Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • https://www.wired.com/2015/10/augment-your-preorder/
    Počet přidaného (čti vystřiženého a znovu vloženého) obsahu závisel na počtu předobjednávek. Kromě toho taky hře ustřihli konec, aby z něj mohli udělat další pokračování, které teď ale nikdy nedostaneme. Ohledně optimalizace se stačí podívat na Steam, kde se hodnocení nevzpamatovalo ani po patchích a pořád sedí na 65%.
  • To o příčinách špatných prodejů Deus Ex sis vymyslel, nebo někde přečetl? Můžeš uvést zdroj?
  • asi neznaj tu pohádku o zlaté rybce
  • Nejlépši Hítman je Blood Móney *15*
  • Squeenix by měli vinit hlavně své stupidní snahy vytřískat z lidí prachy za každou cenu. Deus Ex se neprodával kvůli odporné předobjednávkové akci a hrozné optimalizaci. Hitman se neprodával, protože se nikomu nechtělo podporovat podezřelé epizodické vydávání. Obě hry mohly být úspěšné a uznávané, ale jejich způsob vydání praktocky zaručil špatné přijetí.
  • Těžko, to by musel skončit season pass, a to se hned tak nestane.
  • Call of duty, fear nebo half life 2 bylo svého času dražší a nikdo se nad tím nepozastavil, spíš bylo na facku vydávání po kapitolách.
  • Nevidím důvod proč pak rovnou nevytvořit novou stealth IP, než prznit zajetou sérii kde je hlavní postava prostě daná .

    U Prey se to teď přešlo mávnutím rukou, tak proč nezačít vydávat všechny herní série aniž by měli něco společného s předchozími díly viď.
  • Však já se nepozastavuji, pouze konstatuji, že jsem měl pravdu a lidi co mě mínusovali se mýlili *1*
  • spoock
    Ne, nápad to šťastný nebyl, ale tenhle model hře přímo neškodil. V diskuzi kde jsou mínusy je mnoho způsobů jak si to vyložit, rozhodně zbytečné se nad tím pozastavovat.
  • spoock
    Chápu, že někteří byli naštvaní na epizodičnost nového Hitmana, ale nelze upřít snahu tvůrcům, že s vydáváním levelů až tak neotáleli, minimálně pořád vycházely Elusive Targety, ke kterým má své výhrady, ale budiž. Cena epizod byla přijatelná a upřímně jsem díky tomu se hrou strávil cca 50hodin. Kdybych hru hrál klasicky najednou jako Blood Money, asi bych každý level projel 2x, 3x a pak hru odložil. Tím nechci ovšem hru nějak obhajovat, v mojich očích je to 7/10, přesto jeden z nejlépších Hitmanů vůbec.
  • Co já tu schytal mínusů, když jsem psal že rozdělení na epizody je blbej nápad, inu, pravda se ukázala *5*
  • Zase a opět tu někdo vytahuje ničím nepodložené informace, které vykládá jako zaručená fakta.

    No tak utíkej zpátky do absolutionu, nic lepšího už pro takového znalce jako ty nevyjde.
  • spoock
    Lol, jakmile začneš měnit tyhle základní charakteristiky hry, tak nasereš asi většinu fanoušků. :D
    To by se to muselo jmenovat jinak. Dělat střílečku z Hitmana je jako dělat z Commandos diablovku.
  • spoock
    Troufám si nesouhlasit, Paříž je velice univerzální level, který nemá příliš mnoho slabin. Bnakog bohužel slabiny má.
  • Coffin.Corner
    Klidně se vsadím že o epizodickém obsahu rozhodoval majitel a zároveň vydavatel, tedy Square Enix a ne studio IO Interactive. Tudíž mi hate a škodolibost na adresu dánů připadne úplně mimo...
  • Coffin.Corner
    Koupil jsem posledního Hitmana včetně všech dosavadních epizod někdy kolem vánoc, za pár šušňů a taky jsem se královsky bavil.
  • Tak to by spíš měl skončit lidi v marketingovém než ve vývojářském.
  • "...se zbavuje tvůrců Hitmana..."
    Did they... get a Hitman to do it for them?
  • Jack1947
    Na mobilu jo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit