Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mno, dobrý, klídek, vždyť ono stačilo autorovi poslat odkaz na Lexicanum a bylo by to. :D Všichni nejsme Ordo Xenos, abychom si museli pamatovat každýho emzáka žijícího v 41. tisíciletí. :-) . Jo a je docela poznat, že jsou Tyranidi inspirovaní Alienem, ale to přece vůbec nevadí, ne? Fantaska zase v mnoha aspektech připomíná Tolkiena, ale vůbec na tom není nic špatnýho. Je to prostě ten žánr.
  • (je to "Vengeance" of the Blood Angels, btw)
  • Prosím, ať další článek o této hře píše kolega Aleš, díky. *9*
  • XorxoxTalarius
    Ber ten "lync" spis obrazne. Co se tyce alienu, tak tam podobnost je uz jenom tim ze potrebuji hostitele, coz Tyranide taky, ovsem jako hostitel jim slouzi vse zive, tedy by se dalo rici ze to dalece rozvedli, ovsem porad to beru jako inspiraci.
    Stejne tak jako ze pro fantasy Warhammer slouzil jako predloha Tolkien
  • Veskoslav
    Gigerovu tvorbu beru, to rozhodně. Některé jeho díla jsou ještě lepší "Tyranidi" než má svět W40k. Ale inspiraci Alienem neberu. Tam to prostě nevidím. A nechtěl jsem aby to vyznělo jako nějaký lynch autora, to absolutně ne!
  • C-BEAM
    on se bude bít za svou jedinou správnou pravdu i kdyby sem přišli autoři konceptů a řekli mu to rovnou do ksichtu. Prostě Veskoslav ...
  • Civilisté jsou vždycky mrtví, pokud se nacházejí na bojišti.... tohle mě pobavilo... ovšem taková je realita warhammeru 40k
    *3*
  • XorxoxTalarius
    No to ze jsou Tyranidi inspirovani Alienem a Gigerovou tvorbou je nepoipratelny fakt.
    Ja jsem treba taky Fanboy, ale hadat se kvuli necemu takovemu coz se neda povazovat ani za nepresnost mi opravdu pripada jako by jsi nemel co na praci.
    Co takhle misto lynce autora psat neco ke hre?
  • Veskoslav
    Takže si to porovnáme:
    1. Co mají společného: Mimozemšťany, malou vojenskou jednotku, uzavřené prostory, plamenomety, budoucnost
    2. Co nemají společného: inteligence mimozemšťanů, kdy umí vytvářet zbraně a mnohdy i ovládat lodě(vraky) při průletu Warpem. Vojáci tam nejsou na záchranné misi, ale ve jménu Císaře to přišli vyhladit. Vojáci jsou geneticky upravení nadlidé. Mimozemšťané mají jak kolektivní, tak individuální myšlení. Bojuje se od lodí až po planety. Civilisté jsou vždycky mrtví, pokud se nacházejí na bojišti.

    Pokud bych to bral takto, tak vlastně všechno je inspirované vším. Od Starcraftu až po Warhammer či i ten Alien bude mít v něčem předobraz. Já to tam prostě nevidím. Vetřelci film (1986) mi nepřijde jako inspirace pro tuhle deskovku, protože pak by jsi mohl říkat, že prakticky všechny hry/filmy, kde bojuješ proti mimozemšťanům v obrovské přesile v uzavřených prostorách jsou inspirované Alienem a to si nemyslím.
  • Ta inspirace alienem je tak do oci bijici ze musis mit bryle z velkyho kusu olova abys to nevidel.
  • The_Troll
    Tak zasa nikto nevie všetko, autor priznáva, že W40k zrovna nie je jeho odbor - preto je logické zháňať info na wiki. Nehovoriac o tom, že článok, resp. hra je určená aj pre ľudí, ktorí o W40k nemajú ani šajn a prirovnanie k Aliens im celkom trefne pomôže vytvoriť si obraz o náplni hry.
  • Luckiller
    Doporučil bych mu http://1d4chan.org/wiki/Warhammer_40k *5*
  • Veskoslav
    Nechci být hnidopich, ale na wiki opravdu může napsat kdokoliv cokoliv. To není moc směrodatný zdroj informací a je jedno o jakou wiki se jedná. Wiki je informační, může sloužit k tomu, aby se člověk tak trochu informoval, ale není to zdroj, který by se dal uvádět jako směrodatný. Bohužel je důležitá tato věta: "This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited or Fantasy Flight Games."

    Navíc by si mohl brát inspiraci pouze z 2. dílu série. První Alien byl totiž klasický horor, kde Vetřelci nepobíhali jak splašení po zdech, neměli kolektivní myšlení (což Genestealeři mají jenom částečně, nejsou závislí na Úlu a jeho rozkazech, většinou navíc létají sami na vracích z Warpu, takže možná tam to spojení s Chaosem, protože ty lodě a vraky Duchů Warpu jsou prolezlé Chaosem skrz na skrz. Ale rasa Tyranidů jinak s Chaosem nemá nic společného). 3. díl a 4. díl Aliena jsou uvedeny až po této hře (1989). Navíc Genostealeři narozdíl od Aliena jsou poněkud chytřejší, jak jsem psal už dole.
  • no, neviem...priliz jasne sceny..chcelo by to nieco ako Doom 3 alebo AvsP prvy diel
  • kovar.jakub
    "Space Hulk is an out-of-print board game by Games Workshop. The game was set in the Warhammer 40,000 universe and draws a certain degree of inspiration from the Alien movies." - přímo z Wiki W40k

    Inspirace se dá vysledovat až k Vetřelci a přirovnání jsem použil tak, jak je, hlavně proto, že Vetřelce zná přece jen více lidí než Space Hulk (potažmo Warhammer 40k).

    Tyranidé jsou jedni z nepřátel, o Chaosu mluvili sami vývojáři, takže se něčeho asi dočkáme. Přiznávám ale bez mučení, že se v W40k příliš (skoro vůbec) nevyznám.
  • co to je za blbost. inspirace je space hulkem a ne vetřelcema. A pokud vím tak neořátelé jsou Tyranidi a ne chaos.
  • To už není o trollingu, ale o profesionalitě.
  • MrSanta
    Jakej zas trolling, vždyť se vyjadřuje k článku a upozorňuje na nedostatky. A něco málo opravuje. Až na ty GENOstealery se tomu moc nedá co vytknout.
    Novinář by měl seznámení se s tím o čem píše brát jako samozřejmost. Hráčům se taky nelíbí, když 'seriózní' média píšou hlouposti o videohrách.
  • Vojta_Ilavsky
    K smíchu.
  • kovar.jakub
    "Přesně takhle by měla v ideálním případě vypadat atmosféra taktické FPS Space Hulk: Deathwing, jejíž stylizace i atmosféra hledají inspiraci ve druhém Vetřelci."

    Prosím číst!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit