Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ať to zruší. Tahle hra neměla s Prey pranic společného.
  • Souhlas, krome par bodu.
    Rage nebyla prvni hra mimo vlastni rezii nebo Activision. Delali par her pod EA na male platformy, ale nevim, jestli vubec vysly. Na id Tech 4 bylo vyvijeno 9 titulu - podle me se tedy stale daji povazovat za tech firmu. To jsem neslysel, ze by Carmack tohle rekl, ale je to mozne. I kdyby ne, stejne je prevalcoval uspech UDK. Ohledne OSS je stale plan vydat id Tech 5, ale mozna to nevyjde, protoze clovek (TTimo), ktery byl hlavni protagonista open-source, z idSoftu odesel.
    S vyhazovem jsem psal to same - jen lidi z core tymu vyhazovali kvuli "neschopnosti". Napr. Adriana Carmacka a Romera a jeste asi 2, na ktere si nevzpominam - na google to asi najdes.
    P.S.: mozna jsem necemu nerozumnel na 100%, protoze je to ve slovencine, kterou jsem uz dlouho nepouzil/neslysel (i kdyz je vicemene stejna jako cestina).
  • Tak to potom jo.
  • PreidaQ
    Nejhnusněji? Nejhezčeji?
  • firebug
    Vzdejte to kluci. Alese jen tak neuhadate. Zejmena proto, ze ma ve vsem, co tu pise, pravdu... :-) (bez ironie)
  • Ano samozrejme som myslel Doom 4 :-)
    No prave Id soft je dost atypicka firma a ma aj dost specificke postavenie.
    Myslim ze vycislenie nakladov na iD Tech 5 + Rage je dost komplikovane aj pre idSoft a bethesdu a nie este pre nas "externistov" :-).
    Ak sa dobre pametam tak prave Rage bola prva hra ktoru id soft nerobil vo vlastnej rezii (s activisonom) ale po par rokoch vyvoja presli pod EA a potom do Zenimaxu (lepsie povedane ich rovno zenimax kupil). Id soft uz moc technologicka firma nie je. Doby licencovania ich technologie su uz ta tam a aj samotny Carmack sa vyjadril v zmysle ze nechcu sa vydat tym smerom pretoze to obnasa dalsie dodatocne naklady (support zakaznikov, skolenia pre ostatne teamy etc.). A tiez co sa tyka vyvoja tak Carmack prave spomenul ze vyvoj ba Tech 5 bol tak nakladny ze aj Tech 6 budu skor moduly/pluginy do Tech 5 ako kompletne novy engine. Co sa tyka OSS, to je skor taka zabavka pre komunitu od Carmacka ktora moze skoncit hocikedy , a mimochodom tak ako stupa komplexnost novych enginov, tak to vlastne ani nema zmysel. Bezny programator nema sancu ani poriadne pochopil cely engine ale je fakt ze to je dobre na studium jednotlivych subsystemov.
    No a vyhodeny ludia, mne to skor nez ako vyhadzov neschopnych pripada orezane zbytocne prebujneleho teamu.
  • no nevim. Prekvapenim mi pripadl super trailer. Ale gameplay mi kulervouci nijak nepripadl. Svym zpusobem krizeny Syndicate s Rage - ani jedna mi zrovna dvakrat revolucni neprisla.
    A zase tolik toho nepredvedli - odkodovany zaklad + jeden level. S tim kolik mist nabiraji, evidentne budou mit zahul + zenimax bude muset pustit kapsou. Otazkou je, zda by si po RAge neco takoveho strihli.

    Na druhe strane kdo vi. Pripadne mi, ze v takove fazi a s takovou reklamou to je lepsi orezat a vydat polovicni. Z drbu si nic nedelam.
  • Nechybí ti tam nějaké slovíčko? Příslovce?
  • Quake 4 uz vysel, nemyslel jsi nahodou DOOM 4?
    id Software je castecne technologicka firma. A Bethsoft/Zenimax zapocitali vyvoj id Tech 5 engine do nakladu na Rage. Enginy, ktere vyviji id Soft se pouzivaji i v jinych hrach, takze je IMHO blbost je zapocitavat do cen her na nich vyvinutych. Az se jim vyvoj id Tech 5 zaplati, vydaji jej jako open source stejne jako ostatni engines.
    id Software par nedulezitych lidi vyhodilo (nikoho duleziteho). To je uplne normalni. Aktualne naopak lidi shani. Z core team pozic vyhazovali jen za nedbalost/neschopnost/lenivost, coz je take v poradku.
  • jesusek
    Co třeba tohle?
    http://www.youtube.com/watch?v=WMZva__rU14
    http://www.youtube.com/watch?v=-Ey4Vtve2iI
  • Já osobně to pozdvižení okolo Prey 2 nechápu. Vždyť jediný, co se dosud objevilo, byl teaser trailer, stoprocentní render, kterej o hře neprozradil vůbec nic.
  • michaliuz18
    ale prd zrusia, na tuto hru cakam odkedy som videl gameplay ktory je perfektny, ten engine,grafika,animacie skoro podobne mass effectu tou lokaciou.. takze nic rusit nebudu, ved hra je akoby uz hotova staci pridat par misii par lokacii , tam nech kaslu na skyrim o ten sa viac staraju fanusici ako oni
  • Bral bych kdyby jste tento članek uveřejnili s tim že to poskytl někdo v rozhovoru ale ne kdyz se papouškuje to co se najde na internetu. A vlastně tam neni ani jediná citace.
  • Jestli todle udělaj tak fakt nwm ! Prey 2 vypadalo asi ze všech her který maj v roce 2012 vyjít. *4*
  • ales.smutny
    nemo: Jen bokem, já tu reaguji za sebe, ne za redakci, nebylo by fér moji argumentaci vztahovat na všechny. Prostě jsem měl chuť zareagovat a pobavit se o tak často skloňovaném slovu "bulvár", které velmi často lidé používají jako synonymum k něčemu, co se jim nelíbí. A k věci.
    "A v momente ked sa zacnete obhanat a obhajovat vykladom bulvaru to len potvrdzujete - ze to proste posobi bulvarne." - tomu nerozumím. Protože reaguji na nařčení z bulvárnosti tím, že vysvětlím, jak bulvár postupuje, tak to dokazuje tu bulvárnost?
    To přece nemá logiku. Znamenalo by to, že jakákoliv argumentovaná reakce jen potvrzuje nařčení. Něco ve smyslu logiky "řekl jsem o tobě, že kradeš a to, že mi to vyvracíš a dokazuješ proč to tak není jen dokazuje, že kradeš".

    Ne, to opravdu nemá logiku.
  • hmm no pre mna osobne by to az takym prekvapenim nebolo keby naozaj ohlasili zrusenie Prey 2. Vlastne svojim sposobom Bethesda/Zenimax inu moznost ani nema. Po prusere s Rage a vlaste asi aj cely nakup Texaskeho zeliezka v rope z ktoreho sa stalo olovo v bahne (idSoft) plus tahanice ohladom Fallout licencie s Interplayom sa musia asi skonsolidovat.
    A urcite je komercne lepsie zrusit Prey 2 ako Quake 4 (ktory ostatne je tiez taky polomrtvy projekt podla toho ako ho prezentuju/neprezentuju).
    Docela by ma potesil nejaky "inside" clanok o stave ID Softu. Predaj Rage nic moc, vzhladom na naklady. Slubene SDK k Rage tak isto nikde na obzore, o Doome 4 ticho (az na nedavne leaknute obrazky). Jedina sprava bola tusim par mesiacov dozadu ze prepustali ludi.
  • mila redakcia myslim prispevok citatela nebol mysleny doslovne a premerne chapajuci clovek to tak aj zobral. Islo o podstatu ze dana novinka posoby ako vycucana z prstu, hlavne nech nieco na webe je. A v momente ked sa zacnete obhanat a obhajovat vykladom bulvaru to len potvrdzujete - ze to proste posobi bulvarne. Myslim ze vsetci by zobrali novinku inak keby tam povedzme bol aj autorov pohlad preco to tak moze byt (zrusenie) popripade nejaka analyza nez nejake blbe keci a vyplakavanie nad moznym zruesnim
  • risa2000
    Souhlasím s Frantou v tom, že taky nechápu proč to Petr napsal. Protože informační hodnota té zprávy je skutečně nulová a její "přínos" také. Bral jsem to tak, že prostě chtěl něco publikovat (co by zvedlo čtivost) a nic lepšího nenašel. A v podstatě mi to ani nevadí, protože to zjevně funguje.
  • ales.smutny
    Ne, protože o tom je zpravodajství. O informování o eventualitě. Vy se domníváte, že to je bulvár, ale mohu vás ujistit, že není. Už z té prosté definice. Bulvární tisk operuje s podobnou infomrací tak, že ji obsahově vydá za takřka jistotu, bez analýzy, nezmíní fakt, že jde o nevěřenou zprávu.
    Bulvární média místo analýzy provádí syntézu. Vytvoří už situaci budoucí a s tou v článku kalkulují.
    To, že napíšeme o eventualitě zrušení Prey 2 s odkazem na to a to je prostě zpravodajství. Smiřte se s tím. A zpravodajství musí být aktuální. Sotva najdete článek "Trinidad zaútočil na Honduras. Měli jsme neověřené zprávy, že se to stane už před týdnem, ale nechtěli jsme vás s tím zatěžovat".

    Takže, pokud vám vadí zpravodajství o eventuálních událostech, je tu jen jedno řešení - nečtěte je.
  • že jde o neověřenou spekulaci jde napsat ale skoro ke každé zpravě. Napřiklad ta zprava že 2kCzech děla na GTA V jak zde bylo psano se ukazala jako kachna.

    Ale u této zpravy jde o bulvár z toho duvodu že jak je v ní napsano příští tyden by mělo byt oficialní oznamení. To se tedy nemuže se zpravou ten tyden počkat aby bylo spekulace ověřena?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit