Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co ta hra potřebovala říct, to řekla.
  • Možná je to tak dobře, SO: The Line je výborná a dost vyjímečná, naco dvojka...
    • Přesně, nakonec by se z toho fakt stala jen tupá střílečka, která nemá co říct. Jako třeba CoD.
  • Zvláštní, kolik lidí si stěžuje na lineárnost, nemožnost volby nebo stereotypnost, když právě to jsou prvky, které ta hra reflektuje a celkem funkčně s nimi pracuje. Třeba jen to, že ten, kdo udělá další krok, je vždycky sám hráč, navyklý mačkat hned spoušť bez ohledu na to, jestli je to skutečně nutné. Jenže vždycky je možnost volby a hra dává jasně najevo: tohle všechno je tvoje dílo, nic z toho jsi dělat nemusel. Závěrečnou pointu jsem osobně nechápal jako odsudek války, herního průmyslu nebo hlavní postavy, ale sebe sama. Krásný mindfuck.

    The Line není vyjímečná jen tím, co vypráví, ale i tím, jak to vypráví. Když se nad tím člověk zamyslí, využívá tenhle titul narativní možnosti videoherního žánru o dost zajímavěji než většina indie produkce...
    • mirekdusinojc
      Pravda pravda, ovšem stále je to sebereflexe vně videoherního média. Pořád čekám na velký titul, který by dokázal za pomoci herních mechanik a interakce zprostředkovat silný a hluboký zážitek. Videoherní médium zatím nemá své Kubriky či Bergmanny, má jenom Baye...
    • davidBray
      ámen !
  • fallanga
    Škoda, byla to celkem dobrá hra. Je vidět, že dnešní hráči nechtějí přemýšlet, ale jenom zabíjet.
    • Ristoro
      No třeba v takovém Hitmanovi nejdříve přemýšlíš a potom zabíjíš, což je paráda :D. Pokud si z toho teda neuděláš CoDko, čímž si tu hru totálně zničíš.
      • fallanga
        Ale Hitman je stealth, zatímco Spec Ops měl sice stealth prvek, ale v prvé řadě to byla vojenská akce. Takže ano, u Hitmana musíš přemýšlet, ale já jsem mluvil o vojenských hrách.
        • Ristoro
          Z těch vojenských asi jedině Sniper Elite, jinak je to všechno jedno a to samé.
          • fallanga
            To jsem nehrál, takže nevím. Třeba i u MoH Warfighter se musí trochu přemýšlet, ale tam je jenom zamotaný příběh, gameplay je stejně tupý jako všude jinde.
            • Jack1947
              Já nevím a jo Warfighter mám na mysli...
            • fallanga
              Jestli mluvíš o MoH, tak ten měl zamotaný příběh. Tam se muselo přemýšlet.
            • Jack1947
              Přemýšlet jo? jako kde... jo vlastně jo nakonci ten Stealth to bylo přemýšlení až mně z toho bolela celá kedlubna. *7*
  • Veskoslav
    Největší chyba. Ta hra měla jeden z nejlepších příběhů.
    • Ristoro
      A to je bohužel všechno. Nevím jak tobě, ale mně nestačí k dobré hře jen příběh.
      PS: Sranda byla, jak sjížděli ocelová lana holýma rukama :D.
      • Kozy
        Jak tps moc nemusím tak tohle mě bavilo, dobrá obtížnost a třeba ty momenty kdy potichu likviduješ snipery jsou super. Navíc si myslim že gameplay naschvál udělali ve stylu tupejch chest-high wall stříleček.
  • smejki
    když někdo totálně zesere marketing a cíleně to prodává jako genericou řežbu, to je pak těžký.
    • mirekdusinojc
      Jo, zato kdyby to prodávali jakou inťoušskou kontemplaci nad hrůzami války a důsledky vlastních činů, určitě by v prodejích překonali i to Call of Duty.
      • Kozy
        Kdo ví jak velkou roli hrálo to, že zabíjíš americký vojáky.
        • chladas
          To bylo i MW2? spíš jak velkou roli hrálo to že zabíjíš americký vojáky o kterých se vysloveně nedalo říct že jsou padouši
  • Kozy
    Na jednu stranu je to škoda ale chápu je, lidi by měli velký očekávání a kdoví jestli by další hra v podobnym stylu uspěla, přece jenom to působilo jinak, když od toho člověk čekal jen další střílečku a co se z toho nakonec stalo. Včera jsem to dohrál potřetí a závěrečná scéna je pro mě vedle would you kindly jedním z nejsilnějších momentů ve hrách.
  • To je docela škoda :( Je to úplně na prd, že lidi nedokáží docenit příběh, ale zajímají se jen o gunplay.. Opravdu smutné.
    • Ristoro
      Popravdě, příběh bylo jediné co mě motivovalo to dohrát. Byl opravdu výborný. Ale náplň hry byla strašně nudná a ne příliš dobře zpracovaná. Přijď tam, vystřílej všechny, posuň se dál a znova a celou hru pořád dokola. Kdyby se spojil gameplay Ghost Recon FS + příběh Spec Ops TL, tak by ta hra byla dokonalá.
  • Nedokážu si představit pokračování, které by neznehodnotilo příběh jedničky.
    • Shaker
      Napada me prequel s Konradem v Afghanistanu + prilet do Dubaie a co se delo pred The Line, kde by se hralo bud za nej nebo nejakyho jeho primyho podrizenyho.
      • To už by ale byla, si myslim, úplně jiná hra, nedovedu si představit právě nic jinho než obyčejnou FPS. To co bylo v původní hře, ta postupná gradace příběhu a odhalování osobnosti protagonisty, to už je zkrátka venku a roubovat k tomu něco podobnýho/dalšího by mohl být spíš průšvih. Teda pokud by se nerozhodli ze hry udělat značku a ždímat peníze každý rok novým dílem ;). Ale to už by byla fakt úplně jiná hra a s tou původní by to mělo společnej snad jen název.
        • Jack1947
          Syndrom COD zatím nakažlivý není, takže neplaš. *3*
      • Jack1947
        Jo to je fakt, to by mohlo no...
  • síce je to škoda, no na druhej strane by som nechcel aby sa z tejto značky stalo podobné monštrum ako COD či BF a kopa ďalšieho dnešného mainstreamu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit