Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    nesouhlasim. jedna z point mych prispevku je, ze pribeh samotny je velmi spatny a postavy jednaji v nekterych mistech dosti iracionalne jenom aby dovedly pribeh nekam - prestavaji byt postavami a stavaji se kulisami. k tomu jsem vyjmenoval i duvody proc si to myslim.

    v jednom z prispevku jsem take rekl, ze i kdyby machiavelli nebyl machiavelli tak role, kterou v pribehu zastava a jak se prezentuje, vyzaduje inteligenci (machiavellistickou inteligenci). bohuzel tu postrada a pak tedy vypada vlastne dvojite spatne. jednou za to, ze jednani postavy neodpovida jeji roli a naznacenemu pribehu "mimo scenu" a podruhe za to, ze neodpovida machiavellimu samotnemu.
  • posila
    Tim myslim, ze kdyby se tam postavy nejmenovali Machiavelli, Da Vinci, Sforza, Borgia, ... ale nejak genericky, tak bys na to treba mel jiny nazor.
  • Black_Hand
    tim myslis, ze kdyby to nebyl AC2 tak by se mi to mohlo libit?

    a ten gamepad ti neberu, ja to s nim taky zkusil. bohuzel na pc je podpora gamepadu nic moc (razer onza - licencovany x360).. hribky ale fungovaly, ale nebyly tak presny jak bych cekal.
  • posila
    Aha. Parkrat se mi stalo, ze jsem od filmu/hry/... odchazel s pocitem "Hmm, asi to bylo dobre, ale kdyby se to nejmenovalo XYZ (kde XYZ je nejaka moje oblibena filmova/herni/... serie), tak by se mi to libilo mnohem vic." Zrovna me nenapada nic konkretniho. Je to nejaky takovy pocit?

    Hral jsem jen na Xboxu, takze jen s gamepadem, a mam pocit, ze kdyz jsem skocil nejak spatne tak jenom protoze jsem to uspechal. Mel jsem radsi zpomalit a poradne se nasmerovat. Predtim, nez jsem hral AC jsem hral The Sabouteur, kde se teda muselo neustale mackat tlacitko, aby Sean nekam vyskocil, povylezl, atd. a neskutecne me to stvalo.
  • Black_Hand
    neboj, ja minuska nevnimam :).

    to ze neco pokazis vzdycky nezbytne neznamena, ze to bylo zpusobeny obtiznosti. je proste mozne, ze ovladani hry neni dostatecne presne na to aby to vubec slo rozumne. u AC2 jsem mel casto dojem, ze kdyby mi ukazal nejakou momentku ze hry a rekl co prave chce udelat na gamepadu/klavesce+mysi, tak si nejsem jisty, ze bych vzdycky dobre odhadl co se stane. jeste pred podcastem jsem prisel na dobrou analogii: predstav si, ze hrajes s kamaradem dooma 2. kamarad sedi u klavesnice. na obrazovce se deji super veci. napr. vidis jak dechberouci je vystrel ze supershotgun a jeho nasledky. tvoje uloha pri hrani je mu rikat kam strilet tak (proste "nalevo") a kam behat. to ze na obrazovce probiha neco zajimaveho neznamena, ze to je automaticky zajimave z herniho hlediska a ze pokud zemres, ze to byla nezbytne tvoje vina a ne tveho kamarada. osobne mi prijde, ze ovladani je spise stylu "drz space, drz prave tlacitko, drz w a ukazuj mysi kam chces" a jen vyjimecne po me chteli nejakou komplikovanejsi akci tedy jednou za cas shift plus vysoky vyskok (ten byl ale priklad toho dobreho).

    a kobky ja kritizovat nebudu, naopak. kobky byly moji nejoblibenejsi casti hry, kdykoli se nejaka otevrela, tak jsem do ni hned bezel.

    ad historie: promin, ale porad nechapes, ze historii tu neresim. nebo jenom minimalne. fajn, rekneme machiavelli nebyl takovy jaky byl ve hre, sforza taky ne. fajn. vezmeme jen to, jak jsou nam prezentovani ve hre. ocividne vudcovsky machiavelli resi pragmaticke veci, fajn. je to ale dobry pragmatik? mysli mu to? nebo je presny opak toho co by v jeho pozici mel byt. odebrani jmen hre skodi jeste vic.

    ja mluvim hlavne o lidech samotnych, o postavach. "lore" je nejlepe jen pozadi pribehu, na kterem nejaky pribeh stavis. delat pribeh kvuli loru mi neprijde zrovna nejelpsi napad. mezi filmy viz prometheus s jeho propracovanym lorem a katastrofalnim pribehem a postavami (minus david).
  • kostejnesmrtelny
    Přeložím to pro ostatní:

    *fap fap fap fap....*
  • Tak tak, zhruba v polovině filmu Desmondovi diagnostikujou maniodepresivní paranoiu s nevysvětlitelnou možností transformace a ohýbání času, ale při útěku z léčebného zařízení se zamiluje do kozatý blonďatý doktorky, která je dcerou otce syna matkky dcery ze strýcovy strany bratrova otce - rozuměj kápo Iluminátů - pročež ji Desmond bude muset zabít, pak zabije i sebe.

    Dvojka film bude začínat pravděpodobně tím, že se to Desmondovi všechno jenom zdálo, dojde si tedy vyměnit trenky a začne plánovat útěk z blázince.

    Ale snad si jen vymejšlim a tak nějak doufám, že to bude stejně dobře odvedená práce jak herní série, obzvlášť co se historických reálií týče :)
  • posila
    Ano. Divat se na typka, jak beha po strechach a lozi po domech zpusobem, jaky snad ani neni mozny, me proste bavi. Je to dost jednoduche, abych to vpohode zvladl, a dost tezke na to, abych obcas skok pokazil. Pustim si nejaky podcast a jdu sbirat vlajecky/pirka/fragmenty/whatever ... nebo prochazet kobky na 100% synchronizaci. Ale v AC3 se nejvic tesim na co-op mise, protoze co-op v Red Dead Redemption jsem si hodne uzil.

    Je to proste takova Sifra mistra Leonarda nebo Bible. Mysteriozni sci-fi s odkazy na realne udalosti. To se mi na tom libi a doufam, ze o tom bude film. Jinak film s podobnym konceptem z posledni doby uz existuje - Source Code.

    Nechci se prilis nepresneho vykladu zname historie v AC zastavat, ale jenom tak na zamysleni: Historii pisou vitezove. A to, ze nekde je napsane, ze Machiavelli byl myslitel a strateg, tak to nemusi znamenat, ze takovy byl vzdycky a nekdy (v mladi) neco kolosalne nepodelal a nikdo o tom nenapsal :)

    A jen tak pro uplnost. Vubec me netrapi, ze nekdo ma proti AC vyhrady, nebo se mu nelibi. Ja taky casto u nekterych her nemuzu prekousnout nejakou vec a proste se mi pak ta hra nelibi. Jen jsem chtel dat nejaky hlas te spouste minusek, ktere tvuj puvodni prispevek dostal (prestoze sam jsem potrebu dat minusko nemel).
  • Jazz
    Hej, dej si odšup.
    Viděls nad tématem copak ceduli 'DEMENTŮM VSTUP POVOLEN' ?!
  • Aby to nedopadlo jak Princ of Persia...
  • kostejnesmrtelny
    Jojo. Zasranej yntelygent. Vyť?
  • Presne...je to pitomec. Chytrolin vole
  • Céčkový film podle béčkový hry...
  • Black_Hand
    kostej: ja jsem se chtel vyhnout kritice hry samotne, protoze se tu bavime o filmu, s cimz souvisi scenar, postavy atd. hry. zhruba receno s tebou ale souhlasim, i kdyz bych nektera tva tvrzeni mirne upravil.
  • kostejnesmrtelny
    Jo, přesně ten styl "vidíte? Máme tu %DOPLŇ_COKOLIV%" je přesně to, co mi na tý dvojce, kterou každej zběsile chválil, strašně vadilo. A nejednalo se jen o postavy, ale o celý herní prvky, který jsou nabalený na to jádro (totožný s jedničkou), jen aby tam prostě byly. Vedlejší mise přes kopírák, správa Monte...@#%@#..ioni, o sbírání těch bohem zatracenejch pírek ani nemluvě.
    Celej slavnej AC2 mi přijde jako jednička (tolik proklínaná kvůli stereotypu), na kterou někdo nalepil hromadu převážně casual hříček, který nemají na hru samotnou vůbec žádnej dopad.

    Žádnej z datadisků (nebo co to mělo bejt) jsem nicméně nehrál, možná to tam trochu vylepšili...

    EDIT: Jo, nechal jsem se trochu unést *15* . Proto přidám výjimečně TL;DR: je to tak, AC série navíc takhle nakládá nejen s postavama
  • juu, dalsi vestec, film se jeste nezacal tocit a uz vime jake to bude .... cisla do sportky tam nemas? ze bych si vydelal
  • dik, on bude hrat Desmonda a zaroven i assassiny jo?
  • Black_Hand
    snad jsem vysvetlil, jaky mel byt machiavelli, a jaky tedy byl ve hre. neslo tak uplne o historickou presnost, "veci co postavy delaly mimo obrazovku" (viz sforza), ale o to jak se chovali ve hre. proc ma machiavelli i sforza byt tak natvrdli? proc nejsou postavy vyuzivany vice, nez jen stylem "vidite? mame tu machiavelliho!" a nic s nim dal nedelali.

    spis nez historickou presnost ted proste resim postavy samotne, protoze ty jsou podle me nesmirne dulezite pro dobry scenar pro film, ci text knihy. obcas jsem si pripadal, jako kdyz scenar napsal zak zakladni skoly na hodine matiky, kdyz se nudil. u hry, ktera zrovna nestoji na pribehu nevidim problem, ale pro tyto ostatni media ano.
  • promin ja osobne se v historii vyzivam mam ji rad a AC2 i AC1 jsem bral jako takovou humornou odnos skutecny historie...proc ne? zadna postava neni historicky presna...ale zadna postava neni ani UPLNE odlisna od svyho historickyho protejsku
  • Mišo Fazbender

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit