Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doporucil bych si precist neco o myslence outsourcingu, jak funguje a proc se dela.
    Zpravidla outsourcing nemusi znamenat, ze nekdo dela danou vec komplet a pak se premysli jak to na sebe napojit. Ale snazi se spolupracovat aby to fungovalo.

    Duvod outsourcingu je hlavne ten, ze nemas zdroje na vytvoreni dane veci (znalosti, zdroje aj.). Pokud se nejaka firma nebo skupina zabyva ciste AI a maji i nejake vysledky, tak se je vyplati z pravidla najmout at jim s tim pomohou.. zrovna AI je dost komplexni oblast, pokud nechces jen veci nascriptovat.
  • Smyslem spolupráce není copy-paste kódu. Aby mohla hra dobře běžet, bude potřebovat řádné přizpůsobení kódu svým potřebám, přesně tak, jak se to teď děje s AI i otevřeným světem, CPU využitím a pod. Cryengine je také přizpůsobován pro hru, tak není přece důvod proklamovat s jistotou, že prvky hry budou nějakou slátaninou bez patřičné úpravy. Dort pejska a kočičky by nefungoval, ale to někdo, kdo se v průmyslu pohybuje tak dlouho jako lidé, co na SC pracují, určitě dobře vědí.
  • To mas tak ... vem si, ze si koupis trebas ucetnicvi ... a nasledne zjistis, ze potrebujes jeste sklad, tak koupis i ten (nekde jinde) a pak si trebas vzpomenes, ze potrebujes jeste eshop ... a ten koupis jeste jinde. Vysledek je takovej dort od pejska a kocicky ... obcas to i funguje, ale vecne zakopavas o nejaky vetve.

    Tohle nemuze defakto dopadnou o moc jinak, protoze kazda vec je vyvijena s nejakou predstavou, ideema ... a pokud to zacnes roubovat na aplikaci nekoho jinyho, tak to bud postupne stejne cely prepises, nebo to bude takovej prales plnej vetvi.

    Tyhle nakupy se delaj ve jmenu uspor/zrychleni vyvoje, ale velmi casto vedou k presnymu opaku - specielne, pokud se dokupuje v prubehu vyvoje.
  • tak SC jsem podporil, ale informace typu:
    hele Vavra ma dobrej oblikaci system, berem ho...
    no vlastne jeste nemame poradny AI tak se tady domluvime s typama co dotoho videj...
    Me nuti premyslet jak moc to maj v rukach a zda to nebude klasicka cerna dira na penize.
    Dokonce mi chvilema prijde, ze nevi o cem mluvi... :(
  • Causal se pocita v milionech, a i kdyz to vypada, ze o hru ma zajem opravdu hodne lidi. V milionech to jeste neni..
  • C-BEAM
    už si tu x krát dokázal, že máš trošku dlhšie vedenie. To že i casual hráč si z času na čas zahrá nejaký simulátor alebo že naopak náročný hráč casual hru nič nemení na princípe, že casual publikum nie je cielovou skupinou pre simulátori a hry ktoré kladú vyššie nároky na hráča a rozhodne nie len časové.
  • Toz sem zvedav, AI sem totiz jeste v zadny hre nevidel AD zato velmi casto. Neni nad to, kdyz clovek stoji za zady NPC, ktere nereaguje, protoze hrac zvolil neocekavanou a nepredpokladanou cestu ... a tudiz nesepnul prislusny script (v tomhle pripade konkrene trebas flashpoint/arma). Pripadne ve vesmiru uz sem nekde videl, jak se lode hromadily pekne na hromade ... az se uhromadily tak, ze nemohly ani zadny lode priletet, ani zadny odletet.
  • frag.ment
    Ty máš asi hodně omezenej pohled.. já už se delší dobu počítam mezi ty "casual" hráče, i když takové dělení je mi proti srsti a to slovo uplně nesnáším (stejně jako hardcore), protože u her nesedím X hodin denně. Ale kdyby vyšel pořádnej vesmírnej simulátor raketek s pohledem z kokpitu, tak se klidně mezi ty "hardcore" zase na určitou dobu přesunu a dokonce bych si i klidně koupil nové PC.
  • Shaker
    Far Cry 3 me prijemne prekvapilo...
  • Shaker
    No právě :)
  • eStar
    Já od toho čekám konkurenci pro EVE, jen s přímým ovládáním (díky čemuž to může být ještě zábavnější). Uvidíme zda se dočkám.
  • Jason_dinAlt
    To kdejaký bezdomovec vypadá podobně ;o)
  • walltar
    http://www.exotopedia.org/wiki/Michal_Kolesa
  • C-BEAM
    nie, casual publikum nikdy nemalo záujem o simulátori, tak ako nemajú záujem o taktické hry alebo stratégie. Je to iná skupina hráčov.
  • Kdo je Kolesa?
  • Kolesa žije?
  • walltar
    No já bych řekl, že to nebude úplně HC space cim ... Teda podle toho co je HC. Určitě to nebude na úrovni letadlových simů jako DCS. Bude to vic casual friendly. Ani postih za smrt není nijak HC, oproti EvE třeba je vyloženě směšný.

    Já spíš myslím, že hromada lidí bude flejmovat kvůli tomu, že čekají další příchod krista ... a ona to bude jen PC hra. Hromada věcí co si lidi vysnili ani není v plánu, nebo se kvůli dnešnímu HW pořád ještě nedá udělat.

    Ale co se casual hráčů a hráčů z WT týče, řekl bych, že i ti si zahrajou ... prostě budou lítat se základním ICFS, které toho hodně udělá za ně, použijou myš a klávesnici a budou se držet v bezpečných systémech, kde bude lehčí AI a nepotkají nepřátelské hráče (pokud nebudou chtít).
  • No vzhledem k tomu, kolik lidí má o hru zájem, by se klidně o "casual" titulu dalo hovořit.
  • to se ale nijak nevylucuje
  • Z tejto hry tu (a nielen tu) bude plno ľudí sklamaných. Nie že by to bola zlá hra, to ani náhodou. Len proste zistia, že HC space sim je niečo úplne iné, ako si vysnívali a vlastne ich to vôbec nebaví *4*

    Ale trebars sa mýlim a SC prebudí skutočný záujem o HC simy, ako za starých časov *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit