Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak, místo keců teď může každý tvořit. thx Epic
  • yuri.sidius
    Tak to je fakt lol, na vánoce sem na moddb vyhrál 12 měsíců zdarma a říkal sem si jakej sem šťastlivec (poprvé v životě sem něco vyhrál) a oni to teď uvolní zadarmo úplně ... no ale to je vlastně super věc, ale stejně výhra nevýhra, no prostě lol *1*
  • Toto je fakt nářez..
  • UnrealEngine není GameMaker, musíte umět programovat, to samé jako v Unity. Naklikáváním tam nic neuděláte podstatě :)
    • Tilwaen
      Pokoušet se udělat dobrou hru a neumět programovat je jako kdybys chtěl posadit Američana do auta s manuální převodovkou. Může se to povést a on se nějakým záhadným způsobem utrápeně dokodrcá do cíle skrz metodu pokus-omyl, ale pravděpodobnější je možnost, že i když má perfektně naplánovanou trasu, vlastně zjistí, že se ani nerozjede.
      • ZAs takova pravda uz to neni,programovani je dost dulezite v hrach, ale slozitejsich.
        V indie 2d Pc a mobilnich hrach staci uz bohate i programy typu Clickteam Fusion.
        Usetri to vyrazne vice casu a navic to,ze ta hra sice pak bude narocnejsi nez kdyby byla naprogramovana je jedno,stejne ty naroky pri takovych hrach budou smesne.

        V minulosti si kazdy musel programovat vlastni engine,ted to neni treba, v dnesni dobe by vyvoj vlastniho engine byl vyrazne delsi jak vyvoj samotne hry a taky finance narocny.
        Moderni enginy se snazi co nejvic urychlit vyvoj hry,blueprinty,prikazy zpracujici mnoho prikazu navic,...
        A bude se to zjednodusovat vice na ukor programovani.
        Nejsme v dobe 386/486 kdy byl hardware hrozne slaby a muselo se programovat rutiny i v assembleru,dnes by to kvuli mensim narokum nedelal NIKDO!!!!
    • GlaDOS
      GameMaker má zabudovaný skriptovací jazyk a Unreal 4 zase blueprinty. Tak černobíle bych to neviděl.
  • Jde udělat samospustitelný soubor z výsledného snažení (exe)? Nebo je spuštění vytvořeného programu podmíněné instalací enginu ...
    • Maji i vlastni buildtool
    • Nechápu otázku.

      Možná napoví dokumentace: https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Programming/Development/CompilingProjects/index.html
    • Robotron3
      Určitě export do exe. Jinak by to nemělo moc smysl.
  • Normalni diskuze....to uz jsem dlouho nevidel. Ja delal akorat par objektu v 3D maxu a kalkulacku v C++ tak jsem totalne mimo. Tim chci rict, vubec si me nevsimejte, vsichni mate pravdu.
    • Jo, takže vidíš čístý záchody a přijdeš je celý pokálet, no príma
  • XorxoxTalarius
    Tak to je super, ted jeste novej kompl a muzu konecne neco tvorit (spis pro vlastni potechu a zvysovani skillu nez s opravodvym cilem) ...
  • Super,navic ikdyz jsem mel zaplaceny jen 1 mesic,tak presto mam v marketplace 30 dolaru *4*
  • oktavius66
    Nedá mi to se nezeptat... Umí někdo z vás v Unreal Enginu 4 vůbec něco tvořit ? *15* Já naposledy jsem zkoušel dělat jednu trapně složitější hru v Gamemakeru a měl jsem dost. Teď kdyby chtěl začít dělat v tomhle, tak by mě asi klepla pepka... Pro mě jako běžného uživatele to mohu přehlídnout. Ale jinak je super že něco tak dobrého jako je UE4 dali zdarma.
    • Pokud chces zacit, maji na youtube dost tutorialu. Neni nad to si na ne udelat tech par hodin cas ;-) a nakonec si stahni treba jejich flappy chicken a zkus si to vybuildit ;-)
      • A pokud chces kouknout jak se co dela krom examplu maji free i unreal tournament ke zkoumani ;-)
    • Budeš potřebovat asi tak 365x24 hodin volného času, porozumět "vizualnímu skriptování", materiálům, animacím atd., dále budeš potřebovat pár grafických prográmků. Nějaký ten nápad a představu co vlastně chceš dělat, tolerantní přítelkyni-manželku-milenku. Jo a asi Tě někdo bude muset nějakou chvilku živit, protože než něco kloudnýho uděláš, tak to bude takový "nereálně-reálný" sen *1* . Teď vážně, něco jednoduchého v tom "vyšmudláš" *3* . Já to mám jen pro zábavu a zkoumám co to dělá- nedělá, ale pro vývojáře je to teď parádní čas do toho šlápnout a zkusit štěstí. My ostatní se můžeme kochat a nezávazně koketovat s touto úžasnou technologií.
    • Robotron3
      V UE zrovna nedělám, ale podle mě jde spíš o to trochu umět programovat a vědět, jak ty hry fungují. A možná uplně nejvíc jak ty hry vevnitř fungují, od jednoduchejch 2d hopsaček, až po složitější 3D. Pak si myslim ani pro člověka, co v tom nikdy nedělal, nebude UE problém. A kdo začíná, halt se tim musí prokousat :)
      • tak a ted mužeš tu svoji 2d chodičku hodit do koše a začít delat neco poradnýho
  • A vyšel Unity 5 engine.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit