Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Není to tak úplně pravda, má poněkud zvláštní odezvu na ovládání, ale jinak mě to až tak netrápí. Je to pouze přemisťovadlo po mapě stejnětak jako auta. Primárně je hra snad o něčem jiném.
  • nehrál jsem hru, kde by se helikoptéra ovládala tak snadno a intuitivně jako v grwl. problém je zcela jistě na tvý straně, gringo
  • Rejsek
    Pro mě to vyjde až nejdřív za půl roku. Až to nedočkaví relase testeři pomohou Ubi poladit. A taky až bude původní hra, i s DLC season passem stát dohromady to, co za to teď chtějí. Ostatním radím to samé. Ušetříte si spoustu zklamání ;-)
  • Není. Lidi taky strávili stovky a možná tisíce hodin sledováním soap oper. Znamená to, že jsem to měl dělat taky, i když nejsem pitomec?
  • Osobně bych konzolové exkluzívky na PC klidně oželel jen aby se začaly zase dělat hry s adekvátní hratelností a ovládáním pro PC ale jsem jen jeden z milionu a neurčuji trh. Sám vidíš že to není jen brblání na konzole a nevraživost mezi platformama ale že je to existující problém který vnímá spousta lidí které konzole nikdy neoslovila a není pro ně adekvátním herním prostředkem pro zábavu, hlavně kvůli gamepadu.
  • Tak jsem rád že jste mě aspoň nesežrali za to rejpnutí do konzolí :) Hele je to jen o tom že od té doby co se začaly dělat hry přes platformy, hrozně se zarkádovatělo ovládání a já s tím mám opravdu problém. Jsem už starší hráč a měl jsem to štěstí že jsem zažil doby kdy herní scéna byla těžkej underground a co hra to perla. Vím, je to přirozený vývoj ale trochu opačným směrem. Je mi jasný že je jednodušší udělat jednu hru pro PC i konzole ale nemohou čekat že tím uspokojí naročné hráče. Je to smutný ale, grafika jde opravdu hustě nahoru ale hratelnost je snad rok od roku horší. To zavděčení se mainstreamu a business herní scéně ublížily ale dalo se to čakat. Člověk holt dnes musí hledat kvalitní hry a nepodléhat hype AAA titulů které často kromě grafické stránky věci stojej hratelností za prd a jsou plýtkou zábavou na pár hodin. Je to škoda, i bych si Wildlands zahrál HW na to mám slušnej ale opravdu za to nemůžu dát ty prachy, koukám zrovna na Steamu na stream a nevidím skoro žádnej rozdíl mezi betou a plnou hrou.
  • Jsem rád, že lidi nadávají na ovládání aut/letadel. Jako sorry u tak obrovské hry mít tak praštěnej jízdní model to se vidí jen u Ubisoftu vážně. Nechápu a opravdu nechápu, že v každé jejich hře je ovládání jiné. To nemůžou mít za těch x her už vyladěné ovládání?! Proč tam nenacpou aspoň to z WD2 nebo The Crew? Tohle se fakt nedá. Všude jsem raději šel pěšky nebo motat se ze strany na stranu jak čamrda mě fakt nebavilo. Helikoptéra se v Closed Beta ovládala ještě obstojně a dalo se na to krásně zvyknout, ale Open Beta a teď?! Ta helikoptéra si dělá co chce. Hrůza děs tohle. Já čekal, že se v klidu projedu krajinou a budu se kochat při jízdě, ale takhle? Měli by toho někoho vyhodit.
  • Tieto emegentne kvazimmo ubisoft hry mi uz pekne lezu krkom...ludia nekupujte to...nex sa spamataju a prestanu robit tieto coop online chobotiny s ceckovym.singlacom a cez kopirak
  • U tohohle muzou saskovat tak maximalne priozrali lidi v coopu. Fajnsmekr by si o to neoprel kolo.
  • matt
    Zapomněl si však zmínit jednu velkou nevýhodu V-syncu a to vyšší input lag *3* U některých her to nevadí, ale třeba u kompetitivního hraní FPS her je to rozhodně lepší vypnout..
  • Draken69CZ
    Jj grafika dělá hodně, to pak i zkušeného recenzenta můžeš opít rohlíkem, koukni se na Volejňase a The Order: 1886 8/10 *15*
  • verim tomu že na podobne sestave i ten ghost recon wildlands bude osmičková hra, tedy alespon pro elvéčko, drakena a nightborne (asi jedna a ta sama osoba). proste 100 fps trava zelenejší atd.
  • TO je uplni parada
  • Beta ma bavila pol hodinky, ocakaval som od toho viac.
    Grafika... dalo sa (na GTX1070), ale hratelnost slabota.
    Hnevala ma jazda na motorke :D

    Ked to bude za 20ku a po 20tom update, tak potom to skusim znova :)
  • nightborne
    Právě že ne, jasně že při maximálním testu pustí větráky naplno, ale právě nerozumim moc tomu PROČ to dělat - u sebe sem si dal teplotní limit na 87 stupňů, po něm už to začně downtaktovat (a 100% větrání na 84 stupňů), ale ještě se mi nestalo, že by to o něj naráželo, a to ten větrák ani naplno neběží.

    Jasně, že bych moh ještě trošku zatlačit na takty a voltáž, a k těm 90 stupňům bych to dostal raz dva, ale zas bych rád, aby ta karta vydržela dýl jak tři měsíce *15* .

    /Ze strany procesoru žádnej problém nevnímám. Třeba konkrétně tady u Wildlands běží v průměru asi na 30-40%.

    Ačkoliv, když sem si porovnával 3DMarky, má tam top výsledek s jedním Titanem o skoro 30% vyšší grafický skóre. Fakt netušim, jak to udělal a co na tom měl hergot za takty =D.
  • Draken69CZ
    nightborne: jo to je burn test, jasně tak nastavíš svoje a pak ti to začne snižovat výkon v závislosti na teplotě, tady to žene na max pak to dá pod vodu a přetaktuje a úplný ticho, ale to už je pak jiná finanční pohádka *15* Raději auto *15*

    /ta i7 jak je ve 4k vytížená stíhá krmit titána?
  • Ehm ... dalsi tardplay fps arkada?

    Autore, od taktickych veci tak nejak ocekavam, ze budou obsahovat tu taktiku = relativne pomaly promysleny koordinovany postup (a je jedno jestli s AI nebo hraci). Vsemozny graficky cingrlata kolem jsou pak naprosto nezajimavy.

    Puvodni dily presne tohle obsahovaly a predevsim ta taktika byla dotazena do nejmensich detailu.

    Co vidim v tomhle? Naprosto neovladatelnou techniku (povestnej zavod v M1 je proti tomu hadr), totalne dementni AI ...Jasne, pojedem pekne po silnici, a az uvidime enemaka, on nas samo neuvidi a drona neuslysi, auto vpohode zaparkujem, a enemak na jediny pristupovy ceste stoji zady ke vchodu ... lol. Mno a hlavne je treba aby na nas pekle blikaly vybuchujici sudy. To kdyby dment za packovacem nahodou nechapal, ze do nej ma strelit. Cestou k enemakovi nakopnem slepici, ale enemak vubec nereaguje. Pak to porsycht vemem pres drevenej most, kterej vlastne vubec nevrze a neskripe, takze o nas zase nikdo nevi. Dmentni spoluAI pak misto aby hrace aspon kryla, tak se mu plete pod nohy, a misto aby se schovala tak stoji uprostred palebny zony a cumi.

    Takze pocitam ... 8/10 ... (nejmin)
  • Problém nejsou konzole samotné, ale přístup vývojářů, kteří buď nejsou ochotní najít nová řešení pro komplexnější taktické mechaniky, nebo se snaží udělat hru, kterou pochopí i lobotomizovaná slepice. SOCOM, Rainbow Six Vegas, Brothers in Arms a vlastně i Mass Effect ukázaly, že taktické střílečky můžou fungovat i na konzolích, jenže to je prd platné, když Ubisoft akorát vezme šablonu The Division, přidá pár primitivních povelů a hodí na to nálepku Ghost Recon.
  • Pár desítek hodin zábavy je málo?
  • Jako virtualni dovolena do Bolivie za 60€ asi dobry, ale jako takticka strilecka uz trochu slabsi...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit