Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To není nepsané pravidlo, ale design. Můžu vzít prakticky každou hru a najít tam tyhle nesmyslnosti, že máš postavu, která má k sobě nadesignovaný nějaký set zbraní a jiný používat nemůže. Tohle je fakt mlácení prázdný slámy. Pokud chceš používat meč, opakuji používat a ne jen ho vzít do ruky, tak nebudeš hrát čaroděje, ale kombinaci povolání nebo melee postavu. I kdyby sis měl vzít jen pár levelů fightera. Vyřešeno. Mě jsou třeba zbraně/brnění u mága ukradený, když má tunu op kouzel, díky kterým to nepotřebuju, nemám problém jet solo mága, protože se mi ten design křehké tělesné schránky a zároveň chodící atomovky líbí. Studoval sem prostě celej život magii a s mečem umím prd, nepotřebuju. Tobě kdyby dal někdo v reálu do ruky meč a měl bys jít na real fight, tak si s tím mečem ublížíš akorát sobě. Je to prostě stejný, jako si stěžovat, že Barbar nemůže vzít do ruky mag. hůlku - může, ale k čemu... možná na poškrábání na zádech.
  • jamar28
    Nevím no, rasistické a černohumorné vtipy říkám běžně a nikdy se mi nic nestalo ani mě nenapadl žádný SJW. Ovšem zajímavé by bylo pozorovat reakci Bioware. Pokud by takového člověka hned vyhodili, tak jsou u mě samozřejmě pokrytci. Ale sám proti tomuhle druhu humoru nic nemám, sám ho dělám na barevné, tak by ode mě bylo pokrytecké, kdyby mi najednou vadilo, že to samé dělá někdo s "mojí" rasou.
  • beowafle
    Pro mě o důvod víc si tu hru koupit.
  • Jo no, byl tam takový ten záporák co by si mohl z fleku střihnout Chaos Lorda z Warhammeru, draci a nějaký portály
  • Ale no tak, Bobe, minule jsi sliboval, ze na gamesech koncis... :(
  • Taky mě to nepohoršilo. Ale představ si kdyby byl bílý a říkal tohle o čmoudech... Ti by zlynčovali i jeho děcka
  • Hodně záleží na tom, jak to lore obhájí. Nemám rád, když prostě vývojáři řeknou "mág nemůže použít meč, protože je to nepsané pravidlo".

    Třeba ve Skyrimu to fungovalo hezky, do jedné ruky meč, do druhé Fireball a párty začala *5*
  • třeba to myslel jako sarkasmus... a v tom případě se do něj úplně zbytečně navážíte.
  • Musím souhlasit, bylo to tak zajímavé, že si teď pamatuji akurát to, žepříběh Dragon Age Inquistion byl o tom jak Inkvizor musel zastavit velké zlo :)
  • Meč a brnění? K čemu? *1* Nevim jak kde, ale třeba v BG2 sem nemusel s kouzelníkem nosit kroužkovku ani meč, když sem měl brnění vykouzlený, který bylo ještě lepší, protože nic nevážilo a dávalo ještě nějakej bonus navíc a magický meč z kouzla taky - mohl sem ho ovládat na dálku a nedal se zničit fyzickým útokem, nemluvě o meči katastrof (kouzlo 9 levelu), který je snad nejlepší zraň ve hře. Nemožnost nosit zbroj tam byla v pravidlech vysvětlená. Teoreticky bys jí mohl nosit, ale nemohl bys efektivně kouzlit, protože to vyžaduje extrémně přesný a jemný pohyb. Asi jako kdybys chtěl po baleťákovi, aby tančil v brnění. Ten meč bys taky udržel, ale k čemu, když netrefíš ani prd.

    Taky můžu argumentovat, že ve spoustě hrách máš nějakou zbraň, ale nemůžeš si po mrtvém nepříteli vzít jeho, třeba i lepší. Tenhle fail je ve hrách i ve filmech dost často.

    Nakonec můžeš povolání spojit dohromady, pak problém neexistuje.
  • Lide s nevyvinutym vkusem, kteri nachazeji zalibu v kyci a umeleckem odpadu, by se meli snazit kulturne obohatit a vzdelat. A ne tvrdohlave setrvavat ve svem omylu. A to je taky tvuj pripad.
  • já ti neberu tvé právo na to, že se ti DAI líbila. Pro mně ta hra byla rozsáhlá, ale plytká. Žádný velký žitek mi nedala, už ani pomalu nevím, o čem ten příběh vlastně byl. A opravdu se bojím, že MEA bude stejný, aneb jak udělat z jedné z nejlepších space oper zapomenutelný brak. Kolik nových věcí bylo v prvním ME? Kolik nových věcí bude ve 4. ME? Vždyť ani nové rasy si nejsou schopni vymyslet. Proč to vůbec dávat do nové galaxie?
  • Magister_Peditum
    Nebylo by jednodušší pro lenochy rovnou zpřístupnit od začátku závěrečné titulky...? *15*
  • flash789
    tato hra dopadne dobre, stejne jako dopadla dobre DA:I.
  • tato hra nedopadne dobře. Lidi co dělali DAI neví jak udělat dobré RPG a jsou to ti samí lidé co dělají MEA. Radši bych příběhové RPG ve stylu starého Bioware - úvodní lokace, pak 4-5 unikátních planet, každá s vlastním příběhem - a pak závěr. Místo toho bude jakýsi pokus o open-world, explorace rozlehlých ale prázdných lokací bude zdržovat od příběhu. Combat bude nudný, AI protivníků v pásmu retardace. Proč alespoň ten vývoj postavy neudělají správně? Proč může každá postava být kým chce a jak chce? Není lepší ty volby omezit a zafixovat a tak třeba umožnit znovuhratelnost, kdy člověk zkusí jiný build? Nevím jestli to vůbec budu hrát.
  • Luckiller
    ale... ale... budu se moci z 58 volitelných pohlaví identifikovat jako útočná helikoptéra *5*
  • flash789
    Vzdyt nikdo nikoho nenuti davat body do vsech povolani, ale pro ty kdo chteji tam ta moznost bude. Tedy pokud vlastnost z povolani A nebude odemykat vlastnost u povolani B, ale to snad ne.
    Moc nevim proc se tady na to tak nadava, vzdyt v plno rpg si clovek mohl zvolit treba dve povolani nebo si druhe odemknul pozdeji. Pevne predefinovana povolani me vzdycky prisly trochu nuda, jsou dost omezujici, vzdycky jsem si rikal proc ten muj kouzelnik nemuze vzit vubec do ruky mec, nebo si oblict krouzkovou kosili, vzdyt to je proti logice. To je chromej ze ten mec neudrzi? proste strikne omezena povolani jsou trosku nuda.
  • jamar28
    No bóže, nepohoršilo mě nic, je evidentní, že si většinou dělá srandu > když dojde hnědý cukr a já si musím dát bílý, je za tím určitě KKK.
  • Pokud mas nezodpovedne rodice kteri ti daji kreditku a nekontroluji obsah tveho pc, tak ano. Navic zadanim nepravdivych udaju na steamu se dopoustis podvodu a poruseni pravniho radu CR.
  • https://www.youtube.com/watch?v=m7ADHqDevmE

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit