nechá mě ihned být. Díky tomu prakticky neznám boj s mobama, se kterýma bojovat nechci.
    • ...určite skus nejaky MOD na koňa, zvyšena rychlosť 4x napriklad, ja sa bez koňa ani nevys...a rychlo pobeham celu krajinu...
      • Tak já se pořád někde zastavuju, rozhlížím se po krajině, zkoumám, sbírám kytičky atd. Kůň mi ani nějak nechybí.
        • Shaker
          taky tak... po ceste kosim, co na me zautoci a kun mi taky neschazi
  • Pro fandy téhle série příjemná zpráva - jen mne zajímá jak moc bude fungovat pak samotný gameplay... To video s drakem vypadalo dobře. Ale myslím, že to tak trošku eliminuje nebezpečí jiných tvorů - třeba obrů. *4*
    • Casom sa mozno ukaze mod, ktory zmeni katapultovaneho kona na Pegasa :D
    • Cahir
      Taky by mě zajímalo, jak budou mít tohle podchycené.
      • PreidaQ
        Leda, že by se utíkající kůň po chvíli zadýchal. Ale přece by to nemohli pro US publikum takhle ztěžovat.
      • PreidaQ
        Leda, že by se utíkající kůň po chvíli zadýchal. Ale přece by to nemohli pro US publikum takhle ztěžovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit