Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Osobně jsem měl vždycky radši Icewind dale II. Chápu enhanced edice u Baldura, ale u Icewind dale mi to přijde zbytečné, když je to jenom o boji.
  • Ad Majkl: to jsem si popravdě i myslel. Ale v SoA jsou přinejmenším dvě děti Bhaala - PC a Imoen.
  • VaZqeZ_EU
    ..přečti si výčet oprav u patchů na originální Baldur's Gate (Hint: není jich málo). *3*
    PS: Hra byla vydána 1998.
  • BG1: TotSC nespustíš bez patche, pokud máš verzi na originálních 5 cd.
  • sorry ale není to pravda, buďto lžeš nebo si vymýšlíš, mám cd z roku 1999, první verze co se k nám dostala a hra po nainstalování nepotřebuje žádné patche. Bioware zkrátka umí dělat dobrou řemeslnou práci, narozdíl od paprskového psa. Zde je čisté víno
  • VaZqeZ_EU
    Souhlasím s tebou. Někteří tu silně lamentují nad tím, že Enhanced edice je zabugovaná a že firma je neschopná atd. Srovnávají hru s originálem s tím, že je originál 100x lepší atd..

    To vše, je možná pravda, ale zapomněli jste na jeden důležitý fakt dámy a pánové: Při vydání původních Baldur's Gate 1 a 2 byly hry zabugované víc než dost, což se časem vyřešilo vydáním opravných patchů!

    Pokud tedy chcete mermomocí srovnávat staré a nové, nalijme si čistého vína, a srovnávejme obě verze jaké byli hned po vydání.
  • Co chci? O to nejde, jde o to že Forgotten Realms má tolik sfér bohů a je tak rozsáhlé, že se jedná o lokální konflikt, navíc právě záleží za jaké hraješ přesvědčení a jakou máš reputaci, dokonce ale záleží i na zkouškách v planární sféře, i když jsi zloun můžeš mít vhodnou kombinací happy ending i za boha, to znamená být "hodný" bůh. nevím , co ti příjde trapného na tom hrát za zlo, můj mnich je největší baddass právě proto, že jsem se rozhodl u některých zkoušek v prvním pekle v SoA být zlý díky čemuž, a to spusta lidí ví, se dá pomocí opasku síly dosáhnout síla 24 s jakoukoliv postavou, stačí sarevoka zabít ve vzteku a sehnat si opasek síla 22, což ví každý fanoušek co se nebojí být zlý a paří to furt dokola, věřím, že takových bláznů je nás tu víc
  • Ne ty jsi tupan. Můžeme být rádi, že se na nás nevysrali a vyhověli naší žádosti o implementaci fanovské češtiny. Nová, přeložená lidmi najatými Beamdogem to fakt není. Je to spíš bonus pro nás. Prodeje asi moc nezvětší.
    Tubak: Je to normálně ta, instalujeě na staré Baldury. Jen je v ní opravených pár věcí. Sám jsem autorovi oprav pár věcí nahlásil.
  • Mně je to úplně fuk. Použil jsem stejný termín jako on. Klidně si to na obrazovce přepiš fixkou.
  • Původní BG neumí widescreen. Kdyby umělo, nemusel by se používat mod.
  • Zkus BWS (Big world setup). Nainstaluje ti to všecko co chceš a nemusíš se s tím moc otravovat.
  • Asi ti uniklo, že chtěli udělat BG3, ale nemají práva. Kdyby je kupovali, tak by to šlo na úkor kvality hry. Uvědom si že nějaké 4 miliony dolarů jsou na tak obsáhlou hru naprostá almužna. Plagiát to není. Je tam sice inspirace IWD, které sami dělali (včetně svitků *1* ), ael obecně je to spíš pravá obsidianovská hra.
  • Mám BG:EE i BG2:EE a předobjednal jsem si i IWD:EE.
    BG:EE jsem rozehrál hned po vydání a dohrál ho na patchi, kterej vydali jako fix těch největších bugů (1.0.něco) a dohrál jsem to bez jedinýho gamebreakeru.
    Původní BG1 z originálních cd mě vždycky po vstupu do Baldurovy Brány spadlo a corruptnul se mně save. Patche 1.2 a nynější 1.3 přidaly nový featury a opravilo se další hafo bugů a stále se o to starají.

    BG2:EE mně buguje fest, proto to zatím nehraju (klonování postav, nefunkční skripty), hlavně ToB část je tragédie. Patch je teď v testování, no uvidíme. BG2:EE je moje jediná výtka k práci Beamdogu.

    Můj celkovej dojem je, že si Beamdog naložil víc než na co měli, ale postavili se tomu čelem a pořád to patchujou (loni v létě když krachlo Atari tak byly nějaký copyright problémy, takže přes půl roku se nedělo nic).
    Za sebe můžu říct, že jejich verze Infinity Enginu na který teďka jedou (BG:EE 1.3, BG2:EE a IWD:EE) je z hlediska moddingu a stability o světelný roky dál než ta, na který jede BG:T nebo TuTu (o původním BG2 a BG1 ani nemluvě). Osobně jsem si EE edice koupil jenom kvůli tomuhle. Howgh.
  • tak to si blbě pamatuješ, ten motiv mnoha dětí Bhaala řeší až ToB, v BG2 to skoro není zmíněno
  • ano je, je to HuD zobrazený na monitoru místo skla od kokpitu stíhačky
  • davidBray
    ne není
  • Možná tak pro simulátory a hry z pohledu první/třetí osoby rozhodně ne izometrie, to že se něco používá neznamená, že to je blbě, stíhačky do toho tahat budu, protože to je prostě originální HUD, navíc je to zařízení mnohem starší než počítačové hry Podstatná část mého sdělení byla ale v tom, že kupovat si hru kvůli UI je nesmysl, který moje hlava prostě nepobírá, to je jako vybírat si mobil podle obalu a ne podle parametrů
  • Vždyť já to právě tak myslel, že na to nemají schopnosti. *3*
  • Martine, v tom případě teoreticky ani takový Kotor nebo Mass Effect není "záchrana světa", protože i tam ten padouch nakonec v nějakém světě bude sám chtít existovat. Nebo v TES hrách zjednodušeně když padouch zničí materiální sféru tak pořád ještě budou existovat ostatní sféry.

    Řekněme, že bez ohledu na zbytek Forgotten Realms zachraňuje hrdina v BG fikční svět hry. Sarevok chce, pokud si dobře pamatuji, vyvolat válku a využít její destruktivní energii k tomu, aby v sobě posílil destruktivní božskou podstatu. Já se mu jako hrdina snažím zabránit - nejprve proto, že zabil mého adoptivního otce, poté proto, že chci zabránit válce. (Případně pokud hraju sám trapného záporáka, snažím se mu zabránit, protože je konkurent.) Ve druhém dílu se dozvím, že dětí zlého boha je víc a že existuje mocný elfský kouzelník, který se snaží získat pro sebe jejich božskou esenci. (Tohle mi mimochodem přijde jako krystalická high fantasy.) Ano, hra se mi pořád snaží vnutit, že vlastně zachraňuju Imoen a chci zjistit, co má Irenicus za lubem. (Bez ohledu na to, jestli jsem s Imoen prošel BG1 nebo ne. Ale beru, že je to tzv. kanonické vyústění jedničky.) Následně sám na vlastní kůži zažívám, co božská esence způsobuje - noční můry, proměny v démona. Nyní je již cílem jedině zastavit Irenica a zabránit mu, aby mohl získat božskou moc a zcela jí podlehnout. (Není to tak, že by se z Irenica stal ještě mocnější elfský kouzelník s vlastní motivací, stává se z něho přece samotný bůh destrukce, vlastně nástroj určitého univerzálního principu.)

    Co ještě chceš, abys to mohl nazvat (možná sofistikovanjším než obvykle) zachraňováním světa?
  • ještě k tomu motivu boj o záchranu světa, nemáš pravdu, protože v BG sérii jde o genocidu bhaalových dětí a boj o moc, podívej se na mapu Forgotten realms kde se série odehrává a jak miniaturní část toho světa to je, to je spíš záchrana vlastního zadku *1* Mellisan by v případě vítězství musela řešit problémy ve sféře bohů, na destrukci světa by neměla čas a podle mě by to ani dlouho nepřežila, protože by se na ní jako na usurpátorku vrhli všichni ostatní bohové

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit