Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě se nový patch moc líbí, zapadávání do bahna je cool, ještě víc ten nový grafický efekt kdy jsou tanky od bahna zašpiněné i ten horký vzduch po výstřelu, dalekohled je naprosto boží věc v té simulator challenge bez ikonek, i když včera mě stál už jednou život, když jsem se dalekohledem zadíval na mocný dogfight stíhaček na obloze a mezitim to koupil, pan doktor se holt zase kochal *1*
  • wenceslaus
    Ale hlavně... absolut simulator event! :-) Event tanky+letadla kde není HUD a žádný značky na nimimapě (krom hráče samotného). Stal se hodně oblíbeným a možná ovlivní celý SB mod.
  • Nevíte, jak je to s tou deformací terénu ala Spintires? Myslel jsem, že už to na některých mapách má bejt, ale zatím jsem to nepozoroval o.O
    • Pokud sem si vsimnul, tak to je jen grafickej efekt - narozdil od spintires, kde to ma vliv na jizdu. Takze nanic, a kazdej normalni hrac si to stejne vypne.
      • Není... A i když to vypneš, různé typy terénu mají na jízdu vliv stejně.
        • Meles kravoviny, ve spintires, kdyz je nekde louze, tak je tam louze, kdyz je tam vyjeta kolej, tak je tam vyjeta kolej a presne v ty zapadnes. Ve WT tak maximalne "ti to jede pomalejs" protoze ses zrovna "v bazine". Presne stejne to ma i wot. Nepotrebuejs videt zadny vyjety koleje, protoze tam zadny nejsou. Uplne stejne si lidi specielne v tankovejch bitkach povypinaj maximum vseho co se da, protoze to, ze stojej v krovi vubec neznamena, ze je enemak nevidi. Zato oni kvuli tomu krovi nevidej jeho.
    • Koukni se do nastavení v Launcheru, je tam nastavení deformace.
    • Rozhodne nejde o deformaci jako u spintires. Jde jen o male zmeny. Na nekterych mapach a pevnejsim povrchu je to prakticky neznatelne ale kdyz treba projizdis okolo zakopu kde kupky nezpevnene hliny a prejedes pres to tak je to videt hezky. Nebo na plazi v mape Jungle.

      Ale popravde taky mi to ted prijde zvlastni. Kdyz koukam na to video tak tam fakt ty vozidla rejou v zemi a normalne ve hre mi to na stejne mape ve stejnych mistech rozhodne takovy hluboky stopy nedelalo...
      • Aha, na některých videích to totiž vypadalo dost spinterově... no nic no, jdu expit B29 :D
        • Tak jsem to asi nasel: http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/218337-147-terrain-deformation-blank/
        • neni treba problem v DX11 a physiX ?? proste nejaka podpora
  • Asi jsem jedinej, ale strašně bych ve WT ocenil letadla z 50. let 20. století. F - 8 Crusader, F - 4 Phantom, F - 106 Delta Dart, F - 105 Thunderchief, F - 102 Delta Dagger, bombardery od Convairu, A-4 Skyraider atd. To samé u rusů. Pořád to jsou letadla, která absolvovali první lety nejpozději do roku 1955 - spíše dřív ( některé jmenované prodělali zkušební lety už během korejské války 51-53 )
    WT hraju 2 roky, jen a pouze RAF, jiný národy mi smrděj, tanky mi smrděj taky......ale ty jety rannejch 50. let bych žral
  • Počítá se v této hře někdy v budoucnu s pěchotou?
    • wenceslaus
      Zatím ne. Uvažuje se o AI pěchotě na zabírání bodů (viz http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/169852-give-existing-ai-infantry-a-role-in-ground-forces/ ).
  • Souhlas s těma co nadávají na přidávání nesmyslů jako je Maus. Letadel je tam taky spousta co tam nemá co hledat. Některé byly jen na papíru a neletěly, některé vzlétly a spadly. To je prostě tupost tam něco takové dávat. Cucat si vlastnosti z prstu je směšné. Poslední update sice upravil něco, ale taky rozhodil, jako vždy, spoustu funkčního. A systém boosteru? Tak to hodnotím jako vrchol tvůrčí horečky a postavený proti většině hráčů. Chovají se ke hračům hodně otřesně. Ale souhlas. Je to zadarmo, buďme zticha a rádi :) i když jsem do toho nasypal sám nějakou tisícovku :)
  • Nevím no, podle mě tam toho Mause přidávat nikdy neměli. Pokud si pamatuju, tak si autoři zakládali na tom, že vozidla ve hře musela projít aspoň testy atp (možná už Maus není jediný prohřešek, dlouho jsem WT nehrál)...

    Prostě mi přijde že to ta hra nemá zapotřebí, když jsem navíc ještě četl úvahy, že se tam objeví i E75, tak už začínám mít strach.
    • wenceslaus
      Osobně bych ve hře nechtěl nic, čeho nebylo alespoň 200 kusů v boji.
      • A já bych tam zase chtěl i prototypy jako ve WoT - klidně jen premium. U letadel už jsou prototypy v premium dávno...
        • wenceslaus
          Což je samozřejmně špatně. Neexistující tanky jsou tam už taky.

          Co to má za smysl, dělat klon WoT? Když dělají realistický tanky a pak k nim dodaj stroje u kterých si polovinu čísel musejí vymyslet.

          To ať tam rovnou daj AT-AT a na nějakou 2.sv válku se prostě vykašlou
    • Samozřejmě že byl Maus testován. Byly dokonce vyrobeny dva zcela funkční prototypy.
      • To je samozřejmě lež, byly sice vyrobené dva, ale zcela funkční byl pouze jeden a nikdy se k testům nedostal...
        • Lež to není viz zde:
          Dokončené a plně použitelné prototypy zůstaly v Kummersdorfu a ve výrobním areálu v Böblingenu. V posledních týdnech války Rudá armáda zabrala první verzi v okolí Kummersdorfu u těžkých artilerií. Němci tento model sabotovali těsně před opuštěním. Verze 2 s funkčním dělem měla sehrát roli v obraně Berlína, model se však poškodil při přepravě a byl zničen jeho posádkou aby nepadl do rukou nepřátel. Ani jeden z Mausů jedinkrát nevystřelil na nepřítele.

          Rusové později namontovali na první verzi věž z druhé verze tak, aby získali funkční tank. V roce 1946 byl Maus otestován v Sovětském svazu a později vystaven v Kubinském tankovém muzeu, kde je dodnes.

          zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Panzer_VIII_Maus
          • Ještě doplním, že podvozek a pohon byl plně otestován. Druhý kus byl funkční včetně věže. Nicméně nasazení bylo přinejmenším diskutabilní. V době, kdy spojenecká letadla vládla obloze by tento "pokus" o tank byl lehkým cílem pro letectvo. Další věcí by byla spolehlivost elektro-spalovací jednotky a vůbec celková životnost jednotlivých namáhaných komponent rozvodovky, podvozku atd. A v neposlední řadě spotřeba pohonných hmot která dosahovala neskutečných hodnot. Poslední věcí by byla vcelku nemožná banální oprava rozvodovky nebo pásů v polních podmínkách *15* . Tak asi tak.
            • :-D jooooo odkaz z Wikipedie :-D prosím, moc prosím nestudujte klucí technický specifikace z Wiki. Jsou tam často absolutně nesmyslný články, který neprochází žádnou kontrolou a opravou. Pak se tu někteří na základě těhle přečtenejch snůšek nesmyslů bijete do prsou za to, že se jedná o fakt. Netvrdím, že všechny články na Wiki jsou špatné, ale ověřujte si to potom raději ještě na jiných serverech - z Českých je určitě nejlepší Palba.cz ( možná je nutná registrace na procházení fora ) na Válce.cz je všechno a vlastně nic - některé články odbité, některé ctrl + c z Wiki - což na Palbě nehrozí, tam to moderátoři dost kontrolujou.
    • a v čem je u mause problém ?
    • něco ti řeknu mam rád němce a to proti čemu teď jezdí tanky 2 sv. války bys nechápal ......a za mause sem rád aspon IS4 budou mít strach a nezustananou jako teď stát uprostřed louky bez úhony
  • Radsej dajte clanok o Heroes and Generals. vysiel teraz novy velky update ktory pridava do hry fakt vela veci
    • Mozna pridavaji tuny veci, ale ta hra ztratila vyznam v dobe, kdy pridali ten bodovej system pro maximalni zatizeni vlastni postavy. Do ty doby to bylo celkem fajnove rozjety. Vypnout All chat byla taky hloupost a argumentovat tim, ze si hraci nadavaji... vzdyt to je v kazde hre.
      Ta hra ma samotna dost velky potencial, ale nalepka Free2Play je proste mimo misu. ... Strasne se me libilo behat na celkem velky mape po lesich v WW2 tematice. Jenze i takova mrnava vec me u toho neudrzi, vzhledem k tomu, jak to pokazili.
      • Trololololo. Že ?? Sice Heroes a Generals testuji teprve týden, ale zatím to nevypadá zdaleka tak zle, jako naznačuješ Ty. Ohledně toho bodového systému vůbec nechápu, co jsi chtěl říct. A k čemu Ti byl all chat ? Aby sis mohl psát milostný dopisy s nepřítelem ? Je to sice free2play ale ne pay2win. Fyzika je dobrá, grafika ujde. Naopak velmi příjemně mě překvapila hratelnost, není to sice 10/10 hra, ale s klidným svědomím bych jí dal 8/10.
        • *1* *1* *1* *1* *1* vtipalku *7*

          "testuji teprve tyden" *1* jde to videt, nehral jsi to ve stejny dobe, tak prosim laskave nic nekomentuj. A zbav se toho trapneho psani velkeho T u slov Ty, Ti. Celkem to vyzdvihuje jak moc obri troll-reakce to je.
          • Pokud Ti to vadí, tak na tom nějak zapracuji :*
        • drasta
          A napsat ze neni Pay2Win snad muzes jenom jestli mas rad opravdu brutalni grind protoze predmety a vsechny upgrady jsou drahy jako prase.

          Jinak je to zatim ukazkove nedodelany takze tech 8/10 je dost predcasnejch. Za me se jedna zatim o opravdu prumernou zalezitost. Dal bych mas 4-5/10.
    • drasta
      Ale porad to vypada jako neco od party amateru. Kdyz to srovnam s red orchestrou tak ta je svetelny roky pred H&G snad ve vsech ohledech.
  • 1.47 v kostce
    https://www.youtube.com/watch?v=uz3CmcznjPQ
    • To je ale bzunda!
  • no nvm chlapci, ale o tom, že jezdíte s pantherem proti m41 walker buldog a nemáte šanci jak reálnou tak simulátorovouto je jako tank z 2 SV vs. tank z dob studene války se tu nic nepíše
    • Magister_Peditum
      Zrovna u Bulldoga si celkem počkáš na nějakou alespoň použitelnou munici. Panther naproti tomu je stále velice silný tank.
    • panter si dá buldoga na jednu ránu s přehledem :-D
      • Tuhle jsem s Pantherem neprostřelil Shermana zepředu na 300 metrů. (Panzer granat)

        USA jsou OP. To ví každý.
        • Musis mu strielat do vrchnej casi trupu tam ma len 30mm ak sa nauhluje do starny tak cca 60mm.Do veze je zbitocne strielat tam ma okolo 177mm.Ak nemas tank urovne BR 6.7 alebo priebojnu municiu tak to neprestrelis.
        • Magister_Peditum
          Záleží kam si střílel, nebyl náhodou v diamantové formaci?
          • Právě že ne. Byl na mostě, přímo proti mě. Střílel jsem těsně vedle převodovky na řidiče.
            Do lafety děla bych to pochopil, ale takhle... A on mě samozřejmě jednou ranou zničil dělo... Ach jo...

            Takhle Němcům doopravdy nezbývá nic jiného, než se zakempit ve křoví na kopci. Jinak dostanete tečku do děla a končíte.
            • Keyz: Pokud vím, tak ve WT mají stroje statistiky podle reálných předloh a rebalance tam probíhá fakt minimální (od toho je tam Battle Rating). Chyby nejsou ani tak ve statistikách, jako pak v tom, jak se zpracovávají a jak hra reaguje na zásah.
              • wenceslaus

                Reakce na příspěvek:

                VR: Teď nevím, jestli to myslíš sarkasticky. Chyb je tam pořád dost, ale postupně se to lepší. Počítání zásahů se snad taky zlepší a nebude se stávat že lehký předválečný Ruský BT7 zastřelí jednou penetrací Maus.
                Poškození je taky hodně upravené a k vyřazení tanku nedochází zdaleka tak rychle, jsk by bylo reálné.
            • dovolím si tvrdit, že chvilku to hraju většinou jen simulator, panther má 1 velkou nevýhodu couvá 4km/h a m41 buldok 40km/h , cožpak o to panthera zapálí buldok a nestačíš ani zmáčknout hasičák, buldoka zapálí panther 2x to uhasí a když i po 3 ho zapálíš ještě je schopnej ujet kilák.........
            • Magister_Peditum
              Taky to mohl být cheater, ale někdy se prostě stane, že střela se odrazí...
            • Keyz
              Nekonečný problém MP her kde máš výbavu podle ranku a hra musí řešit kdo s jakou výbavou bude bojovat proti komu s nějakou jinou výbavou.....

              Proto to aktivně nehraji.

              Jinak co si stěžujete? V reálu posadí chudáka do tanku a musím někam jet a to že potká lepší tank...No, stěžovat si moc nepomůže :)
              Tady se vždy balancuje, pak to rozbalancují, přebalacují a nakonec zcela pokazí...To je problém. Řeší tanky a musí si tam vymyslet staty, omezení atd aby to nebylo náhodou moc realistické. Kdyby to udělali jak to je, tak tohle neřeší. Prostě tam bude tank a ten bude jak má být a nebudou mu tam pořád něco měnit.

              Jakmile to není podle předlohy, tak je zcela jedno jaké ty vozidla mají název. Protože to vždy mění aby to bylo vybalancováno..Prostě nějaká krabice ze staty. Proto jsem tak měl rád Unreal. Ten se jmenoval Unreal, byl Unreal a všem tam bylo zcela vymyšlené bez nějaké realistické předlohy. Nešlo si stěžovat, že tohle je jinak než v reálu atd. Zde to je pořád. Tiger není Tiger, tohle není tohle atd...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit