Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • moc peknej pohled pod poklicku, moc.
  • V tej otvaracej scene je to pravdepodobne pre to, lebo je to z pohladu dalsieho pacienta, ktory po dlhom case otvoril oci :)
  • Maji PODOBNOU architekturu, odvozenou od pocitace...
  • akurat ze nove konzole, narozdiel od tych starych, maju rovnaku architekturu ako PC :) takze vysvetloat mi nic nemusis ked o tom nic nevies. ich vykon je tak na urovni hernych notebookov.
  • Uplne rovnako, ale to tebe vysvetlovat nejdem.

    Multplatfromny engine ktory je robeny aby bezal na vsetkom, nemoze vyuzit nic poriadne.
  • asi tazko :) pozri si ako fici UE4 na PS4 a ako na PC.
  • Je spoustu fan stránek, kde se dá shrnutý příběh rychle nastudovat a pak už to jde. Samozřejmě nejlepší je si ty hry zahrát.
  • Samozřejmě, že ten editor neprovozují na konzoli. Celou hru tvořej na PC, ale s pomocí devkitu. Jestli si zároveň dělají i spustitelnej pc build hry, tak je to sice poněkud zvláštní, ale když chtějí... Možná je to na prezentaci snazší přístup, kdy nemusí být čas na odladění konzolové verze.
  • pc = nove konzole

    kde je problem ?
  • Teď jsem z toho jelen nedělá se noví Metal Gear Solid na Unreal Engine 4? Tak proč ho nedělají na svém FOX enginu?
  • sleepless
    Nezapoměli, ta volba na YouTube při kopírování a specifikaci embedu ani není, parametr "allowFullScreen" je v embedu automaticky.
  • Demonstrováno na PC ?
  • vetšina pokračovani je udelana tak že není treba znat predešle dily ale tady se zda že to navazuje, jo japonci jsou jsou skratka divní :(
  • Adding film grain, chromatic aberration, and rendering at 24 hz for film look is like putting horse sh*t in a car for the buggy experience.

    - John Carmack
  • Gordar
    To ano, zážitek ze hry by byl sotva poloviční.
  • hezke ale jelikož jsem žadny mgs predtim nehrál tak se obávam že bych byl v príbehu ztracen, už ten trailer jsem nechápal.
  • Jo no. To je strašná demence tohleto. Fakt nechápu uvažování těhle lidí...
  • Paulcz
    Šílený barvy a kontrasty nejspíše dělají pomocí shaderů, renderování může být v pořádku. Ale je to hrozná haluž, pamatuju jak mě u Bad Company 2 z bloomu pálili oči, že jsem to ani nemohl hrát, když jsem prolejzlaj internet tak jsem zjistil, že nejsem sám. A ten debilní efekt snad ani nešel vypnout, jen ztlumit.
  • Jsem zvědavej na PES na tomhle enginu
  • kad si pozrete tuto prezentaciu famozneho foxenginu ktory sa konecne sustradi na fotoreal vzhald a naslene si pozrete trailer na metal gear kde je to v otvaracej scene an pohotovosti sami bloom a lens flair.... je to celkom skoda. nech date hocijak kvalitny engine do ruk idiotovi vysledok nebude tak kvalitny ako by byt mohol.

    rovnako battlefield. pozrite si prezentaciu frostibite 2.0 a potom battlefield. nehovorim ze bf vyzera zle, vobec nie, ale mohol vyzerat ovela lepsie.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit