Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ale jako pravda je že Outlast se mi líbil moc myslim, že to už bylo na UE4.
  • CE je určitě dobrý, ale jen pro mega tituly. Jinak výukových materiálů je poměrně málo. Ani dokumentace není moc kompletní. Navíc za těch 10$ nedostaneš vše. UE Dostaneš komplet i se zdrojákama.
    No a na závěr bych rád podotkl, že Crytek je docela v háji, co se týká finanční situace a to rozhodně nemůže být pro vývoj enginu dobré.
    Ve výsledku je to o preferencích, takže každý si veme to, co mu vyhovuje víc.
    Jinak k UE. Nevím jestli jen troluješ, a já teď spolkl návnadu, nebo jestli to myslíš vážně. Každopádně na UE jede nesrovnatelně víc "profi" (tvá slova) titulů, než na CE, takže od tohoto argumentu bych raději upustil.
  • Nehlede na to za ta blbost nema v zakladu za 10 dolacu ani pitomy deploy manager pro sireni vytvoru, musela ho doprogramovat komunita a stejne funguje zahadne, jaksi na pul a bez oficialni implementace.
  • CE neni spatny jako realtime renderer pro showreel, ale kod pusobi dojmem ze prava ruka nevi co dela leva. Napsat na tom cokoliv co neni FPS je za trest. Dokumentace to stejne, popise UI a da par prikladu kodu pro FPS. Pockej az se zacnes psat AI. A tim myslim psat, ne ze ho oslehnes jako v Unity.
  • LOL tak ty sis musel dát dobrou. Jestli myslíš jednu nepovedenou až bych řekl odfláknutou hru jménem Enemy Front, tak to jsi king. Jinak každej kdo jde dělat tedka hru tak musí logicky šáhnout po CryENGINE. Svého času si pomatuju rozhovor nekde s D. Vávrou už je to nějakej ten pátek, kde hovořil o výběru enginu a řek: no dnes už by to na UE3 taky šlo, a ten pocit co jsem při tom zažil bych nikomu nepřál, uplně mě polilo horko a udělalo se mi blbě, až pak jsem si hluboce oddech při slovech ale vybrali jsem CryENGINE protože jsme požadovali víc od enginu. Jako UE pro děcka na hraní(blbnutí) určitě Very Good, ale pro profi tvorbu určitě ne. a že je ted Free zase dobrý leda pro děcka, já když budu neco tvořit tak je pro mě výhodnější si klidně 4 roky platit 10 dollarů\měsíc než zadara a pak už napořád platit 5% royalty. A tady pár dle tebe paskvilů https://www.youtube.com/watch?v=6543HUY_TwM LOL
  • Blbost, neznalost, blbost, opět blbost. Gratuluju, co dál?
  • klid...nemyslel to spíše tak, že dělá svojí nezávislou tvorbou reklamu danému Enginu?
  • ZAs takova pravda uz to neni,programovani je dost dulezite v hrach, ale slozitejsich.
    V indie 2d Pc a mobilnich hrach staci uz bohate i programy typu Clickteam Fusion.
    Usetri to vyrazne vice casu a navic to,ze ta hra sice pak bude narocnejsi nez kdyby byla naprogramovana je jedno,stejne ty naroky pri takovych hrach budou smesne.

    V minulosti si kazdy musel programovat vlastni engine,ted to neni treba, v dnesni dobe by vyvoj vlastniho engine byl vyrazne delsi jak vyvoj samotne hry a taky finance narocny.
    Moderni enginy se snazi co nejvic urychlit vyvoj hry,blueprinty,prikazy zpracujici mnoho prikazu navic,...
    A bude se to zjednodusovat vice na ukor programovani.
    Nejsme v dobe 386/486 kdy byl hardware hrozne slaby a muselo se programovat rutiny i v assembleru,dnes by to kvuli mensim narokum nedelal NIKDO!!!!
  • A vyšel Unity 5 engine.
  • A pokud chces kouknout jak se co dela krom examplu maji free i unreal tournament ke zkoumani ;-)
  • Pokud chces zacit, maji na youtube dost tutorialu. Neni nad to si na ne udelat tech par hodin cas ;-) a nakonec si stahni treba jejich flappy chicken a zkus si to vybuildit ;-)
  • Tilwaen
    Pokoušet se udělat dobrou hru a neumět programovat je jako kdybys chtěl posadit Američana do auta s manuální převodovkou. Může se to povést a on se nějakým záhadným způsobem utrápeně dokodrcá do cíle skrz metodu pokus-omyl, ale pravděpodobnější je možnost, že i když má perfektně naplánovanou trasu, vlastně zjistí, že se ani nerozjede.
  • četl si vůbec ten článek? Na to, že ti dají k dispozici v podstatě engine na špičkové úrovni a chtějí za to jen 5% z výdělku? Asi máme každý jiný pojem o tom co/kdo jsou vydřiduši. Klobouk dolů před klukama s Epicu. Kdyby si měli Indie vývojáři vytvářet Engine, kromě toho, že se jim vývoj brutálně protáhne, nikdy nedosáhnout takové kvality jako například s Unreal enginem.
  • Budeš potřebovat asi tak 365x24 hodin volného času, porozumět "vizualnímu skriptování", materiálům, animacím atd., dále budeš potřebovat pár grafických prográmků. Nějaký ten nápad a představu co vlastně chceš dělat, tolerantní přítelkyni-manželku-milenku. Jo a asi Tě někdo bude muset nějakou chvilku živit, protože než něco kloudnýho uděláš, tak to bude takový "nereálně-reálný" sen *1* . Teď vážně, něco jednoduchého v tom "vyšmudláš" *3* . Já to mám jen pro zábavu a zkoumám co to dělá- nedělá, ale pro vývojáře je to teď parádní čas do toho šlápnout a zkusit štěstí. My ostatní se můžeme kochat a nezávazně koketovat s touto úžasnou technologií.
  • Jo, takže vidíš čístý záchody a přijdeš je celý pokálet, no príma
  • ano omlouvam se, sice je zadarmo ale asi ne pro komerční využití, jsou to vydriduši
  • GlaDOS
    GameMaker má zabudovaný skriptovací jazyk a Unreal 4 zase blueprinty. Tak černobíle bych to neviděl.
  • GlaDOS
    Představuješ si to jako Hurvnínek válku. Engine ti automaticky nedělá hezké hry.
  • Spades
    Aty si idi*t? Na co mu je reklama, když za NIC nedostane zaplaceno.
  • tak a ted mužeš tu svoji 2d chodičku hodit do koše a začít delat neco poradnýho

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit