Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přibyde? :D (pak logicky jsem => bydu / je => "byde")
  • Řekl bych, že s obojím. Respektive - fps hraju v podstatě jen s k+m a s ovladačem jsem dohrál jen HL2 a epizody na ps3, no a se steampadem se prostě nedá hrát tak dobře, myš je prostě na míření lepší. Zase ale se s tím fps hrají líp než s x360 ovladačem. Tps hraju zase většinou s ovladačem a tam je x360 pohodlnější, ale může jít jen o otázku zvyku a hlavně nastavení steampadu. Když jsem zkusil Zaklínače 3, tak jsem v první chvíli dost nadával. Jenže pak jsem se začal vrtat v nastavení a dostal to do stavu, kdy po pár minutách nevidím rozdíl.
  • Tie tps a fps su na steam ovladaci horsie hratelne v porovnani s xbox ovladacom, ci v porovnani s k+m?
  • Jestli rád držíš robustní věci tak to bych tu pro tebe něco měl. Zrovna jsem si to nechal udělat *3*
  • risa2000
    Nechcete také zrecenzovat Steam-link? Mám pocit, že to by mohlo být pro hodně lidí zajímavé, zvláště pokud uvažují o hraní v obýváku, ale nechtějí konzoli. *3*
  • risa2000
    Těleso (nebo 2D útvar) je konvexní, pokud pro jeho libovolné dva body platí, že s nimi obsahuje i jejich spojnici. Konkávní je pak opak.
    U funkcí (křivek) neexistuje něco jako intuitivní vnitřek, takže se to prostě definuje tak, že funkce je konvexní, pokud celá spojnice jejích libovolných dvou bodů leží "nad ní". Že to zrovna znamená "ďolík" a dá se do toho ďolíku v češtině nalít káva je bohužel irelevantní.
  • Zkoušel jsem pár her a jako chce to si zvyknout a pak je to pohoda. Diablo III se s tím hraje dobře, Stonekeep a Albion parádně. Horší jsou tps a fps, ale taky to jde.
  • A jako vždy nesmyslný koment od Hnisavce.
  • Chim
    Rád bych vám v tom nějak poradil, ale já jsem bohužel odborník hlavně přes isometrii. Takže jediné co mohu dodat je, že tento ovladač není isometrický.
  • Tilwaen
    Když jsem si ten článek četla, ta konkávnost mě také hned praštila do očí a musela jsem si představit, jak to vlastně autor myslel.

    Je zvláštní, že je to u funkcí naopak - beztak za tím bude nějaké chytré matematické vysvětlení, které mě ale z hlavy nenapadá.
  • Vypada to fakt divne, ale zda se ze mas pravdu. U teles je to presne obracene nez u jednorozmernych funkci.
  • "Jenže mě se na x360padu líbí, že můžu pohnout trochu stickem, a kamera se mi sama rovnoměrnou rychlostí pohybuje - může se kochat prostředím aniž bych musel hýbat prsty. Toto se Steampadem není možné - tam je pro jakýkoliv pohyb kamery nutné stále jezdit palcem.”

    Je to možné. Stačí nechat palec u kraje a kamera se sama pohybuje. Stejný efekt jako s nakloněnou páčkou.
  • Divne, ze? Mne sa tiez lepsie drzi robustnejsi ovladac, pretoze potrebujem citit v rukach nejaku oporu, naopak prilis "tenke" ovladace, ako je napr. ten k PS3 sa mi drzal zle a vzdy som radsej hral na K+M nez na nom, ale ja som drzat robustne veci zase zvyknuti no *16* *12* *1*
  • prave ze vubec, pridas do steamu normalne cracklou hru jako "non steam game" a fungujes...
  • Tilwaen
    Pro plochy a polygony přesně "naopak":

    http://www.rustycode.com/tutorials/convex/concavevsconvex2d.jpg
    http://www.rustycode.com/tutorials/convex/concavevsconvex3d.jpg
  • To si si potom vychodnu europu sekol s Ruskom
  • Přítelkyni autora se zdá ovladač robustní? Asi holt není zvyklá držet v ruce robustní věci...
  • Draken69CZ
    Takže na FIFu to nebude fungovat?
  • calwin
    dôvod neúspechu tejto vecičky vo východnej a strednej európe... big picture = steam = potreba kupovania originálnych titulov :D
  • http://mathonline.fme.vutbr.cz/UploadedFiles/100.png

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit